Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Ravennë
Ravennë 2014. 03. 07. 18:06 | #87
Beküldő: norbertvincze
http://www.youtube.com/watch?v=kTCwCIie1hY
„Sem beszélni nem tudnak, sem azt nem tudják miért gyűlt össze a tömeg.
Mi a fenéért mentek oda? Talán ételosztásra jöttek? Talán csak balhézni? Halvány fogalmuk nincs miről van szó, de azért ők megjelennek és tiltakoznak.”

(Nem lustaság, csak már egy kicsit régi :P :))
bungle
bungle 2013. 04. 25. 15:40 | #86
Előzmény: bungle (85) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 04. 25. 10:48 | #85
Jeszenszky Sándor, a Nemzeti Érzelmű Rúdtánco.. izé.. Motorosok egyesületének elnöke, az Adj gázt! főszervezője:
http://senkisemtudjahogyanhoztakide.tumblr.com/post/48840119137/nemzeti-erzelmu-rudtancosok-motorosok-a-kepen
http://i.imgur.com/2hDQRKm.jpg
http://i.imgur.com/FycTWFD.png

Szopóroller vonulás... :D
+1 VÁLASZ
Tooni 2013. 04. 25. 10:27 | #84
És akkor most mi lesz? Megbüntetik a felelősöket, vagy megy minden tovább?
Mert hát milyen dolog az, hogy megmondják Pistikének, mit csinált rosszul, de Pistike legközelebb is megteszi, mert megteheti?

Két alabamai rendőr áll egy halott afroamerikai mellett, annak a hátában 8 késszúrás.
-Hát, Bill, meg kell mondjam neked, már régóta vagyok járőr, de még sosem láttam ilyen borzalmas öngyilkosságot.
Előzmény: bungle (81) +1 VÁLASZ
izébigyó 2013. 04. 25. 09:06 | #83
Ilyenkor mélyen hallgatnak az ostoba "zsindexezők", pedig ha zsidók ülnének a szerkesztőségben, nem jelent volna meg a cikk.
Előzmény: bungle (81) +2 VÁLASZ
fehérember 2013. 04. 25. 06:51 | #82
A bíróság is kimondta: jogszerűtlenül tiltatta be a zsidó parancsnak engedelmeskedő Orbán a motoros felvonulást

Jeszenszky Sándor, a Nemzeti Érzelmű Motorosok elnökének közleménye:
A Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság a mai napon a Nemzeti Érzelmű Motorosok „második”, 2013. április 15-én bejelentett tavaszköszöntő felvonulását megtiltó rendőrségi határozatot hatályon kívül helyezte.A bíróság egyrészt jogszerűtlennek ítélte a bejelentéstől számított 48 órán túli betiltást, továbbá súlyosan jogszabálysértőnek minősítette, hogy a rendőrség a rendezvényt alá nem támasztott feltételezésekre hivatkozva tiltotta meg, súlyosan megsértve a rendőrség tényállás tisztázási kötelezettségét.
A bíróság megállapította, hogy a rendőrség az indoklásban tévesen hivatkozott a Közigazgatási hatósági eljárás szerinti döntés saját hatáskörben történő felülvizsgálatára, mert a gyülekezési törvény szerinti rendezvény tudomásul vétele nem tekinthető közigazgatási határozatnak.
A bíróság kiemelte, hogy feltétlen jogállami elvárás, hogy a gyülekezési jog, mint alapvető szabadságjog gyakorlására vonatkozó határozatot a hatóság hatáskörével nem visszaélve, a jogszabályi rendelkezéseken kívüli, egyéb szempontokat nem mérlegelve, a szakszerűség követelményének feltétlen szem előtt tartásával hozza meg.
A bírósági végzés: nemzetimotorosok.hu/Files/2013-04-24_Birosagi_vegzes.pdf
bungle
fehérember 2013. 04. 20. 07:11 | #80
Steiner Pál zsidó mszp-s politikus javaslatára megint betiltotta Orbán a Nemzeti Motorosok felvonulását. Steinerék gerillamarketingbe fogtak? :)
cila 2013. 04. 17. 15:56 | #79
"Olvasd ezt el! Nyílt levél a zsidóhoz"
Ezek szerint nem nekem címezted. Sajnálatomat kell kifejeznem: nem vagyok zsidó (vannak még akiknek ez számít és ha nem, az se oszt-szoroz).
Olyan hosszú levelet írtál, hogy nem értem rá elolvasni. Nem olvastam el, csak BELE.
Első átfutásra olyan végeláthatalan "copy-paste", hogy belerendül talán még Palesztina is.
Nyugi.
És ne nyúlkálj semmihez, amíg haza nem jön a mamád.
Előzmény: hawkeye (75) 0 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 17. 10:46 | #78
Oké, tegyük fel, hogy Magyarországon erősödik az antiszemitizmus... és ez a derék WJC remélem azt is vizsgálni fogja, hogy ennek mik az okai. És itt nem konkrétan arra gondolok, hogy néhány jobbikos zsidózik, ha kell ha nem. Ha nem arra, hogy miért van erre igénye egyeseknek az országban.
Mert ha csak dörgedelmes, kioktató szentbeszédek hangzanak el a "csúnya gonosz náczikról". (Az antiszemitizmus rossz... okééés?!) Na akkor ők sem fognak minőségben többet nyújtani, mint amit a jobbik is képvisel. Sőt... még csak újabb táptalajt fognak előkészíteni az antiszemitizmushoz.
Remélem figyelembe veszik, hogy ez az ország még sajnos nem heverte ki a XX. századot a háborúival, diktatúráival és következményeikkel együtt. Ráadásul jelenleg is pofátlanul hazug és korrupt politikai erők csapdájában vergődik. És egy ilyen közegben az átlagember hajlamosabb lesz a szélsőségekre.
Előzmény: bungle (77) +3 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 04. 17. 08:15 | #77
Az antiszemitizmus miatt jön Bp.-re a WJC
A Zsidó Világkongresszus azért döntött így, mert itt a legaggasztóbb a helyzet. Orbán is felszólal.
http://index.hu/belfold/2013/04/16/zsido_vilagkongresszus_budapesten_figyelmeztetes_a_veszelyes_uton_halado_magyarorszagnak/
fehérember 2013. 04. 17. 06:38 | #76
Ellentmondások és képtelenségek a magyarországi zsidók szenvedéstörténetében

A Mazsihisz az „Adj gázt!” címen meghirdetett motoros felvonulást elítélő nyilatkozatában az alábbiakat olvassuk: „Rendezvényüknek az „Adj Gázt!” címet adták, amely félreérthetetlenül utal az Auschwitzban mérges gázzal meggyilkolt több mint négyszázezer honfitársunk kínhalálára, s egyben felhívást jelent a rémtettek megismétlésére.” A hivatalos álláspont szerint tehát „több mint 400 ezer” az Auschwitzban „meggyilkolt”, Magyarországról származó zsidók száma.Egyértelmű írásos dokumentumok alapján vitathatatlan tény: 1944. május 15. és július 9. között 437.402 zsidót deportáltak az akkori Magyarország területéről. (Források itt és itt.) A Wikipédia állítása szerint 10-15 ezer fő kivételével mindegyiküket Auschwitz-Birkenauba szállították. Más zsidó internetes forrás viszont úgy tudja, hogy az „április vége és július vége között deportált 445 ezer magyar zsidó közül 15 ezren az ausztriai Strasshofba kerültek, a többieket mind Auschwitz-Birkenauba küldték.” „Rajtuk kívül kisebb magyar csoportok még egészen októberig érkeztek, így az Auschwitz-komplexumba összesen mintegy 430 ezer magyar zsidót deportáltak.”
Arra vonatkozóan azonban nincsenek írásos bizonyítékok, hogy pontosan hány magyarországi zsidók öltek meg a németek az állítólagos gázkamrákban. Georges Wellers zsidó származású francia történész szerint az 1944 májusa és júliusa között elgázosított magyar zsidók száma 409.640. (Georges Wellers, „Essai de détermination du nombre des juifs morts au camp d’Auschwitz“, in: Le Monde Juif, Octobre-Décembre 1983.) Ezzel szemben Raul Hilberg, a talán legtekintélyesebbnek tartott holokauszt-történész úgy vélte, „több mint 180.000” magyarországi zsidót végeztek ki az auschwitzi gázkamrákban. (Raul Hilberg, Die Vernichtung der europäischen Juden, Fischer Taschenbuch Verlag, Frankfurt am Main 1997, p. 1000 (Volume 3). „Jean-Claude Pressac, a legbecsületesebb (és ebből fakadóan élete vége felé a revizionistákhoz közeledő) hivatalos történész pedig – belátva a szűk két hónap alatt történt feltételezett 400 ezer hamvasztás technikai képtelenségét – úgy számolt, hogy a hozzávetőlegesen 438 ezer Auschwitz-Birkenauba deportált magyarországi zsidó közül 146 ezer volt munkaképes, 292 ezer fő pedig el lett gázosítva.
Meglepően nagy a különbség a fenti adatok között. A holokauszt-vallás dogmatikájába természetesen a legmagasabb áldozati számot iktatták be. A „400 ezernél valamivel több elgázosítottra” pedig az lenne a „bizonyíték”, hogy hivatalosan csak 28 ezer magyarországi zsidót regisztráltak Auschwitz-Birkenauban. Márpedig a hivatalos holodogmatika alaptétele értelmében, ha valakit regisztráltak egy haláltáborban, azt dolgozni küldték, és nem végezték ki. Akiket viszont nem regisztráltak, azokat azonnal „küldték a gázkamrába”. Kissé meglepő ugyan a munkára alkalmasnak ítélt magyarországi zsidók roppant alacsony száma. (Kiváltképpen annak fényében meglepő, hogy a németek 1944 áprilisában jelezték a magyar vezetés számára, hogy 100 ezer munkásra lenne szükségük a német hadiiparban. Májusban pedig Himmler már 200 ezer fős munkaerő-szükségletről tett említést.) Azonban a nem regisztrált magyarországi zsidók elgázosítására nézve csak „szemtanúk” kétséges hitelességű, sok-sok ellentmondást tartalmazó beszámolói állnak rendelkezésünkre. Vannak ugyanakkor olyan adatok, melyek arra utalnak, hogy az „elgázosított” zsidókat valójában továbbszállították más németországi munkatáborokba, és ez az oka annak, hogy nem regisztrálták őket Auschwitzban.
A nagy kérdés mármost a következő: vajon lehetséges volt-e elhamvasztani „több mint 400 ezer ember” holttestét 1944. május 15. és július 9. között? 1944 tavaszán-nyarán négy krematórium működött Auschwitz-Birkenauban. (Mégpedig a Krema II, III, IV, V, a fő táborban található I-es krematórium 1943 júliusa óta ugyanis nem működött.) A II-es és a III-as krematóriumoknak 15-15, a IV-es és V-ös krematóriumoknak 8-8 égetőkemencéjük volt. Vagyis a négy üzemben lévő krematórium összesen 46 égetőkemencéjében lehetett halottakat elhamvasztani 1944-ben Auschwitz-Birkenauban.
Egy halott elhamvasztásához átlagban 60 perc szükséges, egy égetőkemence egy nap pedig legfeljebb 20 órán keresztül működik. (A kemencéket hagyni kell kihűlni, mivel folyamatos működtetés esetén hamar tönkremennek.) Tekintsünk most el attól a ténytől, hogy az égetőkemencék időnként elromlottak. (Ami dokumentumokkal igazolható). Ily módon kiszámolható, hogy a 46 égetőkemencében naponta 920 holttestet lehetett elhamvasztani. Az egyszerűség kedvéért (és hogy ne vádolhassanak részrehajlással) kerekítsük fel ezt a számot 1000-re. Ebben az esetben tehát május 15. (ekkor kezdődött a magyar zsidók tömeges deportálása Auschwitzba) és július 9. között (ekkor fejeződtek be a deportálások Magyarországról), tehát 55 nap alatt a négy krematórium 46 égetőkemencéjében elméletileg összesen 55.000 ezer holttestet tudtak elégetni. Ha elfogadjuk a ma hivatalosnak tekinthető adatot a 409 000 elgázosított magyar zsidóról, akkor a következő megdöbbentő eredményre jutunk: július 9-e után (409.000 – 55.000 =) 354.000 el nem hamvasztott holttestnek kellett lennie Birkenauban. De még ha Raul Hilberg szerényebb számait vesszük alapul, akkor is (180.000 – 55.000 =) 125.000 még el nem hamvasztott holttest feküdt valahol Birkenauban 1944. július 9-ét követően. Mivel azonban a hivatalos holokauszt-történészek álláspontja szerint 1944. július 9. után is zajlottak elgázosítások (egészen októberig vagy novemberig), ezért a szabad ég alatt fekvő 354 ezer (vagy 125 ezer) holttest elhamvasztása nem mehetett olyan gyorsan, hiszen az újabb elgázosítások áldozatait, valamint a természetes okokból, illetve betegségek következtében elhunyt foglyok tetemeit is el kellett égetni. Vajon hogyan birkóztak meg a németek ezzel a heroikus feladattal? És vajon hol tárolták a több százezer elhunyt, de még el nem hamvasztott fogoly földi maradványait hosszú hónapokon keresztül?
Egyes állítólagos „szemtanúk” (elsősorban Filip Müller és Szlama Dragon) beszámolói alapján a hivatalos holokauszt-történészek azt állítják, hogy az elgázosított magyarországi zsidók holttesteit hatalmas árkokban égették el a krematóriumok közelében. Igen ám, csakhogy magában az auschwitz-birkenaui lágerben és annak környékén a magas vízszint miatt roppant nehézségekbe ütközött a nyílt színi halottégetés. Továbbá éppen akkor, amikor a több százezer holttest feltételezett elhamvasztása zajlott az „égető gödrökben”, az auschwitz-birkenaui tábort lefényképezték a levegőből a szövetségesek felderítő gépei. Az 1944. május 31-én készített felvételen sem látszik a legcsekélyebb nyoma sem az óriási halottégető gödröknek, füstnek, lángoknak, a vermekből kiásott irdatlan mennyiségű földnek, a halomban álló tűzifáknak, és nincs jele járművek mozgásának, vagy bármiféle más tevékenységnek a krematóriumok környékén. Holott ezen a napon nem kevesebb, mint 15 000 deportált érkezett Birkenauba. Ráadásul ekkor már Magyarországról két hét óta szakadatlanul özönlöttek a zsidókat szállító vonatok, zajlottak az állítólagos tömeges elgázosítások és hamvasztások.
További súlyos gond a feltételezett hamvasztásokhoz szükséges koksz és fa, illetve a folyamat során keletkezett hamu mennyiségével kapcsolatos. Amennyiben tényleg 400 ezer magyarországi zsidót végeztek ki két hónap alatt, akkor – mivel egy holttest elégetése során kb. 2 kg hamu keletkezik – összességében 800 tonna emberi maradvány eltüntetéséről kellett gondoskodniuk a „náciknak”. Hová tüntették el ezt az irdatlan mennyiségű hamut? Ráadásul ez még csak nem is a végső mennyiség, mivel a krematóriumokban történt hamvasztáshoz kokszot, a feltételezett halottégetésekhez pedig fát használtak. Tegyük fel, hogy 200 ezer elgázosított foglyot az égetőkemencékben, 200 ezret pedig a „nyílt színi gödrökben” égettek el. Egy ember elhamvasztásához 23 kg koksz, illetve 200 kg fa szükséges, és az égetés során a koksz 9%-a, a fának pedig 1,5%-a válik hamuvá. A legszerényebb számítás szerint is a kokszból így 400 tonna hamu, a fából pedig 600 tonna hamu lesz. Vagyis a németeknek összesen 1800 tonna hamu (a 800 tonna emberi hamun kívül még 1000 tonna kokszból és fából keletkezett hamu) eltüntetéséről kellett gondoskodniuk. Amennyiben úgy számolunk, hogy 60 napon keresztül zajlott a magyarországi zsidóság megsemmisítése, akkor (1800:60=) napi 30 tonna emberi maradványt és hamut kellett elszállítaniuk a lágerben tevékenykedő németeknek. Akik akkoriban Opel és Ford teherautókat használtak, amelyek rakterülete 3,5 tonna volt. Vagyis minden egyes nap legalább 8 teherautó szállította két hónapon át a 400 ezer Magyarországról deportált zsidó elhamvasztása nyomán keletkezett maradványokat – a hivatalos holotörténészek állítása szerint a környező földekre, trágyázás céljából. De ennél jóval több teherautónak kellett megfordulnia a lágerben, tekintve, hogy a tetemek elégetéséhez szükséges kokszot és a fát is a helyszínre kellett szállítani. Mivel, mint fentebb említettem, egy ember elhamvasztásához átlagosan 23 kg koksz és 200 kg fa szükséges, ezért 4600 tonna koksz (ha 200 ezer égetőkemencében elhamvasztott fogollyal számolunk), és 40 ezer tonna fa (ha 200 ezer embert égettek el a „nyílt színi gödrökben”) kellett a 400 ezer Auschwitz-Birkenauba deportált magyarországi zsidó elégetéséhez. 60 nap alatt napi átlagban tehát 743 tonna fát és kokszot kellett a lágerbe szállítani, ami az Opel és Ford teherautókkal csak úgy volt lehetséges, ha naponta 212 tüzelőanyaggal megrakott teherautó érkezett Auschwitz-Birkenauba. (Lehetséges természetesen az is, hogy ezt az irdatlan mennyiségű tüzelőanyagot vasúton szállították a lágerbe, erre vonatkozóan azonban sem a szemtanúk, sem pedig a fennmaradt dokumentumok nem szolgáltatnak információkat.)
Ha a hivatalos holokauszt-történet igaz lenne, akkor tehát naponta 8 teherautó szállította az emberi maradványokat a környező földekre, és napi 212 teherautó érkezett koksszal és fával megrakodva a lágerbe. Micsoda gigantikus (és persze barbár és értelmetlen) munka, melyről egyetlen egy úgynevezett „túlélő” vagy „szemtanú” sem számolt be! Vajon mennyi üzemanyagot, szállítókapacitást és munkaerőt használtak fel a nácik ennek a borzalmas munkának az elvégzéséhez a pusztító háború közepette? Nem tudták volna a németek értelmesebb célok szolgálatába állítani a teherautókat, a sofőröket, az üzemanyagot és a munkaerőt?

A hivatalos holokauszt-dogmatika egyik immár jogszabállyal is körülbástyázott alaptétele, hogy az „őrült” és „fanatikus” németek azért deportálták a zsidókat a munkatáborokba, mert meg akarták semmisíteni az uralmuk alatt álló összes zsidót. A rendelkezésre álló dokumentumokból, újságcikkekből, politikusok nyilatkozataiból azonban teljesen egyértelműen kiderül, hogy a zsidók egy részét (korántsem az összeset) úgy Magyarországról, mint más német megszállás alá került államokban az alábbi okok miatt zárták gettókba, illetve deportálták a munkatáborokba:
1. Mivel a zsidókat a németek és szövetségeseik ellenséges népnek tartották, ezért - részben az első világháborús rossz tapasztalatok hatására - gettókba és táborokba gyűjtötték össze őket. Attól tartottak ugyanis, hogy a zsidók - szabotázsakciókat végrehajtva, csatlakozva a partizánmozgalomhoz, vagy egyszerűen csak a “defetizmus” szellemét terjesztve - akadályozzák a háborús erőfeszítéseket. Ami konkrétan Magyarországot illeti, 1944-ben már várható volt, hogy az ország rövidesen hadszíntérré válik, ahol egy több százezer fős ellenséges népcsoport jelenléte megnehezítette volna a német és magyar hadsereg katonai akcióit. A polgári lakosság bevonása a modern kor háborúiba kétségkívül tragikus jelenség, melynek nemcsak a zsidók, de a tömeges terrorbombázásnak kitett népek (főként a németek) is megfizették az árát.
2. Mivel szinte minden épkézláb német férfi a fronton harcolt, a német hadiiparnak égetően szüksége volt munkaerőre. A németek 1944 áprilisában jelezték is a magyar vezetés számára, hogy 100 ezer munkásra lenne szükségük a német hadiiparban. Májusban pedig már 200 ezer fős munkaerő szükségletről tesznek említést. Ez a 200 ezer fő a magyarországi zsidóság soraiból került ki.
3. A német nemzetiszocialisták valóban tervezték a zsidókérdés „végleges megoldását”. A német dokumentumokból az derül ki, hogy a győzelem esetén az összes zsidót kitelepítik Európából. Elsősorban Lengyelországban, illetve az Ukrajnában és Oroszországban szándékoztak a zsidókat hatalmas gettókban és táborokban összegyűjteni.
Hogy a deportálások során, illetve a munkatáborokban – elsősorban a pusztító járványok, háborús cselekmények, illetve főleg a háború végén fellépő élelmiszerhiány miatt – sokan életüket vesztették, ahhoz nem fér kétség.
Perge Ottó - Kuruc.info
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 13. 15:17 | #75
Kedves Cila, nem a származás a kiindulópont. Olvasd ezt el!



Nyílt levél a zsidóhoz

Kedves Zsidó!
Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, adok még egy esélyt a kapcsolatunknak. Megpróbálom a problémáimat úgy elmondani, hogy megértsd. A lehetséges megoldásokat belátásodra bízom. Arról viszont biztosítalak, hogy a problémáink hamarosan megoldódnak. Így vagy úgy.
Gondolom, nem kell külön magyaráznom, hogy feszültségek vannak közöttünk. Mindig igyekeztem befogadó módon viselkedni Veled, de ezzel rendre visszaéltél, és mára teljesen ránőttél az életteremre. Nem szeretnék külön hosszas magyarázkodásba kezdeni arról, hogy én nem vagyok "fasiszta". Tudod Te azt jól. Azt is tudod, hogy bárhol a világon képes vagy magad ellen mérhetetlen ellenszenvet kivívni. Éppen ezért kitaláltál egy nagyon okos szót: antiszemitizmus. Mondj még egy népet bárhol a világon, aki külön szót alkotott az őt érő ellenszenvre. Ne is gondolkodj, nincs ilyen. Tudod, valamiért Rajtad kívül egyetlen népnek sem volt erre szüksége.

Többszintű problémáim vannak Veled, de mindegyik szint a mértéktelen kapzsiságodra vezethető vissza. Persze, persze, általánosítok. Valamiért Veled szemben minden korszakban, minden országban általánosítottak az emberek, amikor azt tapasztalták, hogy nem szabad Téged pénz és hatalom közelébe engedni. Nyilván ártatlan célpontja voltál az előítéleteknek évszázadokon át, szerte a világon. Na hagyjuk, ez genetika, barátom. Én is ismerem a mentalitásodat, és Te is jól tudod, hogy így van.
Mégis magyarázkodom egy kicsit, jó? Nem, nem vagyok "náci". Nem kívánom a halálodat, sőt, féltelek tőle. És féltem a tisztességes, becsületes embereket, akiknél lassan elszakad a cérna, és eléred náluk, hogy a halálodat kívánják, netán tegyenek is érte. Talán naiv vagyok, de hiszek a megváltoztathatóban. Ezért e levél.
Mik a problémáink?
Az újkor derekán, egy óvatlan pillanatban valaki pénzközelbe engedett Téged. Meg is pecsételte ezzel világunk sorsát. Burjánzani kezdtek a pénzváltók, bankárok, érmekereskedők, akik igyekeztek a pénzrendszert az emberiség ellen, s a maguk hasznára fordítani. Egymást segítettétek hatalmi pozíciókba a politikában, iparban, gazdaságban. Ez persze nem baj, barátok közt ez természetes. Ha jól működne a rendszer, nem is zavarna senkit, hogy mára már mindenütt Ti vagytok a ranglétra csúcsán. Komolyan, kit érdekelne, hogy ki irányít, ha egy tökéletes jóléti rendszer van kiépítve az emberiségnek?
A Ti rendszeretek nem lehet tökéletes, sőt életképes sem. A kapzsiságotok miatt.
Amint megjelentetek a színen, rögtön megszűntek a céhek, jött az ipari forradalom, a tömegtermelés, a fogyasztói társadalom, a hitel, a kamat, a tőzsde, a profit, az iparosított háborúk, a munkanélküliség, a környezet leépítése, a világ sorsának gőgös forgatása. Mára rajtatok kívül mindenki nincstelenné vált, és csak a szerencsések kiváltsága, hogy még robotolhatnak az önfenntartásért.
Még akkor sem haragudna senki, ha véletlenül szúrtatok volna el valamit, és ezért lenne ma káosz a világban. De sajnos nem így van. A világ jelenlegi helyzete egy átgondolt, szisztematikusan felépített folyamat eredménye. Ezt tettétek az emberiség asztalára.
Most fogod kimondani azt a szót, hogy összeesküvés-elmélet. Ez is majdnem olyan okos szó, mint az antiszemitizmus. A hatása szinte ugyanaz. Azért én adnék néhány támpontot eme kifejezés elkerüléséhez.
Egyrészt (kitalálom!) kérdéses részedről, hogy mindez zsidók műve. Olvasgass a közismert iparmágnások, bankárdinasztiák viselt dolgairól, arról, hogy ők rángatják dróton a politikát, a pénzpiacot, médiát, mindent. Ezen személyek neve roppant beszédes lesz számodra, ahogyan számomra is az. Mind zsidók, kivétel nélkül. Ahogyan ma már nem is teszel a híradók végére stáblistát. Ha az emberek végigolvasnák a sok zsidó nevet, rájönnének, hogy manipulatív hazugság mindaz, amit hír gyanánt eléjük raktok.
Másrészt, ha az ember picit beletúr a történelem kevésbé hangoztatott, netán eltitkolt momentumaiba, hamar kiderülhet, hogy az összes újkori háborút Nektek köszönheti a világ. Ott vagytok minden ország döntéshozó szektorában, és ügyesen keveritek a lapokat. Kiválasztjátok azon országokat, melyek nem hajlandóak fejet hajtani tőkétek előtt, vagy netán fogatok fáj természeti adottságaira. Régebben ilyen országokat ugrasztottatok össze, hogy (természetesen) bankáraitok hitelezhessenek ezen országoknak "baráti" kamatra. Ma már van saját bábotok, az USA, melyet bármely makacskodó közel-keleti ország nyakába tudtok ugrasztani. Ma már van még egy okos szavatok erre: terrorizmus. Az utóbbi évtizedben túl sok "diktátor" hunyt el fura körülmények között, nem igaz? Dúskáltok a kifejezésekben, melyeket azokra használtok, akik nem akarnak Titeket. Van ugye az antiszemita, a náci, a fasiszta, a terrorista, a diktátor. Mindig akad jó ok, amiért gyűlölni lehet őket, de Titeket nem szabad, ugye?
Harmadrészt ott van a magyarság bőrén is érezhető pénzháború. Azt nehéz lenne a világ felé elmagyarázni, ha hazánkat fegyveresen megtámadnád. Hiszen nem ártunk mi senkinek. (A palesztinok sem, de erről később.) Felvásárolod hazánkat, megveszed a gazdaságunk építőelemeit, hogy lerombold, lakosságát eladósítod, házából kilakoltatod, és ha jól tudom, már úton vannak a zsidó telepesek ezekbe a lakásokba.
Lássuk, Te hogyan értelmezed a történelmet! Számodra csak két dolog létezik. Volt Ábrahám, és volt a holokauszt.
Ábrahám szent népe vagy, mely az emberiség fölött áll. Mit emberiség? Gójok, lelketlen állatok, barmok. Hited így említi őket, mindenkit, aki nem zsidó. Komoly szabályrendszert tartalmaz hited arra vonatkozóan, hogy az állati szintre sorolt emberiség fölött milyen vélt hatalmat gyakorolhatsz. Egy baj van ezzel. Ilyen szabályrendszer nem származhat a szeretet istenétől. A hited egy hazugság.
A történelmed második pontja a holokauszt. Megint magyarázkodom, jó? Nem tagadom a holohausztot. Vitatom azt. Tudom, hogy már törvény védi a megmásíthatatlan sztoridat, és börtön jár a kérdésekért is. De valamiért ragaszkodom az igazsághoz. Túl jó üzlet ez neked ahhoz, hogy történelmi tényként elfogadjam. Most nem szeretnék belemenni a boncolgatásába, hiszen egy könyvet tudnék írni erről. Egy apróságot azonban mégis megemlítenék.
A kezem ügyébe került egy Vöröskereszt által kiadott jelentés a holokauszt áldozatairól. 271.000 áldozatot említ, melyek jelentős része járványokban halt meg. Úgy érzem, ez nagyon nincs pariban az általad emlegetett hatmillióval. Valami elfogadhatót mondanod kellene. De lehetőleg ne azt, hogy a Vöröskereszt egy náci szervezet.
A holokauszt a Te véres kardod, melyet körbehordasz hetente a világban, ez lett egyik fő érved, ha vitáznod kell valakivel.
Lapozzunk a történelemkönyvben! '56-ról mi jut eszedbe? Igen, igen, arról beszélek, amiről még ma sem nagyon szabad a magyarnak. Tudod, nem volt elszámoltatás, felelősségre vonás, a nemzetünk hóhérjai (akik még élnek) luxusnyugdíjat kapnak... Hiszen így egyeztetek meg anno a "rendszerváltókkal". Arról beszélek, amit dr. Dénes Béla, az ÁVÓ/ÁVH főorvosa maga is bevallott a Hatikva c. lapban, miután elmenekült hazánkból a felelősségre vonás elől. Idézem Neked, jó?
“Akármilyen kínos is, de meg kell írni, hogy nemcsak Rákosi, Gerő, Farkas és a moszkovita tábor vezetőinek jelentős része volt zsidó, hanem jóformán száz százalékig zsidókból állt az ÁVH nyomozógárdája is. És az 1945 utáni egyre erősebben élesedő antiszemitizmusnak ez az oka.”
Kínos. Tudom. Nem is fűzök hozzá semmit, jó?
Te most Palesztinában mit csinálsz? Immár évtizedek óta, a "művelt Nyugat" hathatós támogatásával tömeges népirtást hajtasz végre. A holokauszt-kampányod egyik fő szlogenje a "SOHA TÖBBÉ". Közben a világsajtó hallgatásával, és az alternatív (te úgy hívod, hogy fasiszta) hírportálok közvetítésével világszerte ismertek az emberiségellenes háborús rémtetteitek. Hát milyen emberek vagytok ti?
S mindeközben múltbéli és jelenkori üldözöttségedről harsogod tele a médiát, az emberek fejét. Igazad van, akkor lelkesebben bánják meg nemlétező bűneiket, és tejelnek. Mindent megengednek neked, mert még csak véletlenül sem szeretnének azonosulni a démonizált "fasizmussal".
S végül részemről egy beismerés. Végig általánosítottam. Tudom. Szándékos volt. Nektek hála, én most egy személytelen, gőgös és lekezelő rendszerben élek. Hozzászoktam már az uniformizált dolgokhoz. Tudom. Tudom, hogy vannak tisztességes zsidó emberek is, de a levelem nem nekik szólt, hanem Neked. Nem vizionálok. Valóság az, hogy amit ma a Mazsihisz sóhajt, abból már holnapra törvény, vagy miniszter(elnök)i intézkedés lesz.
Nem lesz ennek jó vége. Nem fenyegetőzöm, hanem aggódom.


Köszönöm figyelmedet!
Előzmény: cila (74) +2 VÁLASZ
cila 2013. 04. 12. 19:09 | #74
69, 70, 71, köszi az oktatást. A Mr. Bungle idézte filmből azt a tanúlságot szűrtem le, hogy igazából nem haragudhat senki senkire. Mivelhogy, senki se tudhatja ki volt az őse.
Ahogy egyetlen "zsidó" se tudhatja kik (egyiptomi, perzsa, egyéb) erőszakolták meg ük-ük-ük... nőnemű felmenőjüket, ugyanúgy én se, mások se tudnám, tudnánk azonosítani azt tatár lovast, török janicsárt, netán német zsoldost aki, esetleg, az ősünk. (Lásd még: "A Kárpátmedence a népek olvasztótégelye").
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 12. 09:00 | #73

Vigyázz, mer' elvisz a TEK, vagy feljelent a Lázár..!

:)
Előzmény: Árnyangyal (72) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 12. 08:32 | #71

A "bozgor" a román szlengben kb. hazátlan bitangot jelent.

Jó lenne megjegyezni egyszer s mindenkorra: Mo-n NEM a többség vegzálja a ksebbséget, hanem a kisebbség (-ek egy része) provokálja a többséget. Hogy telesikoltozhassa a világot, hogy milyen gyűlölködők a magyarok.

Romániában, Izraelben pont fordítva van: a többség akarja - néha szó szerint - megsemmisíteni a kisebbséget.

Az pedig, hogy valaki a végtelenségig megalázkodva tűr és hallgat, jellem és gerinc kérdése.
Értelme nincs így tenni, mert pl. a bozgorozóknak semmi sem elég...
Előzmény: cila (68) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 04. 11. 22:22 | #70
Előzmény: cila (68) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 04. 11. 22:20 | #69
Előzmény: cila (68) 0 VÁLASZ
cila 2013. 04. 11. 21:51 | #68
Honnan tud felszínre törni íly magasra a gyűlölet?
Nem vagyok zsidó, csupán egy romániai magyar. 11 éves koromban, egy úttörő-táborban, éjjel, kést szorított torkomnak egy félrenevelt emberpalánta. "Bozgurule te omor", mondta. (Nincs szótárazva a "bozgor", a gyerek se tudta mit jelent; a lényeg a "MEGÖLLEk!" volt.)
És ha zsidó, vagy arab, mittudom miféle kisebbség lennék?
Hallgatnék és nem tüntetnék.
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 11. 19:41 | #67

A legújabb hír szerint megérte fényesre nyalni....

"Megdicsérte Orbánt az izraeli nagykövet
2013, április 11 - 18:35

Belföld
Friss hírek

Izrael budapesti nagykövetének tetszett Orbán reakciója. A miniszterelnök korábban arra adott utasítást, ne lehessen olyan rendezvényt tartani, amely zavarná az Élet menetén felvonulók emberi méltóságát."
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 11. 17:02 | #66

Nincs a történelemnek olyan korszaka, amelyben a zsidók ne húzták volna ki a gyufát. Bizonyára a fatális véletlenek sorozata következtében.

Azért szögezzünk le valamit, mielőtt mi is beleesünk a kollektív felelősség emlegetésének bűnébe, mint ahogy a zsidók azt a magyarokkal szemben jelenleg is teszik: nem minden zsidó, hanem egy igen agresszív rétegük békétlenkedik itt évek óta. Egy olyan réteg, amely levegőt lélegzik, de gyűlöletet fúj ki. Lételeme a gyűlölködés. Nem lehet véletlen az sem, hogy pl. Izraelben a hatalom az ő kezükben van.

Azt tudjátok, hogy bennünket, nemzsidókat "goj"-nak hívnak? Ami az ő szlengjükben(!) barmot jelent....
Előzmény: Árnyangyal (65) +1 VÁLASZ
Árnyangyal 2013. 04. 11. 16:18 | #65
Tényleg, akkor a zsidóútálattal mi a helyzet, azt is ők tették hozzá a fütyülős barackhoz, meg a bőgatyához!!!
Na jó, de hát miért nagy az összes zsidó orra? Pinokkió effektus.
Előzmény: hawkeye (64) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 11. 15:22 | #64
Emlékezzetek Landeszman rabbi szavaira: „ha a magyar kultúrából kivonjuk azt, amit a zsidók tettek hozzá, a magyaroknak nem marad más, mint a fütyülõs barack és a bõ gatya.”
Előzmény: Árnyangyal (63) 0 VÁLASZ
Árnyangyal 2013. 04. 11. 12:38 | #63
Én szeretném megmutatni a más nációból itt élő embereknek, hogy a magyar nép miként élt, milyen saját kultúrát hozott létre beolvasztva különféle népek szokásait. Milyen sokszínűek, mégis milyen egyformák vagyunk, és mennyire különbözünk másoktól, mégis lehetünk egy véleményen! Ezt mind a saját hazámban! De vannak akik ezeket a kulturális kincseket lenézik, mert nem az ő népükhöz, vallásukhoz kapcsolódik, pedig ők is az én hazámban élnek, ebben a kultúrkörben. Tiszteletet irántunk nem tanúsítanak. Mégis én vagyok a "mélymagyar" bunkónáci, antiszemét!!
Előzmény: Árnyangyal (59) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 04. 11. 12:24 | #62
Csodás látni, hogy kicsiben is, kommentek szintjén is u.a. játszódik le mint nagyban, ez a túlreagálás dolog. Mindkét oldalról.
Előzmény: fehérember (56) 0 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 11. 12:04 | #61
Na, okoska... az jobban tetszene, ha "Csillagszemű Bulcsú" néven kommentelne "magyarkodósat"?
Ha én pl.: szeretek Bocskai öltönyt hordani és bizonyos dolgokban liberálisan gondolkodom, akkor mi vagyok?

Előzmény: Emericus (58) 0 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 11. 11:45 | #60
Lehet, hogy nincs igazam. Ezekben a politikai vitákban pont ez a nehéz, rájönni arra, hogy mik a tények. És mik azok a féligazságok, amiket tényként próbálnak eladni.
Amit alapvetően nem bírok, az a beteges egymásra fröcsögés. (Bevallom, volt idő, mikor én is ebbe a hibába estem, de képes voltam továbblépni.) Beszélgettem emberekkel (különféle világnézetűekkel) és a legtöbb jó fej, barátságos...stb. De amikor egy ilyen politikai téma szóba kerül, akkor némelyikből előtör a "veszett veréb". És ellentmondást nem tűrően elküld másokat a... -ba. És már nagyon unalmas ez a zsidó-náci adok kapok.
A politikai dogmák nem az önálló véleményeket helyettesítik (habár nem kevés embernél sajnos igen), inkább csak alapot adnak a vélemény nyilvánításhoz.
Előzmény: hawkeye (55) 0 VÁLASZ
Árnyangyal 2013. 04. 11. 10:59 | #59
Valahol tényleg igazad van!
Emericus 2013. 04. 11. 09:06 | #58
[Komment megjelenítése...]
Előzmény: hawkeye (55) -6 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 04. 11. 08:55 | #57
Nekem a hír hallatán csak ennyi jutott eszembe:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha........
fehérember 2013. 04. 11. 08:51 | #56
Anticionista felvonulást szerveznek a motorosok


Közleményben jelezte Jeszenszky Sándor, a Nemzeti Érzelmű Motorosok elnöke, hogy lemond a Jobbikban betöltött tisztségéről, és nem lesz többet a IX. kerületi alapszervezet elnöke. Jeszenszky szervezte az Adj gázt! elnevezésű motoros rendezvényt, ami az Élet menetével egy időben zajlott volna, és amit Orbán Viktor határozott kérésére tiltott be a rendőrség.

"Az elmúlt napokban egy civil szervezet vezetőjeként, akaratomon kívül egy lelkiismeretlenül gerjesztett félelemkampány középpontjába kerültem. A botránykővé vált rendezvényt az elmúlt évben azonos címmel, és szintén az Élet Menete nevű rendezvénnyel egy napon tartottuk meg anélkül, hogy bárkiben félelmet vagy felháborodást keltettünk volna" - áll Jeszenszky közleményében, aki a Nemzeti Érzelmű Motorosok elnöke marad továbbra is.

"Az elmúlt napok világossá tették számomra, hogy a jogállamiság került veszélybe, ezért kötelességemnek érzem, hogy mint az április 21-re bejelentett motoros vonulás bejelentője a jogellenes rendőrségi tiltó határozatot a bíróságon megtámadjam -teszi hozzá Jeszenszky, aki egy váratlan fordulattal május 4-re anticionista motoros felvonulást szervez, hogy így tiltakozzon a rendőrség döntése ellen.
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 11. 08:09 | #55

Most már nagyon nincs igazad.

Kényszeresen próbálod közös nevezőre hozni a két felet, s ebbéli görcsös igyekezetedben elsiklasz a tények felett.

Lehetnél esetleg - a megszokott módon - objektívebb?

Abból kiindulva, hogy nem mindenki képtelen saját vélemény alkotására. Ez pedig nem nevezhető dogmának...
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 11. 08:00 | #54
Ez a két hozzászólás tükrözi legjobban a politikai dogmák jelentőségét.

Szerintem "Árnyangyal" nem "csökött agyú mélymagyar" és "Emericus" sem egy göndör pajeszú zsidó, de mégis ezt gondolják egymásról... ugye milyen "szép így" az élet ?!?!?! :D :D :D
Közben lehet, hogy ha ezt a témát félretesszük, akkor jól kijönnének egymással, de hát a dogma...
Előzmény: Árnyangyal (52) 0 VÁLASZ
7sleeper 2013. 04. 10. 21:15 | #53
hagyjad. agyára ment ennek is, hogy GÁZa palesztin..
Előzmény: hawkeye (51) +1 VÁLASZ
Árnyangyal 2013. 04. 10. 20:29 | #52
Mert ugye te sokat teszel (legfeljebb tönkre)! De hiába is magyaráznám, ezen rendezvények lényegét, nem értenéd, mert nem lenne ott egy göndör pajeszú haverod sem, hogy a szenvedéseiről kántáljon!!!
Előzmény: Emericus (15) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 14:22 | #51

Igen, mindenki szembejön az autópályán.... :)

Shalom neked, kis intelligenciagóc!
Előzmény: Emericus (48) +2 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 14:20 | #50

Tényszerűen fogalmaztál, de ne feledd az idáig vezető utat se! Azt a két évtizedes médiauszítást...!

Leszoktatták a "köznépet" a gondolkodásról. Rávették őket, hogy mindenki válasszon dogmát.

Én még emlékszem arra, hogy megdolgoztatta az agyunkat, amikor a Kossuth, és a Szabad Európa meghallgatásából kellett a valóságot kihüvelyezni....
Tooni 2013. 04. 10. 13:29 | #49
Talán csak rossz helyen tetted fel a kérdést. Próbálkozz a honlapjukon, talán van fecebúk oldaluk is, ott több sikerrel járhatsz.
Előzmény: Emericus (48) +3 VÁLASZ
Emericus 2013. 04. 10. 11:22 | #48
[Komment megjelenítése...]
-5 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 10. 10:49 | #47
Szerintem a motorosok sejtették, hogy ellenállásba fognak ütközni. Mivel a zsidó oldal elég sértődékeny... az előző kommentemben utaltam is a történelmi sebek folytonos feltépkedésére. (De ez vonatkozik minden oldalra.)
És ebben a "betiltom/nem tiltom be" nem csak a sértődés lehetősége van, hanem hogy legyen miért ujjal mutogatni a "gonosz ellenségre": hogy lám, lám... "itt a bizonyíték arra, hogy üldöznek minket"

Szerintem általános jelenség a sértődés keresésének lehetősége. Mindkét fél hajtogatja a maga kis politikai dogmáit, közben ügyet sem vetve arra, hogy ezzel a másik lelkivilágába tapos. De a másikon csak annyit vesz észre, hogy ő is csak a saját berögzül dogmái szerint hőbörög (zsidózsik, nácizk). És miközben saját politikai dogmái nem nyújtanak semmi alternatívát, csak vicsorgást, hőbörgést és de kölcsönös megértést azt soha!
Előzmény: hawkeye (42) +2 VÁLASZ
7sleeper 2013. 04. 10. 10:33 | #46
annyit megjegyeznék, hogy az idei a második Adj gázt rendezvény lett volna
https://www.youtube.com/watch?v=todP_sNQUlQ
kissé nehéz újabban olyan napra tervezni bármely rendezvényt, amikor nincs valamilyen:

holokauszt megemlékezés, zuroff-féle per, frankfurter allgemeine zeitung féle Magyarország-ellenes kirohanás (méghozzá egyébként sem csendben lévő kommunista, álliberális, külföldről is rettegő, pedig érdemtelenül agyondíjazott, agyonjutalmazott, lopni, sikkasztani hagyott, magyarokat gyalázó zsidók sunyi nyilatkozatai alapján), vagy ennek brüsszeli, eu-s, osztrák változata (meglepő(?) módon említett országok, szervezetek + francia, angol állampolgárságú zsidó(!) származású prmoninens vezetői által, akik nem sokkal kevésbé tudnak magyarul, mint az árulkodó Júdásaink értenek) vagy egyenesen zsidó világkongresszus (aminek egyik tagja az összehúzott disznó szemeivel már nyilatkozta is, hogy veszélyes a budapesti utcákon zsidóként sétálni - AKKOR MI A LÓFASZÉRT JÖNNEK IDE?! vagy tán beteleportálnak az akkor nyilván provokatíve itt tartott világkongresszus üléstermébe? azzal a tetűvel szemben a helyes eljárás az lenne, hogy a nemzetközi váróból nem szabadna kieengedni, amíg nem ír alá egy bocsánatkérő nyilatkozatot, melyben egyúttal vállalja, hogy Magyarország területére saját felelősségére lép csak be, aztán ha nem írja alá, akkor zurück Palesztinába, ha meg igen akkor a nemzetközi váróból ki lehet engedni de ahogy egy lépést is tett azon kívül, mint nem kívánatos személyt kiebrudalni az országból!)
+1 VÁLASZ
kotta 2013. 04. 10. 10:24 | #45
(Igaz történet alapján)

Gáz van.

Nem elég, hogy "cigányútra ment" (?) a gázkonvektorom és egy másik posztnál már elsírtam, hogy ezért duplán sarcol meg a Főgáz, ráadásul amilyen hülye vagyok, próba-szerencse alapon befordultam az Astoria felől érkezve a Dohány utcába egy jobbkanyarral. Még mondtam is a mellettem utazónak, hogy itt tuti mindig van a zsinagóga miatt egy posztoló rendőr, de 2 mp alatt egyszerűen nem értettem meg, mit merre hogyan lehet és nekem a Dohány utcában volt dolgom. Az ügy 10000Ft helyszínivel, egy tök jó beszélgetéssel zárult egy keresztényien normális rendőrrel, akit a Magyar Állam alkalmaz. Értett azokhoz a nyilas táblákhoz meg jelzésekhez, és azt is megállapította, hogy a képem alapján nem lehetek valami rutinos szabálysértő, törvényen kívül járó, pedig ő szokott ilyeneket látni. Végül enyhített összeget kaptam büntetésül, aztán mehettem üzletelni a Dohány utcába.

Most engem lehetőleg még MINDENKI jelentsen fel a félreérthető, kétértelmű szavak használatáért, az offtopik hozzászólásért, a sok egyéb kihagyott sértegetési ziccerért, meg csak úgy is, ha éppen ráér.Előre is köszönöm.

Egyes újságíró-politikus-dühös átlagember honfitársaim minden egyéb napi gondoktól mentes, szabad és üres idejét őszintén irigyelve maradok tisztelettel: XY
+2 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 10:16 | #44

Merthogy az legalább annyita provokatív...
Előzmény: hawkeye (43) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 10:15 | #43

És egy vicces kérdés:

- Mi lenne, ha az Élet menetét tiltanák be???
Előzmény: hawkeye (42) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 10:14 | #42

Tiszteletben tartva véleményedet, kivételesen nem értek egyet veled.

Kommentedből az jön le, hogy a sunyi magyarok most szivatják az Élet menete résztvevőit.

A baj csak az, hogy az egyik megmozdulás délelőtt lett volna, a menetelés meg este. Legalább 8 óra időkülönbséggel.

Ettől kezdve...?

Azt meg nem gondolom, hogy a becsületes magyarok keresnék a sértődés lehetőségét.

Ez sokkal inkább az ellentáborról mondható el....
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2013. 04. 10. 09:59 | #41
Amit ennek az ügynek a kapcsán észrevettem:

A motorosok "véletlenül" pont arra a napra találták a ki a felvonulást, mint a holo-megemlékezők.
"Gyanútlanul" még nevet is adtak a felvonulásnak: "Adj gázt!"
"Valamiért" pont az az útvonal lett számukra szimpatikus, (Budapest sok 100 útja közül), ami a zsinagóga közelében halad.
És... persze egyik motoros kópé sem gondolta volna legvadabb álmában sem, hogy akad majd olyan elégedetlen zsidó az országban, akinek ez nem fog tetszeni... gyermeteg naivsággal terveztek meg mindent...
DE EZEK A MOCSOK SZEMÉT ZSIDÓK BETILTATTÁK! MERT A MOTOROSOK NEMZETI ÉRZELMŰEK ÉS A MAGYART ÜLDÖZNI KELL, MERT CSAK!!!

És... láss csodát innentől kezdve máris jön a "nemzeti érzelgősöktől" a sértődött duzzogás, hogy a zsidóknak mindent szabad nekik meg semmit sem. Nekimegyünk fejjel a falnak, aztán panaszkodunk, hogy az nem ugrott félre és nem tört ripityára a fejünkkel ellentétben.

De ugyanezen a szinten vannak azok a nyomorultak is, akik "csak poén vagy a művészet" kedvéért köpik le a nemzeti jelképeinket. Aztán mivel ők is a szeretik eljátszani a "szerencsétlen, sorsüldözött mártír" szerepét, így amikor azt látják, hogy tiltakoznak a hülyeségeik ellen, akkor ők meg duzzogva "visszanáciznak".
És persze az is megérne egy misét, hogy ki milyen politikai dogmákat istenít, miközben rendszeresen feltépkednek bizonyos történelmi sebeket. Hogy azokat nagy nyilvánosan, hol nyüszítve, hol vicsorogva nyalogathassanak.

-2 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 09:37 | #40

"Úgy gondoljuk, hogy azon a napon a motorbiciklivel való közlekedés a KRESZ-szabályok betartása mellett Budapesten nem büntethető."

Hehe... Ne félj, a sündörgők találnak majd ürügyet. Ha nem, akkor majd provokálnak.... :(
Előzmény: fehérember (38) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 10. 09:34 | #39

Nagyon jó, hogy kommentjeiddel bemutattad, hogyan kell a szavakat kiforgatva gyűlölködni.

A normális emberek véleményét pirosban láthatod, így még te is megérted.

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy nem az a legfőbb baj, hogy a magyar miniszterelnök felszólítja a beügyminisztert (egyébként minden jogalap nélkül), hogy tiltson be egy rendezvényt.
A gond az, hogy mindezt Ilan Mor, és hű vazallusa, Eleni Tsakopoulos Kounalakis parancsára tette.
Mert így világosan látszik, hogy függetlenségünk tündérmese (by Matolcsy), valójában gyarmat vagyunk.

Akármit is hazudoztok...

Előzmény: Fuse (34) 0 VÁLASZ
fehérember 2013. 04. 10. 06:31 | #38
A Szkíta Motorosok a diktatórikus tiltás ellenére is felvonulnak


Először is tisztáznunk kell, hogy az Élet Menete és az Adj Gázt! rendezvény nem egy időben fog megtörténni, ez egy sajtóferdítés Dési újságíró részéről. Mint ahogyan az a feltételezés is, hogy antiszemita megmozdulás lenne, hiszen rendőri felvezetéssel vonulnánk el a zsinagóga előtt, ezért úgy gondoljuk, senki sem érezheti magát veszélyeztetve. Nem vagyunk "náci csürhe"!
Viszont sértődöttek és csalódottak vagyunk, mert megint sérült a magyar jog, az ország vezetése ismét bűzlik a megfelelési kényszertől.
Egyébként nincs miért bocsánatot kérnünk, viszont elvárjuk a magyar zsidó közösségektől, hogy kövessék meg a magyar nemzetet, amiért prominens társaik a Szent Koronát "svájci sapkának", a Szent Jobbot "tetemcafatnak", a turult "gülledt szemű keselyűnek", a magyarságot "moslékzabálóként, sárban dagonyázóként", amiért a Horthy-szobrot meggyalázzák, és nem utolsó sorban azért, mert izraeli zászlókkal vonulnak fel Budapesten.
Sajnos a magyar zsidóság súlyos skizofréniában és Alzheimer-kórban szenved. Mert ha magyarnak vallják magukat, és a Magyarországról elhurcolt áldozatokra akarnának megemlékezni, akkor magyar zászló alatt kellene menetelniük, nem izraeli alatt, hiszen az az ország akkor még nem is létezett. Ez a menet nem a holokauszt áldozatairól szól, hanem egy Izrael állam melletti szimpátiatüntetés, amiért határozottan tiltakozunk!
Nekünk nem áll szándékunkban megbántani azokat, akiknek a hozzátartozói odavesztek a II. világháborúban, akár koncentrációs táborban, akár a fronton. Viszont a közvélemény figyelmét fel kell hívnunk arra, hogy a mi generációnk nem felelős az akkor történtek miatt, mégis a mi adónkból történnek súlyos forint kifizetések jóvátétel gyanánt zsidó közösségek részére még a mai napig.
Továbbá arra is felhívjuk a figyelmet, hogy a mi generációnk nem fog szégyenkezve, lehajtott fővel elmenni a zsinagóga előtt, ezt bármennyire is szeretnék.
Tudtommal a magyar kormány is ellenzi a "kollektív bűnösség" elvét, ezért véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy a zsidóság tovább szipolyozhassa a "szerintük bűnös nemzeteket".
Mi, magyarok sem élünk perrel vagy kártérítési igénnyel a tatárokkal, a törökökkel, Ausztriával vagy az oroszokkal szemben, pedig lehet, hogy több magyar lélek veszett oda ezen megszállások alatt, mint Auschwitzban.
Leszögezzük, mi nem vagyunk sem rasszisták, sem antiszemiták. Nem akarunk senkit gázkamrába küldeni, sem megfélemlíteni, sem elkergetni ebből az országból. De az itt élő kisebbségektől megköveteljük, hogy tartsák tiszteletben a többség értékeit, történelmi jelképeit, és nem utolsó sorban a törvényeit. Úgy, ahogyan a kunok, jászok, svábok, tótok és megannyi kisebbség, akiknek nem jelentett nagy gondot beilleszkedni a többségi magyarságba, úgy, hogy saját identitásukat, hagyományaikat megtartották, de mégsem részesülnek jelenleg semmilyen kiváltságban.
Ezért úgy gondoljuk, ideje véget vetni a hazánkban élő, élősködő cigány és zsidó közösségek központi támogatásának. Ez az az indok, amiért a Szkíta Motoros Kör részt fog venni az Adj Gázt! rendezvényen, akkor is, ha azt Orbán Viktor diktatórikus módszerekkel betiltotta!
Úgy gondoljuk, hogy azon a napon a motorbiciklivel való közlekedés a KRESZ-szabályok betartása mellett Budapesten nem büntethető.
Üdvözlettel:
Szkíta Motorosok
+4 VÁLASZ
Samu. 2013. 04. 10. 00:59 | #37
Most érkezett a hír, izrael követeli, hogy a magyar autósok ezentúl üresben gurulva alapjáraton működtetve a gépjármű motorját közlekedhetnek csak az izraelita imahelyek, ún. zsinagógák 39-45 méteres körzetében. Aki nem tartja be azt a palesztin gyerekek ellen begyakorolt mozdulatokkal elgázolhatja egy tiszta vérű zsidó.
Előzmény: Samu. (36) 0 VÁLASZ
Samu. 2013. 04. 10. 00:45 | #36
szellemes "mellébeszélés" jön:
el tudom képzelni mi lett volna, ha itt mondjuk elmennek egy zsidó temető mellett:
http://www.youtube.com/watch?v=4Y0P6Egjb58

de komolyra fordítva a szót: szerinted ha van egy nép akit értek bizonyos sérelmek, és ennek a népnek bizonyos tagjai megemlékeznek ezen események miatt, akkor álljon meg az élet, mindenki tátogasson velük, sőt én szar szemét gój akinek semmi köze ehhez fizessek azoknak ezért a vélt/valós sérelmekért anyagilag és erkölcsileg, hunyászkodjak meg és ne merjek kimenni az utcára mert azzal én őt megsértem, pláne ha elmegyek egy közönséges templom mellett?

szóval a töltőállomáson odamegyek az lpg részlegre majd rámorrantok az esetlegesen zsidó alkalmazott kutas fiúra, hogy adj egy kis gázt öcsi, akkor én antiszemita fasiszta neonáci turbómagyar rasszista vagyok? érted már?

érted már a folyamatos provokációt? az izrael elleni "barátságos" mérkőzésnél nyilvánvalóbban nem lehet megmutatni a hozzád hasonlóknak, hogy mi a lényeg.. ha még ezek után se esett le a tantusz akkor irányodba nem maradt mondandóm.
Előzmény: Fuse (34) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 04. 10. 00:44 | #35
Ha tényleg a provokáció lenne a céljuk, miért nem provokálnak? Megállnak pl. ilyen neves helyek előtt felvonulásuk során és skandálnak antiszemita dolgokat? A jelmondatuk valóban félreérthető, és a biztonság kedvéért inkább lelőtték nehogy már bárki is sértve érezze magát. De nem adtak semmivel sem okot mással tudomásom szerint hogy lenácizza bárki is őket.
Előzmény: Fuse (34) 0 VÁLASZ
Fuse 2013. 04. 10. 00:19 | #34
[Komment megjelenítése...]
-5 VÁLASZ
Samu. 2013. 04. 10. 00:05 | #33
útvonal:
városliget - árpádhíd - budai rakpart - rákóczi híd - csepel - soroksári út - rákoczi út - wesselényi utca - károly krt - andrássy út- hősök tere

ebben nem látom a zsinagóga szót. de szerintem rengeteg keresztény templom mellett halad el a felvonulás. az adj gázt pedig a boszorkánynak kiáltott emberek elégetésénél keletkező co1-2 -re vonatkozik ezért tiltakozok a mocskos ateista jókeresztényellenes mocskos antikrisztusos rasszista szőröstalpú legények felvonulása ellen!
Előzmény: Fuse (32) 0 VÁLASZ
Fuse 2013. 04. 09. 23:35 | #32
[Komment megjelenítése...]
-8 VÁLASZ
kissfreezer 2013. 04. 09. 20:42 | #31
Ezek vérlazító provokációk. Hazugság és illúziókeltés Hazánkkal szemben. Ilyen vádakat olvasva, nekem is az a reakcióm legbelül, hogy mint a 300-ban Leónidasznak (This is Spartaaaaaa!!!!) De a modern korban mar nem ilyen csatákkal lehet kivívni az igazságot, mert ez a provokáció hátsó szándéka, hogy beigazolódjon és hitelt kapjon a megfogalmazott vádak sora. Ilyenkor kell megmutatni, hogy ez egy igenis demokratikus békés jogállam, mert így válnak nevetségessé ezek a figurák akik az ellenkezőjét terjesztik.
Előzmény: hawkeye (29) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 19:57 | #29

Egy rettegő. Mi tudjuk, hogy hazudik, de inkább azt szeretném tudni - lehetőleg név szerint - hogy kik etették meg itthonról ezzel a maszlaggal.

"Az Egyesült Államok vezető lapjában a Nobel-díjas közgazdász, Paul Krugman blogjában Kim Lane Scheppele 10 teljes oldalt kitevő választ írt a fideszes politikus, Gulyás Gergely azon levelére, amelyben tételesen cáfolta azt, amivel a Princeton Egyetem tanára támadta a magyar jogrendszert a napokban Washingtonban az ottani szenátus Helsinki Bizottsága előtti meghallgatásán. Scheppele azt írja, éveket töltött Magyarországon alkotmányügyi tanácsadóként, így annak jogrendszerét nagyon is ismeri. Ha viszont most látogat Budapestre, akkor annyira retteg testi épségéért, hogy biztonságiakkal kell megvédenie magát."

Ha egy egyetemi tanár ilyenekre ragadtatja magát, akkor mit várhatunk egy agymosott közembertől?

És még mi vagyunk gyűlölködők és kirekesztők....
+1 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 19:47 | #28

Nem tudom. Az erdélyi, székelyföldi magyarok hova jutottak a meghunyászkodással!

Nézz körül! Ausztria kivételével a szomszédaink szinte kivétel nélkül lenyúlták nagyjainkat, nemzeti hőseinket.

Szóval nem kellene mostanában mindig hátul barna gatyában járnunk. Legalább annyit elérhetnénk, hogy ne az amerikai és izraeli gauleiter adjon parancsot pl. egy kitüntetés visszavonására, vagy egy motoros felvonulás betiltására.

Mert ez szörnyen megalázó Magyarországra nézve....
Előzmény: kissfreezer (26) +1 VÁLASZ
kissfreezer 2013. 04. 09. 18:29 | #26
Nem kell hátrálni sem, csak bírni a pofonokat, amíg elfáradnak, vagy amíg legyengülnek. Aztán eljön a mi időnk is;)
Előzmény: hawkeye (25) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 18:25 | #25

Van benne valami, de meddig lehet hátrálnunk?

Már nagyon a falnál vagyunk... :(
Előzmény: kissfreezer (22) 0 VÁLASZ
gumi 2013. 04. 09. 18:19 | #24
Ez is a rezsi csökkentés része.




Szebb jövőt
bimbi
bimbi 2013. 04. 09. 18:08 | #23
Lassan kinyílik a magyar szeme, és meglátja a vérszívó söpredék rombolását.
kissfreezer 2013. 04. 09. 18:08 | #22
"Csak azt nem értem, hogyha nálunk nem mernek utcára menni a zsidók, akkor Ronald S. Lauder miért éppen ide szervezte a legközelebbi népünnepélyüket?
Tán csak nem bosszúból, Sukoró miatt...?"

Nem bosszúból, hanem provokációból. Éppen ezert fontos, hogy ne adjon a kormány újabb támadási felületet Magyarországnak.
Előzmény: hawkeye (21) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 18:01 | #21

Teljesen jól látod a helyzetet. Szándékosan becsmérlik történelmünket, ócsárolják kultúránkat, művészetünket.

Amit a vezetés tesz, az kevés. Igyekszik tisztességes úton maradni, de ezzel a gyülevész, csak nevében magyar hordával, mely saját hazáját fikázza megállás nélkül külföldön, nem lehet a fair play szabályai szerint játszani. Így csak veszíthetünk. Két év után most kerül nyilvánosságra pár halkan elrebegett, persze hogy hatástalan cáfolat a külügy részéről. Akkor miről beszélünk?

Orbán két és fél évvel ezelőtt nem mérte fel, kikkel száll szembe. Ráadásul körülvette magát kontraproduktív személyekkel. Erre legjobb példa a Külügyminisztérium, és maga a miniszter.

Csak azt nem értem, hogyha nálunk nem mernek utcára menni a zsidók, akkor Ronald S. Lauder miért éppen ide szervezte a legközelebbi népünnepélyüket?
Tán csak nem bosszúból, Sukoró miatt...?


Előzmény: kissfreezer (20) 0 VÁLASZ
kissfreezer 2013. 04. 09. 17:44 | #20
En adtam a pozitív értékelést a véleményedre, de csak a kov. állításoddal nem értek egyet.

"A jelenlegi kormány, s vele együtt az ún. politikai elit nem tud, vagy nem mer szembeszállni e rágalomhadjárattal. Hát csoda, hogy vérszemet kapnak azok, akik ezerszer bűnösebbek nálunk?!"

Szembe szál, de az mégis kevés az Unió balliberális többséggel szemben. Főleg... hogy ok a befolyásukkal benyúlnak a szuverenitásunkba és belülről megosztva az embereket, széttiporják nemzeti önbecsülésünket.
Előzmény: hawkeye (17) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 17:39 | #19

Fontos: az "Adj gázt" pedig egy német (vagy osztrák?) párt választási szlogenje volt pár éve.

A mostani magyarázat a "Bosszú Népe" szokásos szófacsarása, eredeti értelméből való kiforgatása....
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 17:35 | #18
Bocs, egy mondat kimaradt: Saját halottainkért miért nem menetel senki? Azokért, akiket a "rendszer" tett el láb alól???
Előzmény: hawkeye (17) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2013. 04. 09. 17:33 | #17

Kis hazánkban rengeteg ember hal meg a rossz egészségügyi ellátás következtében.
Kis hazánkban rengeteg ember hal meg bűncselekmények áldozataként, mert rossz a közbiztonság.
Kis hazánkban igen sokan lettek öngyilkosok, mert anyagilag tönkretették őket (elsősorban) az Élet Menete szorgalmazói, és haszonélvezői.
Kis hazánkban, mint ahogy a világ nagy részén, gondoskodni kell a soá-biznisz lanyhulásának megakadályozásáról. Ezt, és a kollektív bűnösség látszatának fenntartását szolgálja ez a haccacáré.

Kis hazánkat különböző szervezetek marasztalják el, minimum hazug, de néha ordenáré módon, antiszemita országnak bélyegezve.
Kis hazánkban 2010 óta a Jobbik devecseri megmozdulását, Field cigánybuszoztatását, egy utcán elhangzott, de soha nem bizonyított zsidózást tudnak felhozni. Ezzel szemben pl. Németországban dübörögnek az újnácik, Franciaországban éjszakánként égnek az autók.

De mi vagyunk antiszemita ország.

Kis hazánkról Mose Kantor, az Európai Zsidó Szövetség elnöke azt állította a napokban, hogy Budapest utcáin a zsidók nem járhatnak biztonságban. És nem égett le a bőr a képéről....

A jelenlegi kormány, s vele együtt az ún. politikai elit nem tud, vagy nem mer szembeszállni e rágalomhadjárattal. Hát csoda, hogy vérszemet kapnak azok, akik ezerszer bűnösebbek nálunk?!

Lábtörlőország lettünk... :(
+4 VÁLASZ
kissfreezer 2013. 04. 09. 17:04 | #16
Nem azzal van a baj, hogy magyarabbak vagy sem. Az o rendezvényük is jogos és elfogatható. Annyi a probléma, hogy egy napon akartak szervezni az Élet menetével a rendezvényüket, ami hazánkban provokációt is eredményezhet, külföldön, meg egyenesen kiverne a biztosítékot. En mindkettőt pártolom, de úgy a helyes, ha nem egy napon vonulnak fel, Ilyen egyszerű.
Előzmény: Emericus (15) +1 VÁLASZ
Emericus 2013. 04. 09. 16:51 | #15
[Komment megjelenítése...]
-8 VÁLASZ
Qpapa 2013. 04. 09. 16:30 | #14
Teljesen igazad van, egyébként már meg sem tudok lepődni.
Előzmény: Livivs (8) 0 VÁLASZ
kissfreezer 2013. 04. 09. 16:20 | #13
Nem tiltja be a felvonulást? Az Index szerint veszélyben a jogállam.
Betiltja a felvonulást? Az Index szerint veszélyben a jogállam.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=533011453417171&set=a.397322313652753.107879.397296490322002&type=1&theater
+2 VÁLASZ
vopi78 2013. 04. 09. 16:11 | #12
Mi az, hogy betiltotta? Mit képzel már magáról ez a mini diktátor! Csak azért is menni kell! Ha nekem kedvem van 3-400 motoros társammal rendezetten a kressz szabályit betartva motorozni egyet akkor mi van. Letartoztatnak mindenkit? Ilyen hazaáruló banda még nem a parlamentbe.
PabY 2013. 04. 09. 15:55 | #11
Hihetetlen, hogy ebben az országban (de különben az egész világon) ha valami nem tetszik a (mocskos náci igen náci aki nem hiszi járjon egy kicsit utána mit csinálnak ezek odahaza) zsidóknak akkor az 2mp múlva már ugranak és az van a, hogy ők fütyülnek.
+2 VÁLASZ
vandk 2013. 04. 09. 15:39 | #10
amennyire én tudom, a konzisztens és a konzekvens nagyjából szinonímák, ha 'következetes' jelentéssel használjuk :)
Előzmény: leha (7) 0 VÁLASZ
Botos Vendel
Botos Vendel 2013. 04. 09. 15:35 | #9
hejes!!!!!!44444be ke titanyi a :
- fagáz,
- bélgáz,
- elgázolta, stb....akakjajit!
- magázta, magáz
- fugázta, fugáz,
- csigázta, csigáz,
- horgázta, horgáz,
faszista rémiztő kijelentéseket is!!!! igázsam van!!!!444
Előzmény: fehérember (5) 0 VÁLASZ
Livivs 2013. 04. 09. 15:33 | #8
És míg ezt olvassuk, addig sem gondolunk arra, milyen jó is a mi kis életünk manapság errefelé... :)
+1 VÁLASZ
leha 2013. 04. 09. 15:02 | #7
a szó, amit keresni tetszik, az a konzekvens
Előzmény: vandk (4) 0 VÁLASZ
bubi66 2013. 04. 09. 14:57 | #6
http://www.youtube.com/watch?v=014bjVxrJA0


Nem tudom , mikor ezekről a dolgokról hallok , mint antiszemitizmus , zsidóellenesség , szélsőjobb meg ilyenek , nekem Eric Cartman jut az eszembe .
+2 VÁLASZ
fehérember 2013. 04. 09. 14:53 | #5
Törvényrendelet a közeljövőből - megtiltják a gáz szó használatát

A demokrácia védelmében a 2/3-os nemzeti kormány, utasítva a magyar gondolatrendőrséget, az alábbi törvényrendeletet teszi közzé, amely a kihirdetés napján lép életbe:
Nagy nyilvánosság előtt egy bizonyos népcsoport ellen uszítás, hangulatkeltés, antiszemitizmus, fasiszta nézetek nyilvános terjesztése, népcsoport érzékenységének megsértése miatt 10 évtől életfogytiglan terjedő börtönbüntetéssel sújtható az a személy, aki az „Adj gázt!” felhívást kimondja. Helyette a „hajtóműbe való emelt mennyiségű üzemanyag befecskendezése” szókapcsolat alkalmazandó!
Ezzel egy időben betiltásra kerül a „gáztározó”, a „gázfűtés”, a „gázos”, a „gázóra-leolvasó” és a „gáz-” előtag bármiféle összetett szóban való szerepeltetése, kifejezések használata.
Elrendeljük, hogy a
- „gáztározó” helyett a „légnemű fűtőanyag tárolására alkalmas eszköz”;
- „gázfűtés” helyett a „földből kinyert, szénhidrogéneket tartalmazó, csővezetéken szállítható fűtőanyagok elégetésére szolgáló berendezés”;
- „gázos!” helyett a „helytelen, nagyon rossz”;
- „gázóra-leolvasó” helyett a „nem szilárd, nem folyékony és nem plazma halmazállapotú energiahordozó anyag átáramlásának mennyiségét mérő műszer leolvasását végző személy”;
- „gáz-” szóösszetételekben szereplő előtag helyett pedig a mai naptól állampolgáraink a „hümm” vagy „izé” szavakat kötelesek mondani. (pl. „hümm-szivárgás”; „izé-tartály” stb.)
A „kamra”, az „éget”, az „eléget”, a „füst”, a „vasúti kocsi”, az „orrnehéz” és „kilincs” szavak engedélyezhető használatával kapcsolatban jelenleg folynak egyeztetések az érintett népcsoport képviselőivel, parancsukat később törvényesítjük.
Bizonyos szervezetek parancsára a magyar nemzeti kormány fontolóra veszi a 3 csapás törvény alapján a visszaesők házainak buldózerrel való elbontását, a fertőzött területek köré demokratikusan elkülönítő védőfal megépítését, elrendelheti a papírgalacsinnal, paradicsommal vagy tojással is dobáló súlyos visszaesők Esel, Ramon, HaSharon, Ofer vagy Meggido börtönökben kényszer-átnevelését, hogy beilleszkedhessenek az Új „Magyar” (Tár)sha(da)lomba.
Végső esetben a fertőzött területek foszforbombázására is sor kerülhet, mert az ordas eszmék terjesztését minden eszközzel meg kívánjuk akadályozni!
A Helytartótanács Nemzeti Kormánya
O.V.
+4 VÁLASZ
vandk 2013. 04. 09. 14:44 | #4
nekem nem lenne semmi bajom a betiltatgatásokkal, hogy ha konzisztensen végeznék...mert manapság ugye az van, hogy valahogy mindig csak az egyik oldalra csapnak. pl nem lehet zsidózni, cigányozni stb, de következmények nélkül lehet náczizni, rasszistázni stb.

meg lehet tetszelegni, hogy megfékezzük a rassszizmust, szélsőjkobbot stb, de valahogy közben nem sikerül felfogni, hogy az ilyen dolgok a társadalmi problémákból fakadnak, és ha már mindenáron meg akarnak szabadulni az ilyen felvonulóktól, gárdától stb-től, akkor esetleg meg kéne oldani a társadalmi problémákat. Tudom, tudom, naív vagyok.
+1 VÁLASZ
dude 2013. 04. 09. 14:07 | #3
Jó lenne, ha már végre betiltanák a gáz szót!
+2 VÁLASZ
RT/TURBO 2013. 04. 09. 14:04 | #2
Ez de GÁZ! :)))
Előzmény: jalso (1) 0 VÁLASZ
jalso 2013. 04. 09. 13:51 | #1
Talan csak itt inspiralodtak a fiuk:
http://www.youtube.com/watch?v=cjKub5076zc