Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
7sleeper 2013. 08. 25. 18:55 | #52
na az ilyeneknek swanal sex-et..
Előzmény: Ravennë (51) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 08. 25. 18:32 | #51
http://alfahir.hu/felfaltak_a_miskolctapolcai_csonakazoto_hattyuit#.Uftvs-T15gI

Nem találok szavakat... fognának maguknak inkább orosz döglött galambot, hátha belepusztulnának ők is.
Itt vittem véghez 3 túlságosan nagyra nőtt aranyhalam, gondosan megszervezett szabadon engedését egy számukra ideálisabb, nyugisabb élet reményében és lám, most lehet valami ótvargyökér lepedékes fogú büdös cccc.... csótány pofájában végzik.
Tóth József 2013. 05. 07. 09:29 | #50
Viszik a halat megenni, és eladni. De elsősorban eladni, a pénzt, meg elisszák, eljátsszák. A bizalomra meg annyit: Több nap, mint kolbász. Vagyis nincs annyi rendőr, amennyivel ezeket el lehetne kapni.
Előzmény: betyár (49) 0 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 07. 09:04 | #49
Mázsaszám viszik a halakat...oké, de hová? Megenni, vagy eladni. Lopnak, egyértelmű, és nem tartom helyesnek. De attól, hogy itt ítélkezünk a halak és a nép nevében, attól nem változik semmi. Hiába van törvény. Bízni kell benne, hogy a vízi rendőrség teszi a dolgát, aztán kész.
Előzmény: Tóth József (48) 0 VÁLASZ
Tóth József 2013. 05. 07. 08:11 | #48
Látod, ezért kell elítélni. Te is általánosítol "gyökér pecás"-nak nevezed. Semmi köze a sporthorgászhoz. De még ahhoz sem, aki konyhára horgászik, és hazaviszi az engedélyezett mennyiséget. Ezek rabolnak mindenféle értelemben. Engedéllyük valószínűleg nincs, és mázsaszám viszik el a halat. A védett halakról, meg annyit, hogy kevés nagytestű van belőlük, ami felveszi a horgot. És egyre többen használunk szakáll nélküli, rozsdásodó anyagból készült horgokat, ami beszakadás esetén egy idő után vagy kiesik, vagy elrozsdál, nem okozva súlyos-maradandó sérülést a halaknak.
Előzmény: betyár (39) 0 VÁLASZ
zed911 2013. 05. 07. 07:45 | #47
Azért nem lehet vadászni ezekre a gecikre. mert ma magyarországon a cigány egy "védett állat".
7sleeper 2013. 05. 07. 06:11 | #46
valami hazait:
http://lelekmod.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=86&Itemid=80
mondjuk koroncói bábelhal porított pikkelyét ;-D
Előzmény: Tooni (45) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 07. 00:29 | #45
Junkie biztos tudna ajánlani valami egyetemes fordítógépet, amivel átélhető ugyanolyan intenzitással az eredeti nyelv által kiváltott hatás. Mondjuk DMT, LSD, meszkalin :D
Előzmény: Nas (44) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 07. 00:20 | #44
Lehet, hogy ez a gond a Bibliával is (csak hogy átkössek a másik post témájához...). Most röhögünk a jóslatain, de bezzeg ha arámi nyelven olvasnánk... :)
Előzmény: Nas (43) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 07. 00:17 | #43
Huhh, vigyázni kell ezzel, lehet, hogy az amúgy szuperképességeket adó rúnák fordítás után csak a delikvens hajának korpásodását gátolják meg. :S
Előzmény: Tooni (42) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 22:50 | #42
Hmm.. meg kellene tanulnom oroszul meg a cirill betűket, hogy élvezhessem én is e jótékony hatást, hisz fordításon esett át közben és latin betűkre...
Előzmény: Nas (40) 0 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 06. 22:44 | #41
igen, tudom, kissé viccesnek hangzik az egész, én is így álltam hozzá, de nem erről szól, javaslom, hogy lapozgass bele egy kicsit minden könyvbe, mert mindegyik más témát taglal
Előzmény: Nas (40) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 06. 22:31 | #40
"A könyv szövegébe olyan betűkapcsolatok vannak beleszőve, melyek az emberre jótékonyan hatnak."

Igazad van, hatványozottan érdekel. :D - Közvetlenül a "frekvencia" világformáló hatása után...

(Viccet félretéve, belenézek majd, de nem most állok neki, az tuti.)
Előzmény: betyár (39) 0 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 06. 22:17 | #39
Én úgy gondolom, hogy ilyeneket írni, hogy: dekinyírnám én is őt cserébe, és: végigszántanám a gigáját vasmacskával cserébe - csak negatív gondolatokat szül mindenkiben, hát szerintem ennek nincs sok értelme...felhúzni magad egy gyökér pecás miatt. Beszélgetni arról, hogy hogyan lehet pl. az ilyeneket megelőzni, vagy hogyan volna megmenthető egy csomó madár (naív kis példa: mondjuk csökkentve a káros gázokat), annak van értelme. Vagy írni valami humorosat, amin mindenki kacaghat, na, annak is van értelme.
Olvastam egy könyvet, illetve könyvsorozatot, ami nagyon sok fontos és érdekes kérdést feszeget a világunkról, az ember és természet kapcsolatáról. Nem mondanám, hogy tudományos, inkább mesebelinek tűnik a történet, de reális problémákról szól, és reálisnak tűnő válaszokat is ad rá a szerző vagy éppen nem a szerző. Talán majd egy posztot is megérdemel. De most ide beszúrom (mert téged hatványozottan is érdekelhet):
http://www.scribd.com/search?query=vlagyimir+megre
Kíváncsi lennék például az ezzel kapcsolatos véleményekre.
Előzmény: Nas (37) 0 VÁLASZ
Nusihusi
Nusihusi 2013. 05. 06. 22:14 | #38
Én ezt az embert belelöktem volna a vízbe:/
Nas
Nas 2013. 05. 06. 21:59 | #37
Annak van értelme, hogy beírod, hogy nincs értelme hőbörögni egy videó miatt? Internetezni, kommentelni mi értelme? Egyáltalán bármiről, bárhol, bárkivel beszélgetni mi értelme?
Előzmény: betyár (36) +1 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 06. 21:55 | #36
Én sem gondolom, hogy ez egy jó ember, és hogy helyesen cselekszik, de az, hogy itt felháborodik mindenki, és hergeli magát (teljesen feleslegesen, bár jogosan), még nem változtat azon, hogy ilyen dolgok történnek a világban. Az egyetlen dolog, ami ezt a posztot szerintem izéssé teszi, az a tény, hogy ezen sokadszor is ennyit tudunk csámcsogni.
(Zárójelben hozzátenném, hogy rengeteg védett hal is elpusztul a legálisan horgászók beszakadt szereléseitől, mégsem ócsárolja őket senki.)
Én nem védem ezt az embert, egy szóval se mondtam, hogy helyesen tette, amit tett, csak azt kérdőjelezem meg, hogy van-e értelme ezen itten fújtatni.

Nas
Nas 2013. 05. 06. 21:28 | #35
Az, hogy más is csinál rossz dolgokat, még nem teszi ezt megengedhetővé, és kevésbé rosszá...
Előzmény: betyár (34) 0 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 06. 20:50 | #34
[Komment megjelenítése...]
-5 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 19:54 | #33
de írta is, hogy kár azzá kovácsolni (ezek szerint nem az és nem is lehet azzá) ;-)
Előzmény: bimbi (32) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 06. 19:07 | #32
"Kár ezt nemzetiségi kérdéssé kovácsolni"

A cigányság nem nemzeti kisebbség.
Előzmény: lowrider (28) +1 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 18:31 | #31
senki nem azért utálja a videóban szereplőket, mert cigányok
ha pedig már valamit elkövettek
(méghozzá elég embertelent az egyébként is jogsértő és már eredendően barbár cselekedetükön felül)
akkor nehogy színvaknak kelljen már lenni

különben sem a többségi társadalomra jellemző a bűnözők mentegetése, rejtegetése
a súlyos bűncselekményeik gyerekcsínyként való beállítása
vagy gondolod, hogy ha "párásztok" csinálták volna ezt agyba-főbe lennének dícsérve??

senki nem vitatja, hogy vannak.
itt ebben az esetben cigányok voltak.
(na és a sokat emlegetett arányok..)
éppenséggel meg gólyakínzás terén a cigányok vezetnek
(igaz nincs mit megköszönniük neki, mert ezeket a kanalas gém hozta, nem a gólya..)

hogyne és zsepkendő, meg pézsé és véletlenül sem zsebkendő ;-)

olyan is van, hogy rabsicnak írják-mondják
és én annak ellenére, hogy az én fülemet-szememet bántja rapsicként
nem tagadom létezését rapsicként sem, mert mindkettő alak helyes
Előzmény: lowrider (28) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 18:23 | #30
Ezt direkt megnéztem én is itt
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=24353
és úgy tűnik mindkét alakja helyes
http://nepszotar.com/?szo=rapsic%2C+rabsic
Előzmény: lowrider (28) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 06. 18:21 | #29
Ha rajtam múlna rab lenne. :D
Előzmény: lowrider (28) +1 VÁLASZ
lowrider 2013. 05. 06. 18:10 | #28
Kár ezt nemzetiségi kérdéssé kovácsolni, mert mindannyian pont ugyanannyira utálnánk a képen látható "embert" akkor is, ha nem cigány lenne. Azt meg ugye nem lehet elvitatni, hogy a nemcigányok között is bőven van mocskos, szemét állatkínzó féreg.

Amúgy meg "rabsic" nincs, csak rapsic.
-1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 18:04 | #27
Előzmény: Ravennë (21) 0 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 17:56 | #26
o:-)
Előzmény: Ravennë (25) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 17:49 | #25
Ha ezt a képet kapom, komolyan vehetted volna! :D
Előzmény: 7sleeper (24) +1 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 17:47 | #24
nem vettem :-)
amúgy elsőre ez a kép ugrott be lazán kapcsolódva, és csak aztán kerestem jobban illőt, mint ez: ;-)
http://assets.adamriff.com/images/fatty_with_a_hulk_hand.jpg
Előzmény: Ravennë (23) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 17:35 | #23
Előzmény: 7sleeper (22) 0 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 17:29 | #22
Előzmény: Ravennë (21) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 17:13 | #21
Hatalmas zöld ujj.
Előzmény: 7sleeper (20) 0 VÁLASZ
7sleeper 2013. 05. 06. 17:06 | #20
khm. többszörösen tiltott helyen tilos módszerrel orvul "halászgattak" a "derék" kisebbségi "honpolgárok"
nem került volna a gólya ilyen helyzetbe, ha ez említettek nem teszik azt ami tilos, ami jogszabályba ütköző
tehát már eredendően a vacillálás azon, hogy "elengedte", vagy, hogy túlél/het(!)/te szinte lényegtelen

önmagában a további mozdulatsorból az, hogy horograakadt
(akadt egyébként a fenét! mégis kidobta vízbe a horgot? ..) a gólya és az,
hogy aztán szabályosan visszabaszta a vízbe egy kis fárasztás után az illető
(vágná el a damilt aztán csá - inkább minthogy ráncigálja víz alatt szerencsétlen madarat..)
már elegendő annak megállapításához, hogy nem a gólya az állat..

némi analógiával, de az, hogy áldásos tervekenységének folytatásához végül levágja a madarat
ugyanakkor sem nem a csónakba teszi, hanem belevágja a vízbe, hadd vigye le az áramlás
nos azután arról elmélkedni, hogy végülis túlélhette, meg "elengedte" olyan, mint

annak erkölcsösségéről vitatkozni, hogy a Fülig Jimmy követelheti-e a kését a megszurkált hátából..
Rejtő egyik klasszis ponyvájában ez egy mulatságos jelenet
a való életben már nem éppen

az a személyes véleményem,
hogy ne ez a tróger pápázzon, a levágott damilt a megakasztott gólya után dobva
hanem fordítva
+2 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 05. 06. 15:27 | #19

Troglodita. Fel kéne húzni párszor a tassi zsilipen, folyásiránnyal szemben. A gereblyehorgaiba akasztva...
Tóth József 2013. 05. 06. 14:48 | #18
Hogy tisztán lássatok. Ezt a horgászati módszert gereblyézésnek nevezik. SZIGORÚAN TILTOTT!!!! Ha megfigyeltétek, egy halnak sem volt a szájában a horog. Úgy csinálják, hogy egy, vagy több hármashorog szárát folyékony ólomba teszik, ezáltal megnehezítik a horgot. Ha látják a hal mozgását, abba az irányba, ha nem akkor találomra, lehetőleg minél messzebb a vízbe dobják, és rángatva húzzák ki. Ha hal, (vagy más egyéb) kerül elé, általában beleakad. Tiltott, mert nem válogat, súlyos sérülést okoz, és ellentmond az állatvédelmi törvénynek, stb. Még mielőtt poénkodnátok, Én is horgászom, de ezt a módszert nem űzöm, sőt elítélem. Bár az illetékes bíróságok is azt tennék.
+5 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 14:42 | #17
"nem szakképzett állatorvos, sem pedig hobbi-ornitológus, hanem "rabsic" pecaguru."

Én kérek elnézést, amiért szóvá mertem tenni a videóban látott helytelen cselekedetet, azt hittem az emberséget nem oktatják egyetemen, de így mindjárt más.
Előzmény: MADve (14) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 14:40 | #16
A gólya nem összekeverendő a bójával. Gázlómadár, nem pedig egy réce. Teste alkalmatlan arra, hogy felszálljon egy nagy sodrású víz felszínéről, ezért a videóból ugyan nem derül ki, de nem, nem repült fel onnan épségben.

Oké gonosz bácsi 1%-al kevésbé gonosz a szememben, mint először látva a videót, mivel nem szándékosan szemétkedett a szerencsétlen madárral, de mivel őt csak a felszerelése épsége érdekli, minden bizonnyal, ha egy fuldokló kutya vagy óvodás csoport akad bele a horogjába, azt is ugyanígy visszahajítja.
Előzmény: Tooni (13) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 06. 14:28 | #15
"Nem rasszizmus, ha igaz.".....
Előzmény: Ravennë (3) +1 VÁLASZ
MADve
MADve 2013. 05. 06. 14:27 | #14
jó, ettől még az "elengedte" kifejezés helytálló. igaz, nem ismerem a fószert, se a vérmérsékletét, de a kínzás, amit felvettek, nem szándékos. az is látszik, amikor húzná ki a szerencsétlen madarat, hogy az úszna a sodrással, ez is okozta a komplikációt. ettől még, persze, helytelenül vagy inkább szakszerűtlenül járt el... de nem szakképzett állatorvos, sem pedig hobbi-ornitológus, hanem "rabsic" pecaguru.
Előzmény: Ravennë (12) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 14:26 | #13
"Elengedte"
Először a vicc
"Életben marad"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mcUH3Emt7nM#t=35s
utána a komoly.
Furcsa, hogy egy címmel, egy leírással máris azt láttathat az ember amit akar, vízbeölt, megkínzott gólyát, és ezt el is hiszik sokan akik nem nézték meg alaposan a videót.
Nagyon helyes döntés, ha te tovább is mennél, amennyiben szükséges, állatorvoshoz meg ilyesmi.
A videóból ugyan nem derül ki, hogy elrepült-e onnan épségben, de annyit már tudhatunk, hogy nagy valószínűséggel nem szándékosan lett megakasztva.
Előzmény: Ravennë (12) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 14:16 | #12
"Elengedte" ????????????????????? Te most viccelsz? Ha én kiszabadítok egy gólyát a beleakadt horogtól, akkor nem visszahajítom a vízbe (videó alapján nézve mondhatjuk, hogy visszab*szom) hanem további intézkedéseket teszek az ügyben, hogy életben maradjon.

Továbbá:
"Motoros csónakkal kifárasztott, majd farkánál fogva vízbefojtott egy vaddisznót két horgászból lett orvvadász a Tiszán."
Előzmény: betyár (7) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 06. 14:13 | #11
Jó, akkor sztornó. És a világ újra megmenekült, hála a Pindúr Rabsicoknak.
Előzmény: Tooni (10) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 14:11 | #10
igen, 1:44-nél látszik is, ahogy húzza a botot és a szárnyánál fogva.
Előzmény: Tooni (9) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 06. 14:09 | #9
Nekem úgy tűnt, mintha a szárnyánál fogva akadt volna bele, és onnan szabadította ki.
Előzmény: Nas (8) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 06. 14:06 | #8
Ha a madár benyelte a horgot (márpedig valószínűleg ez az eset forog fenn, máskülönben nem tudta volna magához húzni a damillal...), jó eséllyel a nyelőcsövében / a begyében akadt meg, amit kíméletesen csak műtéttel, de minimum egy hosszú csipesszel lehet eltávolítani, kézzel max. kitépni tudja. Jobban járt volna szerencsétlen jószág, ha a köcsögje nem akarja minden áron visszaszerezni a szerelékét...
Előzmény: betyár (7) 0 VÁLASZ
betyár 2013. 05. 06. 13:49 | #7
Lehet, hogy csak én vagyok jóindulatú, de nem az történt, hogy véletlen megakasztotta a madarat, kiszedte a horgot és elengedte?
alpha23 2013. 05. 06. 13:37 | #6
Ez a paksi atomerőmű melegvízvisszakeverő műtárgyánál van. Remek!
+1 VÁLASZ
vandk 2013. 05. 06. 13:29 | #5
...recefice BUM-BUM-BUMMM (a fejbe)
Előzmény: dude (4) +2 VÁLASZ
dude 2013. 05. 06. 13:20 | #4
Cigánynál ég a világ, sütik már a rántott gólyát, zimmezum, zimmezum...
+2 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 06. 13:14 | #3
És még nekem van lelkiismeret furdalásom, én tartom magam rossz embernek, mikor felszínre tör belőlem a fajgyűlölet csírája...
Nas
Nas 2013. 05. 06. 13:06 | #2
én az ilyen orvhorgász, orvvadász elemeket a helyszínen lőném le...bár sajnos azok között is akad elég kontár, akinek "papírja" van hozzá...
+3 VÁLASZ
Azazel 2013. 05. 06. 13:01 | #1
Az "orkhorgász" orkokat horgászik?