Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2008. 09. 17. 13:27 | #164
+1 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 12. 16:34 | #163
lokko 2008. 09. 12. 10:41 | #162
semmi leültem ...
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 12. 10:31 | #161
mégvalami?



lokko 2008. 09. 12. 10:26 | #160
nem tévedtem, hogy magyarázataidban nincs semmi tudományos gondolkodásmód, gyakorlatilag egymással össze nem függő irreleváns állításokat dobtál egymás mögé, ráadásul meg is támadtál, hogy én vagyok a témában műveletlen ... valóban nincs sok ismeretem a kvantumfizika képleteiben rejlő mechanizmusok terén, de tisztában vagyok a világ dolgainak nagyságrendjeivel, a kauzalitás szabályaival, a tudományos bizonyítások módszertanával, és a logika szabályaival amivel mechanizmusokat írhatunk le (emellett az általános tudományos műveltségem sem csekély), ehhez nem kell semmilyen szakterületi szakértőnek lenni, de annyira elég hogy észrevegyem hogy más gondolatmenetéből ordít a hülyeség és a tudománytalanság ...

a tényanyag és a furcsa tudományos szavak halmaza nem tanít meg helyesen gondolkodni, minden tudomány alapja a az évezredeken keresztül sokat finomodott tudományos szemléletmód ...

(empírikus tapasztalatok -> paradigmák -> paradigmákból következő logikailag helyes állítások -> állítások ellenőrzése a megtapasztalható világon -> anomáliák feloldása -> ha az anomáliák makacs módon megmaradnak, új paradigmarendszer felállítása)
Előzmény: mekszamnojz (159) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 12. 10:01 | #159
az a durva hogy kb majdnem szószerint megtalálható az amit leírtam a wikipédiában is és a csillagászati oldalakon. kb ez az egy mondat butaság ha így önmagában értelmezzük amit kiemelt. a többibe nem nagyon köthetne bele, vagy akkor a tudósok eddigi munkáit kéne cáfolnia.
szóval nem értem mi baja hogy ilyen paraszt módon nekem esett.
Ha meg olyan értelmes ember lenne akkor látnia kellene azt is hogy komolyan érdekel a téma, és hogy sajnos valamiért téves infókhoz jutottam, és akkor mint egy jólnevelt tudós vagy amatőr csillagász vagy szakértő - aki ugye joggal ítélkezhet, illedelmesen kijavít és érvel. ami előtt fejet hajtok elnézést kérek és megköszönöm a tanítást.
de így... :S
Előzmény: bungle (158) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 12. 09:40 | #158
Az "áll-szakma" az biztos jó lehet, sokat foglalkoztathatja az áll a szakmabelieket.
Előzmény: delaco (155) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 12. 09:39 | #157
legyenek. egészségedre.
nem kívánok erről a témáról tovább itt beszélgetni senkivel.
köszöntem.
Előzmény: lokko (154) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 12. 09:35 | #156
nem szakértőként szóltam, írtam is hogy nem tartom magam annak, csupán leírtam amiket olvastam könyvekben cikkekben, vagy itt a neten.
az hogy mások hülyeséget írnak és megint mások ebből tanulnak azért ne engem basztass.
de ha te olyan okos vagy akkor magyarázz és érvelj. várom szeretettel.


Előzmény: delaco (155) 0 VÁLASZ
delaco 2008. 09. 12. 01:12 | #155
Ne haragudj, de ezt a sok áll-szakmai magyarázatot/ami oltári nagy marhaság!!/ honnan sikerült leakasztanod...?? Ez a "földön nincs lehetőség energia veszteségre", ez honnan jött???? Plussz a gravitáció gmiatti gyorsulása a magfizikai folyamatokkal való kölcsönhatással baromság...?? Szerintem, ha vmihez teljesen hülye az ember, ne szóljon hozzá szakértőként!! Jézusom.....
Előzmény: mekszamnojz (134) 0 VÁLASZ
lokko 2008. 09. 11. 23:42 | #154
vitatkoznék azon, hogy ki mennyire figyelt a másikra ... te azt próbáltad cáfolni, hogy én azt állítottam hogy nem alakulhat ki ilyen STABIL fekete luk ... a bizonyításom indirekt volt, mivel az ilyen energiájú ütközések amik ebben a részecskegyorsítóban előidézünk valójában hétköznapiak a föld felső légkörében, és mégsem jött eddig létre spontán egy stabil fekete luk sem, ami bezony ha stabil előbb utóbb felzabálta volna a földet ...

te indiferens állításokkal feszültél neki ennek

ez pl mi?

"2. a, a kérdésekre válaszolok: azért magnetár mert az űrben ahol ezek a dolgok létrejönnek a csillagszelek pl amik elviszik a forgásből az anyagokat amiből a feketelyuk besűrűsödne jelen van. a földön ezt a létrejövő energiát még a hurrikánok sem befolyásolnék ha ott lennének a közvetlen közelben."

mi fiszfasz köze van ennek a Hawking féle sugárzáshoz?

de hogy indifferens legyek én is egy kicsit ... én pl nem hiszek a szingularitásban ... komoly tudmányfilozófiai okaim vannak, hogy így állok ehhez a kérdéshez ...
Előzmény: mekszamnojz (144) 0 VÁLASZ
ophidian 2008. 09. 11. 23:28 | #153
Rohadtul nem értem má ezt :S Ha ennyire veszélyes, hogy fekete lyukat lehet vele létre hozni akkor mér csinálnak ilyet ???

Faszom én még fiatal vagyok élni akarok!!! :D
Laci 2008. 09. 11. 21:06 | #152
Én is nyugodt vagyok. Stephen Hawking-nak hiszek. http://www.stop.hu/articles/article.php?id=380070
100 dollárba fogadott, hogy nem találják meg a Higgs-bozont. De! amikor azt kérdezték, hogy akkor viszont nem lett volna jobb, ha ezt a pénzt inkább a nemzetközi űrállomásra költik, azt mondta: "Ez olyan kérdés, mintha azt kérnék, hogy két gyermekem közül melyiket áldozzam fel".

Előzmény: sahinel (151) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 09. 11. 20:50 | #151
Én egyébként a témához full tudatlan vagyok, csak sokat olvasok, és érdekelnek az ilyesmik. Ezért álltalában utánnanézek, , + amire emlékszek azokat linkelem:D

Szerintem ezen a szinten ahol ezek az EU legjobb tudósai dolgoznak van annyi ész hogy felmérnek mindent. Elég érdekes lenne a világ ha ilyen emberkékre hagyatkoznánk minden téren. A félelmekre csinálták szerintem a videókat is hogy bemutassák mi is történik.
Előzmény: mekszamnojz (148) 0 VÁLASZ
Laci 2008. 09. 11. 20:15 | #150
És vajon, hogy szólhat IGAZÁBÓL Einsteinnek azt a mondása Istenről (melynek héber eredetijét nem is ismerjük):
- nem kockajátékos.
- nem kockafejű.
- a kocka el van vetve!
Előzmény: bungle (149) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 11. 19:58 | #149
"Végtelen számú kísérlet sem bizonyíthatja, hogy igazam van, de egyetlen kísérlet is bizonyíthatja, hogy tévedtem." Albert Einstein
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 19:21 | #148
igen ezek így vannak. erről beszélek én is csak én amennyire lehet a saját agyamból próbáltam írni az eddig összeszedett tudásom alapján úgy hogy laikusok is megérthessék.
kivétel az előző kommentem persze, de ott szerepeltettem az okot is.
köszi a linkeket, remélem mások is megnázik, mert érdekesek.
bár nekem nem sok újat adott ;)

Előzmény: sahinel (146) 0 VÁLASZ
Laci 2008. 09. 11. 18:57 | #147
"Ehess, ihass, szerethess, alhass, a mindenséggel mérd magad!" (már sajnos nics meg a József Attila kötetem, így csak emlékezetből tudom idézni a nagy költőt)
Nos, ettem, ittam, szerettem, aludtam is. A többi majd elválik. "Megmérettél és könnyűnek találtattál" (mene tekel ufarszin).
Sci-fi író tollára illő gondolat:
1-2 hónap múlva létrejön "A" fekete lyuk. Először "Jaj!", azután "Sebaj!". Nem bomlik el! Mit csináljunk, az Istennek se bomlik. Marad a lyuk. De kiszámoltuk és maradni fog, tehát ne féljetek! Két részeg proton összeütközött, na bumm, és akkor mi van? mindegyiküknek volt 1 tölténye s most van egy +2 töltésü lyukunk. De ez még jó! mert csak kering és kering amíg áram van a csőben. "Amint mondom, amíg áram van a csőben" (lásd méf Petőfi: A tintásüveg).
Hivatalos közlemény: "Bezártuk a lyukat mint Mínosz király a Minotauruszt a labirintusba."
Az összes kontinenseken imához borultak a hívek. Ne add Uram, hogy Genf mellett áramszünet legyen!.
Hivatalos közlemény és következmény: "20 év alatt felépítünk egy Large Antihadron Collaton Inoffensive (LACI) berendezést az LHC közvetlen közelében, amely antiprotonokat ütköztetve pontosan annyi antifekete lyukat fog gyártani amennyi a Large Hadron Colation-ban (LHC) jelenleg vendégeskedik. Ezeket az antifekete lyukakat hamarosan ütközteni fogják a fekete lyukakkal.
...
És eljött a nagy pillanat! Most eldől a világ sorsa. "Lenni vagy nem lenni".
És amikor a két lyuk találkozott, egy percnyi csend után felhangzott a "Godspeed You! Black Emperor-Storm"
http://www.youtube.com/watch?v=GZFzJr9NnPE&feature=related
sahinel 2008. 09. 11. 18:47 | #146
nem mindent nyel el. van egy iszonyatos energiamennyiség amit pl kilövel magából. Kicsit paradoxon hogy nem szabadulhatna semmi, de mégis. http://www.nasa.gov/mission_pages/chandra/news/07-139.html pl itt látható hogy a belőle kilövelő sugárnyaláb egy másik galaxist eltalál.Vannak akik szerint a feketelyukak a mozgató motorjai a világűrnek.

http://www.dcu.ie/~nolanb/gr17.htm ezen a konferencián pl Stephen Hawking saját korábbi állítását cáfolta meg, miszerint a feketelyukak elraktározzák az információt, és ki lehet belőlük szedni.

http://www.bnl.gov/RHIC/ itt pl már sikerült feketelyukat létrehoni, és nem haltunk meg. Nem is gondoltak rá hogy létrejöhet, pedig http://www.bnl.gov/RHIC/disaster.htm itt már figyelembe vették egyszer ezt a lehetőséget.

tehát az hogy feketelyukat csinálnak már egyszer előfordult és nem haltunk meg. Vagyis azt hiszem nem:D
Előzmény: mekszamnojz (144) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 18:40 | #145
kiegészítésként még ennyit ide idéznék
"Ha viszont a csillag tömege túl nagy (20-40 naptömeg feletti), akkor még a szupernova-robbanás előtt a csillagszéllel annyi anyagot veszít, hogy a maradék tömege nem elég a fekete lyuk létrejöttéhez, így nagyon gyorsan forgó és nagyon erős mágneses térrel rendelkező neutroncsillagok, magnetárok jönnek létre."

"A magnetárok olyan neutroncsillagok, melyeknek rendkívül erős a mágneses tere, ez a tér hozza létre az óriási mennyiségű elektromágneses sugárzást, mely részben röntgen-, részben gamma tartományba esik. Ezeknek az égitesteknek az elméletét Robert Duncan és Christopher Thompson alkotta meg 1992-ben. A következő évtizedben a magnetár-hipotézis széles körben elfogadottá vált, mint a lágy gamma-ismétlők és az anomális Röntgen-pulzárok lehetséges fizikai magyarázata."

bár wikipédiás, de egész helyénvaló magyarázat, illetve leírás. olvastam már ennél jobbat is, de az könyvbe volt sajna.
(gondoltam ezt jobban elfogadod mint a saját szavaimat. )

Érdekes egy 'tananyag' ez, és mióta az eszemer tudom érdekel és foglalkoztat, és a sok év kutakodás és ismeret alatt megtanultam hogy mindig van új a nap alatt ;)
Előzmény: mekszamnojz (144) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 18:29 | #144
1. ha hülyeség akkor hagyjuk mert innentől egyértelműen más tudásanyaggal rendelkezünk és kevés esélye van hogy itt megértjük egymást.
2. a, a kérdésekre válaszolok: azért magnetár mert az űrben ahol ezek a dolgok létrejönnek a csillagszelek pl amik elviszik a forgásből az anyagokat amiből a feketelyuk besűrűsödne jelen van. a földön ezt a létrejövő energiát még a hurrikánok sem befolyásolnék ha ott lennének a közvetlen közelben.
2. b, valóban nem a gravitáció miatt alakul ki a "lik" hanem a gravitáció segítségével létrejövő nagysebességű forgás általi mágnesesség miatt ami magába egy centrumba sűríti az anyagokat, másnéven bekebelezi, és ezen bekebelezett energia által egyszercsak összeroppan a gravitáció és onnantól nem tudni mi lesz csak az hogy magába szív mindent.
Hangúlyozom mindez így történik az űrben.
De mi a földön vagyunk!

"ha annyi tömeg, annyi energia sűrűsödik össze egy kis térfogatban, hogy a gravitáció legyőzi az összes többi erőt, és minden összeomlik a saját tömege alatt. Az anyag elképzelhetetlenül kis térfogatba, ún. szingularitásba nyomódik össze, a sűrűség pedig gyakorlatilag végtelen a belsejében"

de sorolhatnám pl hogy Planck-energia... erről hallottál egyáltalán? tudod mi az?
nem szeretnék vitatkozni de kérlek mielőtt neki állsz ellentmondani járj utána a dolgoknak....
még a tudósok sem tudják hogy létrejöhet e feketelyuk a részecskegyorsítóban, vagy annak révén a részecskeütközésekkor, nemhiszem hogy te meg fogsz tudni győzni engem bármleyik végletről is.
Nem állítóttam egy szóval sem hogy világvége lesz, de mégha egy miniatürnyi feketlyuk is de akkor is lehetséges, hogy keletkezik mégha azonnal meg is semmisül.... érdemes lenne odafigyelni is hogy mit is írtam.

Előzmény: lokko (142) 0 VÁLASZ
xontflong 2008. 09. 11. 18:15 | #143
Csak egy kérdésem van: MI A FÉSZKES FENÉÉRT KELLET LEGYÜNNI ARRÓL A TETVES FÁRÓÓÓL?
lokko 2008. 09. 11. 17:37 | #142
arra is van esély hogy a semmiből előbukkan egy fekete luk és mind meghalunk egy szemvillanás alatt
... bizonytalan világban élünk ...

"egyébként ha tudnád hogy egy fekete lyuk létrejöttéhez alap feltételként szolgáló energia ha elveszne, ahogy az általad tévesen párolgásnak nevezett esemény, magnetárokat hozna létre, de mivel a földön nincs lehetőség energia veszteségre, és pontosan hogy a gravitáció miatt roppant gyorsan létre tud jönni a magfizikai folyamatok során egy fekete lyuk születése a körülötte folyamatosan rendelkezésre álló anyagokból."

amúgy ez úgy hülyeség ahogy leírtad ...
magnetár ??? szökik a fekete lukakból ?
de mivel a földön nincs lehetőség energia veszteségre ?????? mér?
és pontosan hogy a gravitáció miatt roppant gyorsan létre tud jönni a magfizikai folyamatok során egy fekete lyuk ????????????? gravitáció légypöcsnyi erő a e-mágneses a gyenge és a erős kölcsönhatásokhoz képest, amik ott uralják a terepet ... nem a gravitáció miatt alakulhat ki a lik, hanem a horribilis energiasűrűségek miatt ...

Előzmény: mekszamnojz (134) 0 VÁLASZ
xontflong 2008. 09. 11. 16:55 | #141
Fura hangok jönnek kintről... O_O
Purple
Purple 2008. 09. 11. 16:48 | #140
annyira tudtaaaam :DDD
Előzmény: bungle (136) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 09. 11. 16:48 | #139
http://www.youtube.com/watch?v=PR2OLjAr1Fc
ez pedig hogy mi is ez a szerkezet amiben ezt csinálják
sahinel 2008. 09. 11. 16:43 | #138
http://www.youtube.com/watch?v=qQNpucos9wc

és hogy mi is történik a gyorsítóban szépen elmagyarázva.
sahinel 2008. 09. 11. 16:41 | #137
http://www.youtube.com/watch?v=Kf3T4ZHnuvc
First images after proton beam passes through LHC
bungle
bungle 2008. 09. 11. 16:39 | #136
Ez a 2 webkamera online közvetíti az eseményeket: http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
sahinel 2008. 09. 11. 16:38 | #135
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/c/a/2006/06/09/MNGFHJBDE31.DTL

Keeton, a member of Rutgers' department of physics and astronomy, said it couldn't happen. He told The Chronicle that a tiny black hole probably could suck up only a few atoms at a time.

pár ezer év kellene hogy gyorsan nőjjön. http://hirek.csillagaszat.hu/csillagok_vegallapotai/20070210_gombhalmazfeketelyuk.html itt pedig ugyanúgy égitesteknek hívják mint máshol is a feketelyukakat attól függetlenül mi zajlik le bennük.

Egy viszonylag kis tömegű feketelyuk létrejöttét pl észlelték:http://www.universetoday.com/2005/06/02/recent-blast-was-probably-a-neutron-star-collision/?262005

2 neutroncsillag kelett hozzá.
Előzmény: mekszamnojz (134) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 16:30 | #134
már hogyne jöhetne létre? ez butaság.
az elmélet a helyén van mert a fekete lyuk nem önmagában jön létre.
és különben sem csak egy fajta fekete lyuk létezik.
egyébként ha tudnád hogy egy fekete lyuk létrejöttéhez alap feltételként szolgáló energia ha elveszne, ahogy az általad tévesen párolgásnak nevezett esemény, magnetárokat hozna létre, de mivel a földön nincs lehetőség energia veszteségre, és pontosan hogy a gravitáció miatt roppant gyorsan létre tud jönni a magfizikai folyamatok során egy fekete lyuk születése a körülötte folyamatosan rendelkezésre álló anyagokból.

abban igazad van hogy csak úgy nem lehet fekete lyukakat csinálni, de ebben az esetben amiről most szóvan a részecskegyorsítóval lehetséges hogy egy mikroszkopikus fekete lyukat tudnak létrehozni. megvan az esély rá.


Előzmény: lokko (130) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 16:19 | #133
mindegyiket :D
Előzmény: bungle (132) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 11. 16:13 | #132
Melyiket is...? Asszem ezek vannak meg:
Einstein álma
A világegyetem dióhéjban
A mindenség elmélete
Előzmény: mekszamnojz (129) 0 VÁLASZ
spider86 2008. 09. 11. 16:12 | #131
áááá tőlem az távol álljon... és remélem ha eljön a víííge akkor nem is lesz a közelemben ilyen aki ezt megpróbálná.... amúgy a fellépő időtorzulás miatt nem hinném h lesz rá lehetőségem h találjak egy megfelelő női egyedet... meghalnánk mielőtt felfognánk h mi phasz van...
Előzmény: Deadfear (121) 0 VÁLASZ
lokko 2008. 09. 11. 16:10 | #130
hogy nincs fekete luk para azt az az egyeszű tény bizonyítja, hogyha mi ilyen energiákkal képesek lennénk előállítani egy stabil fekete lukat, akkor tele lenne a világegyetem ilyen lukakkal, sőt már más se lenne az egész univerzumban ...

amúgy könnyű elképzelni hogy mi lenne ha keletkezne egy kis stabil fekete luk a LHC-ben ...
kezdetben mivel nagyon kicsi lenne, nem vonzana magához semmit (mivel a gravitáció a többi erőhöz képest nagyon nagyon gyenge)
de ha valami beleér az eseményhorizontjába, az bizony belezuhanna és nem jönne belőle ki többé (Hawkin fekete luk párolgása ebben a gondolatkísérletben kilőve, mivel aszerint nem létezhetne ilyen kicsi tömegű stabil fekete luk)
így a luk kezdetben simán beenné magát a föld középpontjáig (mivel ezen sárgolyó gravitációja oda cibálná lassan, de biztosan), és onnan lassan komótosan belülről felzabálná a földet ... majd az egész szeretett planétánkból nem maradna semmi más csak egy gyöngyszemnyi fekete luk nap körüli stabil pályán, egy körülötte keringő, lassanként elszökő holddal ...
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 16:03 | #129
nna azt mire hazamegyek keresd elő lécci :PP

Előzmény: bungle (128) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 11. 16:00 | #128
Nekem is megvan valahol Hawking könyve. :P
Előzmény: mekszamnojz (127) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 15:58 | #127
nekem megvan S.H. könyvébe otthon magyarul is :D
Előzmény: bungle (125) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 15:58 | #126
ez nem teljesen igaz. A fény mint felszabaduló energia jön létre. A sürűsödött térben ( hogy egyszerűen ) fogalmazzak a részecskék is összesűrűsödnek és ezáltal az energiamezőben a fekete lyuk mint folyton növekvő energiát fogyasztó sebesség mellett ezek a részecskék atomok elemek minden ami az űrben megtalálható illetve minden ami a fekete lyukat körül veszi hatalmas energia veszteségen megy keresztül. ennek van látványa.
A videóban eltúlozták ez igaz, de minden fekete lyuk mielőtt megszületett ( gravitációs összeomlás ) és egy vak térbe került (szingularitás ) ahol semmi nem látható és minden érték nélküli hogy laikusan fogalmazzak- ami alapján egyáltalán ugye észlelni tudják (eseményhorizont) - előtte valaminek ott lennie kellett amit egy pontba elnyelt- "másfajta" energiává alakított. az anyag nem vész el csak átalakul alapon ennek az átalakulásnak látványa van.
én már hallottam azt is hogy minden csillag halálakor egy fekete lyuk születik ami több midnentől függően marad életképes.
rengeteg elmélet van és rengeteg találgatás erről.... :S
:)

Előzmény: Laci (124) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 09. 11. 15:51 | #125
Angolul tudóknak érdekes videó:
Stephen Hawking's theory of black holes and Richard Gott's theory of cosmic strings give hope to those seeking a route to time travel.
http://www.youtube.com/watch?v=EOi0xA9GvX8
Laci 2008. 09. 11. 15:41 | #124
"A fekete lyukak a téridő azon tartományai, amelyekbe anyag és sugárzás csak belehullhat, de kijönni semmi sem képes. Még elektromágneses sugárzás, így a fény sem hagyhatja el a fekete lyukat, innét ered a neve...". Akkor a videót készitők tévedtek a záró képpel, ott ugyanis elég sokáig dereng valami fényesség mint napfogyatkozáskor a koronaeffektus. Persze értem én, hogy azért, hogy lássuk is amit nem is lehet látni :)
Előzmény: mekszamnojz (123) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 15:27 | #123
inkább ezt olvasgassátok helyette, ez helytállóbb.
http://www.babylon5.hu/tech/feketelyuk-main.html
Előzmény: mekszamnojz (122) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 15:25 | #122
ez a wikipédiás leírás meg hát.... ott kezdődik hogy a fekete lyuk nem egy égi test, hanem egy téridő tartomány!! úgyhogy nem is olvastam tovább sry :S
Előzmény: sahinel (103) 0 VÁLASZ
Deadfear 2008. 09. 11. 15:23 | #121
ui.: Elnézést kérek ha valaki "MÁS"képp gondolja. Azonos neműt is lehet de én kihagynám. :D
Előzmény: Deadfear (120) 0 VÁLASZ
Deadfear 2008. 09. 11. 15:22 | #120
Megkeresed a hozzád legközelebb eső ellenkezőnemű lényt és megmondod neki, hogy jön a világvége. :D Csatt bele. :D És már kened is itt ott. :D
Előzmény: spider86 (117) 0 VÁLASZ
Kampec 2008. 09. 11. 15:18 | #119
igaz :) csak nekem ez a fekete lyuk és hasonló témák elég elmebetegek ;)
Előzmény: Purple (116) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 15:17 | #118
az egész a részecskefizikára azon belül a SM-re ( standard modellre ) alapszik, ahol ha számba vesszük csak azt az alaptényt hogy még egy fel nem fedezett részecskéről is tudunk, akkor érdemes tovább gondolkodni hogy jobb nem tudni akarni, hogy mikor mi történik ha baj van.
leírom azt amit én tudok és gondolok.
A kvantumfizika és a speciális relativitás elméletben felírt, a kvantálatlanul is létező elemnek ( higgs-bozon ) még a tömegét sem ismerik, és nem ismerik hogy a többi részecskét hogyan befolyásolja, csupán annyi ismeretes hogy egy skalár mezőt hoz létre amin keresztül módosítja minden részecske nyugalmi állapotát.
Az LHC fő célja ez, hogy ezt a bozont felfedezzék. Nem tudják mi fog történni akkor.
A skalárról annyit érdemes még tudni hogy önmagában nulla értékű spin - invariáns hullámfüggvény, ami önmaga értékének nem befolyásolója forgatás hatására, de a térben létező más részecskékének igen. ( pl bolygók tengely körüli forgása )
A spin egy mágneses dipollal rendelkező tér, és mint mágnes vonzásba kerül más részecskékkel...
aztán innen meg mindenki járjon utána hogy egy ismeretlen tömegű és ismeretlen hatású anyag felfedezése miatt létrehozott kísérlet kimenetele milyen lehet a fekete lyukat tekintve a többi ismeretek alapján akkor ha valami nem a számítások szerint történik.
( Elnézést ha hozzáértő olvassa és nem teljesen szak-reálisan írtam le )



Előzmény: Laci (112) 0 VÁLASZ
spider86 2008. 09. 11. 15:07 | #117
engem nem az zavarna h meghalunk hanem az h készületlenül érne (nem mint egy meteor) és nem tudnék még egy uccsót szexelni...
Purple
Purple 2008. 09. 11. 14:58 | #116
jobb, mintha az élet értelmén, a boldogság titkán, vagy nemzetöntudatosságon, meg ehhez hasonló hülyeségekről elmélkednék :D na abba lehet beleőrülni, ezektől max tájékozottabb leszek :) és lehet, hogy úgy van ahogy mondod, max 200 év mulva derül ki :DD (ha addig nem lesz bumm, vagy valami hasonló)
Előzmény: Kampec (115) 0 VÁLASZ
Kampec 2008. 09. 11. 14:53 | #115
ilyeneken nem érdemes gondolkodni ha csak nem akarsz beleőrülni, de mondok vmi újat...sztem már most 1 hatalmas fekete lyukban vagyunk x3 na ezt cáfolja meg vki h miért nem lehetséges :D :P
Előzmény: Purple (114) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 11. 14:48 | #114
ugyanezek a kérdések fogalmazódtak meg bennem :D meg akkora rohadt nagy energiát hogy tartanak bent? képes egy szar vascső meg hideg megállítani? :) én nem viccelek :DD tényleg érdekel
Előzmény: Laci (112) 0 VÁLASZ
Laci 2008. 09. 11. 14:47 | #113
pacsolatban = kapcsolatban
Laci 2008. 09. 11. 14:43 | #112
Na most itt egy újabb hülye hozzászólás: Ha jól értem, a legnagyobb félelmet az LHC-vel pacsolatban apró, de mégiscsak fekete lyukak valószinüsithető keletkezése kelti. Én laikus vagyok, nem kell szégyellnem, ha sületlenséget kérdezek/mondok a témában. Olvasom, hogy: "a beszippantott tömeget a ”szingularitásba” küldi, ahol végtelen nagy a tömeg s ezért végtelen nagy gravitáció", "rövid idő alatt el fog bomlani, ha netalántán mégis...", és igy tovább.
Ha a fizikusok között vita van, az valószinüleg sokak számára nyugtalanitó. Vajon, EGÉSZEN PONTOSAN tudjuk, mi a természete egy fekete lyuknak, hogyan viselkedik Földi körülmények között? Ha el kezd zabálni, nem növekszik-e tovább, nem stabilizálódik egy bizonyos tömeg után? Ha megzabálja a töltést, kordában tartható-e még? Mi lesz, ha csak egy icipicit is beleharap a cső falába?

csak vicceltem :)
Előzmény: mekszamnojz (108) 0 VÁLASZ
Deadfear 2008. 09. 11. 14:43 | #111
Nem baj. Egyszer majdcsak elborul az elmélye mindenkinek. :D És Hardolódik mindenki. :D És jöhetnek a Hardstyle Démonok. :D

http://www.indavideo.hu/video/Demons_Of_Hardstyle

Előzmény: tian (110) 0 VÁLASZ
tian 2008. 09. 11. 14:38 | #110
jó:)) igaz még egyelőre csak a jumpstyle megy :DD
Előzmény: Deadfear (109) 0 VÁLASZ
Deadfear 2008. 09. 11. 14:29 | #109
Barom állat. :D:D:D:D

Hallgassunk inkább egy két saját szart. :D Úgyis olyan kemény mindenki. :D Hardstyle...

Bass Modulators - The Cube (The Deadfear remix)
http://www.youtube.com/watch?v=bfNso44mJF0

Citizen - If I Say Stop 2008 (The Deadfear remix)
http://www.youtube.com/watch?v=SEsA-hJLtWM

Headhunterz - Victim of my rage (Adam Bass vs Deadfear remix)
http://www.youtube.com/watch?v=EKZhFRrx3pc

Előzmény: Kopasz (106) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 14:20 | #108
kellemetlen indulatokat ébreszt bennem a téma. azért. és mert sok a hülye hozzászólás. ( szinte egyáltalán nincs olyan komment amibe ne lehetne belekötni akár tudományosan akár egyébként ) ennyi.
biztos túl sokat foglalkoztam ezzel és a hasonló dolgokkal.... :S
Előzmény: sahinel (95) 0 VÁLASZ
Kampec 2008. 09. 11. 14:18 | #107
A Föld elpusztulásának annyi évfordulója lehetne már...ha el is találják egyszer h mi fogja elpusztítani, h lesz e közünk hozzá és h mikor fog ez bekövetkezni...lehet egyszer vkinek igaza lesz (de azt úgy se fogja megtudni senki ha olyan lesz)... én 1 atomháborúra tippelek :P
egyszer úgy is összejön...muhaha x)
Kopasz 2008. 09. 11. 14:17 | #106
lokko 2008. 09. 11. 14:12 | #105
nekem az nem teccik, hogy emberek ezt képesek voltak bevenni ...
Laci 2008. 09. 11. 14:11 | #104
Nem tudom, köze van-e az LHC-hez, de észleltem egy fekete lyukat a fogamban. Megyek is egy fogorvoshoz. Ha el tudja bomlasztani, jó, ha nem, úgyis jó (még nem ebédeltem).
sahinel 2008. 09. 11. 13:56 | #103
nem őt osztottam, hanem kérdeztem miért nem tetszik. Azokra gondoltam akik az ördögöt festik a falra. Jah lehet hogy valamit előidézhetnek amit még soha, de nem hinném hogy nagy gond lenne belőle. Pl egy féregjárat megnyitásához, és fenntartásához szükséges energiákat is nehéz lenne manapság előállítani. A fizika azért nem teljesen olyan tárgy ami full kiszámíthatatlan. A világegyetem keletkezésénél jelenlévő, és más anyagok előállítása stb nem hinném hogy nagyon gázos lehetne. Az hogy feketelyukat létrehoznak, de még nincs tömege, nincs energia ami fenntartsa, akkor az azonnal összeomlik. Ez kb olyan mint a féregjárat problémája. Feketejukak elég nehezen lesznek stabilak. Nem egy két porszem(emberek) kellenek hozzá hanem sokkal nagyobb tömeg. Pl ha jól tudom ha a napnak vége lessz az sem tud majd önmagában előállítani egy feketelyukat, mert nem elég hozzá.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete_lyuk
Előzmény: Purple (102) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 11. 13:44 | #102
senki nem mondta, hogy jobban tudja, de a tudósok is emberek, és nem ez lenne az első nagy tévedés, HA hoppp mégse úgy jönne össze valami olyan dolog, amit még soha nem csináltak, ahogy azt kiszámolgatták. de akkor már tök mindegy lesz.
Előzmény: sahinel (95) 0 VÁLASZ
mumus 2008. 09. 11. 13:34 | #101
101 :DDD kiskutya...
Derill 2008. 09. 11. 13:06 | #100
100 :D:D
superxaba 2008. 09. 11. 12:49 | #99
Kicsit azért becsúszott a vége, amikor szerdán 11 körül elkezdett pislákolni a lámpa... :-)))
Diccsó 2008. 09. 11. 11:25 | #98
Ha valaki elolvasta a bungle álltal linkelt szöveget akkor az tudhatja h a Mayak nem a világvégéről irnak hanem 1 ciklusváltásról amit ők "kiszámoltak"...nem tudni h ebből mi az igaz..sztem ugyan ugy hülyeség mint az eddigiek.....ők hisznek benne az nem baj...én sem azt mondom h nem léteznek megnemmagyarázhatatlan dolgok, de ez a világ vége h most kivan számolva h mikor jön el ezt igy nemhiszem.......amugy sztem NÓÓ Para....inkább ÉLJÜNK MÉGG xDxD
Lackesz 2008. 09. 11. 11:09 | #97
nem tom észre vettéte-e hogy 4 holdja van a földnek:P illetve ezentúl ellenkező irányba forgunk, este akkora fekete izé volt az égen hogy csak az eggyik hold látszódott :D meg a szomszédos bolygón vannak emberek:) csak ők még fejletlenek :) azt mondták hogy ott i.e 2000 van :D
Skatopia 2008. 09. 11. 11:07 | #96
csak legyen időm kimondani mikor bekövetkezik h fapapucs :S
sahinel 2008. 09. 11. 11:07 | #95
Miért? bár én kicsit más szöveget írtam hozzá, mert sokan úgy féltek tőle 0 tudással mintha tény lenne hogy meg fog mindenki halni:D

Az első hidrogénbomba felrobbantása előtt sokan féltek, hogy a levegőben/vízben levő hidrogén fúziós láncreakcióba kezd.

Tehát már párszor meg kelett volna semmisíteni a földet ha nem a tudósokra hallgatnánk. Az hogy vannak felmerülő problémák, fikciók mik is történhetnek, ezekre a tudósok nem is gondolnak csak azok akik hozzánemértők:D nem tudom miért képzelik az emberek hogy nem folytatnak előtte a felmerülő problémákról hosszas értekezéseket, tudományos vizsgálatokat, tanulmányokat. Hawkings és a többiek ezeket már 1000x átgondolták, átbeszélték.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking napjaink Einstein-je. De valsz a sok laikus jobban tud mindent:D
Előzmény: mekszamnojz (92) 0 VÁLASZ
Masakari 2008. 09. 11. 11:01 | #94
ez majd 3 hét mulva esedékes ha a részecskéket ütköztetik^^
nyehőce 2008. 09. 11. 10:40 | #93
A fenébe, és még mindig NOPE. :D
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 11. 10:38 | #92
az első poszt amit szívből utálok....
bungle
bungle 2008. 09. 11. 10:14 | #91
http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_calendar
The Mesoamerican Long Count calendar forms the basis for a New Age belief, first forecast by José Argüelles, that a cataclysm will take place on or about 21 December 2012.

http://en.wikipedia.org/wiki/2012
# December 21 — The Mesoamerican Long Count calendar, notably used by the Maya civilization among others of pre-Columbian Mesoamerica, completes its thirteenth b'ak'tun cycle since the calendar's mythical starting point (equivalent to August 11, 3114 BC in the proleptic Gregorian calendar, according to the "GMT-correlation" JDN= 584283).[6] The Long Count b'ak'tun date of this starting point (13.0.0.0.0) is repeated, for the first time in a span of approximately 5,125 solar years. The significance of this period-ending to the pre-Columbian Maya themselves is unclear, and there is an incomplete inscription (Tortuguero Monument 6) that records this date. It is also to be found carved on the walls of the Temple of Inscriptions in Palenque, where it functions as a base date from which other dates are computed.[7] This date figures prominently in the religious syncretism of New Age Mayanism.
# December 23 - The alternative date for the completion of the thirteenth b'ak'tun cycle in the Maya calendar, using a version of the GMT-correlation based on a JDN of 584285 (a.k.a. the "astronomical" or "Lounsbury correlation"), which is supported by a smaller number of Mayanist researchers.[8]

Egyébként megérne a téma egy külön postot, noszogattam is anno ivy-t itt: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=3806 , hogy küldjön + ott is említettem ezt az oldalt csillagászati tényekkel: http://www.mondovista.com/endtime.html
Kopasz 2008. 09. 11. 10:14 | #90
Magyarország annyira le van maradva a többi országhoz képest, hogy ránk még nem vonatkozik a "világvége". Ugyhogy no para, nekünk még nem kell aggódnunk! :D

bungle
bungle 2008. 09. 11. 10:08 | #89
Olvastam én már dec. 22-t is ( http://metropolita.hu/?p=3696 ), de a helyese dátum tudomásom szerint akkor is dec. 21.
balogh predator 2008. 09. 11. 09:41 | #88
bungle pontosabban 2012 december 23
morlac 2008. 09. 11. 07:52 | #87
De ez még csak tesztüzem volt. Csak 20 km/h-val keringették meg a protonokat a full üzemmód majd tavasszal lesz, akkor kell majd izgulni :P
Cromex 2008. 09. 11. 06:34 | #86
Ha tényleg veszélyben lenne a Föld, akkor az elit emberek már régen mozgósítottak valami verőlegény csoportot, hogy ugyan mégse csináljanak már egy fekete lyukat. De jó, bevallom, naggggyon izgulok, hogy egy hónap múlva meghalunk-é.
rubigo 2008. 09. 10. 23:47 | #85
a sok, riadalmat keltő ál-tudósnak is szólni kellett volna...
Előzmény: rubigo (84) 0 VÁLASZ
rubigo 2008. 09. 10. 23:46 | #84
te vágod a kvantumfizikát látom... ;)
Előzmény: Lex (81) 0 VÁLASZ
rezso 2008. 09. 10. 23:44 | #83
ezt nem tudom honnan veszed,lehet túl sok discoveryt néztél:D:P
Előzmény: Lex (81) 0 VÁLASZ
Fever 2008. 09. 10. 23:28 | #82
próbáltad már?
Előzmény: Lex (81) 0 VÁLASZ
Lex 2008. 09. 10. 22:59 | #81
kár hogy feketelyuk csak egy halott csillagból keletkezhet :P
dani0001414 2008. 09. 10. 22:56 | #80
Még kísérletezés nem történt. Még csak a protonokat töltik a gépbe. Majd csak ezután kezdik el. Szal aki szerint fekete lyukat gerjeszt azok féljenek!! xD
rubigo 2008. 09. 10. 22:53 | #79
Igaz is, a maják voltak, nem az aztékok, bár a naptárrendszerük szinte azonos...
Előzmény: Fabian (76) 0 VÁLASZ
mumus 2008. 09. 10. 22:50 | #78
ott a pont..mit pont 10000000000x2323779707pont a fekvo 8son
Előzmény: kotta (69) 0 VÁLASZ
Fabian 2008. 09. 10. 22:45 | #77
Minden floodtól távol álljak, de te tucc valamit :D
Előzmény: bungle (26) 0 VÁLASZ
Fabian 2008. 09. 10. 22:41 | #76
Jah, a Maya naptár 2012-re jósolta a világ végét, vagy a másik verzió a világ felemelkedése...majdcsak lesz vhogy, olyan még nem volt, hogy nem lenne sehogy ;)
Előzmény: MonTom (17) 0 VÁLASZ
Fabian 2008. 09. 10. 22:38 | #75
Ez legalább egy stílusos elmúlás lenne :D Nem ilyen sablon világháborúblabla....
rezso 2008. 09. 10. 21:57 | #74
átkonvertálja sokD-be :D
Előzmény: szaky (71) 0 VÁLASZ
paulbig 2008. 09. 10. 21:46 | #73
szaky: Elvileg a központjába szippantja, a szingluaritásba. Ott az anyag sűrűsége végtelen, így a gravitációja is végtelen, így van hely bőven :D
mcsoma 2008. 09. 10. 21:29 | #72
jó az! a film hatására egy csomó elégetni való könyvet tartok a szobámban, sose tudni :D
Előzmény: Winterborn (70) 0 VÁLASZ
szaky 2008. 09. 10. 21:29 | #71
Értem én hogy a fekete lyuk jól beszipákol mindent de hova rakja azt a sok cuccot??
Winterborn 2008. 09. 10. 21:21 | #70
Nem olyan szar az a holnapután, csak befejezetlen. :\
Bár.. Hm, visszagondolva elég gyenge valóban :\\
kotta 2008. 09. 10. 21:19 | #69
Nálam még van sör, tehát nyugi. ;-)
És most tuti megvádoltok ilyen "vallásosduma" cimkével, pedig sztem ennek csak a józan észhez van köze: úgy kell élni, h ha félóra múlva vége mindennek, akkor se legyen lerendezetlen ügyed vagy lelkifurdalásod vagy hiányérzeted. Ennyi.
(persze úgyse fog sikerülni, de próbálkozni mindég lehet ;-) )
Előzmény: Maccoyi (2) 0 VÁLASZ
rezso 2008. 09. 10. 21:16 | #68
ha létrejött volna egy fekete lyuk hosszabb időre nem nagyon kellett haláltól félni:D,nem fájt volna
én egy 2019es vagy 2017es kisbolygóról tudok,de már dolgoznak rajta hogyan hárítsák el ha tényleg keresztezi a Földet,de elég nagy esélye van 1:100000
Bakeyoo 2008. 09. 10. 20:49 | #67
Rendben, akkor nem nézem meg! :D
Előzmény: wtf (65) 0 VÁLASZ
M.Andreas 2008. 09. 10. 20:27 | #66
Hófehér. Már-már albínó. :DDD
Előzmény: anon (64) 0 VÁLASZ
wtf 2008. 09. 10. 20:24 | #65
Mindenképp nézd meg! ;) (kurva szar :D)
Előzmény: Bakeyoo (59) 0 VÁLASZ
anon 2008. 09. 10. 20:23 | #64
Mentőautó bőr? :O :D ezt még nem hallottam de ha azt jelenti hogy nagyon könnyen leégsz akkor én is :D
Előzmény: M.Andreas (63) 0 VÁLASZ
M.Andreas 2008. 09. 10. 20:19 | #63
Vennem kéne napolajat, elég könnyen leégek a hülye mentőautó bőrömmel... >:)
Előzmény: anon (57) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 10. 20:17 | #62
kevésbé fájdalmas, és nem kell végignéznie a szenvedést. lehet én is ezt tenném, ha tuti lenne a dolog.
Előzmény: rubigo (60) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 10. 20:13 | #61
biztosra megy :D
Előzmény: rubigo (60) 0 VÁLASZ
rubigo 2008. 09. 10. 20:11 | #60
de miért lesz vki öngyilkos, mikor úgy gondolja hogy jön a világvége és meg fog halni?
Előzmény: Purple (50) 0 VÁLASZ
Bakeyoo 2008. 09. 10. 20:11 | #59
Nem láttam. :(
Előzmény: wtf (55) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 09. 10. 20:11 | #58
én még nem akarok megalni. sok dolgom van még a világban. mindig szomorú leszek ettől a témától, mert túl félelmetes és sosem tudhatod mit hoz a holnap...
:(
anon 2008. 09. 10. 20:08 | #57
http://hir.ize.hu/comments.php?post_id=8559 Lazán kapcsolódik ez is :) Tetszik ez videó, persze nem a végkimenetele :D
Gabi69 2008. 09. 10. 20:06 | #56
Kicsit már túlbeszéljük a dolgokat. Nem tudom hogy ki nézi a tévét de most mondtak egy pár dolgot a fekete lyukakról amik a CERN-ben keletkeznek. Ezek annyira kicsik és gyengék hogy keletkezésük után azonnal el is tűnnek. Tehát Nem várható semmi ILYEN jellegű katasztrófa. Tudom nagyon sokan imáják ezeket az össze esküvés elméleteket meg miket, ok egy darabig de egy idő után már... . Szóval nem kell tartani semmitől. Nekem ez a véleményem.
wtf 2008. 09. 10. 20:06 | #55
Az is egy jó katasztrófafilm. ;)
Előzmény: Bakeyoo (54) 0 VÁLASZ
Bakeyoo 2008. 09. 10. 20:03 | #54
Hmmm, én úgy hallottam, hogy holnapután lesz.
wtf 2008. 09. 10. 20:01 | #53
Úristen, végünk van, nekem most azt írta ki, hogy "YUP."!!!!!
M.Andreas 2008. 09. 10. 19:55 | #52
Húha, Rubigo, ez a pólus-dolog nem tréfa. Állítólag a fémérceken megállapítható, hogy a föld mágneses erőtere X-ezer évente átfordul, persze nem egyik pillanatról a másikra, hanem soook-soook év alatt. Namármost ez a pólusváltás állítólag régóta esedékes már... A madarak meg a bálnák is elvileg azért tévednek el, mert a mágneses erővonalakat követik, azok meg elfordulnak, vagy bomlanak, vagy mi...

8/
Előzmény: rubigo (47) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 10. 19:53 | #51
a post ID se semmi.. :D
Előzmény: Purple (50) 0 VÁLASZ
Purple
kappa 2008. 09. 10. 19:46 | #49
Még nemkellet történnie xD a részecske gyorsitó még csak tesztüzemben megy az igazi "ütköztetések" hetekmulva elsznek :D szal addig éljitek az életetek :D
Dawe 2008. 09. 10. 19:45 | #48
állítólag azt is kiszámolták hogy a naprendszer husznnemtomhányezer évenkét tesz meg egy kört a galaxisban
Előzmény: rubigo (47) 0 VÁLASZ
rubigo 2008. 09. 10. 19:43 | #47
ja-ja, erről olvastam egy könyvet... Az aztékok minden kataklizmát megjósoltak... Ha a 11 vagy mittoménmárhány naptárból álló naptárrendszerüket (primitív nép, mi? többet tudtak a csillagokról, mint a leigázóik,...) átszámítjuk az általunk használatosra, ez a dátum jön ki a következő kataklizma dátumára (Föld kifordul a pólusaiból,...)
Előzmény: bungle (26) 0 VÁLASZ
Öcsi 2008. 09. 10. 19:38 | #46
úúúú én már érzem, lent a hasam környékén :D
Cromex 2008. 09. 10. 19:36 | #45
Spektrumon egyszer pár milliárd bolygó robbanásának energiáját emlegették. Szerintem nem olyan egyszerű azt véghez vinni :)
Előzmény: kkk1488 (42) 0 VÁLASZ
rubigo 2008. 09. 10. 19:36 | #44
a fenébe, pedig ezt de megnéztem volna! Biztos jobb lett volna, mint a '99 aug. 11.
M.Andreas 2008. 09. 10. 19:32 | #43
Jaja, azé'! :D
Előzmény: Errtu (37) 0 VÁLASZ
kkk1488 2008. 09. 10. 19:32 | #42
purpel :) itt nem lenne még egy órád sem.. az idő megállna. 'Mini' Szupernova robbanást kell létrehozniuk, hogy sikerüljön a feketelyuk..'elvileg' nem olyan egyszerű azt megcsinálni
Chartreuse 2008. 09. 10. 19:32 | #41
Amúgy most már egy csomó honlapon azt irják ,hogy van egy plusz hónapunk szóval valamikor októberben lesz a világvége nem ma :P
Purple
Purple 2008. 09. 10. 19:32 | #40
inkább vidd már végig a tomb raidert :D
Előzmény: Errtu (38) 0 VÁLASZ
tikshow 2008. 09. 10. 19:32 | #39
am még csak azért nem volt világvége, mert még nem üzemel max kapaciátson, ahhoz még kell pár hét, na utánna nekünk annyi, szereznem kell egy kurvát addig :D
Errtu
Errtu 2008. 09. 10. 19:28 | #38
DOOM-oznék ezerrel!
Úgy is a pokolra jutok, szóval nem árt, ha edzek előtte picit :)
Előzmény: Purple (22) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2008. 09. 10. 19:25 | #37
Az csak a hülye amcsiknál a világvége :)
Előzmény: M.Andreas (19) 0 VÁLASZ
mcsoma 2008. 09. 10. 19:25 | #36
hát én a cigányoktól jobban tartok mint a természeti katasztrófáktól :D
Chartreuse 2008. 09. 10. 19:09 | #35
Hát pedig én vártam, na ha most nem akkor majd 2012 december 21...
oké, nem...
nyehőce 2008. 09. 10. 19:09 | #34
Én nem értem, miért fél mindenki ettől egy fekete lyuktól. Volt már valaki olyanban? Lehet, hogy tök jó buli. :DD
mumus 2008. 09. 10. 19:07 | #33
szerintem akkor lesz vilagvege amikor elfogy a vilag sor... ize vizkeszlete :P
bogeszka 2008. 09. 10. 19:05 | #32
de bázz, meddig futhatott a számítás, mire ez kijött!!!!!

:-D
bungle
bungle 2008. 09. 10. 19:04 | #31
Erről eszembe jutott egy másik világvége: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=7643 :)
Előzmény: Maccoyi (30) 0 VÁLASZ
Maccoyi
pr0t3st 2008. 09. 10. 19:00 | #29
örülök azért, h nemtörtént meg.
jo tudni h jövö héten kezödik a melo.: D
es megy minden ugyanugy tovább.


ahogy nektek is holnap isi. :DD
Cromex 2008. 09. 10. 19:00 | #28
Valószínűleg azt csinálnám, mint azt egy hálivúdi szar maszlagban szokás: futnék/vezetnék az ellenkező irányba, mert én okosabb és gyorsabb vagyok, mint egy világvége.
Előzmény: Purple (22) 0 VÁLASZ
Gabi69 2008. 09. 10. 18:59 | #27
2013.03.13 13:13 és 13 másodperckor:DXD
bungle
bungle 2008. 09. 10. 18:59 | #26
Lesz, nem lessz. :P
És természetesen 2012. dec. 21. :)
Előzmény: MonTom (17) 0 VÁLASZ
pr0t3st 2008. 09. 10. 18:58 | #25
..csak igy elindul, baszdmeg, és nem tudsz vele mit kezdeni...
azért lehet nem nevetnék...:|:D



beteg...
Cromex 2008. 09. 10. 18:58 | #24
És még le sem vetítették a Knowing c. filmet. Hajjaj.
Előzmény: MonTom (17) 0 VÁLASZ
mumus 2008. 09. 10. 18:56 | #23
akkor furge csipod van hekas ;) :P
Előzmény: Purple (18) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 10. 18:55 | #22
de most gondoljatok már bele. tegyük fel, hogy tényleg megtörténne. milyen lehet várni a halálod? hogy tudod, hogy még 1 óra és vége :S vagy a meteornál ugyanez.. :S jó most lehet itt jönni ilyenekkel, hogy húú én dugnék egy jót, én meg bedrogoznám magam, de azért eléggé szar érzés lehet, hogy mindennek vége :S
mumus 2008. 09. 10. 18:54 | #21
tutti hogy mindenki a szulinapjat irja le
mumus 2008. 09. 10. 18:54 | #20
2009.3.13
Előzmény: MonTom (17) 0 VÁLASZ
M.Andreas 2008. 09. 10. 18:53 | #19
2008.09.11 :)

Előzmény: MonTom (17) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 10. 18:53 | #18
nem sokat, csípőből jönnek az ilyen hülye szövegek :D
Előzmény: mumus (15) 0 VÁLASZ
MonTom 2008. 09. 10. 18:52 | #17
Akkor most hányszor is volt, vagy lessz világvége mostanság?:
- 1999.12.31/2000.01.01
- 2006.06.06
- 2008.09.10

Tud még valaki?

pr0t3st 2008. 09. 10. 18:52 | #16
tyűű vaze. azért nem élném át...:|

viccet félretéve. ; Ð
mumus 2008. 09. 10. 18:51 | #15
vald be mennyit gondolkoztal ezen hogy ilyen szepen leird ?:)
Előzmény: Purple (9) 0 VÁLASZ
mumus 2008. 09. 10. 18:50 | #14
na ezt nem kellett volna purpnak latnia! nem fog aludni es leragja mind a 9,5 labkormet :)
Előzmény: Maccoyi (10) 0 VÁLASZ
alien 2008. 09. 10. 18:49 | #13
hatalmas aszteroida, az azé' nem olyan nagy gáz, majd jön Bruce Willis.... :)
Előzmény: Purple (9) 0 VÁLASZ
feka01 2008. 09. 10. 18:48 | #12
ööö

és miért is?
Purple
Purple 2008. 09. 10. 18:47 | #11
majd elnyeli a feketelyuk.
Előzmény: hodosy (8) 0 VÁLASZ
Maccoyi
Maccoyi 2008. 09. 10. 18:47 | #10
Mindenki nyugodjon meg!
Most kaptam az információt, hogy érdektelenség hiányában maradt el ma ez a projekt, így átrakták a holnapi napra. :P
Előzmény: mumus (6) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 09. 10. 18:46 | #9
há' mer' mit monnyon? :D akkor intellektuálisan: tartok minden olyan jelenségtől, melynek hiába nincs realitás alapja, ugyanakkor bármily módon kapcsolatba hozható a föld hanyatlásának világűrrel kapcsolatos történéseivel. :D

miért? csak. nagy, messze van, sötét, megfoghatatlan, és gyakorlatilag megakadályozhatatlan. (amennyiben tényleg úgy történne. pl feketelyuk, hatalmas aszteroida, stb...)
Előzmény: mumus (6) 0 VÁLASZ
hodosy 2008. 09. 10. 18:45 | #8
hallotam suliba az 1 tanár mondta honap becsapódhat 1 kisseb meteorit !! (én nem naon hiszek benne )

Előzmény: Purple (3) 0 VÁLASZ
Dawe 2008. 09. 10. 18:43 | #7
lehet elcseszték az egészet és holnap mindenestül kidobják a cuccot a lomtalanításba... megyek a rézért :P
mumus 2008. 09. 10. 18:40 | #6
asszongya ''űrös'' :D
Előzmény: Purple (3) 0 VÁLASZ
Balázs 2008. 09. 10. 18:40 | #5
nope?
M.Andreas 2008. 09. 10. 18:40 | #4
Azér' ez nem volt egy Dzsordzs Lukász. (Egyik sem bejegyzett magyar név.)
Purple
Purple 2008. 09. 10. 18:37 | #3
gyerekek én ettől tökre féltem :$ hiába csak feltevés, én az ilyen űrös dolgoknál mindig beleélem magam :$$
Maccoyi
Maccoyi 2008. 09. 10. 18:35 | #2
Nálam itt a világvége.... De úgy gondolom, hogy nem a részecskegyorsító okozta azt, hogy ELFOGYOTT ITTHON A SÖR. :D
hodosy 2008. 09. 10. 18:31 | #1
én má érzem jaajjjjj :D:D:D