és ez csak a kiállás....., hogy nézhetett ki a parkolás?
Randal Graves 2013. 10. 16. 13:42 | #40
Nem, a férfi elmondta, hogyan oldották meg a futóművet, hogy a kocsi nem legyen annyira alulkormányzott, de a megfelelő mennyiségű teljesítményt le tudja adni, hogy a motor egy másik modellből származik, a váltó is változott, a hátsó felfüggesztés, a kipörgésgátló és egyéb elektronikai gizmók lettek újítva. Magyarul a két változat csak nevében és alakjában emlékeztet egymásra. Teljesen más autóról volt szó. Lehet nem jól fejeztem ki magam.
0
VÁLASZ
lb7 2013. 10. 16. 13:30 | #39
Akkor, ha jól értem nő speciel elmondott néhány apróbb változtatást, amit a férfi annyiban összegzett, hogy: külső változtatása. Végül is majdnem ugyanaz, nem? A másik 2 dolgot elismerem, hogy balfaszok. :)
A gyereknevelési kérdés: nem tudom van-e gyereked de egy idő eltelte után a gyerek neked nem társaság és te sem vagy az a gyereknek. Ergo valamit csinálni kell, szóval ha már visszamegyek dolgozni, akkor álljanak már úgy hozzám, mint teljes értékű munkatárs, még ha pl.: a gyerek esetleges lebetegedése miatt otthon is kell lennem. De az apuka is nyugodtan otthon maradhatna amúgy!. :P Vagy ne várja el a világ, hogy szüljünk, aztán majdcsak kihalunk egyszer!
Na mindegy, teljesen elkanyarodtunk a témától, a lényeg, hogy szerintem fölösleges általánosítani, mert nem mindenki egyforma. Igaz, hogy nem vagyok Schumacherné, de jobban vezetek, mint az átlag és jobban is parkolok :D
A gyereknevelési kérdés: nem tudom van-e gyereked de egy idő eltelte után a gyerek neked nem társaság és te sem vagy az a gyereknek. Ergo valamit csinálni kell, szóval ha már visszamegyek dolgozni, akkor álljanak már úgy hozzám, mint teljes értékű munkatárs, még ha pl.: a gyerek esetleges lebetegedése miatt otthon is kell lennem. De az apuka is nyugodtan otthon maradhatna amúgy!. :P Vagy ne várja el a világ, hogy szüljünk, aztán majdcsak kihalunk egyszer!
Na mindegy, teljesen elkanyarodtunk a témától, a lényeg, hogy szerintem fölösleges általánosítani, mert nem mindenki egyforma. Igaz, hogy nem vagyok Schumacherné, de jobban vezetek, mint az átlag és jobban is parkolok :D
0
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 16. 13:12 | #38
Érdeklődtem egy 200+ lóerős elsőkerék hajtású hatchback iránt. Ha már az ember egy ilyen kocsit vesz, akkor mondják el, mit változtattak a 100 lóerős modellhez képest. Nem tudta. Elmondása szerint a nagyobb kerekekért, a sportosabb ülésekért, a cérna színének változásáért kell 3 millió forinttal többet fizetni. Holott a férfi elmondta, hogy a két változat semmiben sem egyezik, csak a külsejében. Ez volt a legdurvább, mert nem akart butának tűnni, hogy segítséget kér a munkatársától. De másik helyeken is voltak érdekességek. Pl. valaki azt sem tudta, mi a különbség első, hátsó és kerék hajtás között. És a végén a nagy poén, hogy a 3000 köbcenti azt jelenti, hogy 300 literes a csomagtartó. És ez három különbözős szalonban történt. És ez még csak a töredéke mennyi hülyeséget hallottam ezektől a nőktől. Viszont egytől egyig nagyon dekoratívak és kedvesek voltak.
Azért a munkáltató sem hülye. Minden nőnél ketyeg az óra, és előbb utóbb mindenkit elér a babázási láz. Kb 26-28 éves csajokat ismerek, akik már akárkihez hozzámennének csak legyen család, gyerek stb. A jobb HR-esek beszélgetés közben ki tudják szűrni, hogy az illető, hogy áll a gyerekkérdéssel.
"na persze én spec. nem szeretnék itthon elszáradni"
Akkor ki neveli fel a gyerekedet? Egy dadus? óvónő? Tanárnő? Végülis elég csak megszülni, onnantól te vagy az anyja.
Azért a munkáltató sem hülye. Minden nőnél ketyeg az óra, és előbb utóbb mindenkit elér a babázási láz. Kb 26-28 éves csajokat ismerek, akik már akárkihez hozzámennének csak legyen család, gyerek stb. A jobb HR-esek beszélgetés közben ki tudják szűrni, hogy az illető, hogy áll a gyerekkérdéssel.
"na persze én spec. nem szeretnék itthon elszáradni"
Akkor ki neveli fel a gyerekedet? Egy dadus? óvónő? Tanárnő? Végülis elég csak megszülni, onnantól te vagy az anyja.
0
VÁLASZ
lb7 2013. 10. 16. 10:57 | #37
Szerintem kevés olyan ember lehet, aki úgy megy be egy autószalonba, hogy tiptop tud mindent az autókról, akik meg ott állnak nagy mellekkel, meg 2 hosszú combbal, ők is csak azt tanulják meg ami szükséges, vagy elő van írva nekik. Ennél többet tényleg csak az tud, akit érdekel is a dolog. Ezen felül általában szerelővel javíttatják az autót az emberek, nem saját maguk javítják azt (jó esetben), így a műszaki részletekbe csak az bocsátkozik, akit tényleg nagyon érdekel valami extra dolog. Szóval elgondolkoztam, de nem tudom mire gondolsz, miben nem tud segíteni egy női eladó. :/
"Te munkáltatóként mit csinálnál?"
Erről az oldalról meg nagyon megvan a véleményem. Sajnos van 1-2 ősanya típus aki úgy érzi azért született, hogy szaporodjon veszettül. Én is ismerek ilyen nőt (5ik gyereket várja), néha fel is rúgnám szívem szerint de ez megint egy általánosítás a munkáltatók részéről. Ha így vélekednek a munkáltatók, akkor fordítsuk meg. Ne dolgozzanak a nők, a férfiak meg kapjanak dupla annyi fizetést. És akkor a férfiak dolgozhatnak orrba-szájba, a nők meg majd "henyélnek" otthon a gyerekekkel. (na persze én spec. nem szeretnék itthon elszáradni...:/ )
De így azért elég nehéz munkát találni. Ha fiatal vagy, az a baj, hogy nincs tapasztalatod, ha középkorú vagy akkor szülni fogsz, vagy otthon vagy a beteg gyerekkel, ha idősebb vagy akkor meg hülye vagy és öreg...
"Te munkáltatóként mit csinálnál?"
Erről az oldalról meg nagyon megvan a véleményem. Sajnos van 1-2 ősanya típus aki úgy érzi azért született, hogy szaporodjon veszettül. Én is ismerek ilyen nőt (5ik gyereket várja), néha fel is rúgnám szívem szerint de ez megint egy általánosítás a munkáltatók részéről. Ha így vélekednek a munkáltatók, akkor fordítsuk meg. Ne dolgozzanak a nők, a férfiak meg kapjanak dupla annyi fizetést. És akkor a férfiak dolgozhatnak orrba-szájba, a nők meg majd "henyélnek" otthon a gyerekekkel. (na persze én spec. nem szeretnék itthon elszáradni...:/ )
De így azért elég nehéz munkát találni. Ha fiatal vagy, az a baj, hogy nincs tapasztalatod, ha középkorú vagy akkor szülni fogsz, vagy otthon vagy a beteg gyerekkel, ha idősebb vagy akkor meg hülye vagy és öreg...
+1
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 16. 10:37 | #36
"Az a baj, hogy te is csak ennyit látsz: nagy mell, két hosszú comb, aztán már nem is hallod mit mond az eladócsaj, ha mégis ért hozzá."
Ezt nem tudom honnan veszed. Megpróbálok beszélni arról, ami a munkája és kiderül, hogy fingja sincs róla. Mint egy hostess egy expo-n, akinek meséltek 10 percben arról, ami előtt áll. Csak neki ez a munkája, ez bosszantó. Én örülnék a legjobban, ha értene hozzá, mert nem egy muksóval kellene megbeszélnem minden részletet.
A 25-30 éves nőket pedig azért nem szívesen alkalmazzák, mert nagyon sokan megcsinálták azt, hogy jelentkeztek egy helyre, ahova fel is vették őket. Ott dolgoztak pár hónapot és mentek is babázni évekre és ezt a cégeknek kell fizetni, holott érdemi munkát még nem is végzett. Ismerek olyan nők, aki 3 éve folyamatosan terhes, kb fél évet dolgozott.
Te munkáltatóként mit csinálnál?
Ezt nem tudom honnan veszed. Megpróbálok beszélni arról, ami a munkája és kiderül, hogy fingja sincs róla. Mint egy hostess egy expo-n, akinek meséltek 10 percben arról, ami előtt áll. Csak neki ez a munkája, ez bosszantó. Én örülnék a legjobban, ha értene hozzá, mert nem egy muksóval kellene megbeszélnem minden részletet.
A 25-30 éves nőket pedig azért nem szívesen alkalmazzák, mert nagyon sokan megcsinálták azt, hogy jelentkeztek egy helyre, ahova fel is vették őket. Ott dolgoztak pár hónapot és mentek is babázni évekre és ezt a cégeknek kell fizetni, holott érdemi munkát még nem is végzett. Ismerek olyan nők, aki 3 éve folyamatosan terhes, kb fél évet dolgozott.
Te munkáltatóként mit csinálnál?
0
VÁLASZ
lb7 2013. 10. 16. 10:18 | #35
Oké, bocs elnéztem, nem 100%, hanem 99.99%. Na de ez akkor is sok még. Abban igazad van, hogy csak a parkolásról írtál. Akkor válaszolok a #28-ra. Pl.: az autószalonos részre: nincs nagy mellem, nincs hosszú combom, ettől még baromi dekoratív vagyok, szóval igen jól mutatnék egy autószalonban. De ha csak azért vesznek fel mert baromi dekoratív vagyok, akkor nem tök mindegy nekem? Jól nézek ki, ez a férfiak szemében egy pozitív dolog, szóval lehet, hogy ugyanúgy eladok egy autót, mint mondjuk te, azért mert amit tudni kell a kocsiról azt tudom, meg még szépen is mosolygok. A főnök meg leszarja, úgyis a pénz, pénz, pénz. De: mostanában ez nem így van. Ha nincs kellő tapasztalatod nem vesznek fel autós céghez dolgozni, ha nincs műszaki végzettséged nem vesznek fel, ha nincs gyakorlatod nem vesznek fel...ha mégis felvettek és fingod sincs mit csinálsz ott, akkor valakinek a valakije vagy. Az a baj, hogy te is csak ennyit látsz: nagy mell, két hosszú comb, aztán már nem is hallod mit mond az eladócsaj, ha mégis ért hozzá.
Amúgy miről is beszélgetünk: még mindig nem ismeri el a világ nagy része a női vezetőket, mérnököket, műszaki végzettségűeket hiába is tesznek a nők ellene. Ez ha megszakadunk is sztereotípia marad. De főleg addig, amíg azt a néhány nőt sem ismerik el, akik tényleg jól teljesítenek, ott ahol a férfiak szoktak. Fölösleges erőlködésnek tartom sokszor részünkről. Én is hiába küzdöttem egy céghez, hogy bekerüljek, mert meg tudom csinálni, amit kell és "férfi munka" (annak nevezik), nem hivatalos formában azt az elutasítást kaptam, hogy nő vagyok. Erre jön a kontra: nekem van, vagy lehet gyerekem. Na bakker, király! Akkor nem szülök, vagy eldobom a gyereket (nem!), csak érvényesülhessek, vagy ismerjenek már el!
Amúgy miről is beszélgetünk: még mindig nem ismeri el a világ nagy része a női vezetőket, mérnököket, műszaki végzettségűeket hiába is tesznek a nők ellene. Ez ha megszakadunk is sztereotípia marad. De főleg addig, amíg azt a néhány nőt sem ismerik el, akik tényleg jól teljesítenek, ott ahol a férfiak szoktak. Fölösleges erőlködésnek tartom sokszor részünkről. Én is hiába küzdöttem egy céghez, hogy bekerüljek, mert meg tudom csinálni, amit kell és "férfi munka" (annak nevezik), nem hivatalos formában azt az elutasítást kaptam, hogy nő vagyok. Erre jön a kontra: nekem van, vagy lehet gyerekem. Na bakker, király! Akkor nem szülök, vagy eldobom a gyereket (nem!), csak érvényesülhessek, vagy ismerjenek már el!
+1
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 16. 09:55 | #34
Mondom 99.99% Ez nem jelenti azt, hogy szerintem a férfiak 100%-a tudna utánfutóval parkolni/tolatni. Arról én nem beszéltem, hogy a nők mennyire jó vezetők, én csak a parkolásról/tolatásról nyilvánítottam véleményt. A poszt is arról van. De azt el kell ismerni, hogy a parkolásban a nők nagyon nagyon nagy része vacak. A férfiaknak meg csak mondjuk a fele.
Ha a vezetést nézzük akkor a nők átlagosasan nézve rosszabb vezetők mint a férfiak. De itt van egy csavar. Míg a nők inkább átlagosak, vagy kicsit rosszabbak (a parkolást nem nézve), addig a férfiak közül kerülnek ki a nagyon balfaszok és nagyon jó sofőrök.
Egyébként én is erre a gondolkodásban való eltérésre gondoltam, de nem akartam hosszasan ecsetelni. A mérnöki pályán bizony elég kevés csaj van. És ugyanez fordítva is így van a gazdasági pályákon.
Ha a vezetést nézzük akkor a nők átlagosasan nézve rosszabb vezetők mint a férfiak. De itt van egy csavar. Míg a nők inkább átlagosak, vagy kicsit rosszabbak (a parkolást nem nézve), addig a férfiak közül kerülnek ki a nagyon balfaszok és nagyon jó sofőrök.
Egyébként én is erre a gondolkodásban való eltérésre gondoltam, de nem akartam hosszasan ecsetelni. A mérnöki pályán bizony elég kevés csaj van. És ugyanez fordítva is így van a gazdasági pályákon.
0
VÁLASZ
lb7 2013. 10. 16. 09:20 | #33
Azért mert te még valamit nem láttál, nem jelenti azt, hogy nem is létezik. Már egy matchbox-on lemodellezve is lehet látni, hogy az utánfutó másképp fog viselkedni tolatás közben, mint ahogy azt az ember képzelné... na de hagyjuk.
Nekem is vannak előítéleteim, de nem általánosítok vele. Amúgy a kis autókat vezető emberektől ráz a hideg az utakon, akik úgy vezetnek, hogy a nyakukba veszik a kormányt...a 70 és a halál közötti korban lévőket sem szeretem...akik teleaggatják az autóikat plüssökkel, hogy véletlenül se lásson ki rendesen...hétvégi mazsolák...stb. Sokan azt hiszik, hogy az autó egy nagy játékszer és nem is ismerik azt.
És mondom ezt úgy, hogy nem egy műkörmös, dúsgazdag, automata autóban (ahol csak gáz és fék van, vezetni csak telefonnal a kezedben lehet) ülő hülye picsa vagyok. Hanem olyan nő, akit érdekelnek az autók, ha van rá módom, elmegyek autós találkozókra, versenyekre, ahová viszem a 4 éves lányomat is, ha van lehetőségem beülni bármilyen autót kipróbálni, akkor beleülök és nem pedig nyavalygok, a legapróbb részletekig nézegetem az autókat, mivel mit lehet, mi hogyan működik rajta... szóval kérlek ne általánosíts, mert nem biztos, hogy az a 100% tényleg annyi.
Bár tudom, hogy a leírtak alapján semmi nem magyarázza, hogy én ettől jó sofőr vagyok, vagy lehetek...
...és egyszer megkérdeztek egy autóversenyzőt, hogy szerinte ő jól vezet-e, mire azt válaszolta, hogy mindig van mit tanulni. Na ez az igazi hozzáállás!
Nekem is vannak előítéleteim, de nem általánosítok vele. Amúgy a kis autókat vezető emberektől ráz a hideg az utakon, akik úgy vezetnek, hogy a nyakukba veszik a kormányt...a 70 és a halál közötti korban lévőket sem szeretem...akik teleaggatják az autóikat plüssökkel, hogy véletlenül se lásson ki rendesen...hétvégi mazsolák...stb. Sokan azt hiszik, hogy az autó egy nagy játékszer és nem is ismerik azt.
És mondom ezt úgy, hogy nem egy műkörmös, dúsgazdag, automata autóban (ahol csak gáz és fék van, vezetni csak telefonnal a kezedben lehet) ülő hülye picsa vagyok. Hanem olyan nő, akit érdekelnek az autók, ha van rá módom, elmegyek autós találkozókra, versenyekre, ahová viszem a 4 éves lányomat is, ha van lehetőségem beülni bármilyen autót kipróbálni, akkor beleülök és nem pedig nyavalygok, a legapróbb részletekig nézegetem az autókat, mivel mit lehet, mi hogyan működik rajta... szóval kérlek ne általánosíts, mert nem biztos, hogy az a 100% tényleg annyi.
Bár tudom, hogy a leírtak alapján semmi nem magyarázza, hogy én ettől jó sofőr vagyok, vagy lehetek...
...és egyszer megkérdeztek egy autóversenyzőt, hogy szerinte ő jól vezet-e, mire azt válaszolta, hogy mindig van mit tanulni. Na ez az igazi hozzáállás!
0
VÁLASZ
Nas 2013. 10. 16. 00:54 | #31
Milyen kis társaim? :D
Egyébként ez az egész megint csak egy újabb, felesleges kivagyiskodásra meg férfi-nő közti feszültségkeltésre alkalmas baromság. A vezetés ráadásul tipikusan olyan tevékenység, hogy csak egy tényező benne a térérzékelés, ezer más dologra is szükség van hozzá, pl. jó reflexekre, higgadtságra, határozottságra, biztos kocsikezelésre, gyors helyzetfelismerő képességre, konfliktuskezelő képességre, stb.
Szóval lehet, hogy a férfiaknak ÁLTALÁNOSSÁGBAN jobb a térérzékelésük, de egyrészt ebből még rohadtul nem következik, hogy automatikusan jobban tudnak vezetni is, másrészt azt sem jelenti, hogy a nők viszont két kézzel se találják meg a saját seggüket. Százszor biztonságosabban vezet egy ilyen szempontból kevésbé jó képességű, viszont ennek tudatában mindenre sokkal jobban odafigyelő nő, mint egy magától elszállt, életveszélyes módon közlekedő balfasz...(ami a baleseti statisztikákból is kitűnik egyébként....).
Az meg, hogy több a férfi taxis meg autóval foglalkozó ember szintén nem amiatt van, mert a férfiaknak veleszületett képessége, hogy az utak császárai, hanem mert már kora gyerekkortól kezdve azt nevelik mindenkibe, hogy a fiúk foglalkozzanak az autókkal. A legtöbb férfinak ez marad a kedvenc játékszere felnőtt korában is... Ennyi.
Egyébként ez az egész megint csak egy újabb, felesleges kivagyiskodásra meg férfi-nő közti feszültségkeltésre alkalmas baromság. A vezetés ráadásul tipikusan olyan tevékenység, hogy csak egy tényező benne a térérzékelés, ezer más dologra is szükség van hozzá, pl. jó reflexekre, higgadtságra, határozottságra, biztos kocsikezelésre, gyors helyzetfelismerő képességre, konfliktuskezelő képességre, stb.
Szóval lehet, hogy a férfiaknak ÁLTALÁNOSSÁGBAN jobb a térérzékelésük, de egyrészt ebből még rohadtul nem következik, hogy automatikusan jobban tudnak vezetni is, másrészt azt sem jelenti, hogy a nők viszont két kézzel se találják meg a saját seggüket. Százszor biztonságosabban vezet egy ilyen szempontból kevésbé jó képességű, viszont ennek tudatában mindenre sokkal jobban odafigyelő nő, mint egy magától elszállt, életveszélyes módon közlekedő balfasz...(ami a baleseti statisztikákból is kitűnik egyébként....).
Az meg, hogy több a férfi taxis meg autóval foglalkozó ember szintén nem amiatt van, mert a férfiaknak veleszületett képessége, hogy az utak császárai, hanem mert már kora gyerekkortól kezdve azt nevelik mindenkibe, hogy a fiúk foglalkozzanak az autókkal. A legtöbb férfinak ez marad a kedvenc játékszere felnőtt korában is... Ennyi.
0
VÁLASZ
imki 2013. 10. 15. 22:11 | #30
Javaslom, módosítsd még tovább azt az arányt:
http://www.youtube.com/watch?v=zWMi4EsqNwA
http://www.youtube.com/watch?v=sLtWf9MDV0Y
Utánanézhetsz a neten, rengeteg női kamion- és teherautósofőr van. És bizony van köztük nem egy, aki még tolatni is kiválóan tud, akár pótkocsival is.
Nas-al és kis társaival volt már vitám, hogy a nők mire is és hogyan alkalmasak. Majdnem el is lettem könyvelve egy hímsoviniszta baromnak. Ennek ellenére én sem merném kijelenteni, hogy a nők alkalmatlanok a kocsik vezetésére. Igen, ARÁNYAIBAN sokkal kevesebb köztük, aki alkalmas. De hogy egyáltalán (vagy hogy szinte egyáltalán) ne legyen köztük, az bizony nagyon erős túlzás.
Igenis, ki merem mondani férfiként, hogy bizony a nők is érthetnek ugyanúgy a kocsikhoz, mint a férfiak. Mint ahogy vállalatok vezetéséhez, vagy más férfimunkák elvégzéséhez is ugyanúgy érthetnek nők. Arányaiban nyilván jóval kevesebben vannak. De érthetnek hozzá.
(A sütős-főzős példád tényleg nem volt jó. A legjobb szakácsok és cukrászok általában pont férfiak. ;) )
http://www.youtube.com/watch?v=zWMi4EsqNwA
http://www.youtube.com/watch?v=sLtWf9MDV0Y
Utánanézhetsz a neten, rengeteg női kamion- és teherautósofőr van. És bizony van köztük nem egy, aki még tolatni is kiválóan tud, akár pótkocsival is.
Nas-al és kis társaival volt már vitám, hogy a nők mire is és hogyan alkalmasak. Majdnem el is lettem könyvelve egy hímsoviniszta baromnak. Ennek ellenére én sem merném kijelenteni, hogy a nők alkalmatlanok a kocsik vezetésére. Igen, ARÁNYAIBAN sokkal kevesebb köztük, aki alkalmas. De hogy egyáltalán (vagy hogy szinte egyáltalán) ne legyen köztük, az bizony nagyon erős túlzás.
Igenis, ki merem mondani férfiként, hogy bizony a nők is érthetnek ugyanúgy a kocsikhoz, mint a férfiak. Mint ahogy vállalatok vezetéséhez, vagy más férfimunkák elvégzéséhez is ugyanúgy érthetnek nők. Arányaiban nyilván jóval kevesebben vannak. De érthetnek hozzá.
(A sütős-főzős példád tényleg nem volt jó. A legjobb szakácsok és cukrászok általában pont férfiak. ;) )
0
VÁLASZ
Swordfish 2013. 10. 15. 20:21 | #29
Nincs ebben semmi hímsovinizmus. A női és a férfi agy működése sok tekintetben különbözik. Miért kéne egy adott problémát ugyanolyan jól, vagy rosszul megoldanunk? A mindennapi életben is más-más logika mentén oldjuk meg a feladatokat. Nekünk férfiaknak is vannak olyan velünk született tulajdonságaink, amik miatt bizonyos feladatokat rosszabbul látunk el, mint egy nő. Sőt vannak "női aggyal" élő férfiak és "férfi aggyal" élő nők. Ez legtöbbször a választott hivatásukon is tetten érhető (női építőmérnök, autószerelő, férfi betegápoló, óvóbácsi, stb).
Szóval a lényeg a lényeg eme poszt kapcsán: a nők többsége ha általánosságban nem is vezet szarul, de a manőverezéssel, tolatással, parkolással, meg úgy általában az autó érzékelésével elég szarul áll.
A vicc, hogy mégis egy férfi ismerősöm az, aki mellé félek beülni az autóba, mert annyira nem érzi (fakezű, falábú), hogy félelmetes.
Szóval a lényeg a lényeg eme poszt kapcsán: a nők többsége ha általánosságban nem is vezet szarul, de a manőverezéssel, tolatással, parkolással, meg úgy általában az autó érzékelésével elég szarul áll.
A vicc, hogy mégis egy férfi ismerősöm az, aki mellé félek beülni az autóba, mert annyira nem érzi (fakezű, falábú), hogy félelmetes.
0
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 15. 18:29 | #28
Sajnálom, de ez a nők is ugyanúgy érthetnek a kocsikhoz szöveg sántít. Ez nem így van. Elég csak körbenézni a szerelőműhelyekben, a kocsigyárakban (és a hr-es, meg a titkárnőkkel, meg a bőrtrimmelőkkel nem ér jönni), a vezetésoktatóknál, az autós újságíróknál, a kamionosok és buszsofőrök között és a versenypályákon. Ha megnézzük ezeket a munkákat 99.99%-ban férfiak végzik. Igen van 1-2 női versenyző, de az F1-be valahogy egy sincs.
Van pár autós újságíró nőből, de amíg csak annyit tudnak elmondani egy kocsiról, hogy nem szép a kormánya, addig mit akarnak? Ez valóban megtörtént egy teszt folyamán, hogy csak ennyit tudtunk meg a kocsiról.
És nem a levegőbe beszélek, van elég tapasztalatom. Ha bemegyek egy autószalonban miért csak a férfiak tudnak segíteni? A nők miért nem? Ez a munkája, értenie kellene hozzá, érdekelnie kellene, de valahogy nem. Csak a két nagy melle és a hosszú combja miatt van ott. Ha a nők azt akarják, hogy ne éljen ez a sztereotípia, akkor tegyek ellene. De nem tesznek. Így nyugodt szívvel oltom őket. Ez kb olyan, mint hogy az elefántok nem tudnak ugrani. Lehet, hogy van pár, amelyik tud, de senki se látta. Nincs rá igazi bizonyíték.
Ha úgy tetszik, akkor 99.99%-ra tudom módosítani az előbbi állításomat, így már teljesen feddhetetlen lesz.
Van pár autós újságíró nőből, de amíg csak annyit tudnak elmondani egy kocsiról, hogy nem szép a kormánya, addig mit akarnak? Ez valóban megtörtént egy teszt folyamán, hogy csak ennyit tudtunk meg a kocsiról.
És nem a levegőbe beszélek, van elég tapasztalatom. Ha bemegyek egy autószalonban miért csak a férfiak tudnak segíteni? A nők miért nem? Ez a munkája, értenie kellene hozzá, érdekelnie kellene, de valahogy nem. Csak a két nagy melle és a hosszú combja miatt van ott. Ha a nők azt akarják, hogy ne éljen ez a sztereotípia, akkor tegyek ellene. De nem tesznek. Így nyugodt szívvel oltom őket. Ez kb olyan, mint hogy az elefántok nem tudnak ugrani. Lehet, hogy van pár, amelyik tud, de senki se látta. Nincs rá igazi bizonyíték.
Ha úgy tetszik, akkor 99.99%-ra tudom módosítani az előbbi állításomat, így már teljesen feddhetetlen lesz.
-3
VÁLASZ
Ravennë 2013. 10. 15. 12:02 | #27
Nincs így. Lehet, hogy a nők nagy része nem jó vezető, de ez nem jelenti azt, hogy alpári módon ledegradálhatod mindnyájunkat. Itt van például lb(2)7, köztudottan szereti az autókat és a vezetést, abszolút kinézem belőle, hogy versenybe tudna szállni veled és sok férfitársaddal az utakon, ennek ellenére minden alkalommal, amikor egy hozzád hasonló taplógomba beszól csak nyelhet nagyokat. Nem arról van szó, én abszolút jókat nevetek a szőkenős, bénavezetős oltásokon, de amiket te művelsz az már kicsit átmegy megalázóba. Az lehet, hogy te rossz vagy a konyhában, de veled ellentétben sok férfitársad igen is jó. Ebből kiindulva szar a példád.
+3
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 15. 10:23 | #26
De ez így van, de én a nőkkel ellentétben elismerem, ha szar vagyok valamiben. Pl.: sütit sütni nem tudok, még a legegyszerűbb se megy. A nőknek ilyen a tolatás.Bár a mai csajoknak a sütés-főzés se megy :(
0
VÁLASZ
robi0000016 2013. 10. 14. 23:06 | #24
nem rosz.. de ez még elég jól érzi azt a medzsboxot..de nekem a favorit az amikor az öreglány akar beállni a tyúkólba szemből egy hasonló autóval és állandóan megáll megnézni hogy nem e ér hozzá az ajtajához, és a végén csak összetöri.. ja meg amikor a barátnő kiszáll segíteni parkolni.. és a másik meg elüti aztán még ott is hagyja!
0
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 14. 22:10 | #22
hát pedig...
Én ki merem állítani, hogy a nők 100%-a nem tud rükvercben betolatni egy udvarba, ha egy utánfutó is van akasztva a kocsi mögé.
Én ki merem állítani, hogy a nők 100%-a nem tud rükvercben betolatni egy udvarba, ha egy utánfutó is van akasztva a kocsi mögé.
-1
VÁLASZ
CJ.B. 2013. 10. 14. 20:55 | #20
Az ilyen videóktól komolyan felmegy bennem a pumpa. Kb. egy olyan hosszúságú autóval nem tud parkolni/kiállni, mint egy bicikli. Még ha nagyobb autóval lenne, megérteném, TALÁN. DE akkor meg azért ugatnék miért nem vesz kisebbet. :) Egy szó mint száz, vágja ketté a jogsiját és menjen gyalog. Mindenki jobban jár.
0
VÁLASZ
palinkaman 2013. 10. 14. 20:33 | #19
Gratulálok neki. Problémamegoldásból valószínűleg a pincsije is jobb.
0
VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 14. 17:10 | #14
Nyáron láttam y-ban megfordulni egy 3 tengelyes nagy utánfutós buszt. Annak hamarabb sikerült megoldani a problémát.
Egyébként aki így parkol, az hogy vezethet? Nincs önkritikája, hogy ha valamiben szar akkor ne csinálja. Pláne, ha mások életét tudja vele veszélyeztetni. Én pl. tuti szar tortákat sütnék, így nem is próbálkozok vele.
És akkor ezek a sumáherek ítélik el a gyorshajtókat. Pedig ez is van ugyanolyan veszélyes. A biztonsági őrök tuti halálra nevették magukat.
Ha én élőben látok ilyet általában felajánlom, hogy beparkolok, kiállok, megfordulok a szerencsétlen helyett. Egyszer pl egy kiscsaj helyett parkoltam be. Ő már 2-3 perce szenvedett vele, én meg bepattintottam 15 másodperc alatt. Mikor kiszálltam kaptam tapsot :D A csaj pedig rákvörös volt.
Egyébként aki így parkol, az hogy vezethet? Nincs önkritikája, hogy ha valamiben szar akkor ne csinálja. Pláne, ha mások életét tudja vele veszélyeztetni. Én pl. tuti szar tortákat sütnék, így nem is próbálkozok vele.
És akkor ezek a sumáherek ítélik el a gyorshajtókat. Pedig ez is van ugyanolyan veszélyes. A biztonsági őrök tuti halálra nevették magukat.
Ha én élőben látok ilyet általában felajánlom, hogy beparkolok, kiállok, megfordulok a szerencsétlen helyett. Egyszer pl egy kiscsaj helyett parkoltam be. Ő már 2-3 perce szenvedett vele, én meg bepattintottam 15 másodperc alatt. Mikor kiszálltam kaptam tapsot :D A csaj pedig rákvörös volt.
0
VÁLASZ
M.Andreas 2013. 10. 14. 14:59 | #10
Nem tehetek róla, ezeknél valahogy MINDIG ez jut az eszembe...:
http://www.youtube.com/watch?v=aULRhgG_Az8
:D
http://www.youtube.com/watch?v=aULRhgG_Az8
:D
+1
VÁLASZ
www.funpic.hu/hu/kategoriak/egyeb-foto/26940_?categoryId=10&position=&large=1