"Isten nincsen, de azért jó hinni benne" - ez a hitvallása Klaas Hendrikse-nek, egy holland ateista lelkésznek (ateista lelkész? wtf?)
A BBC interjúja (angol nyelvű)
Revanor 2011. 09. 21. 22:02 | #72
Pascal már 400 évvel ezelőtt kitalálta az ilyen fajta gyávaságot. :D
0
VÁLASZ
RokkantTroll 2011. 08. 29. 23:19 | #71
Ateista lelkész. Mi a tököm jön még? Vegetariánus kannibál törzs?
+1
VÁLASZ
thisisreal 2011. 08. 28. 23:09 | #70
Szerintem azért, mert valami kurva okos, frappáns megmondóembernek hiszi magát. :D
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 23:04 | #69
Márpedig ebben a kérdésben nincs középutas megoldás, hogy kicsit hiszel, kicsit nem... Vagy hiszel bármilyen szintű, nemű, rangú természetfeletti erő / entitás működésében, vagy nem. Itt persze, hogy mindenki fanatikus (csak az nem, aki nem is hajlandó gondolkodni rajta, és állást foglalni az ügyben, de az meg minek szól bele egy ilyen beszélgetésbe...?).
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 12:54 | #66
Opsz, tényleg. Akkor belefogalmazok valami követelményrendszert, aminek meg kell felelni (pl. az üdvözüléshez elengedhetetlen a napkitörésálló szempillaspirál rendszeres használata...), hogy a delikvensek úgy érezzék, tenniük is kellett a célért, így jogosan érdemlik meg azt. :) (Ez azért is jó, mert legalább lefoglalja őket, és nem kezdenek el az alapkoncepció helyességén rágódni.) ^^ Kezdek belejönni. Asszem, alapítok egy vallást (jövedelemkiegészítésnek sem lenne rossz - és akkor nem kéne a Mikulásra / Messiásra várnom, hogy megkapjam a mikroszkópot). :D
0
VÁLASZ
Mr.T. 2011. 08. 28. 04:25 | #63
Ha nem leszel ott, elintézem, hogy kitagadjon az egyház és bűnhődj. :)
Na merülj alá a vízbe. :)
http://youtu.be/jrNXUbD53Mg
Na merülj alá a vízbe. :)
http://youtu.be/jrNXUbD53Mg
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 03:56 | #48
Ugyanígy gondolom én is ezt a kérdést. Tudom, hogy nagyon sok embernek szüksége van a vallásra, az annak keretében lefektetett, egyértelmű szabályrendszerre, válaszokra. Valószínűleg szarabb lenne a világ enélkül, mert még több idegbeteg, frusztrált lelki roncs rohangálna, de azt nagyon utálom, ha valaki felsőbbrendűnek érzi magát attól, hogy vallásos, és ezért felhatalmazva érzi magát arra, hogy beleugasson mások életébe, életszemléletébe és / vagy megpróbálja eldönteni, hogy milyen sors JÁR ennek vagy annak az embernek. Ez a hozzáállás nagyon veszélyes tud lenni, láthattuk már párszor a történelem során.
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 03:46 | #43
Hmmm...jó kérdés. Az is lehet, hogy ilyenkor személyesen Mihály arkangyal vágja félbe a faszit a lángpallossal, hogy mindkét csajnak egyforma rész jusson belőle. Eleinte biztos kellemetlen, de valószínűleg hozzá lehet szokni. Különben is, ott bármi történik veled, az neked JÓ! Értve vagyunk?
0
VÁLASZ
Mr.T. 2011. 08. 28. 03:46 | #42
Mondjuk megértem azokat akik vallásosak, van akinek szüksége van rá, hogy egy jól meghatározott mederben, a kezébeadott hitrendszer alapján haladjon az élete. Kicsit összefogja őt, meg megmagyarázza neki a megmagyarázhatatlant meg az ismeretlent, így ebben a hitben élve ilyen gondolatokra nincsen gondja, összpontosíthat másra.
Viszont azt már nem tolerálom, mikor az ajtómon kopog, hogy tartsak vele meg Jézussal és szenteljem (jó szó) neki az életemet, mert eddig rossz irányba haladtam.
Viszont azt már nem tolerálom, mikor az ajtómon kopog, hogy tartsak vele meg Jézussal és szenteljem (jó szó) neki az életemet, mert eddig rossz irányba haladtam.
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:43 | #41
Engem a tiltás motivál... az melyik kategória... ? :)
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 03:40 | #40
Vigyázz, mit írsz, mert Isten szeme mindent lát, és lementi az Égi Szervergépre a kommenteidet a személyi anyagodhoz!
Két dologgal lehet embereket (meg igazából bármilyen élőlényt) rávenni dolgok megtételére / követésére: ha ajándékot ígérsz nekik érte, vagy ha megfenyegeted őket. (A biztonság kedvéért a vallások mindkét módszert alkalmazzák, mert ki tudja, kinél melyik válik be...)
Két dologgal lehet embereket (meg igazából bármilyen élőlényt) rávenni dolgok megtételére / követésére: ha ajándékot ígérsz nekik érte, vagy ha megfenyegeted őket. (A biztonság kedvéért a vallások mindkét módszert alkalmazzák, mert ki tudja, kinél melyik válik be...)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:35 | #39
Ha valóban a boldogság várna ott ránk... tuti kinn lógna egy piros lámpa a mennyország kapujában... ;)
Tréfás kérdés : Ha valaki elveszíti a párját, kivel életét Isten színe előtt kötötte össze, majd ezek után újra megházasodik, és úgy éli le az életét, ahogy a nagy könyvben meg van írva, akkor odaát mindkét asszonyt megtarthatja...?
Tréfás kérdés : Ha valaki elveszíti a párját, kivel életét Isten színe előtt kötötte össze, majd ezek után újra megházasodik, és úgy éli le az életét, ahogy a nagy könyvben meg van írva, akkor odaát mindkét asszonyt megtarthatja...?
0
VÁLASZ
Mr.T. 2011. 08. 28. 03:33 | #37
Egyébként érdekes, hogy akik a vallásosság mellett vannak, sokszor nem a szeretet meg a béke stb árad belőlük, hanem a rosszindulat, fenyegetés. Én a végső számottevésnél a bűneimért megbocsátást és szeretetet várnék, nem pedig elfordulást, meg örökkévalóságig tartó szenvedést meg pokol tüzét. Mert akkor így nem mindenki egyenlő, pedig állítólag Jézus, vagy Isten (most ne kössetek a nagybetűkbe, ha már Jézust naggyal ítam, akkor az Istent is :D ) mindenkit ugyanolyan módon szeret. Viszont így meg klikkesedik, hát milyen már az! :D
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:23 | #34
Jobb nem belegondolni, mi minden történhet a hátsó szobákban... ;)
Eunuch ? Tollas háttal... ? Kappan lesz az... nem más... :DDD
Eunuch ? Tollas háttal... ? Kappan lesz az... nem más... :DDD
0
VÁLASZ
Mr.T. 2011. 08. 28. 03:18 | #32
Meg fogja tudni magyarázni. :)
Vallás témában ezt szoktam belinkelni, most is megteszem:
http://bit.ly/oVdoZt
Vallás témában ezt szoktam belinkelni, most is megteszem:
http://bit.ly/oVdoZt
+1
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:13 | #31
Eleve logikai bukfenc volna... Hiszen Jézus a mennybe jutott... a kapuőr pedig Szent Péter... Aki nem oda való, el se juthat Jézusig... Úgy megy ez, mint az amcsi filmeken, amikor a nagydarab niga csak azokat engedi be a buliba, akik fenn vannak a listán...
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:10 | #30
Még egy ilyen kéjenc kurva egy fajt.... imádják a vakarászást...
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=12373
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=12373
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:07 | #28
Szolgáltatásunk igénybe vehető bármely ATM gyóntatófülkénél... A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérdezze lelkiismeretét, vagy drogdílerét... (Nyilvános felhívásunk nem tekinthető ajánlattételnek... Bekaphatjátok... na, ez viszont igen :) )
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 03:01 | #25
Elege van a fárasztó gondolkodásból? Szeretné, ha ezt mások tennék meg Ön helyett? Az a makacs folt csak nem akar kijönni a lelkiismeretéből (pedig már tömény alkohollal is próbálta)? Szeretne végre tartozni valahová? Kétségbe van esve? Örökké akar élni? Mi mindenre tudjuk a megoldást! Önnek most nem kell mást tennie, mint odaadásával, hűségével és egy csekélyke pénzösszeggel támogatni törekvéseinket (használja ki életfogytig tartó részletfizetési lehetőségünket). Garantáltan felszabadítjuk a kínzó érzések alól, problémái azon nyomban elillannak! Válasszon minket, az Egyetlen Igaz és Üdvözítő Egyházat (vigyázat, a többi ócska hamisítvány, ne dőljön be nekik)! Most friss tömjénillattal! :)
(apróbetű: A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.)
(apróbetű: A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.)
+3
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 03:01 | #24
Igazad van... a predesztináció arról szól, hogy eleve el van rendelve a sorsod... A baptisták meg azt vallják, hogy automatice a mennybe jutnak... (Legalábbis az amcsiknál így van) A két dolog nem ugyanaz... tény... ;)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 02:42 | #21
Ebből is látszik, hogy a baptizmus kétszer tisztábbra mossa a lelkedet (vagy az agyadat... kinek, mije van), mint egy hagyományos vallás... ;)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 02:28 | #19
A legszebb az egészben, hogy a baptisták garantáltan, ismétlem garantáltan a mennyországba kerülnek... (Azé' kis m-el a mennyország, mer' csak a földrajzi helyeket kell nagybetűvel... egyéb esetben kérem a GPS koordinátákat)
Különben is "jónak" lenni tiszta strapa...
Különben is "jónak" lenni tiszta strapa...
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 02:22 | #18
Ez igen praktikus. Semmit nem is kell akkor ezután gondolni / tervezni / tenni, hiszen ha meg van írva, hogy meg fog történni valami, akkor biztosan úgy is lesz, mindegy, hogy mit csinál az ember. Kényelmes hozzáállás... Asszem, baptistának állok, aztán keresek valami pocsolyát, és naphosszat együtt dagonyázom majd a varacskos disznókkal. A többit meg oldja meg Isten. :)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 02:14 | #17
Ezé' kell baptistának állni... onnantól fogva bizonyos lehetsz a sorsodban... hiszen eleve el van rendelve... :)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 28. 02:12 | #16
Készítem...? Higgy benne, hogy mire igényed volna rá, elkészül vala... ;)
0
VÁLASZ
Nas 2011. 08. 28. 02:12 | #15
Pssszt...elijeszted amikor már beetettem. -,-
(Egyébként tényleg undinak találom, amikor valaki a hitében azt éli meg, hogy (szerinte) mennyivel különb lett ettől másoknál, meg mennyivel különb sors jár neki a "szánalmas hitetlenekhez" képest... A kárörvendés pedig még akkor is visszataszító, ha nem feltétlenül van alapja. - Csak nehogy véletlenül az koppanjon a legnagyobbat, aki ennyire várja mások koppanását... ;))
(Egyébként tényleg undinak találom, amikor valaki a hitében azt éli meg, hogy (szerinte) mennyivel különb lett ettől másoknál, meg mennyivel különb sors jár neki a "szánalmas hitetlenekhez" képest... A kárörvendés pedig még akkor is visszataszító, ha nem feltétlenül van alapja. - Csak nehogy véletlenül az koppanjon a legnagyobbat, aki ennyire várja mások koppanását... ;))
0
VÁLASZ
widescreen 2011. 08. 27. 23:00 | #11
[Komment megjelenítése...]
nagyot fog nézni csórikám amikor halála után találkozik Jézussal, de ő majd azt mondja: távozz innen nem ismerlek!
-4
VÁLASZ
BusKeyCome 2011. 08. 27. 18:27 | #9
"Hál' Istennek ateista vagyok." (by Klaas Hendrikse)
:)
:)
+1
VÁLASZ
Bluesboy 2011. 08. 27. 14:35 | #6
Sziámi dala jutott eszembe:
"Hogy van-e Isten vagy nincsen,
Hogy te hiszel vagy nem hiszel benne,
Az mindegy, de az életed arra van,
Hogy úgy éld le, mintha lenne.
Egy az Isten, vagy egy sem.
De azért mindenki szeresse.
Lépj be úgy, mintha bent volna,
Ha netán belépsz egy templomba."
"Hogy van-e Isten vagy nincsen,
Hogy te hiszel vagy nem hiszel benne,
Az mindegy, de az életed arra van,
Hogy úgy éld le, mintha lenne.
Egy az Isten, vagy egy sem.
De azért mindenki szeresse.
Lépj be úgy, mintha bent volna,
Ha netán belépsz egy templomba."
+4
VÁLASZ
widescreen 2011. 08. 27. 14:24 | #5
"A holland liberális protestáns lelkész" eddig olvastam.
Egyébként szomorú az ilyen, ha tudná mekkora kárt tesz ezzel..
Egyébként szomorú az ilyen, ha tudná mekkora kárt tesz ezzel..
0
VÁLASZ
Purple 2011. 08. 27. 13:44 | #2
vagy az alkohol mentes sör :D szar az íze, de legalább meg sem üt :D
amúgy inkább legyen ez, hogy nem tömi feleslegesen az agyakat, és nem ígér semmit... ez olyan, mint a mónikasó. valaki minden nap rajta függ, az a fő programja. valaki meg beismeri, hogy egy rakás szar, agyromboló, de azért a bunyókat megnézi :D
amúgy inkább legyen ez, hogy nem tömi feleslegesen az agyakat, és nem ígér semmit... ez olyan, mint a mónikasó. valaki minden nap rajta függ, az a fő programja. valaki meg beismeri, hogy egy rakás szar, agyromboló, de azért a bunyókat megnézi :D
+1
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 08. 27. 13:40 | #1
Ateista lelkész...? Hmmm... Az olyan mint a koffeinmentes kávé, nem...?
0
VÁLASZ