Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
TheAmazingPutMan 2016. 05. 01. 20:56 | #156
Vupsz elfelejtettem ezt beleírni :$
Szóval itt bungle képén is látszik, hogy a bal fej "rosszul" nőtt ki, mert a jobb fejhez képest hátrébb van a töve, kisebb, ráadásul arra az arcra mindent tudnék mondani csak azt nem hogy mosoly... Amúgy jól lehet látni hogy mennyivel nagyobb a felsőteste a csajnak mint a barátnőjének :O
Előzmény: bungle (154) 0 VÁLASZ
TheAmazingPutMan 2016. 04. 30. 17:55 | #155
Vannak olyan bizonyítások, hogy a jobb oldali irányítja az egész testet a bal fej nyak feletti részét kivéve, ezért mozog ennyire "átlagosan". A jobb oldali csaj piszkosul élvezheti hogy ő irányítja a testet és a tesója nyakát is ő mozgatja, mert így a baloldali lány csak nézi az ő életét, és a "fő" lány lesz@rja amit mond, mert csak "csak" rá van nőve a vállára... Képzelem mit csinálhat vele a jobb csaj ha beszól neki? Megpofozza a saját kezével vagy maga felé fordítja a fejét és arconköpi?:D Plusz a kis csaj takarja a nagy látókörét meg nem kell semmit csinálnia mert "közös" a keringési rendszere a nagyéval, így tulajdonképpen a tesója vére van az ő fejében is ergo egy nagyra nőtt parazita XD Ráadásul sokkal rondább a nagynál, ferde az orra, meg az egyik szeme lejjebb van egy centivel és ha függőlegesbe állítanánk lehetne látni hogy átlósan nőtt a feje :D Csoda hogy rajta van a testen egyáltalán, annyira eldől :DMondhatjátok hogy szemét vagyok, de csak egy kolonc a jobb csaj vállán, meg kéne köszönnie a tesójának hogy cipeli a kis élősködőt és egyáltalán életben tartja>:( Tök sz@r lehet a csajnak hogy ott van egy bazinagy, ronda kinövés a feje mellett ami testvér címén élősködik a testében és szívja az energiáját, ráadásul nem csinál semmit. Ezért csúfolták az ovi/iskolában mert "két feje van", amiből a bal oldali nem is maradna életben ha nem nőttek volna össze a nyakában lévő erek a tesója érrendszerével. Úgyhogy a nagy simán verhetné a kicsit, mert úgyse fog megdögleni hiszen csak egy fej... (Elnézést a hosszú kommentért)
bungle
bungle 2015. 03. 19. 15:55 | #154
kotta 2008. 05. 31. 21:07 | #153
Csúnyán irigyellek Loke, az van. Nékem - hiába tanútam - egyelőre nem jött össze az, h a tudomány szép és (ahogy írod) érthetetlenné tett világában munkálkodjak. Másfelé kerültem. De ami késik, nem múlik; rólam ennyit. :D
Ezek a tudományos-áltudományos folyóiratok elég érdekes téma. Persze hogy kell nyitni a nem tanult (emiatt persze durva tévedés lenne lenézni őket) vagy nem szakirányban tanult emberek felé, de én pl. sajna azt látom, hogy általában a butaság győz inkább a valódi, és tényleg egyszerű tények fölött. Eladható hír kell,sok színes és igényes kép kell, de a lényegen és fontoson gyakran pillanat alatt siklanak át. Sajnos ritka az átadásra is színvonalasan képes hozzáértő ember, az iskolapélda talán Öveges József volt a fizikában a gyerekek felé.
Na tessék, megint pesszimista lettem, és sajna ebben tényleg az vagyok. Könnyebb bulvárhírt "mindentelhiszek" alapon olvasni, mint egy picit is foglalkoztatni a szürkeállományt, és könnyedén nevetni a sajtó elénk tálalt ostobaságain. És emiatt végképp nem az emberek, Mari néni vagy Pista bácsi hibáztathatóak, sőt, előttük le a kalappal, hogy egyáltalán érdeklődnek ilyesmi dolgok után adott esetben. Iskola, oktatás: egyik kedves vesszőparipám.
No, ennyi. Köszi az információkat a nehéz sorsú, de reméljük boldog lánykák esetéről!
Előzmény: loke (145) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 31. 19:33 | #152
bar azt meg gyorsan megjegyeznem, mielott elszabadulna a pokol, hogy azert ezzekkel a 40 soros tudomanyos ertekezletekkel ovatosan kell am banni, mintahogy minden massal is ezen a siton. tudod rend a lelke mindennek. szoval majd meg kell talalni az aranykozep utat, mert ha mi itt elkezdunk igy dumcsizgatni ilyenekrol gyorsan kileszunk utalva innen, megjegyzem jogosan. ;)
peace :D
Előzmény: mekszamnojz (150) 0 VÁLASZ
loke 2008. 05. 31. 19:32 | #151
3id évezreddel az egyetlen problémám, hogy mindent megpróbál nyilvánosságra hozzni, még azokat, is, amikről kiderül, vagy egyértemű, hogy tudományos fake. A 3ik évezrednél csak a neten találok nagyobb hülyeségeket. Pl amikor valamelyik hülye hirbe közölték, hogy nagy mennyiségi monohidridclorid ömlött ki, es ezért ropbbanás veszélyes a környék.
Amiből csak 3 dolog nem volt igaz:
1, nem monohidridclorid,hanem hidrogénklorid, vagyis sósav volt.
2, nem robbanás, hanem toxikológiai veszéyes a környék.
3, nem a folyadék, hanem a felszabaduló gááz volt a veszélyes...

De a mai világ már csak ilyen. Amikor a reklámban intelligens oxigénnel reklámoznak, akkor már úgy dönt az ember, hogy inkább nem is szólal meg. Bár arra kiváncsi lennék, hogy hogyan tudják bizonyitani, hogy az az oxigén atom inteligensebb, mint amit pl beszívsz...
Előzmény: mekszamnojz (150) +1 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 31. 19:03 | #150
ezzel abszolut egyetertek! Nekem a kedvenc ujsagom a 3ik evezred, bar biztos vannak komolyabb szaklapok is amikben ilyenekrol olvashatok, de azokat valoszinu nem ertenem meg. ezt az ujsagot pedig pont azert szeretem mert atolvasom es ugyerzem hogy igen ertem mirol beszelnek meselnek. megha meg is marad bennem, sajna sosem beszelgetek rola senkivel. Valljuk be keves ember van akivel ilyenekrol csak ugy lehet beszelgetni. :S
Es ezert nekem most nagy elmeny hogy van vegre valaki, bar hozzaszolni a tanult tudasodhoz nem merek, de olvasni mindenkepp jo es elvezetes ;) :DD
Előzmény: loke (149) 0 VÁLASZ
loke 2008. 05. 31. 18:57 | #149
Szeretem, amikor embereknek úgymond testközelbe tudom hozni a tudományt. Annyira hülyeség szerintem hogy a tudoksok mindenféls szakkifejezést kitalálnak, hogy átlag ember ne értse meg, azt közbe sokszor tök hétköznapian lehet elmondani.
Egyik tanárom szavai jutnak ilyenkor eszembe mindig, hogy aki nem tudja úgy elmondani a tudományt, hogy a 10 éves huga is megértse, az nem is érti...
De örülök, hogy legalább kettőtöknek sikerült valamio pluszt adnom.
Egyébként ez volt az egyik indok, amiért végül regisztráltam, mert már több mint egy éve nézm, hogy mindig tudományos dolgoknál olyanokon vitáztok, amik nagyon egyszerűek, csak úgy néz ki, senki nem ért hozzá.
Mondjuk a kedvenc posztjaim a különböző pirosok, mert a vegyészetet a pirománságom miatt kezdtem el, amiből aztán biokémia lett, mert az jó. :D
Előzmény: mekszamnojz (147) 0 VÁLASZ
Findzs 2008. 05. 31. 13:45 | #148
ez érdekes
most hogy mondod elgondolkodtató
Előzmény: loke (146) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 31. 12:12 | #147
Ez komoly. Teccik. egyreszt klassz hogy ezt az oldalt ilyen "kis" tudosok is latogatjak, masreszt meg az ahogy eloadod magad illetve ezt a temat. Tenyleg erdekes, bejovos. Jo volt olvasni! Erre senki nem fog rakontrazni az tuti ;)
Előzmény: loke (145) 0 VÁLASZ
loke 2008. 05. 31. 09:48 | #146
Egyébként másik érdekeség velük kapcsolatban, hogy az a fej, ami a bal kezet irányitja humán beállítotságú, mig a jobb kezet irányitó reál. Ez egyébként szintén bzonyitott tény, hogy azoknak, akik az a domnán agyfelük, ami a bal kéz irányitásáért felelős, azok humánosok, akiknem az, ami a jobb kézért, azok reálosok inkább. Ellenben ez az eset volt a bizonyiték arra, hogy teljesen megegyező agyi felépítés mellett is ha a gyereket vagy bal, vagy jobb kéz használatára kényszeritik, akkor az agyi dominancia eltolható.
Ezért van az, hogy mivel a mai társadalom reál alapú, ezért a jobb kezesség az elvárt...
loke 2008. 05. 31. 09:42 | #145
Nem, biokémiás, genetikai irányra szakosodva. Konkrétan én a gén kémiai szerkezetét, illetve a kémiai reakciókat, amik azokat befolyásolják vizsgálom, és az öröklődés kémiai vonatkozásait. Más kérdés, hogy alapból érdekel genetika, és mint ebben az ágban kutató, a többi rendkivüliséget is tudom.
Előzmény: ReAm1 (144) 0 VÁLASZ
ReAm1 2008. 05. 31. 06:12 | #144
Te génsebész vagy?:D
Előzmény: loke (143) 0 VÁLASZ
loke 2008. 05. 30. 19:24 | #143
Én arra leszek kiváncsi, hogy a tinédzser kort túl élik-e normálisan, mert a genetikai és fejlődési rendellenességek akkor jönnek ki nagyon. Pl azt olvastam, hogy a lányok már most szenvednek attól, hogy a mellkasuk nem akar normális ütemben tágulni...
loke 2008. 05. 30. 19:21 | #142
Egyébként a lányokról egy belsőjüket ábrázoló kép a vizuálisoknak:
http://www.habostorta.hu/NEW/uploads/kep/0042/0042993_1.jpg
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 30. 19:12 | #141
en speciel ertem, es raadasul meg is koszonom! ;)
Előzmény: loke (140) 0 VÁLASZ
loke 2008. 05. 30. 19:03 | #140
Már bocsi, hogy kötözködök, de se az aids, se a szintévesztés nem genetikai betegség. (Illetve a szintévesztésnak csak nagyon kis hányada)
Az AIDS az egy tünet együttes, amit a HIV nevű virus okoz.
Egyébként meg nem csak a törpenövés, hanem a magasnövés, stb is lehet genetikai öröklődés, csak ezeket az emberek nem hivják betegségnek.
A dawn kór meg nem genetikai betegség, hanem a beltenyészet egyik megnyilvánulása.
Egyébként a mutáció okai (mert ezek mutációnak számitanak orvosi értelemben) nagyon sok minden lehet. Hibás reprodukáció, amit stresz, magas szintű elek a vérkeringésben, vagy pont alacson szintűek okozhatnak. Pl genetikai körökben ismert tény, hogyha alacson magynézium szinttel rendelkezzik valaki, annál gyakran fellép génrészlet duplikáció.
Ezen kívül a béta- és gama sugárzás is okokzhat ilyent (béta természetéből adódóan ritkábban, ám súlyosabat), valamint egyes vegyi anyagok, és bizonyos táplálékok.

Egyébként valaki felvetette, hogy ilyen gyakran van olyan helyen, ahol vagy atomot robbantottak, vagy nagy a beltenyészet.
Az elöbbit már mondtam, hogy a béta és gama sugárzás miatt, utóbbi kicsit bonyorultabb.
Amikor nagy a beltenyészet, akkor a kromoszómák duplikációjával van probléma. A kromoszomák felét úgye az ember az apjától, a másik felét az anyjától kapja. Ennek sokan nem tulajdonítanak jelentőséget, pedig hatalmas van.
A kromoszómák tartalmazzák a teljes genetikai kódod, amik viszont az életed során változnak, mert kódolják pl a betegségekre való ellenállási receptorokat is.
Azért vannak párba, hogy teljes legyen a paletta, viszont a mindkét kromoszómában lévő részek az egyikben inaktívá válnak, illetve modosulnak. Namost, ha hasonló gének kerülnek egymáshoz, akkor nagyon sok mindenre nem tud reagálni, mert hiányzik nagyon sok része, ami az alap dolgokra kellene, ezért nagyon sok betegségre, vegyi anyagra, vagy csak egyszerű virusokra nem tud reagálni a fejlődés során, és ezek beépülnek a génjébe, ezáltal teljesen elmutálva azt.
A másik rész a rossz hasadás. Mint ismert az ember minden nap kb 1 millió mutáns sejtet pusztit el magában (jó esetben) . Amikor egy mutálódott sejt egy petesejt, akkor nagy probléma van, úgyanis a petesejt elpusztítására sajnos nicns beállva az emberi szervezet. A legtöbb mutáció nem vészes, egyedül a rosszul szétesett kromoszomájú ami nagyon súlyos. Lévén, hogy az emberi sejt mind az anyában, mind az apában az alap 46-os kromoszomájú sejtből esik szét 2 jó esetben 23-as kromoszómájú sejtté. Valamikor ez +-1 kromoszómát mutat (ez főleg idősebb korban gyakoribb(35-től felfele)). Vagyis széteshet 22 és 24es kromoszómájú párra is. és pl a dawn-kórt egy 24 és egy 23as kromoszómájú petesejt-himsejt találkozása okozza. De ez okkoza a ivari kromoszóma duplikációjának is az okát. (Az XXX-es kromoszómájú, illetve az XYY kromoszómájú emberek létét is.)

Remélem a kis tudományos beirással nem bántottam meg senkit, én minden érthető.
Előzmény: Kenny (96) 0 VÁLASZ
Asagrim 2008. 05. 30. 08:59 | #139
Teljesen két külön személynek számítanak ... de úgy képzeld el hogy még jogsit is külön-külön kell/ett/ letenniük! :D Majdnem mindent tudok róluk amit nyilvánosságra hoztak a riportokban.
Előzmény: ReAm1 (138) 0 VÁLASZ
ReAm1 2008. 05. 30. 01:34 | #138
Ez hihetetlen..
2 embernek számit vagy egynek? külön nevük van vagy csak 1? 1 személyiük van?
100000 kérdés merült fel bennem hirtelen xD
Ghavin 2008. 05. 30. 00:53 | #137
Az utolsó kérdésedre van egy válasz: Jackpot! XD
Előzmény: makkos (126) 0 VÁLASZ
Butapraszt 2008. 05. 30. 00:30 | #136
Hja és kihagytam ,hogy az vegye el akinek két annya van...na ez asszem a paradoxon.
Butapraszt 2008. 05. 30. 00:27 | #135
Egy nagyon megbizható bulvár lap azt irta hogy gyermeket szeretne a sziámi ikerpár!
Asszema blikk. Na mindegy szóval képzeld el az apa jelölt kiválasztása milyen nehézségekkel járhat!
Az egyiknek tetszik a másiknak nem. Ha véletlen Lenne is férje melyiknek lenne? A ficko bigámista lenne?
Vagy ha lefekszik a feleségével ugyan abban a pillanatban megcsalja az ikertestvérével? vagy az visszatarthatja a saját orgazmusát? mert neki nem a férje? a szülés nél mind a kettönek lesznek fájásai ? És akkor hargszik az egyik a másikra mert miatta neki is fáj? A jogi megoldás talán ha töbnejüséget elfogadó vallás. Ja és szegény férj ha ösze veszik a nejével mingyár ketten vitáznak vele pedig csak egy az öröme..
depi01 2008. 05. 29. 22:39 | #134
ő meg inkább egy nagynövésű pókra hasonlít...
Előzmény: Lumiere (118) 0 VÁLASZ
SyntAxe 2008. 05. 29. 15:58 | #133
Így másnaposan végig olvasva, mintha már nekem is két fejem lenne...xD
hades 2008. 05. 29. 14:34 | #132
szoval? hellooka :D
Előzmény: CRaPtRaSH (111) 0 VÁLASZ
SQS 2008. 05. 29. 02:09 | #131
... egyébként most nézem, már betöltötték a 18-at, szal csak várni kell a blogbejegyzésre :)
Előzmény: SQS (130) 0 VÁLASZ
SQS 2008. 05. 29. 02:08 | #130
Ájgen, nekem is ilyen kérdések jutottak eszembe:
-nemi élet az hogy lesz? minden ideg mindkét agyba végződik? mi van, ha az egyik erre, a másik arra izgul fel?
-vékonybelük az még külön van, vastagbelük már közös. Ha az egyik ki akar baszni a másikkal, bevehet hashajtót?
-ha az egyiket baleset éri, mondjuk véletlenül főbelövik, akkor a másik hogy él tovább? a temetést hogy kivitelezik?
stb... :)
Biguli 2008. 05. 28. 23:13 | #129
nem vagy bunkóXD
ugyan ezek jutottak eszembe:D
kíváncsi vagyok hogy köpik le egymást .....XD
egymás szemeik keresztüzében égnek XD
Előzmény: makkos (126) 0 VÁLASZ
csabee 2008. 05. 28. 23:09 | #128
jó kérdés

spyder 2008. 05. 28. 23:05 | #127
Ha az egyik jár valakivel az dugja mindkettőt ,de csak a szerelmével csókolózik???
makkos 2008. 05. 28. 22:50 | #126
Én leszek a legnagyobb bunkó(nem olvastama hozzászólásokat) de felmerült bennem egy pár kérdés, illetve élethelyzet:
Buliban: ma én iszok és te vezetsz:D
Mi van hánynak? Csak az egyik? Vagy csak ha ki akar cseszni a másikkal: elrontja a gyomrát és hagyja a másikat hányni?
Ha egyszerre hányak hogy fér oda a fejük a budi fölé?
Ha lekever a másiknak egy pofont az neki is fáj?
Mi van ha az egyik mondjuk leszbikus?
...

mumus 2008. 05. 28. 21:27 | #125
hat igen az irigyseg irigyseget szul :) ne kivand meg felebaratod ferjet/feleseget igaz? ;)
Előzmény: mekszamnojz (122) 0 VÁLASZ
[conejillo] 2008. 05. 28. 20:25 | #124
ezt énis láttam tévében. kíváncsi vagyok hogy alakulhat az életük.. meg amikor majd öregek lesznek..
kicsit kibabrált velük az élet.
Optimus Prime 2008. 05. 28. 20:05 | #123
Ez mér nem Bébz katéegória?
Előzmény: mekszamnojz (122) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 19:18 | #122
irigykedni is csunya dolog. ;)
Előzmény: mumus (121) 0 VÁLASZ
mumus 2008. 05. 28. 19:08 | #121
nem sajnalni kell oket inkabb irigyelni!!! szerintem nagyobb szivuk van kettojuknek mint 10 masik ''normalis'' embernek!!!
roberto 2008. 05. 28. 18:44 | #120
Mi van akkor ha az egyiknek nem adunk enni?? Mert ha a két agy ugyanazt érzékeli akkor elég csak az egyiket etetni. Vagy ha az egyiket egészségesen táplálják akkor az tovább él?? Nagy kérdések ezek....
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 18:10 | #119
http://www.youtube.com/watch?v=OZswjgbugts&NR=1 én ezt akartam postolni,de nemmertem :$
csicsilla 2008. 05. 28. 16:57 | #117
amikor én irtam ezt nem röhögtem ekkoràt!XD
Előzmény: Negative (87) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 16:49 | #116
-1 évesen ő még a peteszéválás állapota előtt van szal ős is lehet még sziámi iker :D
és lehet még taigetosz pozitív is akár
Előzmény: CRaPtRaSH (111) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 16:49 | #115
én értettem :)
Előzmény: csicsilla (114) 0 VÁLASZ
csicsilla 2008. 05. 28. 16:46 | #114
értem én nem is azért irtam mert hülyeséget kérdezett de eleve az hogy két feje van érted hogy lehet két epeholyagja,ugy ahogy két feje...pfff...XD
Előzmény: Kenny (64) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 16:38 | #113
Majd egy év múlva pajti, egy év múlva.. :DDD
Előzmény: hades (110) 0 VÁLASZ
Tomasito 2008. 05. 28. 16:32 | #112
Hát nem tudom....én biztos nem lökném el magamtól őket , ha a gyerekeim lennének.....
CSak túl nagy teher lehet a családnak meg neki(k) is....
De azért Tajgetosz nekem is beugrott.

CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 16:29 | #111
te minusz egy évesen itt sem vagy szóval helllóóóó :D
Előzmény: hades (110) 0 VÁLASZ
hades 2008. 05. 28. 16:22 | #110
tajgetosz....
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 16:20 | #109
naaa léééccimacikámmm.... :D
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 16:18 | #108
Hátha így kuncsorogsz... :D
Előzmény: CRaPtRaSH (106) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 16:15 | #107
adobe after effects
Előzmény: Gesa (105) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 16:14 | #106
de engem szeretsz azért ugye?:D
Gesa 2008. 05. 28. 16:13 | #105
Szerintem ps videó! Bocsi ez komolytalan volt! :D
Ghavin 2008. 05. 28. 16:02 | #104
Ez egy általános bölcsesség volt by Ghavin, nem hinném, hogy te egy lennél a legrosszindulatúbbak közül, pusztán arra céloztam, hogy az a bizonyos első hozzászólásod a poszthoz elhangozhatott volna egy antiszoc pszichopata szájából is. Akinek nem inge... Ja, és pusztulj akkor :D
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 16:00 | #103
Neked valami bajod van velem.... igazából nem érdekel....pusztulok rajtad nem keveset... :)))))
Előzmény: Ghavin (101) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:59 | #102
os sem rosszindulatbol irta azt a kommentet hidd el. akik szeretnek egy kozossegi oldara feljarni es tarsasagban lenni azok nem hidegveru gyilkosok. ezen elgondolkodhatnal. a stilusa meg mindenkiek oylan amilyen. pontosan ugy mint a rengellenessegei. amit senki masnak nincs joga megkerdojelezni. csak elfogadni ha akarja..
Előzmény: Ghavin (101) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:57 | #101
Az, és remélem célt is ért. Nem ok nélkül küldtem ezt. Biztos voltam benne, hogy lesz egy hasonló komment (Junkie-é), ami által lehetőségem nyílik rávilágitani egy nagyon egyszerű dologra: mindenkinek joga van az élethez, találjuk azt mi, "normálisak" bármilyen siralmasnak is,ugyanis minden ember előtt ott áll a boldog élet lehetősége, amit még a legrosszindulatúbb ember sem kérdőjelezhet meg.
Előzmény: mekszamnojz (99) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:56 | #100
arra nem gondoltál, hogy nem feltétlenül a "sziámiikerséget" lehet örökölni, hanem az egyéb szervi problémákat, amik ezzel járnak?? most ha nekem itt a szervklónozással jössz, ha valami elromlik akkor kicserélik, akkor feladom.
Előzmény: Ghavin (98) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:53 | #99
miert? tok jo kis poszt lett belole nem? :D
Előzmény: Ghavin (98) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:48 | #98
Csak egypetéjű iker lehet sziámi.

"Érdemes az ilyeneket életbenhagyni...."

A te szisztémád alapján kasztrálni kéne minden egypetéjű ikret, mert az ő csalájdukban a későbbiekben nagy eséllyel születhet sziámi iker? Vagy automatikus abortuszt, ha ultrahangon kiderül hogy az iker sziámi?

Te meg gondolkozz el egy kicsit, mielőtt ilyen súlyú dolgokat írogatsz.
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:46 | #97
te meg azt nem akarod megerteni hogy en csak annyit irtam ellene hogy nem ugyanannyi az eselye, illetve hogy magad ellen beszeltel. nem vagyunk kocka klikkek es nem vedjuk meg egymast. mindenki meg tudja vedeni magat. felnott emberek vagyunk .de kozossegben elunk. ne legy bolond. a te velemeny is velemeny, meg akkor is ha nehanyan nem feltetlen ertenek vele egyet. nem baj az ha igy van.
Előzmény: Ghavin (90) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 15:44 | #96
junk aztírta, h hajlam ami genetikai eredetű
genetikailag nem lehet örökölni a sziámi ikrességet
ők egypetéjű ikrek, szal peteszétválás túl későn indult meg (annak mi az okozója nemtom)
genetikailag az aids, dawn-kór, színtvésztés, törpenővés meg társai öröklődhetnek
Előzmény: mekszamnojz (84) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 05. 28. 15:43 | #95
Én nem akarok izékockaizé lenni. :((((
És lányzók, ne kergessétek már el Ghavint! Sztem junk se sírdogál épp a párnáján, nem az a fajta.

Amúgy meg én nem értek ehhez, és most meg nem is annyira érdekel.
(akkor meg mér olvasom? lehet, h izékocka lettem? francba!)
Előzmény: Ghavin (90) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 15:42 | #94
Mekkora az esélye annak, hogy egy iker szülőnek iker gyermeke szülessen..? Ezen gondolkodj el okos gyerek.... Jópár tanulmányt írtak a témában, olvasgass kicsit...
Előzmény: Ghavin (90) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 15:42 | #93
Persze a lábujjaidra gondokltam nem is az osztálytársaidra akik kiröhögnek :D
Előzmény: Purple (88) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:42 | #92
Alanyi jogon, mert megtehetem :)
Előzmény: Purple (91) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:39 | #91
lehet, hogy tudsz valamit bioszból, de ne hidd, hogy annyira nagy a tudásod, hogy ezt bármire rá tudd húzni. ezek a dolgok mai napig kérdésesek, és fejlődnek... lehet neked van igazad. oké... de milyen jogon kockázol meg idiótázol mást, akinormálisan szól? (ír..)
Előzmény: Ghavin (90) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:37 | #90
Nem akarod felfogni, hogy a sejtosztódás során történő DNS-kettőződés során jelentkező hibának (a sziámi iker esetében az osztódó petesejt el nem választódásának) kurvára semmi köze nincs az öröklődő betegségekhez??? Szegény csajok azért kénytelenek így együtt élni, mert az anyjuk egy megveszekedett petesejtjénél egy bázispár rosszul másolódott le, a többi miliárd ettől függetlenül egészséges! A törpeség, basedow kor: ezek örökletes betegségek, "hajlalmok", a sziámi ikerpár viszont nem betegség, hanem egy rendellenesség. Baszki ha beírod wiki-be, hogy siamese twins, vagy conjoined twins, akkor nem arról kapsz infót, hogy melyik kromoszóma hányadik génjének a hibája okozza a betegséget, hanem hogy mennyi az esélye annak, hogy sziámi iker születhessen. Neked is ugyanakkora esélyed van arra, hogy sziámi ikreid legyenek, mint bárki másnak, mert mindenkinél ugyanakkora a hajlam erre. Na mindegy, látom itt már kialakult egy izé-kocka klikk, aminek a tagjai a hülyeség árán is megvédik egymást, a lényeg hogy gyűljön a komment...
Előzmény: mekszamnojz (84) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:36 | #89
40 fokban én papucsban szoktam :)
Előzmény: Kenny (86) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:36 | #88
a lábujjaimat? :D
Előzmény: Optimus Prime (85) 0 VÁLASZ
Negative 2008. 05. 28. 15:32 | #87
"-Ma Te törlöd a seggünket!"-szólt az egyik....
Kenny 2008. 05. 28. 15:31 | #86
vegyél fel cípőt iskolába és nem mezítláb járj :D
(vagy vágd le a lábujjad és akkor, majd sajnálnak)
Előzmény: Purple (83) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 15:30 | #85
Jobb lesz ha megtervezed a megölésüket majd bedobod egy tóba, és majd segítesz megkeresni őket hogy hova tűntek el
Előzmény: Purple (83) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:28 | #84
szerintem meg eddig tanulmanyaim utan nem igy van. nem mindenkiben ugyanannyi a hajlam erre. de a problema nem itt van, hanem ott hogy junket leidiotaztad azert mert azt allitotta hogy hajlam, most meg te modndod ezt :S
Előzmény: Ghavin (79) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:28 | #83
aha, kifelé dől vagy mi :DD csunyák :D amugy nem feltünő annyira, bár ma cikiztek vele a suliban... :DD érted leszarom :D
Előzmény: mekszamnojz (78) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 15:28 | #82
a vakoknak jobb a hallása
a süketek jobban látnak
és akinek az egyik lába rövidebb... annak hosszabb a másik :D
Előzmény: mekszamnojz (78) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 15:28 | #81
Te egy nagyon különleges lány lehetsz
Előzmény: mekszamnojz (78) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 15:27 | #80
és azóta is elállnak :D
Előzmény: mekszamnojz (78) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:26 | #79
látom nem érted: a test valamennyi sejtjében előfordulhat hibás DNS-replikáció. Mindenkiben ugyanannyi hajlam van erre, mint egy egészséges emberben, a kétfejű lányban, vagy majd a kétfejű lány gyerekeiben.
Előzmény: mekszamnojz (67) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:26 | #78
szoval neked gorcsosek a kislabujjaid :D HAHAHAH :D en meg kiskoromban leragasztottam celuxal a fulem mert mindig ugyereztem hogy elallo es aszittem hogy ugy majd beljebb lesz :D
Előzmény: Purple (76) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 15:24 | #77
énsem vagyok tökéletes
belőlem hiányzik a hiba :D
Előzmény: Purple (76) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:23 | #76
forgassátok már ki a mondanivalóm lényegét isstenem.... én se összehasonlítottam jaaaj.... csak hogy mindenkinek van valami fogyatéka... vagy együtt tud vele élni mások sajnálata nélkül vagy nem.. ennyi a lényege. csak egy nyomorult példa volt.
Előzmény: Optimus Prime (73) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 15:21 | #75
nem ezt mondtam,de mindegy...
Előzmény: Purple (71) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 15:20 | #74
most olvasom h a vezetést is emgosztják :D
egyik kezeli a pedálokat, fűtést, klímát, rádió
a másik meg a index, világítás
de együtt kormányoznak :D
szal ha mindkettejük agya tudja irányítani mindkét kezet meg lábat..összeveszeés alkalmával, pl iszik az egyik a másik meg ráönti a piát :D
Optimus Prime 2008. 05. 28. 15:20 | #73
azért egy kislábujj hogy hülyén áll meg hogy két feje van ennek a lánynak azt nem kéne hasonlítgatni mert nem egy kategória.
Ha 4 lábad lenne azt mondom belefér de így nem...
Előzmény: Purple (68) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 15:19 | #72
igen,csak nemmindegy h bénán áll a lábujjad,vagy két fejed van. de mondom nekem aztán mindegy h ki mit gondol,csak elmondtam a véleményem,ami szubjektív,és mindenki leszarja :D
Előzmény: Purple (70) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:19 | #71
és ha látjuk, hogy boldogok és egészségesek, sztem senki sem olyan szent, akiben nem fogalmazódik meg egy két hülye poén. valaki leírja és valaki nem. nem kell őket agyonsajnálni, mert nekik se esne jól, szarrá alázni se kell őket, mert nem, de azért valljuk be mindenkiben megérett egy két olyasmi gondolat. és nem azért mert szemetek vagyunk. ilyen az ember. kiváncsi lény.
Előzmény: CRaPtRaSH (69) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:18 | #70
más meg röhög, és én is röhögök vele :D
Előzmény: CRaPtRaSH (69) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 15:17 | #69
tudom,de aztmondom h attól még nem kell cikizni őket. én nem röhögök a kislábujjadon,nem is mondtam hogy takargatni kell,de ezt mért kéne szégyellni nekik,nem az ő bajuk,nem tehetnek róla sem ők sem a szüleik.
Előzmény: Purple (68) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:15 | #68
engem is kiröhögnek, mer bénán állnak a kislábujjaim. ez van :D nem tehetek róla, még sem takargatom. oké ez nem ugyanaz, de ők ebbe születtek, és nekik ez nem annyira rossz. mert ha mondjuk normálisan 2 testben élnének pár évig és utána nőnének össze (elég scifi példa..) akkor szarabb lenne nekik hidd el.
Előzmény: CRaPtRaSH (66) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:15 | #67
mar ne is haragudj de akkor most magad ellen beszeltel mert a valaszom egyertelmuen a hajlam, es az orokletesseg. ha az oroklott genjeid dns-be nincsenek benne ezek a hibas kodok akkor tobb mint kilencven % hogy genetikai eredetbol nem leszel rakos. de ebben meg mindig szerpet jatszhatnak a kornyezeti tenyezok is mind a terhesseg alatt, mind az eleted elkovetkezendo reszeben. a pelda nem volt tul szerencses, am egy szuletes utan nem fordult meg elo hogy valakik hipp hopp sziami ikrekke valtozzanak :D szoval egy ilyen oszetett dologrol nem kellene vitat nyitni mert kb meg az orvosok sem tudnak errol mindent, es raadasul mind a kettotoknek igaza van. csak te a kozvetlen okokrol beszelsz junkie meg az eredendo okokrol. szoval minda kettotoknek igaza van. nekem meg plane :DDD
Előzmény: Ghavin (63) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 15:13 | #66
nem szószerint kell érteni h érzéketlenek,de sztem ebből nem kell POÉNT csinálni,mert nem az. én spec örülök neki hogy vankét szemem meg két kezem meg 2fülem meg egy fejem,aztán szevasz. nem aztmondom h most itt fogok zokogni,de nemfogok belőle poént csinálni:]

a kávéd mg itt vár :P
kotta 2008. 05. 28. 15:09 | #65
Helló! Jó a társaság! (télleg)
Sztem ezek a lány annyira durva, h két esély van: vagy poénra veszed, és derűvel nézed, mint ők, vagy sajnálkozol és érzéketlenezed a többit. Mindkettő jogos. Annyira mások, és furcsa már látni is ilyet, hogy...hogy nem tudsz vele mit kezdeni. Ez van.Ők meg élnek úgy és aszerint, ami kijutott nekik. Úgy vitatkoznak, úgy szerelmesek, úgy akármi, ahogy épp lehet. De boldognak tűnnek, és az meg a környezetük érdeme. El vannak fogadva, és szeretik őket, ennyi.

És vitánál sztem is fejelhetnek, mert mondjuk én megütném a másikat, de az meg visszafogja a kezünk, de akkor én mégis... Hát ez már túl bonyolult. Megyek iszom valamit. (bár itt csak kv van :( )
Kenny 2008. 05. 28. 15:08 | #64
purple nem kérdezett hülyeséget, mert 1 másjhoz 1 epehólyag tartozik
és úgylehet gondolom h 2 májlennede egybenőttek, azért van az a megnagyobbodás
minden belső szervükből 2 lenne de vagy összenőttek vagynem, de amik összeisnőttek azok is nagyobbak mint pl nekedvannak
Előzmény: csicsilla (61) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 15:07 | #63
A hibás sejtosztódásra való hajlamot a test szinte valamennyi sejtje tartalmazhatja- a petesejt sem kivétel. Szerinted mitől alakulnak ki a jóindulatú daganatok? Ennyit a genetikai okról...
Előzmény: mekszamnojz (60) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 15:03 | #62
# 2 gallbladders
# 1 liver - enlarged and elongated right lobe
ígylehet
bocs elírtam az epehólyagot :P
Előzmény: Purple (59) 0 VÁLASZ
csicsilla 2008. 05. 28. 15:01 | #61
ha egy testük van hogy lehet 2 fejük? :P
Előzmény: Purple (59) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 15:01 | #60
"Összenőtt ikrek keletkezése esetén a magzati fejlődés során az embriókezdemény megkezdi egypetéjű (azonos genetikai állományú) ikrekké való szétválását, de valamilyen okból ez nem válik teljessé, és a részlegesen szétvált sejtcsoport fejlődik tovább. A tökéletlen kettéosztódás oka legtöbbször az, hogy a megtermékenyített petesejt túlságosan későn, több mint két héttel a megtermékenyítés után válik szét. Minél később következik be ez a kettéválás, annál nagyobb fokú összenövés marad fenn. A késlekedés oka lehet környezeti vagy genetikai."
+ egy link a genetikai oroklodesrol http://www.doki.net/tarsasag/genetika/upload/genetika/document/genetikai_szurovizsgalatok.html
Előzmény: Ghavin (53) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 05. 28. 15:00 | #59
az epe az folyadék, max epehólyaguk lehet 2, de ha 1 májuk van, akkor hogy van 2 epehólyaguk?
Előzmény: Kenny (56) 0 VÁLASZ
csicsilla 2008. 05. 28. 14:59 | #58
bazeee 1 màj két emberre huha akkor ovatosan az alkohollal!azt hittem mindeük közös furcsa is volt mert a vidin ugy tünk mintha egy altest lenne 2 törzs!én igy irtam volna jooo nagy vérkeringésXD 2 gyomor? akkor a szar akkor esélyes az elhizàs...vagy lehet fele annyi kaja is elég nekik?
Előzmény: Kenny (56) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:56 | #57
párat el is adhatnának belőlük jó pénzért
Előzmény: Kenny (56) 0 VÁLASZ
Kenny 2008. 05. 28. 14:54 | #56
szóval utánna olvastam
3 tüdőlebenyük van
2 gyomor
2 szív, de 1 vérkeringés, szal ha eszik, iszik, gyógyszert vesz be mind2-re hat
1 jobb vese 2 bal vese
2 epe
1 máj
stb stb
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:54 | #55
én most ettől nem fogok utálni senkit. lenézni se,meg semmi.
én eddig is birtam junkot,ezután is,meg mint ugye már mindenki tudja,úgyis átvesszük a hatalmat fölöttetek is meg azegész világ fölött :D
mindenki elmondta a véleményét oszt' ennyi,megy minden tovább :]
szóval junk... : szercsibercsi van ám te kis csacsi:D
Purple
Purple 2008. 05. 28. 14:52 | #54
ezzel egyetértek... a többi véleményem meg nem fejtem ki, mert engem is érzéketlen tudatlan ostobának tartanának... pláne olyanok akik nem is ismernek... mindemellett szimpi(k) a lány(ok).
Ghavin 2008. 05. 28. 14:52 | #53
Ha nem egy érzéketlen barom nem veszi magára. Ennyi. Vagy nem reagál. Engem személy szerint nem érdekel, hogy barom-e vagy sem, inkább csak ezzel a jelzővel kívántam nyomatékosítani hogy mekkora baromságot írt (génhiba, pff).
Előzmény: mekszamnojz (50) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:50 | #52
Kétfél lány, sok-sok éve annak, hogy várok rá,
Kerestem õt üres csendben, hazug szavak mögött.
Kétfél lány, tudom, egyszer eljön és rám talál,
Perzselõ láng, a remény mindig él tovább.

Ossian: Kétfél lány
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 14:49 | #51
szoval azt akartam irni hogy kibaszott dragak am ezek a lanyok, mert ket ember igenye szerint kell ruhat venni, es a sminkrol nem is beszeltunk :DDD juuuujjjjj...:P
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 14:48 | #50
szerintem nem erzeketlen barom azert mert most eppen ahogy mas sem, nem fakad sirva egy ilyen poszt lattan. engem is leoltottak mikor a nagyhasu nenin kiakadtam hogy mindenki cikizi pedig betegseg miatt van amirol nem tehet, de be kell latnom hogy ez egy kozossegi oldal, es mindenki mas hangulatban van es mindenki maskepp reagal mindenre, es ettol jo. ez teszi egesze az izet. es ha ilyen erzeketlen is, akkor is jo hogy ilyen, mert kell ilyen is. mintahogy kellenek az egymast maro csajok es kellenek az egymast maro pasik is. igy kerek.
Előzmény: Ghavin (49) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 14:44 | #49
Milyen hajlam? Linket kérek, vagy egy könyvcímet, addig tartom az álláspontomat, hogy egy érzéketlen barom vagy (nem fejezem be a személyeskedést, azt várhatod)

Amúgy ha ennyire taszít a dolog, a helyedben elmennék egy teljes körű röntgenre- az emberek egy alacsony hányadának egy ki nem fejlett magzat lehet a testén belül, lehet, hogy neked is :)
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 14:43 | #48
undo undo .... a francba nem mukodik
:DDD
Előzmény: mekszamnojz (47) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 14:42 | #47
mondom ma valami baj van a pasikkal :S ma minden pasi tok hulye, es a tortenelemben eloszor egyszerre majdnem az osszes pasi megvan hulyulve itt az izen :SS nemaaaaaaa lecci!!! a pasikat eddig ezert szerettem, mert olyan jo a problemamegoldo kepesseguk! :o
csicsilla 2008. 05. 28. 14:42 | #46
jah egyszerre lélegeznek mert két agyuk van és mind a kettönek szüksége van a ZOKSZIGéNRE szoval kétszer akkora a tüdö kapacitàsa...remélem nem irtam baromsàgot,de ha igen javitsatok ki nem akrok hülyén meghalni!és ne bàntsàtok junkiet mindenkinek màs a hozzààllàsa az ilyenhez van aki megértöbbvan aki kevésbé elfogado...
Előzmény: csicsilla (43) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 14:38 | #45
Hajlam kell hozzá, ami genetikai eredtű.... És légyszíves fejezd be a személyeskedést, amíg ilyen szépen kérlek...
Előzmény: Ghavin (37) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:38 | #44
hát persze,akinek kétfeje van,cikizzük ki,akinek csak fél lába van,vágjuk le a másikat is meg már akkor a kezeit meg a fejét is mer az minek...
csicsilla 2008. 05. 28. 14:37 | #43
ez jo kérdés de szerintem ök is csak egy adag kajàt esznek meg egyszer az egyik màsszor a màsik,vagy te eszed a pacald te meg a somloit egy gyomorba megy...de a légzés az érdekelne engem is mert ha egyszerre lélégeznek kétszer annyi levegö megy a tüdőbe mint egy àtlagos embernél!
Előzmény: Kecskeee (38) 0 VÁLASZ
Belkar 2008. 05. 28. 14:36 | #42
látta valaki a túl közeli rokon(?)-t? hogy az mekkora film volt :)
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:33 | #41
A szőrös gyerek cikkében benne van hogy pórbáltál lézeresen szőrteleníteni de visszanőtt, az orvosok sem tudják miért...
tehát nem megoldás
Előzmény: Kecskeee (38) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 14:32 | #40
Hagyjad, Junkie már bizonyította párszor hogy egy komplett barom, nem kell vele foglalkozni... majd én.
Előzmény: CRaPtRaSH (35) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 14:31 | #39
Van úgy, hogy valami nem megy elsőre... olyankor nem érdemes erőltetni a dolgot... az ejtőernyős ugrás is ilyen...
Előzmény: CRaPtRaSH (35) 0 VÁLASZ
Kecskeee 2008. 05. 28. 14:31 | #38
Durva..
Amúgy a szőrös kisgyerekre lehetne megoldás, ha ilyen lézeres szőrtelenítést csináltatna.. mint sok csaj a bikini alatti területen :)
Amúgy meg télleg fura, hogy tudnak így élni.. elég szar lehet..ha összevesznek 1más fejét kezdik ütni :D ami a pasi kérdést illeti, lehet, hogy ez most köcsögség de nemhiszem, hogy vki is hozzá merne nyúlni :P amúgy meg engem az izgat pl, hogy hogy esznek? ki lélegzik? mert, hogy 1 nyelőcső van akkor a másiknak amit bevesz kaját átkerül abba az 1be? 1 légcső van? csak elvan osztódva 2 felé? vagy hogy?:O
Ghavin 2008. 05. 28. 14:30 | #37
Ó már megint te idióta... A sziámi iker nem génhiba miatt születik, hanem a megtermékenyítés utáni sejtódosztódási hiba eredményeként, kábé neked is 100 000 az egyhez esélyed van arra, hogy sziámi kölykeid lesznek kábé úgy mint bárki másnak.
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:30 | #36
Hát ezért van az ultrahang hogy ezt kiderítsék....
Előzmény: CRaPtRaSH (35) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:28 | #35
látom te sem fogod fel mit mondok...
születik egy gyereked,és nem egészséges...
ellököd magadtól?
mert én nem tenném. és szerintem más normális ember sem. de mindegy,én itt befejeztem
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 14:27 | #33
Ellene azé' lehetne tenni.... ilyen fejből egy is sok....
Előzmény: CRaPtRaSH (32) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:26 | #32
nem,nem erről van szó. arról hogy nm tehetnek róla hogy ilyenek,és ezért nem megvetni kéne őket....
DJ Öcsike 2008. 05. 28. 14:26 | #31
Nem mondok rajuk semmit a testfelepitésük miatt de ilyen ronda fejeket !!!
lb7
lb7 2008. 05. 28. 14:26 | #30
south park...érdemes nézni xD
Előzmény: mekszamnojz (28) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 14:25 | #29
Akkor nem zavarna, ha 2-3 generáció múlva az övékével keveredne a vérvonalad ugye...?
Előzmény: CRaPtRaSH (25) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 14:24 | #28
ti mirol beszeltek??? :o ertetlenul pislogok mibol maradtam ki?:(
Előzmény: lb7 (27) 0 VÁLASZ
lb7
lb7 2008. 05. 28. 14:23 | #27
hehe a töppedtikerszindróma...mindenki ilyen fejpántot hordott xD
Előzmény: Kenny (24) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:22 | #26
lehetséges ez töpedt ikerszarkómában szenvednének ők is???
Előzmény: Kenny (24) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:22 | #25
néha annyira bután tudtok gondolkodni. már bocs. tudjátok,kinek inge,vegye magára...
kibaszott nehéz lehet nekik így élni. mégis megteszik,és elviselik magukat,és egymást is... sokkal jobban értékelik az életüket,mint mást jajjdeszép emberek,akik olyan tökéletesek,hogy csak na...
csirek 2008. 05. 28. 14:20 | #23
tudom, tudom elég durva vagyok...de nem elég hogy összenőttek, még csúnyák is... :S
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 05. 28. 14:20 | #22
Érdemes az ilyeneket életbenhagyni....
Optimus Prime 2008. 05. 28. 14:19 | #21
ha ezek összeverekednek hogy választják őket szét....
lb7
lb7 2008. 05. 28. 14:18 | #20
hiába ez a "természetes" (nekik), a f.szom se akarna így élni. baromi szar lehet.
Kenny 2008. 05. 28. 14:15 | #19
énis elgondolkodtam azon, hogy dolgozatírásnál a lesést,hogy lehet megakadályozni
tanár legyen a talpán aki megoldja
pasizás...lehet h van a világon egy 2 fejú srác :D
színjátszókörben meg könnyen meg lehetne velük oldani a 2 fejű sárkány szerepet
(most egy kicsit bunkóvoltam 8) )
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 14:09 | #18
szerintem nekik ez a "természetes" elvégre ők így születtek. mindenkinek az a természetes,amibe bele születik... nemde?
nekik ez nem fura... és ha már ennyi időt lehúztak,nemhiszem hogy nagyon össze akarnának veszni,meg nagyon különböznének. születésük óta elég idejük volt összeszokni sztem :]
csicsilla 2008. 05. 28. 14:05 | #17
kösz Ghavin ,Crapi! söt még örülhetnek a csajok is hogy nem olyan szörösek!szerintem ök màr tudjàk ezt kezelni ,mint az a hàzaspàr akik lefekvés elött kibékülnek igy tudtak ennyi ideig együtt lenni!és kïlönben sincs màs vàlasztàsuk!a mozgàs kordinàlàshoz meg annyit hogy megbeszélik most te eszel most én vezetek,te törlöd a seggünk én mosok kezet...ha lesz faszijuk(drukkolok nekik) akkor vagy olyat vàlasztanak aki mind a kettönek bejön vagy hàààt nem tudom...mindenesetre ök mindig hàrmasban csinàljàk majd!megjegyzés 2:18nàl màr milyen jo feneke meg làba van annak a miniszoknyàs csajnak!XD
Mek 2008. 05. 28. 14:04 | #16
legalább dolgozat alatt tudnak egymásnak segíteni.... tanár nemtudja őket széültetni

MStipee 2008. 05. 28. 14:02 | #15
Két agy vette át a normális bal és jobb félteke dolgát. Valószínűleg ha az egyik agy sérülést szenvedne, akkor meghalna a jány (jányok?). Nézegettem jutúbon többilyen deformációs meg összenövős vidit. ÉRdekes hogy ott gyakoribb ahol nagy a beltenyészet, vagy ahol kedves emberek atommal durrogtatnak..
Előzmény: Domingo (8) 0 VÁLASZ
Ghavin 2008. 05. 28. 14:02 | #14
Ha összevesznének elég egy kartonlapot vágni a fejeik közé, nem látják egymást, aztán egyszer csak kibékülnek. Hogy a szex hogy megy náluk nem tudom, a tv-s riportfilmből az derült ki, hogy attól függetlenül hogy a bal fej a testük bal, a jobb pedig a jobb oldalát irányítja, mindkét fej ugyanazt érzékeli nyaktól lefelé.
Előzmény: JOkeRpappa (12) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 13:59 | #13
szeritnem nekik az volt az elso hogy megtanultak nem foglalkozni ilyen kicsinyes dolgokkal mint ahogy azt sajna az atlag ember teszi .
Előzmény: JOkeRpappa (12) 0 VÁLASZ
JOkeRpappa 2008. 05. 28. 13:57 | #12
sajnálom őket, de felmerült bennem pár dolog.
mi van, ha összevesznek, és az egyik átmegy a másik szobába, azzal, hogy látni sem akarlak többet. vagy az egyiknek lesz egy pasija, dugnak, lesz a másiknak is, azok is, és akkor a csávó honnan tudja, hogy épp melyikkel van? lehetnek itt bonyodalmak rendesen :)
Ghavin 2008. 05. 28. 13:57 | #11
Szerintem maradj önmagad az a biztos. :) A szőrös kisfiúért nem aggódok amúgy, a mai lézertechnikával simán megszabadulhat a bundájától, igaz elég drága eljárás, de ettől függetlenül meg lehet oldani. A lányok pedig boldognak tűnnek így is...
Előzmény: csicsilla (7) 0 VÁLASZ
CRaPtRaSH 2008. 05. 28. 13:55 | #10
nekem úgy jönnél be legjobban,ha két fejed meg két seggedlenne,és mindegyik csupa szőr lenne... :D
Előzmény: csicsilla (7) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 13:55 | #9
ezek konnyen tudnak egyszerre ket pasival lenni :DD
Domingo 2008. 05. 28. 13:55 | #8
NAgyon kemény a dolog, de egyben mondjuk valóban egy csoda is hogy 2 agy és gondolat hogyan irányít 1 testet... eléggé érdekes! Azért nagyon sajnálom őket.
csicsilla 2008. 05. 28. 13:53 | #7
Te egy àllat vagy! XD a poszthoz meg annyit nem merek irni semmit mert még én leszek a bunko köcsög...de nem tudom ha vàlasztanom kéne mi legyek szörös kisfiu http://hir.ize.hu/click.php?id=1584&url=http%3A%2F%2Fwww.borsonline.hu%2Fnews.php%3Fhid%3D9892 vagy kétfejü làny hàààt nem tudom!
Előzmény: Ghavin (5) 0 VÁLASZ
livy 2008. 05. 28. 13:50 | #6
Hihetetlen, amikor még jó pár éve láttam őket a tv-ben, akkor még csak biciklizni tudtak, most meg vezetnek. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy hogy csinálja ezt az agyuk, hogy hogy tudják összehangolni a mozgásuk. Akkor amikor láttam, pont megműtötték őket a gerincükkel, mert nagyon el volt már ferdülve.
Ghavin 2008. 05. 28. 13:48 | #5
Fejelnek.
Előzmény: anon (4) 0 VÁLASZ
anon 2008. 05. 28. 13:46 | #4
és mi van ha összevesznek?
Shifty 2008. 05. 28. 13:46 | #3
ez elég bizarr...
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 05. 28. 13:41 | #2
hogy is van az a nota? :D
..... "egyszer egy sarkany egyszer egy kiralylany... " XD
papaluige 2008. 05. 28. 13:38 | #1
ezt a postot azt hiszem kihagyom! sorry!


puding vagyok! :D