Elsatnyulnak a férfiak?
+ egy pár évvel korábbi cikk: A jövőben vagy mindenki meleg lesz, vagy kihalnak a férfiak?
bungle 2011. 06. 18. 11:57 | #106
Köszi, én inkább máshogy pusztítom az agysejtjeimet... :D
0
VÁLASZ
bungle 2011. 06. 18. 11:49 | #103
Azt hiszem ellenállásba ütköztünk!
www.funpic.hu/hu/kategoriak/egyeb-foto/37559_kep?categoryId=10&position=&large=1
www.funpic.hu/hu/kategoriak/egyeb-foto/37559_kep?categoryId=10&position=&large=1
+1
VÁLASZ
Nas 2011. 06. 18. 11:35 | #99
Nem olvastam végig a kommenteket, csak a postot, szóval bocs, ha már felmerült:
Van egy régi, megszívlelendő mondás: egy normális férfi piperekészlete elfér egy szappantartón (szerintem egy nőé is, de ebbe most ne menjünk bele). Az ápoltság baromi fontos, de férfiaknál rohadtul nem kell hozzá hajfesték, pláne körömlakk (jézusúristen), csak szappan, sampon, fogkefe és fogkrém, dezodor, meg esetleg borotva habbal, illetve ezek rendszeres (!) használata. Ennyi. Mondjuk én elég vonalas elképzeléseket vallok ezzel kapcsolatban, de a környezetemben sem azt tapasztalom, hogy a többi nőnek (most nem a kialakulatlan ízlésű tinilányokról beszélek) bejönnének a feminin férfiak. Elég gyanús, hogy az egészet a divat és a kozmetikai ipar gerjeszti, mert rájöttek, hogy miért ne adhatnának el a népesség másik felének is annyi felesleges vackot mint a nőknek. (Apropó: uniszex szempillaspirál vásár!!! Nyári naptevékenység-fokozódási akció! :D)
Ha nem tud valaki egyszerű feladatokat megoldani otthon (pl. felfúrni egy polcot), az meg nemtől függetlenül gáz. (Ahogy egyébként az is, ha valaki felnőtt ember létére nem önellátó: pl. nem képes kimosni a saját ruháit, rendet tartani maga körül, egyszerűbb ételeket készíteni magának, stb... Ez nem macsós, hanem gyerekes viselkedés.)
Mindezektől függetlenül az, hogy satnyulnának a férfiak egy baromság (illetve korábban sem voltak kevésbé "satnyák", csak más képet kellett mutatniuk magukról - mint ahogy a nők esetében is: korábban sem voltunk semmivel sem szendébbek, csak ügyesebben kellett az érdekeinket érvényesíteni...:P).
Természetes, hogy a technikai, civilizációs változásokkal a társadalom is változik, mások lesznek az elvárások, stb. Eleve már régóta átalakulóban vannak a hagyományos férfi-női szerepek, ami egyáltalán nem biztos, hogy rossz (akár a férfiaknak, akár a nőknek), csak más szisztémát fog eredményezni, mint az eddigi. Az adott társadalmi berendezkedés szerint eddig ránk erőltetett munkamegosztás, szerepvállalás helyett, most más lesz ránk erőltetve, ami az újabbnak jobban megfelel. Ennyi. Eközben mindenki próbáljon meg önmaga maradni, és nem a konzumidióta elvárásokat követni. Az egészséges, ivarérett, felnőtt férfiak meg nyugodtan legyenek férfiasak (ami nem a bunkósággal és ápolatlansággal egyenlő, de azt hiszem, ez egyértelmű), ha azt akarják, hogy tetszenek az egészséges, ivarérett, felnőtt nőknek. :)
Van egy régi, megszívlelendő mondás: egy normális férfi piperekészlete elfér egy szappantartón (szerintem egy nőé is, de ebbe most ne menjünk bele). Az ápoltság baromi fontos, de férfiaknál rohadtul nem kell hozzá hajfesték, pláne körömlakk (jézusúristen), csak szappan, sampon, fogkefe és fogkrém, dezodor, meg esetleg borotva habbal, illetve ezek rendszeres (!) használata. Ennyi. Mondjuk én elég vonalas elképzeléseket vallok ezzel kapcsolatban, de a környezetemben sem azt tapasztalom, hogy a többi nőnek (most nem a kialakulatlan ízlésű tinilányokról beszélek) bejönnének a feminin férfiak. Elég gyanús, hogy az egészet a divat és a kozmetikai ipar gerjeszti, mert rájöttek, hogy miért ne adhatnának el a népesség másik felének is annyi felesleges vackot mint a nőknek. (Apropó: uniszex szempillaspirál vásár!!! Nyári naptevékenység-fokozódási akció! :D)
Ha nem tud valaki egyszerű feladatokat megoldani otthon (pl. felfúrni egy polcot), az meg nemtől függetlenül gáz. (Ahogy egyébként az is, ha valaki felnőtt ember létére nem önellátó: pl. nem képes kimosni a saját ruháit, rendet tartani maga körül, egyszerűbb ételeket készíteni magának, stb... Ez nem macsós, hanem gyerekes viselkedés.)
Mindezektől függetlenül az, hogy satnyulnának a férfiak egy baromság (illetve korábban sem voltak kevésbé "satnyák", csak más képet kellett mutatniuk magukról - mint ahogy a nők esetében is: korábban sem voltunk semmivel sem szendébbek, csak ügyesebben kellett az érdekeinket érvényesíteni...:P).
Természetes, hogy a technikai, civilizációs változásokkal a társadalom is változik, mások lesznek az elvárások, stb. Eleve már régóta átalakulóban vannak a hagyományos férfi-női szerepek, ami egyáltalán nem biztos, hogy rossz (akár a férfiaknak, akár a nőknek), csak más szisztémát fog eredményezni, mint az eddigi. Az adott társadalmi berendezkedés szerint eddig ránk erőltetett munkamegosztás, szerepvállalás helyett, most más lesz ránk erőltetve, ami az újabbnak jobban megfelel. Ennyi. Eközben mindenki próbáljon meg önmaga maradni, és nem a konzumidióta elvárásokat követni. Az egészséges, ivarérett, felnőtt férfiak meg nyugodtan legyenek férfiasak (ami nem a bunkósággal és ápolatlansággal egyenlő, de azt hiszem, ez egyértelmű), ha azt akarják, hogy tetszenek az egészséges, ivarérett, felnőtt nőknek. :)
+2
VÁLASZ
Ytsro 2011. 06. 17. 15:35 | #98
Megint mossátok össze a dolgokat! Én példát arra a bődületes hülyeségre hoztam, hogy a katonaság férfit nevelne a fiúból, még a buziból is! Hát nem! Abból nevelt férfit, aki amúgy is közel állt hozzá, hogy az legyen. Talán ez igaz(biztos azért nem vagyok benne). De nem mindenki, aki volt katona, férfi!
Különben, ha sajnálod a katonaságot, nincs miért! Mert aki akar és megfelel, a mai napig lehet katona!
Tiszti képzésre se kell egyéb, csak egy érettségi, angol közép nyelvvizsga, meg erkölcsi bizonyítvány. Slusszpassz. Jó, meg felvételi idején az alkalmasságik (orvosi, pszichológiai stb)
http://www.honvedelem.hu/ ,
http://www.zmne.hu ,
http://www.honvedelem.hu/files/9/8663/hogyan_lehetek_szerzodeses_katona.pdf
vagy várd meg, 2014 végéig ígérik, hogy meg fogják szervezni a Magyar Honvédség 6-8 ezer fős önkéntes tartalékos haderejét, oda is lehet majd jelentkezni
Érdemes elgondolkodni rajta. Személy szerint, akár tovább hazudtam volna évekig, évtizedekig magamról, hogy bekerülhessek a ZMNE-re /hajrá had- és biztonságtechnikai mérnökök/, de alkalmasságin, orvosi okokból nem feleltem volna meg :(
Ebből is látszik, hogy nem vagyok katonaság ellenes, de azért nem gondolom, hogy férfit csinál akár a szarból is, én nem hiszem.
Az ingeimmel meg szerintem sok értelme nincs tovább ennél a témánál foglalkozni. Még ha -nektek annyira tetsző szóhasználattal- pöttyös is, még ha nem is voltam sorkatona, tudok emberibben és igen, tudok férfiasabban is viselkedni, mint jó néhány "hetero mintapéldány", akik még katonák is voltak...
Aki nem hiszi, járjon utánam :P:)
Különben, ha sajnálod a katonaságot, nincs miért! Mert aki akar és megfelel, a mai napig lehet katona!
Tiszti képzésre se kell egyéb, csak egy érettségi, angol közép nyelvvizsga, meg erkölcsi bizonyítvány. Slusszpassz. Jó, meg felvételi idején az alkalmasságik (orvosi, pszichológiai stb)
http://www.honvedelem.hu/ ,
http://www.zmne.hu ,
http://www.honvedelem.hu/files/9/8663/hogyan_lehetek_szerzodeses_katona.pdf
vagy várd meg, 2014 végéig ígérik, hogy meg fogják szervezni a Magyar Honvédség 6-8 ezer fős önkéntes tartalékos haderejét, oda is lehet majd jelentkezni
Érdemes elgondolkodni rajta. Személy szerint, akár tovább hazudtam volna évekig, évtizedekig magamról, hogy bekerülhessek a ZMNE-re /hajrá had- és biztonságtechnikai mérnökök/, de alkalmasságin, orvosi okokból nem feleltem volna meg :(
Ebből is látszik, hogy nem vagyok katonaság ellenes, de azért nem gondolom, hogy férfit csinál akár a szarból is, én nem hiszem.
Az ingeimmel meg szerintem sok értelme nincs tovább ennél a témánál foglalkozni. Még ha -nektek annyira tetsző szóhasználattal- pöttyös is, még ha nem is voltam sorkatona, tudok emberibben és igen, tudok férfiasabban is viselkedni, mint jó néhány "hetero mintapéldány", akik még katonák is voltak...
Aki nem hiszi, járjon utánam :P:)
+3
VÁLASZ
gnyul 2011. 06. 17. 11:22 | #97
De mellette fegyelmet, rendet és egyfajta normát is beléd sulykolnak, ami valljuk be hasznos és igenis hozzájárul a témában forgó dolgok megelőzéséhez.
Ez ugyanaz, mint az iskola. Van az iskolába mondjuk 700 gyerek, mindenkinek ugyanazt tanítják, mindenki ugyanazt látja az öregebbektől jót is és rosszat is, csinálnak hülyeségeket is, és gondolom te se úgy végeztél az iskolában, hogy most lopod a netet, a tévét, feketén, vagy mondjuk nem dolgozol, és még sorolhatnám. És miért? Azért, mert a saját választásod volt az, hogy te milyen irányba akarsz továbbhaladni. Választhattad volna azt is amit a rossz gyerekek csináltak...Ugyanígy a katonaságnál, akitől ezt hallja az ember csak amit írtál, az nem oda való volt, az azt az életet választotta, saját döntése volt.
(Amúgy gázolajat is azért loptak, hogy eladják, mert nem mindenki volt olyan helyzetbe, hogy otthonról tápolják őket. Mondjuk dolgozhattak is volna rendesen ez tény.)
Ez ugyanaz, mint az iskola. Van az iskolába mondjuk 700 gyerek, mindenkinek ugyanazt tanítják, mindenki ugyanazt látja az öregebbektől jót is és rosszat is, csinálnak hülyeségeket is, és gondolom te se úgy végeztél az iskolában, hogy most lopod a netet, a tévét, feketén, vagy mondjuk nem dolgozol, és még sorolhatnám. És miért? Azért, mert a saját választásod volt az, hogy te milyen irányba akarsz továbbhaladni. Választhattad volna azt is amit a rossz gyerekek csináltak...Ugyanígy a katonaságnál, akitől ezt hallja az ember csak amit írtál, az nem oda való volt, az azt az életet választotta, saját döntése volt.
(Amúgy gázolajat is azért loptak, hogy eladják, mert nem mindenki volt olyan helyzetbe, hogy otthonról tápolják őket. Mondjuk dolgozhattak is volna rendesen ez tény.)
0
VÁLASZ
Nomax 2011. 06. 17. 08:50 | #96
Nah most mert a te őseid, ilyen szar alakok voltak, nem biztos, hogy mindenki más is, nagyon sok ember, aki volt katona, egy idő után, bizony szívesen emlékszik vissza arra az időkre, persze minden hol van faszok, ahogy írtad is, de egy fél éves, sorkatonaság szerintem sokaknak igen csak jól jönne, én személy szerint sajnálom, hogy lemaradtunk róla...amúgy lehet te is azért vagy pöttyös inges mert a rokonaid hozzá állása ilyen volt?
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 16. 21:44 | #93
Ha jól sejtem, a kollega erre célzott: http://www.youtube.com/watch?v=sujSTntcfG0
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 16. 21:43 | #92
Akkor félreértettél :P Szerintem az, hogy valakiben van kreativitás és akaraterő, hogy elérje a céljait az életben, nem jelenti azt, hogy militarista állat :D Én csak szimplán ide akartam kilyukadni, mert én inkább azt veszem észre a kortársaimon, hogy nem képesek "harcolni", megküzdeni az eredményekért, vagy bármiért. Ezzel szemben pedig nekem mindent saját magamtól kellett csinálnom, nem volt aki támogasson, így aztán hamar elsajátítottam egyfajta küzdőszellemet. Szerintem egy olyan embert, aki kellően kreatív és van akaratereje (esetenként némi empátiája) sztem te is szimpatikusnak találnál idővel ;) :P
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 16. 20:27 | #88
Azért ne írj le elsőre, hamar tanulok és mindig talpra állok :P
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 16. 19:08 | #86
a harc tesz férfivá egy embert, legyen az fizikai vagy szellemi
http://www.youtube.com/watch?v=agi8PUmlAKU
http://www.youtube.com/watch?v=agi8PUmlAKU
0
VÁLASZ
Ytsro 2011. 06. 16. 18:43 | #85
Aham, szóval azt, hogy hogyan kell gázolajat lopni, cigit csempészni, krumplit hámozni, késsel kinyitni egy konzervdobozt és kiverni úgy, hogy mások ne vegyék észre... ??? 9 hónapos katonaságukat mesélve semmi más használhatót nem hallottam belőle se apámtól, se 3 nagybácsitól... És ebből 2 később aztán annyira tudta mi az élet, hogy csak részegen fetrengett a munkanélkülijéből a ház előtt vagy mögött, míg az asszonyok két helyre jártak dolgozni, hogy a két gyereknek meglegyen ami kell... Igazi férfiak! Remélem az irónia is átjött!
Nem a katonaságtól lett férfi a férfiből, ez hülyeség!
Nem a katonaságtól lett férfi a férfiből, ez hülyeség!
+2
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 16. 13:19 | #83
Az oké, értem, csak én meg arra gondoltam (a leírtak alapján), amit leírtam.
A lenézés gondolatát meg abból indítottam, ahogy fogalmaztál ezekről. Bár nem hallottalak, így leírva kevésbé árnyalt bárkinek a mondanivalója, de a leírtak után úgy tűnt, hogy lenézed ezeket a tevékenységeket és egyúttal azokat is, akik ezeket művelik (kicsinyítő képzők használata pl.).
A lenézés gondolatát meg abból indítottam, ahogy fogalmaztál ezekről. Bár nem hallottalak, így leírva kevésbé árnyalt bárkinek a mondanivalója, de a leírtak után úgy tűnt, hogy lenézed ezeket a tevékenységeket és egyúttal azokat is, akik ezeket művelik (kicsinyítő képzők használata pl.).
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 16. 11:33 | #82
kihagytad a teletábikat a felsorolásból :P :D (ott a lila állítólag még homár is, így akarják beleégetni a kisgyerekekbe, hogy homokosnak lenni normális dolog. röhej)
+1
VÁLASZ
Valentino 2011. 06. 16. 10:45 | #81
De amíg bárki hagyja espét és bíbört leadni a tévében a pokémon és a mitudomén mi között, hogy beleégjen a fejlődő gyermek agyába, és mikor pár év eltelik, gondolkodik hogy csajt akar, de nincs hogy lehetnek emlékszik hogy a tinik oda voltak ezekért akkor olyanná válik, közben pedig akaratlanul átesik a ló túloldalára...
0
VÁLASZ
bungle 2011. 06. 16. 10:27 | #78
Már a zombik sem a régiek. ;)
www.funpic.hu/en/categories/demotivational-posters/40470_gay-zombies?mode=latest&position=0
www.funpic.hu/en/categories/demotivational-posters/40470_gay-zombies?mode=latest&position=0
0
VÁLASZ
RokkantTroll 2011. 06. 16. 10:15 | #77
De azért a posztképen az I. és II. Világháborús katonákat összehasonlítani a XXI. századi ösztrogénhímekkel milyen kemény. EPIC!!!
0
VÁLASZ
Purple 2011. 06. 16. 08:37 | #76
szerintem undorító okádék fosul néznek ki ezek a kisfiúk emo hajjal, botsáska testtel, meg 3 méteres cipőben, amiben elvesznek :D nevetséges. mondjuk pont annyira, mint a 12 éves NÁCIK, meg az összes többi szélsőség...
ugyanakkor minden kornak megvoltak a selejtjei. de azért rendesen kurvul el a világ, vagy csak a net teszi lehetővé, hogy ezeket ennyire nyomon kövessük?
ugyanakkor minden kornak megvoltak a selejtjei. de azért rendesen kurvul el a világ, vagy csak a net teszi lehetővé, hogy ezeket ennyire nyomon kövessük?
+1
VÁLASZ
I. C. Wiener 2011. 06. 16. 07:37 | #75
Ennek tükrében talán mégsem indokolatlan a rinyálás, amennyiben ez is a szelekciós mechanizmus része, nemde? :)
Részemről lesz@rom, hogy ki hagyta el a farkát, és ki nem, max. jót röhögök a sok ("elsatnyult") gyökéren :)
Részemről lesz@rom, hogy ki hagyta el a farkát, és ki nem, max. jót röhögök a sok ("elsatnyult") gyökéren :)
0
VÁLASZ
CyTec2011 2011. 06. 16. 06:01 | #74
Egyre több az elfajult köcsög gyökér, ez tény és zárjuk le a vitát. Akárki akármit is mond és jöhet itt korokkal meg egyebekkel a lényegen nem változtat. Hála az égnek én már rég nem leszek mikor a jövő nemzedéke a buzik és korcsok bolygóján fog élni. De ez már az ő problémájuk lesz.
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 16. 03:42 | #73
"Csak nem a szétszívott, elbutult, liberális sziget fesztiválra járnak, hanem egy egészen más közegbe. az én felfogásom szerint normálisabb közegbe."
Épp annyira elbutult emberkék, akik kontrakulturális megfontolásból azt gondolják, hogy amiért nem a hajógyárin verik a farkukat a kedvenc bandájukra, máris különbek az általuk liberálisnak nevezett rétegnél, miközben halvány lila fingjuk sincs a liberalizmus mibenlétéről, de úgy általában a nacionalizmust félreértelmezik. A pénztárcás anekdotát, ha nem haragszol, nagy ívben letojom, tucatnyi hasonló példát tudnék hozni nem-magyarszigetes történések alapján, az érdemi vitához azonban nem tenne hozzá semmit.
Épp annyira elbutult emberkék, akik kontrakulturális megfontolásból azt gondolják, hogy amiért nem a hajógyárin verik a farkukat a kedvenc bandájukra, máris különbek az általuk liberálisnak nevezett rétegnél, miközben halvány lila fingjuk sincs a liberalizmus mibenlétéről, de úgy általában a nacionalizmust félreértelmezik. A pénztárcás anekdotát, ha nem haragszol, nagy ívben letojom, tucatnyi hasonló példát tudnék hozni nem-magyarszigetes történések alapján, az érdemi vitához azonban nem tenne hozzá semmit.
0
VÁLASZ
RockerBandy 2011. 06. 15. 22:48 | #71
Nana... Hétköznapian öltözködöm, nem tűnök ki a tömegből. De a Magyar sziget? ott ugyan nem találsz Flinstones 2.0 -t... Ja, hogy a hagyományőrző fellépésekről láttál képet? Az egykori életet bemutató előadásokról? Az alapján ne ítélkezz. Ott is ugyanolyan hétköznapi emberek szórakoznak.
Csak nem a szétszívott, elbutult, liberális sziget fesztiválra járnak, hanem egy egészen más közegbe. az én felfogásom szerint normálisabb közegbe.
Ha így nézed, nem hiszem, hogy sokat jártál Magyar szigeten. Ott, ha kinn felejted a pénztárcádat egy fél órára nem ürül ki (megtörtént eset).
Csak nem a szétszívott, elbutult, liberális sziget fesztiválra járnak, hanem egy egészen más közegbe. az én felfogásom szerint normálisabb közegbe.
Ha így nézed, nem hiszem, hogy sokat jártál Magyar szigeten. Ott, ha kinn felejted a pénztárcádat egy fél órára nem ürül ki (megtörtént eset).
0
VÁLASZ
kotta 2011. 06. 15. 22:43 | #70
Ennyi. Emancipáció, gender akármi, húdenagy szabaccság... dumák. Az eredmény látható. Nem a dagadó izmoktól, alkoholbűztől, szőrtől, hanyagoltságtól férfi a férfi, de azér' ez az emo-szerű cucc mégiscsak gáz. Valamiért régebben ilyen nem volt, még a hippiknél is volt fiú-nem fiú felosztás.
Miért van ez? Kell ez? Jó ez?
Hát majd meglátjuk...
Miért van ez? Kell ez? Jó ez?
Hát majd meglátjuk...
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 06. 15. 22:38 | #69
Ja de ahhoy hogy valaki megcsinálja ezt tökösnek is kell lennie. tokiyo hoteles sráctól szerintem még egy lány sem dőlne el ha az bemosna neki. De feltételezem még össze is törné a kis kezecskéjét. Gondolom még festi is a körmeit tehát ökölbe sem tudná zárni max pofonról beszélhetünk.
0
VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 06. 15. 22:36 | #68
Amúgy nemtom, valaki olvasta-e a cikket, de körülbelül annyi alapja sincs basszus, mint ahány sor. Hárommillió éve még homo sapiens sem volt, az meg hogy csak negyvenakárhány gén van a kromoszómán, lehet az is, hogy annyi bőven elég a fajfennmaradáshoz. Utálom, amikor biológiával faszomkodnak.
Am meg a témához annyit, hogy a kép jobb oldalára odavághattak volna pár SEALes vagy SAS-es fenegyereket, csak a kontraszt kedvéért :P :D
Am meg a témához annyit, hogy a kép jobb oldalára odavághattak volna pár SEALes vagy SAS-es fenegyereket, csak a kontraszt kedvéért :P :D
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 22:03 | #66
Persze, de ezekből a tendenciákból éppen az általam említett példák miatt hülyeség hosszútávú következtetéseket levonni. A kultúrszociológia nem egzakt, hanem leíró diszciplína, nem véletlen, hogy a megfigyelései alapján általában csak újságírók, s nem tudósok bocsátkoznak jóslatokba.
0
VÁLASZ
I. C. Wiener 2011. 06. 15. 21:52 | #65
Attól, hogy "rengeteg olyan korszaka létezett az emberi történelemnek, amelyek során olyan divatirányzatok uralkodtak a férfiak körében, amelyek más korok perspektívájából "férfiatlannak", feminimnek tűntek" még nem kell, hogy tetsszen, nem?
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 21:31 | #64
Sehol sem implikáltam, hogy minden Magyar Szigetes odalenne a középkori játékszerekért, illetve, hogy minden, a párnája alatt visszacsapó íjjal alvó lurkó a Magyar Szigetre járna. Magát a jelenséget minősítettem anakronisztikusnak. Hogy lenézem-e a Magyar Sziget teljes látogatói körét? Nyilván nem, mint mondtam egyik szervezőt ismerem, ami annyit tesz, néha napján összefutunk egy-egy összejövetelen, újkori szlenggel élve még talán haverok is vagyunk valamilyen szinten. Három éve részt vettem egy irodalmi szakkörön, ahová szintén járt egy nemzeti rockra gerjedő társaság és tudtommal jártak a Magyar Szigeten is. De hogy még egyszerűbb legyen: nem ismerek mindenkit, aki eljár a rendezvényre. Nem mentegetőzök, csak szemléltetném, hogy a szememben az, hogy ki milyen rendezvényt látogat, lófaszt sem számít az illető megítélése szempontjából. Csupán arra gondoltam, hogy a tisztelt kommentelőréteg a szűkfarmeros hipsterekkel szemben az íjászatot, lovaglást, meg hasonlókat gyakorló emberkéket machónak tartja.
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 21:19 | #63
És ezt most azért kérdezem, mert úgy tűnik nekem, hogy ezek alapján ítéled meg és nézed le a Magyar Sziget teljes látogatói körét. Cáfolj meg, kérlek! :)
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 21:17 | #62
Ezért raktam zárójelbe a nem divatot.
És a srác meg az interneten látott képek alapján ítéled meg tán a Magyar Sziget teljes látogatói körét? (Szintén csak érdeklődés. Tudom, hogy vannak nyilatkozatok, cikkek, beszámolók is a világon, amikhez bárki hozzájuthat, de azokat is meg lehet egyoldalúan írni. Nem hiszek a pártatlan sajtóban, és nagyon ritka, amikor korrekt tudósítást olvasok akárhol is.)
És a srác meg az interneten látott képek alapján ítéled meg tán a Magyar Sziget teljes látogatói körét? (Szintén csak érdeklődés. Tudom, hogy vannak nyilatkozatok, cikkek, beszámolók is a világon, amikhez bárki hozzájuthat, de azokat is meg lehet egyoldalúan írni. Nem hiszek a pártatlan sajtóban, és nagyon ritka, amikor korrekt tudósítást olvasok akárhol is.)
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 20:45 | #61
De látod, pont az a poén, hogy divat! Nem mainstream nyilván, de divatos hobbi egy arra fogékony réteg körében. Hogy melyik ez a réteg? A Magyar Sziget potencionális látogatói! Miért? Mert mindig van lehetőség nyilacskázni, lovacskázni, valamelyik évben még betyárnindzsa bemutató is volt (régóta ismerek egy srácot, aki évek óta részt vesz a rendezvény szervezésében). Így már működik a párhuzam.
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 20:28 | #60
Gyakorlatilag erre voltam kíváncsi!
Köszönöm! :)
A párhuzammal azonban nem értek egyet. Lehet valami idejétmúlt, de attól, mert ma már "nem divat", még tevékenységként, kulturált keretek között szerintem simán fent lehet tartani.
Te így gondolod, én úgy. Szerintem ezt, hacsak nem szeretnél még hozzáfűzni valamit, lezártnak tekinthetjük.
Köszönöm! :)
A párhuzammal azonban nem értek egyet. Lehet valami idejétmúlt, de attól, mert ma már "nem divat", még tevékenységként, kulturált keretek között szerintem simán fent lehet tartani.
Te így gondolod, én úgy. Szerintem ezt, hacsak nem szeretnél még hozzáfűzni valamit, lezártnak tekinthetjük.
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 20:15 | #56
Oké, akkor melyik részére is kéne reagálnom? Vagy most komolyan azt várod el tőlem, hogy én adjak számot arról, hogy te hogyan is vélekedsz rólam, tehát én interpretáljam vissza, neked a rólam alkotott véleményedet?
Nézd, én mindenkivel toleráns vagyok vagy legalábbis az próbálok lenni, kivéve persze azokkal, aki olyan fajta ideológia mellett sorakoznak fel, ami egészen egyszerűen intoleranciára alapozódik. Ezeket az emberkéket sem törölném el a föld színéről vagy ilyesmi, de nem érzem szükségét annak, hogy finomkodjak pl.: fundamentalistákkal, sovinisztikkál, rasszistákkal, szélsőséges nacionalistákkal, satöbbi. A Magyar Szigeteseket viszont nem sértegettem, csak finoman utaltam arra, hogy a középkori hadászat, meg úgy általában az ősmagyar romantikába való beleszerelmesedés, mint hobbi, lehet hogy férfias, de mindemellett totálisan anakronisztikus is, pont úgy, mint a Flintstones.
Nézd, én mindenkivel toleráns vagyok vagy legalábbis az próbálok lenni, kivéve persze azokkal, aki olyan fajta ideológia mellett sorakoznak fel, ami egészen egyszerűen intoleranciára alapozódik. Ezeket az emberkéket sem törölném el a föld színéről vagy ilyesmi, de nem érzem szükségét annak, hogy finomkodjak pl.: fundamentalistákkal, sovinisztikkál, rasszistákkal, szélsőséges nacionalistákkal, satöbbi. A Magyar Szigeteseket viszont nem sértegettem, csak finoman utaltam arra, hogy a középkori hadászat, meg úgy általában az ősmagyar romantikába való beleszerelmesedés, mint hobbi, lehet hogy férfias, de mindemellett totálisan anakronisztikus is, pont úgy, mint a Flintstones.
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 20:07 | #54
Elnézést, nem kérdést tettem fel, hanem csak az ott leírt gondolat vetődött fel bennem.
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 20:04 | #51
Nem fogalmaztál teljesen egyértelműen, és a korábbi véleményeid ismerve (nagyrészt, mindent nem olvastam már el én sem) tettem fel a kérdést. Emellett egy szóval nem mondtam, remélhetőleg nem is utaltam arra, hogy el akarnál tiltani akárkit is a Magyar Szigetről!
Hiányolom a választ.
Hiányolom a választ.
0
VÁLASZ
Mr. Wallace 2011. 06. 15. 20:02 | #50
Közel 60 éve hallom ezt a "mai fiatalokat" szapuló szöveget. Ezt a formáját általában addig nyomják, míg az egyik leszólt ifjú jól állon nem vágja az illetőt, aki ezután a "nincs ezekben semmi tisztelet" sablonra vált át.
+1
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 19:59 | #49
1) Semmi sem írja elő, hogy tiszteljem a vallásodat, vagy bárki vallását ha már itt tartunk.
2) Tudomásom szerint az abban hívők sem értik, s nem is áll szándékukban érteni a saját "teremtésmítoszukat", hanem csak hisznek benne, legyen akármilyen baromság is (tudod ez lenne a vallásos hit definíciója). Például a judeokeresztény teremtéstörténet(ek)ben (Biblia mindjárt kettővel indít, tudtad?).
2) Tudomásom szerint az abban hívők sem értik, s nem is áll szándékukban érteni a saját "teremtésmítoszukat", hanem csak hisznek benne, legyen akármilyen baromság is (tudod ez lenne a vallásos hit definíciója). Például a judeokeresztény teremtéstörténet(ek)ben (Biblia mindjárt kettővel indít, tudtad?).
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 19:56 | #48
Hol akartam én eltiltani a bárkit is a Magyar Szigettől? Csak ellenpéldaként hoztam fel arra, hogy a férfiak úgy általában "elnőiesednének". Vagy akkor tessék csak hajtogatni ezt a hülyeséget, megnézném, hogy egy arra érzékeny vérmagyar mentalitású tinédzser hogyan reagálna arra, ha valaki csak úgy "nőiesnek" nevezné. :D
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 19:52 | #46
Szerintem amúgy felfújjátok kicsit a dolgokat. (Mindkét oldalról.)
Ilyen férfiak mindig is voltak, csak nem olyan társadalomban éltünk, ahol ez eddig ennyire előtérben lehetett. Meg a nőknek is más szerepük volt, mint ma. Most itt vannak, de hol láthatók ezek túlsúlyban? A médiában! Az utcán hány ilyet látni? Lényegesen kevesebbet, sőt!
Tény, hogy vannak jegyek, főleg viselkedésben, ami nem az idealizált férfi személyiségjegyeivel egyezik, de kérdem én, ezek ki változtathat?
Ha valaki azt gondolja, hogy a gyereknek kultúra kell, de pl. röhög azon a szerencsétlen Győzikén, akkor miről beszélünk? (Akinek nem inge...!)
Változtak az idők. Tény. Változott a társadalom is vele együtt. Ez is tény. Meg változott a közízlés is. Szintén tény. (Hogy milyen irányba, itt nézzen mindenki magába, mielőtt másba nézne.) De a hozzáállást még mindig mi döntjük el. És úgy látom, ezt sokan elfelejtik (nem feltétlen az itt kommentelőkre gondolok!).
Hányan kattintanak youtube-on Magyarországról Fluor Mizujára, mint mondjuk Mozart vagy Schubert zenéire, vagy akár bármelyik, zeneileg igényes könnyűzenére, pl. After Crying, Pink Floyd, Ayreon, stb. (itt sem lehet egy stílust felsorolni)? Érdekes statisztika lenne, de szerintem mindannyian tudjuk a végeredményt.
Ha nagyon le akarom sarkosítani, egyszerűsíteni, és szélsőségekbe elvinni a dolgokat, akkor mondhatnám (feltételes mód!) azt is, hogy könnyebb tarkón vágni a gyereket egy rossz jegyért, mint leülni vele tanulni. (Remélem, azért ezt úgy értitek, hogy nem feltétlen szó szerint!)
Hozzáteszem: ez az én véleményem.
Ilyen férfiak mindig is voltak, csak nem olyan társadalomban éltünk, ahol ez eddig ennyire előtérben lehetett. Meg a nőknek is más szerepük volt, mint ma. Most itt vannak, de hol láthatók ezek túlsúlyban? A médiában! Az utcán hány ilyet látni? Lényegesen kevesebbet, sőt!
Tény, hogy vannak jegyek, főleg viselkedésben, ami nem az idealizált férfi személyiségjegyeivel egyezik, de kérdem én, ezek ki változtathat?
Ha valaki azt gondolja, hogy a gyereknek kultúra kell, de pl. röhög azon a szerencsétlen Győzikén, akkor miről beszélünk? (Akinek nem inge...!)
Változtak az idők. Tény. Változott a társadalom is vele együtt. Ez is tény. Meg változott a közízlés is. Szintén tény. (Hogy milyen irányba, itt nézzen mindenki magába, mielőtt másba nézne.) De a hozzáállást még mindig mi döntjük el. És úgy látom, ezt sokan elfelejtik (nem feltétlen az itt kommentelőkre gondolok!).
Hányan kattintanak youtube-on Magyarországról Fluor Mizujára, mint mondjuk Mozart vagy Schubert zenéire, vagy akár bármelyik, zeneileg igényes könnyűzenére, pl. After Crying, Pink Floyd, Ayreon, stb. (itt sem lehet egy stílust felsorolni)? Érdekes statisztika lenne, de szerintem mindannyian tudjuk a végeredményt.
Ha nagyon le akarom sarkosítani, egyszerűsíteni, és szélsőségekbe elvinni a dolgokat, akkor mondhatnám (feltételes mód!) azt is, hogy könnyebb tarkón vágni a gyereket egy rossz jegyért, mint leülni vele tanulni. (Remélem, azért ezt úgy értitek, hogy nem feltétlen szó szerint!)
Hozzáteszem: ez az én véleményem.
+1
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 19:45 | #44
A másodállásom miatt rendszeresen látom a "mai fiataloknak" nevezett, általam továbbra is megragadhatatlanul tág réteg képviselőit (alkalmi partifotós vagyok). Mindemellett hobbim a különböző idiótábbnál idiótább trendek követése, amolyan külső szemlélőként. A legutolsó egységesnek mondható divatkorszakok a 90-es évek military-ja, az azt követő modern hip-hop és egy rövidke trance/house lufi voltak, azóta nem volt egyetlen egységes, kimondottan tinédzserekre jellemző trend sem, sem a divat, sem a zenei irányzatok, sem bármilyen egyéb jellegű stílus tekintetében. Az viszont elég nevetséges, hogy most hirtelen a nevelés számlájára akarod írni a serdülőkori, általában a szülői autoritással szemben eszkalálódó ellenkulturális trendeket, bár ez mondjuk megmagyarázná, hogy az egykor rendszerváltó ifjúság gyerekei miért követelnek újra diktatúrát. Mert most az a menő? :D
0
VÁLASZ
notaprisoner 2011. 06. 15. 19:36 | #43
Nem értem, miért a Magyar Szigetet hoztad fel példának.
Ugyanúgy magánügyük, hogy egy fesztiválon ők éppen teszem azt, nyíllal lőnek, vagy épp jurtában laknak, vagy hogy épp félmeztelen, feszítve állnak a fényképezőgép elé, mint ahogy a fenti képeken látható férfiaknak ez a fajta öltözködése. Olyanok, amilyenek, ezen azt hiszem, lehetünk egy véleményen.
(Ugyanúgy feszíteni cigányok is szoktak, karddal, pénzzel, pisztollyal [myvip...], de a diszkóban is, rapperek között, meg metal koncerten is ugyanúgy találni feszítő legényeket...)
Szóval igazából azt nem értem, hogy az oké, hogy valami nem tetszik, és van véleményed, aminek hangot is adsz, de számomra úgy tűnik, az általános toleranciád és az eddig megismert "nem érdekel, ki milyen, mert joga van hozzá" hozzáállásod mégsem terjedne ki mindenkire...
Nem támadásképp, csupán érdekel.
Ugyanúgy magánügyük, hogy egy fesztiválon ők éppen teszem azt, nyíllal lőnek, vagy épp jurtában laknak, vagy hogy épp félmeztelen, feszítve állnak a fényképezőgép elé, mint ahogy a fenti képeken látható férfiaknak ez a fajta öltözködése. Olyanok, amilyenek, ezen azt hiszem, lehetünk egy véleményen.
(Ugyanúgy feszíteni cigányok is szoktak, karddal, pénzzel, pisztollyal [myvip...], de a diszkóban is, rapperek között, meg metal koncerten is ugyanúgy találni feszítő legényeket...)
Szóval igazából azt nem értem, hogy az oké, hogy valami nem tetszik, és van véleményed, aminek hangot is adsz, de számomra úgy tűnik, az általános toleranciád és az eddig megismert "nem érdekel, ki milyen, mert joga van hozzá" hozzáállásod mégsem terjedne ki mindenkire...
Nem támadásképp, csupán érdekel.
0
VÁLASZ
Ytsro 2011. 06. 15. 19:31 | #41
Hehehe. Olvastam a kommenteket is, pontosabban átfutottam és milyen érdekes, hogy nemcsak utcán ránézésre nem tudod már, hogy ki a buzi, ki nem, mert néhány divatszamár már travesztibb mint egy kályhamelegítő buzi, hanem már írás közben, saját gondolatmeneteinkben sem...
Erre (mármint kinézetre és összekeverésre) volt jó példa, amikor barátommal és az ő toleráns, de hetero tini öccsével muszályból partira vetődtünk el. Ott találkoztam volt osztálytárssal abból a korból, amikor még nem vállaltam magam. Egy csendes pillanatban megkérdezte: Te, ez a buzika hogy hogy veletek bulizik. Mire pironkodva közöltem: Hááát, pedig ő az egyetlen közülünk, aki a csajokat szereti... Fél óráig fulladozott a piától, amit ivott.
Különben meg érdekes ez a lányos pasik és a nők kérdés. Mert általában ezekre a pasikra nem a nők, hanem a lányok vannak rácuppanva sztm. Sőt, saját rokonságomban azt is veszem észre, hogy ki is növik. Unokahúgaim is tini éveiken át jaj Tokio Hotel, meg fene se tudja még mi, azt se tudtam eldönteni, hogy fiú-e egyáltalán akinek a képet csókolgatja, szóval tipikusak voltak. Most elvégezték sulit, egyik dolgozik, másik egyetemen, erre mindkettőnek magas, szelésvállú stb, szóval férfias pasija van, akire 2 éve még azt mondták fúj.
Más nem így vette észre, hogy kinövik?
Csak az a helyzet megint, hogy ami az utcán színes, vagy különc, előbb feltűnik a szemünkben, és ami feltűnőbb az előbb szerepel bármely médiában és ott is azt látjuk többségben? Miközben nem csak az van, csak a fény arra esik jobban?
És ugyanilyen megfontolásból, média, reklám stb észre kell venni, hogy fiatalodik. Hiába nem a tini a családban a kereső, manapság az egyik legbefolyásosabb tényező a háztartásban, hogy a pénz mire megy el... A célközönség tehát a fiatalok fele tolódik, így amit látunk és sugároznak az is...
Egy szó mint száz... Az érdekek által vezérelt ferde tükör sajna ezt a képet mutatja és sajna ez nekünk nem tetszik, és ennek az oka az, hogy nem is nekünk mutogatják, ezért nem értjük, ezért nem tetszik. :(
Felebarátim, ma már legkésőbb 25 fölött kiöregedtünk ebből a világból...
Erre (mármint kinézetre és összekeverésre) volt jó példa, amikor barátommal és az ő toleráns, de hetero tini öccsével muszályból partira vetődtünk el. Ott találkoztam volt osztálytárssal abból a korból, amikor még nem vállaltam magam. Egy csendes pillanatban megkérdezte: Te, ez a buzika hogy hogy veletek bulizik. Mire pironkodva közöltem: Hááát, pedig ő az egyetlen közülünk, aki a csajokat szereti... Fél óráig fulladozott a piától, amit ivott.
Különben meg érdekes ez a lányos pasik és a nők kérdés. Mert általában ezekre a pasikra nem a nők, hanem a lányok vannak rácuppanva sztm. Sőt, saját rokonságomban azt is veszem észre, hogy ki is növik. Unokahúgaim is tini éveiken át jaj Tokio Hotel, meg fene se tudja még mi, azt se tudtam eldönteni, hogy fiú-e egyáltalán akinek a képet csókolgatja, szóval tipikusak voltak. Most elvégezték sulit, egyik dolgozik, másik egyetemen, erre mindkettőnek magas, szelésvállú stb, szóval férfias pasija van, akire 2 éve még azt mondták fúj.
Más nem így vette észre, hogy kinövik?
Csak az a helyzet megint, hogy ami az utcán színes, vagy különc, előbb feltűnik a szemünkben, és ami feltűnőbb az előbb szerepel bármely médiában és ott is azt látjuk többségben? Miközben nem csak az van, csak a fény arra esik jobban?
És ugyanilyen megfontolásból, média, reklám stb észre kell venni, hogy fiatalodik. Hiába nem a tini a családban a kereső, manapság az egyik legbefolyásosabb tényező a háztartásban, hogy a pénz mire megy el... A célközönség tehát a fiatalok fele tolódik, így amit látunk és sugároznak az is...
Egy szó mint száz... Az érdekek által vezérelt ferde tükör sajna ezt a képet mutatja és sajna ez nekünk nem tetszik, és ennek az oka az, hogy nem is nekünk mutogatják, ezért nem értjük, ezért nem tetszik. :(
Felebarátim, ma már legkésőbb 25 fölött kiöregedtünk ebből a világból...
0
VÁLASZ
DavidKSC 2011. 06. 15. 19:29 | #40
ott az eredmény,hogy a tudósok is már elkezdtek kutakodni iránta.nem dühöngök.nem megyek sehova.nem találtak,talán mert nem volt jó és eltűnt?szinte mindenki egyetért a cikkel,csak te nem.nem lehet,hogy te tévedsz?lehet te is ilyen kis buzacsíra vagy?:Dfeminimebb kulturális csoport bazmeg,ilyen nem is létezik!a férfi az férfi,a nő az nő,ezért lettük így teremtve,és nem összevissza.
0
VÁLASZ
Stickhorse 2011. 06. 15. 19:28 | #39
Tudod Ghavin, a mostani fiatal generációknál nagy általánosságban jellemző az, amiről a post szól, nem csak egy-egy "elszigetelt csoportra". Namost ha ezek a generációk fogják felnevelni a következő korok fiataljait, hát nem tudom, hogy abból mi lesz...
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 19:19 | #38
"elméletben ez mind szép és jó,de ha annyira jó lenne,eddig mért nem volt?talán kipróbálták,csak nem működött."
Nem volt lehetőség kipróbálni, pár törzsi szinten élő közösséget leszámítva nincs nyoma annak, hogy valaha is létezett volna olyan társadalom, amelynek vezető és szervező rétegét elsősorban nők alkották volna, de még valódi egalitárius társadalmak sem léteztek soha sem.
"itt nem a homoszexuálisokról van szó,ezt nemtom mért nem veszed figyelembe,hanem a sima férfiakról,akik kezdenek nőiesedni."
Hányszor kell még a szádba rágnom, hogy nem valamennyi férfi nőiesedik el, hanem csak azon réteg, amelyik a hagyományos férfi nemi szerepekhez képest "feminimebb" kulturális irányzatokhoz csapódik?
"meg ez a túl liberális hozzáállás vezetett ide is,mindent csak hagyni-engedni,semmi korlátozás,persze hogy szarban van az egész világ úgy ahogy."
Inkább liberalizmus, mint hogy hatalommániás faszok előírják bárkinek is, hogy hogyan öltözködhetnek. Ha ez neked nem tetszik, akkor nyúlcipőt fel, meg se állj Észak-Koreáig. Ezzel a mentalitással, garantálhatom, hogy az az ország lenne neked a Kánaán.
"tessék,itt az eredmény..."
Milyen eredmény? Továbbra sem látom a problémát, ami miatt ajvékolsz. Attól, hogy bizonyos divatirányzatokat követő emberkék nem ferencjóskában (vagy tudom is én te mit tartasz férfias öltözetnek) rohangálnak, az téged a legkevésbé sem befolyásol, legfeljebb ha a szabadidőd egy részét kimondottan arra pazarlod, hogy ilyen bagatell faszságokon dühöngj.
Nem volt lehetőség kipróbálni, pár törzsi szinten élő közösséget leszámítva nincs nyoma annak, hogy valaha is létezett volna olyan társadalom, amelynek vezető és szervező rétegét elsősorban nők alkották volna, de még valódi egalitárius társadalmak sem léteztek soha sem.
"itt nem a homoszexuálisokról van szó,ezt nemtom mért nem veszed figyelembe,hanem a sima férfiakról,akik kezdenek nőiesedni."
Hányszor kell még a szádba rágnom, hogy nem valamennyi férfi nőiesedik el, hanem csak azon réteg, amelyik a hagyományos férfi nemi szerepekhez képest "feminimebb" kulturális irányzatokhoz csapódik?
"meg ez a túl liberális hozzáállás vezetett ide is,mindent csak hagyni-engedni,semmi korlátozás,persze hogy szarban van az egész világ úgy ahogy."
Inkább liberalizmus, mint hogy hatalommániás faszok előírják bárkinek is, hogy hogyan öltözködhetnek. Ha ez neked nem tetszik, akkor nyúlcipőt fel, meg se állj Észak-Koreáig. Ezzel a mentalitással, garantálhatom, hogy az az ország lenne neked a Kánaán.
"tessék,itt az eredmény..."
Milyen eredmény? Továbbra sem látom a problémát, ami miatt ajvékolsz. Attól, hogy bizonyos divatirányzatokat követő emberkék nem ferencjóskában (vagy tudom is én te mit tartasz férfias öltözetnek) rohangálnak, az téged a legkevésbé sem befolyásol, legfeljebb ha a szabadidőd egy részét kimondottan arra pazarlod, hogy ilyen bagatell faszságokon dühöngj.
0
VÁLASZ
DavidKSC 2011. 06. 15. 19:05 | #37
elméletben ez mind szép és jó,de ha annyira jó lenne,eddig mért nem volt?talán kipróbálták,csak nem működött.itt nem a homoszexuálisokról van szó,ezt nemtom mért nem veszed figyelembe,hanem a sima férfiakról,akik kezdenek nőiesedni.meg ez a túl liberális hozzáállás vezetett ide is,mindent csak hagyni-engedni,semmi korlátozás,persze hogy szarban van az egész világ úgy ahogy.az ember olyan,hogy ha nincsenek határok,akkor ő bizony határok nélkül él,ezért kell korlátok közé szorítani mindent,nem a liberális maszlagot fújni hogy mindent lehet meg mindent elkell nézni.tessék,itt az eredmény...
0
VÁLASZ
termi-nator 2011. 06. 15. 19:03 | #36
"Hárommillió évvel ezelőtt az Y-kromoszómán mintegy 1400 gén volt"
na, innentől kezdve nincs értelme foglalkozni a témával
na, innentől kezdve nincs értelme foglalkozni a témával
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 18:57 | #35
Én nem aggódok, mint ahogy a cikk is utalt rá, az Y-kromoszóma romlásából következő problémákat elvben számos módon orvosolhatjuk a jövőben. Homoszexuálisok mindig is voltak, vannak és lesznek, nem ezen múlik a dolog, ez sokkal inkább biológiai és szociológiai, semmint szexuálpszichológiai tényezőkön múlik. Meg különben is, a militáns feministák a megmondhatói, hogy egy nők vezette társadalom sokkal sikeresebb lenne, mint az eddigi, nagy általánosságban patriarchálisnak nevezhető civilizáció.
0
VÁLASZ
DJ Öcsike 2011. 06. 15. 18:56 | #34
Érdekes, én is hasonlókat tapasztaltam én sem vagyok nagyöreg (sőtmitöbb öreg sem), de az iskolában már tapasztalható az "eltunyulás" . Mikor én voltam általánosban alsós a nagyokat előreengedtük, nem beszéltünk vissza nekik.....Viszont épp 1 hete voltam a régi iskolámban megnézni , mennyit változott, és bizony nagyon sok minden megváltozott a kis 3.-osoktól olyan káromkodásokat hallottam, hogy nem hittem a fülemnek, arról nem is beszélve, hogy a felsősök közül már sokan cigiztek is, ami egy másik probléma a cigit sokkal szigorúbban kéne árusítani, nem minden kis taknyosnak kéne megengedni, hogy cigit vegyenek, mert azzal már nem is törődöm, hogy velük mi lesz ő bajuk de mivel általában a cigisek a "menők" ezért köréjük csoportosulnak, és többszörös passzív dohányzás miatt nem tudják a kis kölykök miért köhögnek, ha nem is cigiznek, hát ezért ! A másik kedvenc jelenségem a "bandázás" ami már nem azt jelenti, hogy páran lődörgünk, hanem azt, hogy kunyerálunk egy kis pénzt az ősöktől, és veszünk belőle piát azt jól berúgunk ! A zenéről már nem is beszélve, ha ezeket a nyálas izéket annak nevezzük !
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 18:49 | #32
"De ez már a saját korunkban is férfiatlannak tűnik."
...Bizonyos kulturális hátterű embereknek. Mit utaltam rá, jelenleg a szubkulturális szinkretizmus korszakát éljük, ugyanezzel az erővel gyűjthetnénk saját életüket a kőkorszaki hímerő jegyében szervező srácok képeit és mondhatnánk: "na tessék, visszafelé fejlődünk" (csak nézz meg pár képet a Magyar Szigetről, Flinstones 2.0).
"Butulnak a fiatalok..."
Nem. Csak te öregszel.
...Bizonyos kulturális hátterű embereknek. Mit utaltam rá, jelenleg a szubkulturális szinkretizmus korszakát éljük, ugyanezzel az erővel gyűjthetnénk saját életüket a kőkorszaki hímerő jegyében szervező srácok képeit és mondhatnánk: "na tessék, visszafelé fejlődünk" (csak nézz meg pár képet a Magyar Szigetről, Flinstones 2.0).
"Butulnak a fiatalok..."
Nem. Csak te öregszel.
0
VÁLASZ
DavidKSC 2011. 06. 15. 18:46 | #31
aki jön itt azzal,hogy ez csak divat és nem kell beleugatni,olvassátok már el azt a + cikket.Kihalhatnak a férfiak!Nem arról van szó,hogy valaki borotválja-e a honalját vagy sem,hanem egyszerűen a férfi lény kezd eltűnni bazmeg, a sok buzitól. Hát ezek után kurvára ne jöjjön senki nekem a liberális szarságával,hogy el kell fogadni a lányos fiúkat.Fogadjuk el,hogy kihal az emberiség???Azért mert az a divat???Normálisak vagytok???
0
VÁLASZ
cripio 2011. 06. 15. 18:33 | #30
"más korok perspektívájából "férfiatlannak", feminimnek tűntek"
De ez már a saját korunkban is férfiatlannak tűnik.
Ez az elkislányosodást én csak a 90-es évek után születetteknél látom, tényleg mintha egy szakadás lennek az előtte levő generációtól.
Butulnak a fiatalok...
De ez már a saját korunkban is férfiatlannak tűnik.
Ez az elkislányosodást én csak a 90-es évek után születetteknél látom, tényleg mintha egy szakadás lennek az előtte levő generációtól.
Butulnak a fiatalok...
0
VÁLASZ
lb7 2011. 06. 15. 18:24 | #29
Csak, hogy a női oldalról is legyen hozzászólás... :P
Ezek nem férfiak...pfff... ilyen mellett egy nő nem érezheti magát nőnek és még csak biztonságban sem érezheti magát... ezek csak a kislányoknak kellenek, egy igazi nőnek nem.
...inkább legyen kigyúrt, kopasz, maffiózó kinézetű "állat" egy pasi, mint egy ilyen elkorcsosult kisfiú. Itt most természetesen a szélsőségekről beszélek, nem az átlag, normálisan öltözködő, normálisan kinéző férfiakról. :)
Ezek nem férfiak...pfff... ilyen mellett egy nő nem érezheti magát nőnek és még csak biztonságban sem érezheti magát... ezek csak a kislányoknak kellenek, egy igazi nőnek nem.
...inkább legyen kigyúrt, kopasz, maffiózó kinézetű "állat" egy pasi, mint egy ilyen elkorcsosult kisfiú. Itt most természetesen a szélsőségekről beszélek, nem az átlag, normálisan öltözködő, normálisan kinéző férfiakról. :)
0
VÁLASZ
Aszka 2011. 06. 15. 17:26 | #28
Váááááá globális felmelegedés -.-
amint valaki írta, majd visszajönnek kb 20 et múlva a macsók. Ehez csak annyit, mivel mégodébb írták, hogy a nők felfelé törnek, nehogy ők legyenek a "macsók".....
undorító a mai világ -.- :'(
utcán látsz egy jó csajt. nézed, elgondolkozol mit tennél vele, aztán meglátod, hogy mégis MI AZ (kiderül, hogy egy homokos kis mai tinisrác-.-)
akkor b.ssz.k meg............
amint valaki írta, majd visszajönnek kb 20 et múlva a macsók. Ehez csak annyit, mivel mégodébb írták, hogy a nők felfelé törnek, nehogy ők legyenek a "macsók".....
undorító a mai világ -.- :'(
utcán látsz egy jó csajt. nézed, elgondolkozol mit tennél vele, aztán meglátod, hogy mégis MI AZ (kiderül, hogy egy homokos kis mai tinisrác-.-)
akkor b.ssz.k meg............
0
VÁLASZ
Ghavin 2011. 06. 15. 16:39 | #27
Kissé elvonatkoztatva a diskurzus tudományos, szociális vonalától: igazából nem tudom min rinyálnak egyesek, rengeteg olyan korszaka létezett az emberi történelemnek, amelyek során olyan divatirányzatok uralkodtak a férfiak körében, amelyek más korok perspektívájából "férfiatlannak", feminimnek tűntek.
pár példa.:
XVIII. századi francia öltözködés, ami meghatározta a kor egész férfi divatját a nyugati világban
http://www.pirateninjazombievampire.com/uploaded_images/Habitdeceremonie-771304.JPG
Késő viktoriánus angol divat
http://content.artofmanliness.com/uploads/2008/07/victorian_couple.jpg
70-es disco éra
http://www.eatliver.com/img/2007/2435.jpg
80-as évek glam-divatja
http://www.metal-archives.com/images/1/0/4/9/104979_photo.jpg
És még sorolhatnám napestig, mégis itt vagyunk. Jelenleg több száz szubkultúra képviselteti magát együttesen, nem lehet egyetlen generációra sem ráhúzni, hogy valamely divatirányzat úgymond elnyomná a többit, pár meleg, hipster és nu metalos csóka nem oszt, nem szoroz.
pár példa.:
XVIII. századi francia öltözködés, ami meghatározta a kor egész férfi divatját a nyugati világban
http://www.pirateninjazombievampire.com/uploaded_images/Habitdeceremonie-771304.JPG
Késő viktoriánus angol divat
http://content.artofmanliness.com/uploads/2008/07/victorian_couple.jpg
70-es disco éra
http://www.eatliver.com/img/2007/2435.jpg
80-as évek glam-divatja
http://www.metal-archives.com/images/1/0/4/9/104979_photo.jpg
És még sorolhatnám napestig, mégis itt vagyunk. Jelenleg több száz szubkultúra képviselteti magát együttesen, nem lehet egyetlen generációra sem ráhúzni, hogy valamely divatirányzat úgymond elnyomná a többit, pár meleg, hipster és nu metalos csóka nem oszt, nem szoroz.
0
VÁLASZ
Stickhorse 2011. 06. 15. 16:18 | #26
Metroszexuális...az... Sok hülyegyerek nem tudja jó dolgában, hogy mit csináljon...
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 06. 15. 16:18 | #25
http://www.epicfail.com/2011/06/08/double-multi-fail-2/
ja lehet így is élni csak hát.... A szőrös hónalj(honaljkutya) már rég nem menő pedig szerintem nem számítok fiatalnak. De az már 15-16 éve is gáznak számított.
A férfi legyen férfias. Vagy lesznek lányok, meg lányos fiúk.
ja lehet így is élni csak hát.... A szőrös hónalj(honaljkutya) már rég nem menő pedig szerintem nem számítok fiatalnak. De az már 15-16 éve is gáznak számított.
A férfi legyen férfias. Vagy lesznek lányok, meg lányos fiúk.
0
VÁLASZ
l3azsi 2011. 06. 15. 16:00 | #24
Talán majd az 50 évvel később élő, kultúránkért aggódó konzervatív 40-50 évesek meg azon fognak rinyálni, hogy bezzeg régen még fészbukon bökdösték egymást az emberek, és hogy az milyen romantikus volt, és hogy kiveszett a bökdösés meg a szmájlik varázsa, ami még megvolt 21. század elejének csodálatos gazdag kultúrájában. 22. században meg aztán lehet rinyálni az akkori dolgokon.
A férfiak csak alkalmazkodnak. Ha a haját, szemét, körmét festő, sminkelt, szolizó metroszexuális férfi a saját köreiben megkapja az elismerést, megkapja a puncit, megkapja a sikert és boldog, akkor ki vagy te 30-40 évesen szőrös hónaljjal, hogy bíráld? Csak egy másik férfi vagy, aki meg egy olyan környezethez alkalmazkodott, amiben egy férfi kevesebb kozmetikával kapta meg az elismerést és a sikert. Ha a metroszexuális fiú ítélkezni akarna, bizonyára igénytelennek mondana, mert szőrös a hónod alja, meg egyéb helyek. Ez az ítélkezés azonban olyan, mintha egy reneszánsz kori nemes vitázna egy ókori göröggel, hogy melyikük ruházkodási módja a jobb. Nincs Jobb. Ízlés van. Az ízlés meg teljes mértékben kor, kultúra, sőt, szubkultúra kérdése.
Egyébként kettős mérce az, hogy mindig csak a férfiakra mondjuk, hogy igazán lehetnének olyanok, mint régen. Ja, lehetnének. De akkor már illene az, hogy a ne csak a férfiak, hanem a nők is, sőt a két nem közötti viszony is legyen olyan, mint régen. A nőknek pápá karrier, szüljenek 8 gyereket, legyenek otthon, engedelmeskedjenek a férjüknek, legyen meg az az alá-fölérendeltségi viszony, ami megvolt akkor, mikor a "férfiak férfiak voltak". Mert a kettő csak együtt működne. Persze ezt csak gondolatban, mert ígyis úgyis fölösleges a józan ész és a haladás szelleme helyett a hagyományok szerint és nevében alakítani a dolgokat, az ugyanis nem vezet sehova.
A férfiak csak alkalmazkodnak. Ha a haját, szemét, körmét festő, sminkelt, szolizó metroszexuális férfi a saját köreiben megkapja az elismerést, megkapja a puncit, megkapja a sikert és boldog, akkor ki vagy te 30-40 évesen szőrös hónaljjal, hogy bíráld? Csak egy másik férfi vagy, aki meg egy olyan környezethez alkalmazkodott, amiben egy férfi kevesebb kozmetikával kapta meg az elismerést és a sikert. Ha a metroszexuális fiú ítélkezni akarna, bizonyára igénytelennek mondana, mert szőrös a hónod alja, meg egyéb helyek. Ez az ítélkezés azonban olyan, mintha egy reneszánsz kori nemes vitázna egy ókori göröggel, hogy melyikük ruházkodási módja a jobb. Nincs Jobb. Ízlés van. Az ízlés meg teljes mértékben kor, kultúra, sőt, szubkultúra kérdése.
Egyébként kettős mérce az, hogy mindig csak a férfiakra mondjuk, hogy igazán lehetnének olyanok, mint régen. Ja, lehetnének. De akkor már illene az, hogy a ne csak a férfiak, hanem a nők is, sőt a két nem közötti viszony is legyen olyan, mint régen. A nőknek pápá karrier, szüljenek 8 gyereket, legyenek otthon, engedelmeskedjenek a férjüknek, legyen meg az az alá-fölérendeltségi viszony, ami megvolt akkor, mikor a "férfiak férfiak voltak". Mert a kettő csak együtt működne. Persze ezt csak gondolatban, mert ígyis úgyis fölösleges a józan ész és a haladás szelleme helyett a hagyományok szerint és nevében alakítani a dolgokat, az ugyanis nem vezet sehova.
0
VÁLASZ
CyTec2011 2011. 06. 15. 15:38 | #23
Vissza kellene hozni a sorkötelességet, na ott legalább megnevelték kicsit az embert. Nekem is jót tett, pedig én sem repestem anno érte, de így visszagondolva jó buli volt és hasznos is. A mostani sok kis tacskó mit csinálna ott? A sarokban kuporodna az ujját szopva és anyuci után sírna?
0
VÁLASZ
BusKeyCome 2011. 06. 15. 15:08 | #22
Hirtelen ezek jutottak eszembe a cikkről. :)
http://www.youtube.com/watch?v=E67x4Q5kq3Q&feature=player_embedded#at=12
na, meg a kecsődi szarcsi sem marad6 ki. :)
http://www.youtube.com/watch?v=uL68SHy2xJY
http://www.youtube.com/watch?v=E67x4Q5kq3Q&feature=player_embedded#at=12
na, meg a kecsődi szarcsi sem marad6 ki. :)
http://www.youtube.com/watch?v=uL68SHy2xJY
0
VÁLASZ
bungle 2011. 06. 15. 15:03 | #20
Zacher Gáborral olvastam egy interjút nemrég, kiemelnék egy idevágó részt belőle:
Újságíró: Befolyásolja őket (a fiatalokról van szó) a média, a zene és a filmek világa is.
ZG: Egyértelműen. Ráadásul mostanában nincsenek példaképek sem. Látják a papírcsatornák papírembereit, de követendő példának tartják, mert három általánossal a zsebében Ferrarival jár, és szuper az élete. Szerepel. De lehet ő példakép? Nincs fajsúlya. Lebeg. Elfújja a szellő.
Egyetértek a média, filmek hatásával... Elég megnézni a mostanában divatos tini filmeket.
Régen pl. a vámpírok vért szívtak. Ma meg faszt.
Újságíró: Befolyásolja őket (a fiatalokról van szó) a média, a zene és a filmek világa is.
ZG: Egyértelműen. Ráadásul mostanában nincsenek példaképek sem. Látják a papírcsatornák papírembereit, de követendő példának tartják, mert három általánossal a zsebében Ferrarival jár, és szuper az élete. Szerepel. De lehet ő példakép? Nincs fajsúlya. Lebeg. Elfújja a szellő.
Egyetértek a média, filmek hatásával... Elég megnézni a mostanában divatos tini filmeket.
Régen pl. a vámpírok vért szívtak. Ma meg faszt.
+4
VÁLASZ
ismeretlen 2011. 06. 15. 14:36 | #16
Amúgy ez is megfordul majd megint. Mindig az van, hogy az előző korok trendjei ellen lázadoznak a fiatalok, vagy csak mennek szembe. Ha eddig a maszkulin macsó férfi volt a divat, akkor naná, hogy most az ellenkező. Amikor már telítve leszünk a lányos-fiúkkal, akkor meg majd megint a macsó lesz a divat. Ez örök körforgás, és mindig ismétlődik. Szóval aki igazi macsócsákókra vágyik, az várjon még vagy 20 évet és tele lesz a világ.
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 06. 15. 14:29 | #14
Ja de akkoriban a nemesek mivel nemesi családba kelett házasodni hogy a vérvonal megmaradjon rendesen beltenyészetet csináltak. És az akkor sem volt álltalános. Csak az alőkelő nemesi emberek körében. + akkoriban is voltak normális ruhák elég napóleont, vagy a katonákat megnézni hogy öltözködtek.
0
VÁLASZ
BusKeyCome 2011. 06. 15. 14:23 | #13
Kikérem magamnak ezt a cikket! Méghogy elnőiesednek a férfiak? Úgy felidegesítettem magam rajta, hogy sírtam egy sort, ráadásul amikor a belevágtam a szekrénybe még a körmöm is letörött... :)
+4
VÁLASZ
Balintos 2011. 06. 15. 14:19 | #12
A posztképre meg: ilyet szinte bármelyik korokból lehet csinálni. Be lehetne rakni a lisztes parókát, harisnyát, meg vmi npi cipőre hasonlító nemeseket a XVIII-XIX. századból (elég nézni egy XIV. Lajos képet), be lehetne rakni az Olimpián pucéran birkózó görögöket, hogy ezeknek mi bajuk van.
A kép olyan, mint az Amerika és Európa közti különbségekről szóló képek.
A kép olyan, mint az Amerika és Európa közti különbségekről szóló képek.
0
VÁLASZ
Balintos 2011. 06. 15. 14:10 | #9
A Sabbath akkoriban a legkeményebb zenét játszó együttesek közt volt, és valahogy sikerült szélesebb csoportot elérnie. Most a legkeményebb zenét játszó együttesek sokkal keményebbek, mint a Sabbath zenéje, de nincs meg az a széles közönség, mert az internetnek hála az ilyen zenéket hallgatók sokkal több zenéhez férnek hozzá, így széttagoltabbak.
Nincs hullámzás a rockzene keménységében, folyamatosan vannak olyan rétegei amik keményebbek minden korábbinál, de ellentétben a Sabbath zenéjével, ők soha nem lesznek világszerte ismertek.
Lehet, hogy a mainstreamben, közízlésben ez jelen van (azt mondják a divat is időről időre visszatér), de mondjuk egy Black Sheep Wallhoz is jóval súlyosabb/keményebb.
Nincs hullámzás a rockzene keménységében, folyamatosan vannak olyan rétegei amik keményebbek minden korábbinál, de ellentétben a Sabbath zenéjével, ők soha nem lesznek világszerte ismertek.
Lehet, hogy a mainstreamben, közízlésben ez jelen van (azt mondják a divat is időről időre visszatér), de mondjuk egy Black Sheep Wallhoz is jóval súlyosabb/keményebb.
0
VÁLASZ
riccso 2011. 06. 15. 13:30 | #7
Ami fura, hogy ezt én leginkább a zenében figyeltem meg, pl. rock(és ezt most a lehető legtágabb értelemben):
Kezdődött(többek közt) a Sabbath-al. Kialakították az alap hangzást, a stílust is talán. Pár évvel később jött a Judas, bevezették a szegecses bőrruhát, amit ma már inkább nevetségesnek tartanak az emberek, mint keménynek, pedig akkoriban nagyot ütött. Később jött a glam rock és a punk első hulláma: csillám ezerrel és smink, továbbá csőnadrágos punkok. Erre rá jöttek megint az új hullámok: trash metal, crossover punk; zúztak, mint Mari néni a rántott húst. Ma meg mi van? Megint előjött a smink; a punkot megcsúfoló punk rock-fiúbanda utánzatok nyavalyognak az életről.
Remélem sikerült érzékeltetnem a hullámzást "keménységi" szempontból( ja, és nem szándékoztam lelkekbe tiporni az utolsó sorral).
Kezdődött(többek közt) a Sabbath-al. Kialakították az alap hangzást, a stílust is talán. Pár évvel később jött a Judas, bevezették a szegecses bőrruhát, amit ma már inkább nevetségesnek tartanak az emberek, mint keménynek, pedig akkoriban nagyot ütött. Később jött a glam rock és a punk első hulláma: csillám ezerrel és smink, továbbá csőnadrágos punkok. Erre rá jöttek megint az új hullámok: trash metal, crossover punk; zúztak, mint Mari néni a rántott húst. Ma meg mi van? Megint előjött a smink; a punkot megcsúfoló punk rock-fiúbanda utánzatok nyavalyognak az életről.
Remélem sikerült érzékeltetnem a hullámzást "keménységi" szempontból( ja, és nem szándékoztam lelkekbe tiporni az utolsó sorral).
0
VÁLASZ
zeiksz 2011. 06. 15. 13:13 | #6
Mondjuk akkoriban sem volt mindenki nagy harcos, és most se mindenki buzi - középutat nem mutat a kép; pedig (remélem) még mindig az a jellemzőbb. Persze a hozzászólások nagy részével egyet értek én is, lányosodunk, vagy mi, de nem ennyire - vagy legalábbis remélem.
+1
VÁLASZ
sahinel 2011. 06. 15. 13:08 | #4
Hát nem tom miért nevezném firfinek aki pl úgy néz ki mint a tokiyo hoteles gyerek. Inkább traveszti vagy ladyboy.
A tesztoszteron, meg a férfias jelleg előjön ha sportol az ember. Nem kell katonának lenni, megvédeni a családod a természetben. De úgy ahogy a lányok fitneszeznek a férfiak is sportolhatnak.
A nők is egyszinten hibásak ez miatt. Főleg ahol a tinik örjöngenek egy lánynak kinéző fiú után.... Lezbi akkor ok de ez egy fiú aki lánynak öltözik.... Mit lát a másik idióta fiatal? Oh hát ez kell hogy a csajok felfigyeljenek rám. És elkezdi a tard. John Wayne és a többi filmsztár mint James Bond és a többi úgynézki már nem bejövős a csajok egy részének. Inkább lányokra, vagy lányos fiúkra buknak. A férfi meg ha szexet akar akkor követi a nő igényeit.
A tesztoszteron, meg a férfias jelleg előjön ha sportol az ember. Nem kell katonának lenni, megvédeni a családod a természetben. De úgy ahogy a lányok fitneszeznek a férfiak is sportolhatnak.
A nők is egyszinten hibásak ez miatt. Főleg ahol a tinik örjöngenek egy lánynak kinéző fiú után.... Lezbi akkor ok de ez egy fiú aki lánynak öltözik.... Mit lát a másik idióta fiatal? Oh hát ez kell hogy a csajok felfigyeljenek rám. És elkezdi a tard. John Wayne és a többi filmsztár mint James Bond és a többi úgynézki már nem bejövős a csajok egy részének. Inkább lányokra, vagy lányos fiúkra buknak. A férfi meg ha szexet akar akkor követi a nő igényeit.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2011. 06. 15. 12:47 | #2
Én nem csodálom, hogy elsatnyulnak a férfiak, mert egyrészt nincs is olyan társadalmi elvárás, hogy a férfi legyen az erős a védelmező, a fő kereső, mert a nők kiharcolták az emancipációt, a munkát, azt hogy ne szabadjon őket gyengébb nemnek tekinteni, úgyhogy ha a nők egyformák lehetnek a férfiakkal, és amúgy is egyre több férfias nő van, akkor nem csoda ha a fiúk meg lányosodnak. Sőt meg merem kockáztatni, hogy meg fog fordulni a dolog, és lassan a női nem lesz az erősebb, és a férfi a gyengébb nem. aztán majd harcolhatunk az egyenjoguságért mi férfiak is.
+1
VÁLASZ
sahinel 2011. 06. 15. 12:46 | #1
Ha nem meleg akkor a csajoknak is van ebben rendesen szerepük. Volt hogy azt mondták nekem hogy nem emos, vagy meleg, hanem ez divat. Jah ... Ok vékonyabbnak lenni mint a legtöbb csaj, meg festett haj, idióta emos ruhák...
Ha van rá kereslet márpedig vannak olyan selejt nők akik ezeket férfiaknak nézik addig úgysem lehet ez ellen tenni.
Edzeni sportolni sem szokott nagyrésze a fiataloknak nemhogy férfiasan kinézni, öltözködni. Tesztoszteron valsz több van némelyik csajban mint ezekben.
Ha van rá kereslet márpedig vannak olyan selejt nők akik ezeket férfiaknak nézik addig úgysem lehet ez ellen tenni.
Edzeni sportolni sem szokott nagyrésze a fiataloknak nemhogy férfiasan kinézni, öltözködni. Tesztoszteron valsz több van némelyik csajban mint ezekben.
0
VÁLASZ