Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bandee1219 2007. 12. 25. 02:53 | #38
úgy látszik el kell neki magyarázni, hogy ennek az ellenkezője volt a szövegben.... Oo
Előzmény: Árnyangyal (15) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 25. 02:35 | #37
Szerintem meg sem kottyan neki, nézd mekkora a "fogathoz" képest! Simán elbírja, csak azon drukkoltam, hogy el ne essen.
Előzmény: papa3624 (2) 0 VÁLASZ
three.d 2007. 12. 20. 19:11 | #36
Egy szóval sem mondtam, hogy kell, csak 10-ből 9x az van!
Előzmény: Árnyangyal (32) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 12. 20. 15:46 | #35
"Szvsz az állatvédők meg elmehetnek a picsába. Rég elérték azt, hogy egy állatért többet kapsz, mintha egy embert ölnél."

Ez érdekes. Én még egy ilyen esetről sem hallottam. Linkelj be egyet ide légyszi. Olyat, ahol elítéltek valakit állatkínzásért, aztán majd összehasonlítjuk egy másikkal, ahol elítéltek valakit embeölésért.... (ha nincs meg a tettes, vagy nem lehet rábizonyítani valakire az emberölést, érthető hogy nem lesz olyan az ítélet, mint egy bizonyított állatkínzásért)
Előzmény: ensium (33) 0 VÁLASZ
dacka 2007. 12. 20. 14:45 | #34
:D amit tegnap a Eurosporton láttál azcsak 155 -160 centi volt.Van olyan hogy kitartásos magasugratás , ott ugranak általába 2 méter fölött . :D Bratyó az 220 centit ugrott régebben amikor még lovagoltam . Nem számít kínzásnak azse , elég fáraszto , de ha látnál 1 edzést : amin a lovakat "idomitják" , na arra mondhatod azt hogy állatkínzás .. enyi :D Ja és miért kéne anyázni ? :D
ensium 2007. 12. 20. 14:28 | #33
Ez tetszik, rohadt jó :) Paraszt drfit :)

Az álaltkínzásról meg annyit, hogy az ipari forradalom előtti időkben csak lovat használtak. Ne mondja senki, hogy nem csináltak ilyet, vagy hasonlót akkor uyge abban az időben hírből sem ismerté ka számítógépet, és valamivel el kellet ütni az időt. Az nem állatkínzás? :) Vagy amikor telepakolták a lovat fémmel, arannyal drágakővel, plusz még rányomták a páncélban lévő emberkét a fegyverével. Az nem, igaz?

Szvsz az állatvédők meg elmehetnek a picsába. Rég elérték azt, hogy egy állatért többet kapsz, mintha egy embert ölnél.
Árnyangyal 2007. 12. 20. 13:40 | #32
Mi az Anyámé' kéne rögtön "Anyázni" ?
Előzmény: three.d (29) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 12. 20. 11:26 | #31
Ja .... annyit még , hogy a video meg egyszerűen szenzációs !!!!!!
bubi66 2007. 12. 20. 11:22 | #30
Igen ... lassan összehozzuk a frankót . Valóban veszélyes a lónak ( meg a hajtónak is ) ...meg ugye az is veszélyes , amit tegnap az Eurosport adott ... díjugratás top 10 .... ( kb ) amikor a ló egy emberrel a hátán 2 méteres akadályokat ugrik át , és azt sem nevezzük állatkínzásnak . Szóval szerintem még mindíg pozitív a dolog , mert azért látszik a videon , hogy itt a hajtó és a ló között van egy kapcsolat ... a ló tudja , mit akar a hajtó ...( mint a díjugratásban is ) és amit mondtam a komentemben , hogy az sokkal nagyob baj ...szerintem ... ha valaki csak divatból vesz lovat , és utána sem ideje sem tudása , hogy foglalkozzon is vele . Szörnyű lehet egy lónak heteken...esetleg hónapokon keresztül egy istállóba kötve élni . Én erre gondoltam , és sajnos ez jellemző a mai " státusszimbólumból tartok lovat " világban . Persze szerencsére akadnak kivételek .
three.d 2007. 12. 20. 10:21 | #29
Ezt el sem hiszem, hogy egy kisebb vita nem vad anyázásba torkollott, hanem békés egyetértésbe! Ilyet!
Zsolt86 2007. 12. 19. 22:31 | #28
Ez a Hoember nem semmi (:
dacka 2007. 12. 19. 22:20 | #27
Ott a pont Hóembernél xD , Árnyangyal : a csikokat sem piskota betörni ..
Hoember 2007. 12. 19. 22:17 | #26

Árnyangyal, Dacka: jó hogy mindketten ismeritek a lovakat,
én is tudok róluk egy-smást: pl lehet belőlük fincsi kaját késziteni (mint minden húsból általában)... ;))

a filmről: a kocsi egy kisméretű könnyű barkács valami, a lón nem látszott hogy éhezett volna, a talaj fagyott sár, vagy 1-2 centis jég lehetett vagy zuzmarás, havas fű, szoval csuszós.
összegzés: a lovat nem fizikailag terhelte meg, inkább agyilag , ugyanis figyelnie kellett nehogy kitörje a lábát és ezáltal másnap egy hentes kilóra kimérje a falu húsüzletében...
(elfogatható elmélet ? mert az igazat ugysem fogjuk megtudni... )


veszélyes volt,nagyon veszélyes, de nem kínzás.

de ez akkor sem változtat azon hogy ez egy jó humoros izé :D
Zsolt86 2007. 12. 19. 21:35 | #25
ÚDEJÓ!!! Én is akarok, én is akarok :D
Árnyangyal 2007. 12. 19. 20:36 | #24
Látod most jobban odafigyeltél az írásra, és tényleg elismerésem az Orsz. versenyért, én is nagyon sokat lovagoltam, bár verenyre sosem mentem, de azért 3-4 éves csikókat nyereg alá szoktatni sem piskóta, elhiheted.És tudom milyen "virgoncak" tudnak lenni.
Előzmény: dacka (23) 0 VÁLASZ
dacka 2007. 12. 19. 20:28 | #23
Árnyangyal : Jójó értelek , én meg 2évig aktivan lovagoltam , Orsz bajnokságig juttottam , utána felhagytam vele mert más érdekelt , Tesom most is mo. válogatottjának a tagja , díjugratásba.


Der Fleischer : Nekem ugyanolyan jogom van itt kommeentelni mint neked .Az előtted lévő srác meg mondta hogy lehet hogy ismer , ezért adtam neki valami címet.Nemtudom most miért kell verned magad azon hogy tapasztalat , tapasztalat ....
Árnyangyal 2007. 12. 19. 20:27 | #22
Bocs, igazad van: jó-pár, színvonalú, intelligens.
Előzmény: dude (21) 0 VÁLASZ
dude 2007. 12. 19. 20:20 | #21
Ugye a "jópár", "szinvonalú", "inteligens" szavakat csak véletlen gépelted el? ;) (kurvára nem izgatna, ha nem te pattognál a helyesírásra...)
Előzmény: Árnyangyal (19) 0 VÁLASZ
Der Fleischer 2007. 12. 19. 20:09 | #20
Már bocs hogy beleszólok, de te ki a faszom vagy kiscsikó?

Itt mi kommentelni szoktunk (lassan 2 éve) , ha msn-ezni akarsz menj valami chat oldalra, ne itt oszd az észt hogy milyen tapasztalt vagy az élethez, inkább ird meg a leckét holnapra, tudtommal még nincs téliszünet.

csá!
Előzmény: dacka (18) 0 VÁLASZ
Árnyangyal 2007. 12. 19. 20:05 | #19
Biztosan igazad van, hogy többet tudsz a lovakról, nekem csak a szakmám (állat tenyésztő technikus), és jópár évet lehúztam egy (még akkor TSZ tulajdunban lévő) versenylovakat tenyésztő telepen, mint felcser.
Én csak építő kritikát akartam feléd gyakorolni, a helyesírás szempontjából is, mert ez ugye nem a GV szinvonalú oldal.
Ha sértésnek vetted, sajnálom. Én továbbra is szeretném a hasonló korú kommentelők inteligens hozzászólásait látni, mivel kíváncsi vagyok a te korosztályod világlátására is hátha jobban megértem a veledegykorúak gondolkozását.
De egy picit figyelj a helyesírásodra, szerintem ezen az oldalon ez másoknak is a heppje! Hidd el ha helyesen fogalmazol, és írsz, az neked is az előnyödre válik!
Előzmény: dacka (18) 0 VÁLASZ
dacka 2007. 12. 19. 19:47 | #18
Árnyangyal : hát az had legyen az én gondom hogy hogy irok , ja és attol még hogy fiatal vagyok többet tudhatok nálad , teszemaszt lovakrol.

Deeeprecen : hán foggalmam nincs kivagy , vegyé fel msn re : dacka22@hotmail.com

xD ÉS a vid még mindig király XD
deeprecen 2007. 12. 19. 17:47 | #17
héjj dacka!! Te nem vagy véletlenül az unokatesóm akit suminak hívnak?? :D Tudod én vagyoka dj (csak név nélkül ha lehet)...te meg Árnyanygyal szánalom vagy ..Ne sajnáld azt hogy fiatal, meg ne azzal törödj hogy a nállad 16 évvel fiatalabb egyedek hog ynyilvánulnak meg.
deeprecen 2007. 12. 19. 17:41 | #16
ez eg yfiatal játékos tüzes paci...szerintem igenis élvezi. stop
Árnyangyal 2007. 12. 19. 17:40 | #15
Sajna meglátszik (láccik) a korod, túl fiatal vagy még ilyen kommentíráshoz, rosszul olvasod, értelmezed a dolgokat... és a nyelvtanórán is jobban kellene figyelned.
Előzmény: dacka (14) 0 VÁLASZ
dacka 2007. 12. 19. 16:54 | #14
hát nemértek veled 1et , azé nemondmár hogy ostorral verik a lovat ,kanyarba majd meg szakad a lo , és azt hogy a picsába veszi játéknak?... Az oké hogy foglalkozik vele, de azé nemondmár hogy ez a lonak teccik... 1.Simán kicsuszhat a lo lába , kiv.Ha van benne sarok , de akko se biztos h nem csuszik ki ,
2.nézd meg a lovat , szenved amiko kanyarba kapar .
3.nem nagy kinzás , lehet hogy a lonak nem esik jol , sőt biztos , de ennél durvábbat is láttam már .

De mindenesetre én megszakadtam a röhögéstől amikor láttam :D , kurvanagy
JA és kisvárosba lakom , és 6 lovunk van xD amik darabja egy uj középkategoriás autoval ér fel . , szal állíthatom hogy ismerem hogyan viselkednek a lovak ....

the End xD
Előzmény: bubi66 (11) 0 VÁLASZ
rubigo 2007. 12. 19. 16:45 | #13
Jesszus. Hát, ha ez állatkínzás, akkor a fogathajtás is állatkínzás, meg ha lóval húzatom az ekét és felszántom a kertet. A lovakat nem csak lovaglásra és simogatásra tartják. Pláne a hidegvérűeket....
Előzmény: Chamy (6) 0 VÁLASZ
Lui-G 2007. 12. 19. 16:06 | #12
Ha eltaposol egy pókot vagy - ha elég nagy lábon élsz - lovat, az sem állatkínzás. Nem arról van szó, hogy nem lehet állatokat pusztítani, hanem KÍNOZNI nem szabad. Vagy rosszul látom?
bubi66 2007. 12. 19. 15:40 | #11
Miért lenne ez állatkínzás ...???? megsérűlt a ló ..., vagy ostorral üti , hogy csinálja ??? Én nem látok ilyet . A ló egy intelligens állat , és szerintem ezt is játéknak veszi ...( volt már lovam ) ... és szeretnek játszani a lovak . Mivel ugrállni , meg henteregni nem tudnak , mint a kutyák , ez szerintem tökéletes játék lehet a számukra . hasonló , mint mikor a delfin húzza az embert a mvízben .

Szerintem , minden ló örülne , ha ilyen gazdája lenne ..... legalább foglalkozik vele , és nem csak státusszimbólumnak vette , és bekötötte egy bértartó istállóba , és a menő társaségban dicsekszik vele , hogy van lova .
Előzmény: Chamy (6) 0 VÁLASZ
Balpar 2007. 12. 19. 15:08 | #10
A pókokat attól h nem nagy állatok (habár van szép példány abból is) mért lehet kínozni??? Jó tudom h ez hülyén hangzik mert most biztos ha nem is szándékosan, de véletlenül már mindenki taposott el életében legalább egy pókot, de akkor is. Kinek mi tetszik és mi a fontos. Én tiszteleben tartok minden állatot, legfőképpen magamat :D
Előzmény: Chamy (9) 0 VÁLASZ
Chamy 2007. 12. 19. 14:49 | #9
Igen, jártam.
És tudom, h ez nem hangzott jól, de a lovak mindig érzékeny pontok voltak számomra.
A pókokat meg úgy kínozhtaják részemről, ahogy akarják (Igen, a Harry Potter erre vonatkozó részét is láttam.)
Előzmény: Bazsee (8) 0 VÁLASZ
Bazsee 2007. 12. 19. 14:44 | #8
Ugye ezt most nem mondod komolyan? :D Őszintén, jártál Te már falun?
Előzmény: Chamy (6) 0 VÁLASZ
Balpar 2007. 12. 19. 14:42 | #7
Na végre kiderült... nem kell több száz lóerő h az ember jót drifteljen bőven elég egy is...
Chamy 2007. 12. 19. 14:28 | #6
Ez nem számít állatkínzásnak?
Mindegy! Én akkor is feljelenteném az ipsét! (Vagy bekötném egy trabi elé, közben meg csapkodnám ostorral, hogy lássam, ő hogy csúszik a hóban/jégen.)
Rohamtrabi 2007. 12. 19. 13:17 | #5
sztem is nagyon komoly
qstion 2007. 12. 19. 12:46 | #4
szegeny allat..../marmint a lo/
Zorro 2007. 12. 19. 12:34 | #3
LOL :D:D:D Ez nagyon jó. Megszakadtam a röhögéstől. Falusi drifting. Csak egy kicsit rossz a videó, így nem látszanak a Brembo meg az Alpine stb. matricák :)
papa3624 2007. 12. 19. 12:33 | #2
jól néz ki naygon!!ebből is látszik hogy nagyon erősek a lovak!bár nem tudom hogy ez mennyire rossz neki!ha nagyon akkor paraszt!ha nem akkor jó móka! :D
Errtu
Errtu 2007. 12. 19. 12:31 | #1
Dacia-val én se merném...