Élien 2015. 10. 08. 18:25 | #13
Én sem szóltam volna neki.. :D
0
VÁLASZ
blackmumus 2015. 10. 08. 12:42 | #11
Az extrém körülményekbe a tervezők nem számolták bele, hogy a paraszt a pirosnál fogja tiltatni. Minden autó kigyulladhat hasonló körülmények között, csak egy átlag autót nem tiltatnak a pirosnál, ezért nem csap ki lángcsóva a kipufogóból ami nem gyújtja meg az égésgázokat amik nem gyújtják meg az autót. Ezt az autót is leginkább arra tervezték, hogy 100 és 300 km/h közötti tartományban közlekedjen, illetve, hogy ezt a tartományt 3-4 másodperc alatt elérje. Ezen a sebességen már van normális hűtése a rendszerbe és ha véletlenül lángnyelvek is csapnak ki a kipufogóból hirtelen gázelvételnél akkor is bőven lemarad a lángcsóva az autóhoz képest, meg menet közben nem fürdik az autó szénmonoxidban amitől kigyullad ha az begyullad.
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2015. 10. 08. 11:09 | #8
Na de tesa ez így teljesen normális egy Lamborghininél? Én azért úgy képzelem, hogy ezeknek az autóknak illene viszonylag extrém használat mellett is működniük. Lehet, hogy én gondolom rosszul.
0
VÁLASZ
Botos Vendel 2015. 10. 08. 09:26 | #7
dubaly 40fok auto ál Motor nagyon pörget nagy termikus terhezlés kicsi hütés + kipufba elégetlen szénhidrogén párolgása = lángnyelv a töbi a videjon!!!4444
+1
VÁLASZ
lilaflexninja 2015. 10. 08. 09:08 | #6
Élethű a lángminta. Viszont azért az, hogy az elakadásjelző még mindig villog, amikor ég az autó, az csúcstechnológiára utal.
Amúgy mióta videózunk, miközben vezetünk? és miért gyulladt ki? Ez így rendben van?
Amúgy mióta videózunk, miközben vezetünk? és miért gyulladt ki? Ez így rendben van?
0
VÁLASZ