Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2010. 02. 23. 13:38 | #197
A többségre sajnos még csak ezt sem mondhatjuk...
Előzmény: rubigo (196) 0 VÁLASZ
plantek 2010. 02. 09. 22:13 | #195
Annyi zsírt ivott, disznó nőtt a hasába? O.o
Előzmény: Mr.T. (194) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2010. 02. 09. 00:03 | #194
plantek 2010. 02. 08. 23:12 | #193
aaaaz durva hand lehetett, ötös fölsővel nyerni O.o xD
Előzmény: Mr. Wallace (192) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 08. 23:09 | #192
high5
Előzmény: plantek (186) 0 VÁLASZ
plantek 2010. 02. 08. 21:49 | #191
A legmélyebb meghajlások közepette szerintem még tetszik is az éppen adott hölgynekxD
Előzmény: Tooni (188) 0 VÁLASZ
clownessa 2010. 02. 08. 20:25 | #190
Szerintem olvasd el a komment többi részét is :D
Előzmény: Norci (176) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2010. 02. 08. 19:52 | #189
Ennek se értelme, se haszna, se létjogosultsága nincs. Csak azért, mert megtehetjük, és más állatok esetében a táplálékszerzés miatt megtesszük, hogy megöljük őket, ez még egyáltalán nem indokolja az ilyesmit.

Igen, szerintem más élőlényeket csak élelemként történő elfogyasztás céljából szabadna ölni (nyilván ha már a húsát megesszük, a bőrét, szőrét, tollát, csontját is fel lehet használni), de azt is ésszerű határok között, és a lehető legkevesebb szenvedést okozva, illetve mérlegelve az adott faj helyzetét, veszélyeztetettségét, valamint azt, hogy a halála a mi életben maradásunk szempontjából mennyire szükséges.
Szerintem ezeknek a bálnáknak a leölése kurvára nem szükséges azoknak az embereknek, illetve magának az emberi fajnak a fennmaradásához, így ennek akkor sincs értelme, ha "még (!) úgyis sok ilyen bálna van" - a vándorgalamb is így kezdte...
Tooni 2010. 02. 08. 19:19 | #188
Na de Plantek...Ilyet mondani egy lánynak, nőlik? :P Ez nem il lik.
Előzmény: plantek (186) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 08. 19:17 | #187
Kezd már alakulni a Greenpeace-himnusz:
"Nem-fo-gunk mi hi-ganyt en-ni..."
- tudnék néhány rímet, de inkább ne kérdezzetek rá..., mert esetleg olyat találnék kitalálmi, hogy még!
Csak suttogva: egyet:
"- se egy del-fin te-len ged-ni"!
Előzmény: eerix (185) 0 VÁLASZ
plantek 2010. 02. 08. 19:14 | #186
Mér? Nőlik tűle a fájsúlyod:D:D:D
Előzmény: eerix (185) 0 VÁLASZ
eerix 2010. 02. 08. 18:44 | #185
Tudom, hogy hozzám a kutya sem szólt, de: A szigeten élők juhokat tenyésztenek, tehát van mit enniük, a boltban tudnak venni másmilyen húst, és ha már választhatok, akkor inkább eszek olyat, ami drágább, de nincs benne higany. És igen leragadtam a higanynál és nem megyek mellőle, mert nem vmi egészséges dolog higanyt enni. :D
Előzmény: Ryan (183) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 08. 17:23 | #184
Ha senki se írja, akkor én mondom: Nyertél volna!
Lám, mekkora ereje van a "képi ábrázolásnak"? Templomba bement a barbár, a mit tudomén... (hogy a poszt közelében maradjunk), mondjuk: vizigót. Látott freskót, miegyebet. És csoda törrtént: MEGTÉRT a bűnös. Az aztán más kérdés, hogy tovább gyilkolászott, de tevé immár a feloldozás reményében!
Előzmény: RokkantTroll (15) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 08. 17:04 | #183
jaja simán a gép elött ülök mert máshogy még nincs lehetőségem ide irni... és nem "kötözködésböl" írok bármit is hanem a véleményemet mondom el... ezért, lehet nem kedvelni, sajnálom. És igen, én sem tettem le semmit se az asztalra csak tudattam másokkal az emos érzéseimet(ahogy emlitette már valaki:D). Csak ugy merő érdekeségből Purple, tegyük fel hogy ott kéne élned azon a szigeteken ahol nem lehet földet művelni, és ha jól tudom emlitetted hogy vega vagy, akkor Te nem szánnád el magad arra hogy "basszus csak kéne mán' valamit enni"? Ha én ott lennék és sztem még sok más ember ugyan ezt csinálná mint azok az illetők, vagy ha nem is én csinálnám, akkor enném azt a kaját.
Én ugy vagyok dolgokkal hogy minden nézőpont kérdése, ha a feltételezhetően rossznak vélt fél szemszögéböl nézünk dolgokat akkor valószinűleg ő azért csinálja mert az az ő értékrendje szerint jó.... PL.: Amcsik szerint a terroristák gonoszak ,a terroristák valszeg a saját jó céljaiért küzdenek és az amcsik a gonoszak, csakhát ugye a terroristák véleménye szart sem ér. Lehet hülyeségnek hangzik ez a példa de remélem érthető mit akarok mondani. ha meg nem akkor megint én vagyok a gonosz aki kötözködik:D
Előzmény: Purple (165) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 08. 16:53 | #182
áá nem köszönted meg:( szomorú leszek mostmár
Előzmény: Purple (164) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 08. 16:41 | #181
Dik, ez a Moby vs. Ahab cpt. párhuzam eszembe se jutott. Áll jtom, hogy minden hagyománynál jobb a fokhagyomány. Pld. pirítós kenyérrel. Büdösnek büdös, de nincs az a Grínpísz ami le tudna beszélni róla.
Előzmény: eerix (180) 0 VÁLASZ
eerix 2010. 02. 08. 16:04 | #180
Remélem finom a higanyos delfin husi. Az a baj, hogy a máját nem eszik meg...
Meg kíváncsi lennék, hogy akkor is férfias szokás lenne, ha körülöttük csapkodnának láncra tekert kövekkel, szurkálnának, meg akasztgatnának a testük különböző részeire szigonyokat, horgokat.
Csak úgy, hagyományból.
RokkantTroll 2010. 02. 08. 15:52 | #179
Azt úgy hívják, hogy Mengele.
Előzmény: focuskoma (178) 0 VÁLASZ
focuskoma
focuskoma 2010. 02. 08. 15:42 | #178
És aki előre megfontoltan kísérlet céljából embert öl? xD
Előzmény: Mr. Wallace (177) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 08. 13:46 | #177
1. Gyilkos- aki előre megfontotltan embert öl
2. A japánok a bálnákat "tudományos kutatás" céljából lövik.
Előzmény: Lacquo (171) 0 VÁLASZ
Norci 2010. 02. 08. 13:24 | #176
"Lényegtelen, hogy az állatokat haszonszerzésből, megélhetésből, sportból, vagy akár a hagyomány nevében gyilkolnak. " Szerintem ez egyáltalán nem lényegtelen. Megeszem a húst, szép is lenne, ha ezek után ítélkeznék a vadász, állattartó, hentes fölött! Ha fogyasztási célból ölnek állatot, az miért lenne elítélendő (persze nem mindegy, hogy milyen módszerekkel)? Az pedig, hogy az e célra tenyésztett állatokat vágják le vagy a vadon élőket ölik meg, már lényegtelen szerintem.
Előzmény: clownessa (139) 0 VÁLASZ
Norci 2010. 02. 08. 13:09 | #175
A "sima vadászatot" miért utálod? Szerintem a fogságban tartott állatok bizonyos esetekben többet szenvednek, hiszen gyakran nyomorúságos körülmények között tartják őket...egy vadon élő állat pedig legalább "normálisan" élhet, ketrec, tápszerezés, tömés, stb. nélkül.
Amúgy az állatok pusztán szórakozásból való legyilkolásával nem értek egyet.
Előzmény: Lacquo (171) 0 VÁLASZ
punyukli 2010. 02. 08. 10:21 | #174
mi évente kétszer vágunk segg! és nem élve daraboljuk kéééépzled te szellemi fogyatékos. hihetetlen hogy mindig van valaki aki DIREKT nem érti. sorrend ökör: fejlövés, kivéreztetés, utána a többi. nem pedig élve láblevágás közben vérfürdőzés. barom.
Előzmény: slasher (95) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2010. 02. 08. 10:21 | #173
Baller, szaszy68, Fonix666: szerintetek sok értelme van vasárnap késő este új postért rinyálni?
Ne dirigáljatok, hanem postoljatok valamit, amit ki lehet rakni... tőletek még egyetlen 1 postot nem láttam. "Köszi".
Lacquo 2010. 02. 08. 09:35 | #172
jah, még annyit, hogy elvileg Japánban is úgy meg a bálnavadászat, hogy szerintük az épp az egyensúly alatt van. pfff....
Lacquo 2010. 02. 08. 09:33 | #171
Rengeteg komment van, így ha valami már volt, elnézést, mert nem olvastam el mindet.
Undorítónak tartom, másrészt állatkínzás, brutális, kegyetlen vérengzés, és nem is tudom, hogy tud ilyenek után valaki más szemébe nézni, vagy nyugodtan aludni, stb., Csinálják a dánok, csinálják a japánok, a kanadaiak a kis "futó" fókát ütlegelik addig míg bele nem hal, plusz még bálnákat is vadásznak. Ezek "csak" a fókák, és delfinek, bálnák, de ott vannak a spanyolok, ill. spanyol nyelvű területek bika viadaljai is, amit én kb. egy kalap alá veszek ezekkel. Ez utóbbi még szórakozás is az arénéba jegyet váltóknak, ezzel "pénzelve", hogy még több bikát gyilkoljanak így le. Az más, hogy ugye a szarvasmarha tenyésztett állat. Egyébként a sima vadászatot is utálom!
Mindezek ellenére, nem utálom emiatt a népet/népeket, csak a "vadászokat", gyilkosokat, mert hiszem, és remélem, hogy vannak köztük is jócskán, akik ezt mélységesen elítélik!
Üdv, egy állatbarát
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2010. 02. 08. 09:25 | #170
Sőt... tartsd oda a másik orcádat is... ;)
Előzmény: Mr. Wallace (169) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 08. 08:00 | #169
Te természetesen elítélhetsz bárkit, bármit, cserébe el kell fogadnod, hogy téged is elítélhetnek! Eccerű
Előzmény: Purple (166) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 08. 07:56 | #168
Kérhetnélek arra , hogy egy kis logikát, meg egy-két érvet is vigyél a vagdalkozásba?Tuduod az általunk ismert élet olyan, hogy fenntartásához más életek feláldozása szülséges.Növényeket pusztítják más növények és az állatok. Az állatokat pusztítják növények és más állatok.Ezt az egész egymást pusztítgató tömeget nevezhetjük erőforrásnak. A leginteligensebbnek tartott állatnak (embernek hívják) annyiban van felelőssége, hogy ezt az erőforrást megőrizze.Ha ezt a megőrzést nem fenyegeti párszáz delfin lemészárlása, akkor csak a lemészárlás módja lehet vitatható. Ha az a lehetőségeket figyelembevéve optimális, vagy ahhoz közeli akkor e bioszféra tövényei (ezek a "törvények" jóval korábbiak, mint az emberiség) szerint az említett mészárlás nem elítélhető! Nekem sem szimpatikus ez a mészárlás, de a tiltakozás aláírására csakis nem kis összegű kp. ellenében lennék hajlandó! A tengerek tulzott halászata, az esőerdök pusztítása, az erdők pusztítása, mocsarak lecsapolása ellen viszont igenis tiltakozom!
Előzmény: Purple (166) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 08. 06:34 | #167
Apropó Greenpeace. Tudtommal, jelenleg nincs himnuszuk. Nem írunk egy dalt? Nem olyasmit, hogy "Fel, fel te véres proletár!", hanem valami ilyet (Adama kb. = Földanya)
http://www.youtube.com/watch?v=VnQbqnVFZxA
Előzmény: rameoner (146) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 08. 04:45 | #166
nem troll kommentjével kéne takarózni meg idióta filozófiai kérdéseket felvetni, hanem belátni, hogy ez semmilyen gagyi magyarázattal nem lehet elfogadható dolog. ilyen erővel ti milyen jogon mondjátok meg, hogy mi itt középeurópában mit ítélünk el??
Előzmény: Mr. Wallace (162) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 08. 04:36 | #165
ha nem tévedek te is a gép elől nyomod tök feleslegesen. pusztán azért hogy kötözködhess... vagy szerinted de most mit tettél le az asztalra, 2 kommenttel, ha szerinted más semmit? :DDD igen, igazad van kiszámítható. mindig jön egy hülye, aki megmagyarázza a normális értékrendű embereknek, hogy hülyék.
Előzmény: Ryan (158) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 08. 04:32 | #164
nem kellek ehhez én, már mindent elmondtál, elárultál magadról :)
Előzmény: Ryan (155) 0 VÁLASZ
he 2010. 02. 08. 03:48 | #163
Elolvastam mindet. Láttam, hogy valaki írta, hogy az unió mért nem tesz semmit... Azért, mert "Dániával ellentétben nem tagja az Európai Uniónak." http://hu.wikipedia.org/wiki/Feröer
Csak ennyit akartam mondani, csűűű.
Mr. Wallace 2010. 02. 08. 00:40 | #162
Szvsz a "felnőttség" ott ketdődik, hogy megpróbáljam felfogni a világot olyannak amilyen megpróbáljam a nekem nem tetsző jelenségeket is saját súlyuknak megfelelően értelmezni, nem hagyni magamat az érzelmeimre hatva manipulálni, a felszin mögé nézni (Rokkanttroll 114) nem kívánni, hosszú és fájdalmas halált még az ellenségemnek sem, pár tucat embert nem nem azonosítani egy nemzettel, és nem egy kozépeurópai lakótelepi lakásból mondani a tutit, előírva, mit egyenek, hogyan viselkedjenek emberek a Fahror szigeteken, Koreában stb.....Most ennyi jutott hirtelen az eszembe.
Tooni 2010. 02. 08. 00:31 | #161
Szóval, az Ize.hu a maga valójában, teljességgel értelmetlen. Mert olyan dolgokat látsz(hatsz) amiket úgysem ér(hetsz) el, vagy olyan lelki nyugalom megzavarására alkalmas képsorozatok kerülnek szemed elé, amely ellen úgysem te(hetsz) semmit, és amúgy is minek hisz mások úgyis csak lehurrognának, meg úgyis folytatódna az egész, senki vagyok, sosem érek el semmit, az egész életem csőd, de legalább van egy dark emós énképem, ezért megyek és felvágom ereimet.
Elnézést a nehézfémtartalmú hozzászólásért. Ne fogyasszatok ilyesmit csak hetente egyszer :P
Előzmény: Ryan (158) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 08. 00:29 | #160
ha te mondod:D vállalom a rosszfiu szerepét, kell olyanis nemde? mert akkor tulságosan rózsaszín lenne minden és nem lennéek 160kommentes posztok csak"-hmm ez rossz - ja" :P
Előzmény: I. C. Wiener (159) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2010. 02. 08. 00:23 | #159
Mondom én, hogy Te mondod meg a frankót. Szerintem ez a sorsod :D
Előzmény: Ryan (158) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 08. 00:11 | #158
nem, nem mindig:D Lehet utálni én leszarom, de be kell látni hogy lehet másnak is más véleménye és hogy nem élünk egy rózsaszin felhővel beburkolt világban, tehát ezalatt azt értem hogy el kell fogadni hogy a világon vannak ilyen mészárlások és egyéb meghökkentő dolgok, tenni ugyse tudsz/akarsz/fogsz érte semmit se, csak annyit hogy itt ülsz a gép előtt és jól megmondod a másiknak az elveid és azt hiszed ezzel te most jobb ember lettél.(általános alanyt használtam, nem háritom az egész rád I.C. Wiener) De most biztosan azt fogják egyesek mondani hogy de igenis én ezerszer különb és jobb vagyok nálad, hmm ez olyan kiszámitható... lehet oltani meg minden mert mást ugyse tudnak ez ügyben tenni, csak jól felbaszni az agyukat egyesek.:)
Előzmény: I. C. Wiener (157) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2010. 02. 08. 00:02 | #157
Ha nem tévedek, az "izés társadalomban" Te vagy az, aki megmondja a frankót ;)
Előzmény: Ryan (155) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 07. 23:47 | #156
114. komment megmagyaráz mindent ;)
Előzmény: kamubekLaca (154) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 07. 23:46 | #155
Hehe én azt bírom a legjobban az ilyen posztoknál, hogy tuti van pár ember aki megbotránkoztatja az egész izés társadalmat(ááá tuti én ilyen leszek most:D) és ilyenkor jön purple aki az összes ilyen embert le akarja oltani, helyre akarja tenni, és elmondani neki mennyire sötét, mindezt, jól. Ez már olyan szinten egyhangú hogy nem igaz(de lássátok be, mindig ez van)
és amit leírt RokkantTroll a 114. kommentben én ezek után csak annyit tudok mondani hogy csinálják is nyugodtan ha 0,1%-a csak a delfineknek.... ha ebből élnek mást úgyse tehetnek,meg különben is ha nem lenne törvényes amit és ahogyan csinálnak akkor tuti csúnyán rábasznának, az más kérdés, hogy jaaj szegény delfinek ők okosak sajnáljuk öket együtt jól... Nos, ott sok delfin van, abból élnek( megint jön a disznó kérdés) és nincs disznó hogy 0 földműveléssel felhizlalják őket egy kis karámban hogy leöljék azt a disznót, aki azért élt kb 5 négyzetméteren hogy kaja legyen, itt meg nincs delfin ezért disznót eszünk ilyen egyszerű...
Hajrá Purple, most kioktathatsz" mekkora egy világ barma vagyok és, hogy csak neked van igazad, ja azt kihagytam hogy mivel sok ember van ezért inkább öljük azokat és kezdjük velem." (leirtam a mondanivalódat előre is, köszönd meg ;-))
kamubekLaca 2010. 02. 07. 23:38 | #154
"...tinédszerek csinálják végig, hogy így mutassa meg, mennyire felnőttek..." Nevetséges! Nem olvastam végig az összes kommentet, de biztosra veszem, hogy a többiek is elítélik ezt az egészet - velem együtt. Egyszerűen nem értem, hogy miért nincs, aki megfékezze őket. Azt mondják, az ENSZ mondenhol ott van, ahol társadalmi válság, harcok alakulnak. Hát hol van ilyenkor a természet-, az állatvédelem?!! Sok vadászt ismerek, és ismerem az elveiket, de ezek már teljesen más érvek. Ezek NEM ÉRVEK! Semmi nem szól mellettük, az egész csak barbárság.
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 23:37 | #153
Ha jól sejtem holnap reggelig nem lesz új poszt, ugyanis a szerkesztőknek is van élete, illetve nekik is szükségük van a pihenésre.
Na jó én most csak egy film, és a super bowlos reklámok miatt vagyok még fent, és netezek, hogy ne aludjak el. :)
Tooni 2010. 02. 07. 23:26 | #152
Nem tölt el örömmel a tudat, hogy vannak még emberek, akik ennyi szenvedés és fájdalom láttán még többet kívánnak.
Előzmény: Fonix666 (150) 0 VÁLASZ
szaszy68 2010. 02. 07. 23:26 | #151
A társaságot megosztotta pro -kontra! Nem ide való. De ahogy elnézem a kommentek is fogynak!!!! Légyszi mást!!
Fonix666 2010. 02. 07. 23:19 | #150
Kérlek titeket rakjatok be mást ha tudtok mert ez tényleg nem ide való és ami azt illeti elég megrettentő is

U.I.:a képen szereplő összes EMBERNEK(mert az emberek nagy része tényleg ilyen aki nem az pedig kihalóban van) kívánok hosszú,fájdalmas,kínok közti és szerencsétlen életet
szaszy68 2010. 02. 07. 23:12 | #149
Tényleg légyszives egy másik post-képet kérnénk!!!! Köszi!! :D
Baller 2010. 02. 07. 22:40 | #148
Valami más postot tegyetek már ki, mert kurva rossz érzés, hogy az izén ez a kép fogad... köszi
ShitIron 2010. 02. 07. 22:37 | #147
Szegény Delfinek! De egyébként, ha olyan okosak, mi a fenéért nem menekülnek el! Meg ha hálóval is kerítik őket be miért nem ugrálnak ki a tetején?
Sajnálom őket és elitélendő ami ott folyik!
rameoner 2010. 02. 07. 22:28 | #146
és ilyenkor hol van a Greenpeace? oO
clownessa 2010. 02. 07. 19:00 | #145
:D
Előzmény: go-free (143) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2010. 02. 07. 18:39 | #144
A vágóhidak sokkal humánusabb helyek, mint ahogyan azt sokan hiszik.... Amit itt látunk, az barbarizmus....
Előzmény: clownessa (139) 0 VÁLASZ
go-free 2010. 02. 07. 18:36 | #143
örülünk, hogy megtetted! ;)
Előzmény: clownessa (140) 0 VÁLASZ
micsi 2010. 02. 07. 18:23 | #142
Tényleg ilyenkor a négy mancs és társai hol vannak? Ilyen tettet csak "?EMBER?" képes elkövetni!
Előzmény: Noszferatu (141) 0 VÁLASZ
Noszferatu 2010. 02. 07. 18:15 | #141
Amúgy mit kell ahhoz kikapcsolni, hogy ilyet tegyen az ember? :( Milyen mentális, dolog vezet ehhez? Jó falun vagyok, mi neveltük fel a röfit levágjuk, együtt a család, husi megy a füstölőhöz és a spájzba, frigóba... A hentes elmegy dolgozni, mert ebből él százával öli le az állatokat, mert más is ebből él, de mi kell ahhoz, hogy reggel valaki felkel , ma van a tökös legény nap, és csináljunk vérfürdőt! Ide sorolnám a hobbivadászokat is kb leszophatnak ők is!
clownessa 2010. 02. 07. 17:50 | #140
Már sokan kifejtették mit gondolnak ezzel kapcsolatban, és sok olyan komment volt, amivel egyetértek és tudom, hogy pont nem az én véleményem hiányzott ide, de úgy éreztem ki kell írnom magamból : )
clownessa 2010. 02. 07. 17:45 | #139
Lényegtelen, hogy az állatokat haszonszerzésből, megélhetésből, sportból, vagy akár a hagyomány nevében gyilkolnak. Ebből a szempontból a haszonállatok leölése és élelmiszeripari felhasználásuk is ugyanebbe a kategóriába tartozik, hiszen ott is állatok életét veszik el. A különbség csak az, hogy nem mindegy, hogy külön erre a célra tenyésztett és tartott állatokkal történik mindez, vagy vadon élőkkel, valamint, hogy hogyan végeznek szerencsétlenekkel. (Nyilván nem lehet teljesen párhuzamot vonni a kettő között.) Az állatok leölését is szigorú szabályok és törvények szabályozzák (a házi disznóvágásra is vannak jogszabályok), az állat minél kevesebb szenvedése és mihamarabbi kimúlása érdekében. Persze más kérdés, hogy ki mennyire tartja magát ezekhez.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ez pont egy olyan kényes téma, ahol sok a pro és kontra, de vannak esetek (élvezetből, hagyományból történő levágás), amelyek kevésbé elfogadható magyarázatot adnak egy állat leölése.
Annyira utálom az ilyen posztokat, mert ilyenkor annyi gondolat és indulat van a fejemben, hogy mire leírnám, addigra a felét elfelejtem. Összességében én is elítélem azt, amit a posztban láttam!
JoinR 2010. 02. 07. 17:35 | #138
Hogy dugnának fel egymásnak LEGO várakat inkább.
szaszy68 2010. 02. 07. 17:03 | #136
És még nálunk tiltja az Unio a libatömést???
rubigo 2010. 02. 07. 16:34 | #135
"...egy éles kést döfnek az állatok hátába, elvágva a gerincet és a főverőereket. Ettől a delfinek azonnal elveszítik öntudatukat, és néhány másodperc alatt el is pusztulnak."

Előtte még anatómiából levizsgáztatják őket, meg begyakoroltatják a mozdulatokat plüss delfineken

Előzmény: nick53 (112) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 16:32 | #134
én is erre gondoltam :DDD de ez már felhááboríítóó lenne :D
Előzmény: geronemo (132) 0 VÁLASZ
rubigo 2010. 02. 07. 16:25 | #133
inkább úgy fogalmazok akkor, nincsenek előítéleteim, mindenkit egyformán utálok... :)
Előzmény: Mr. Wallace (53) 0 VÁLASZ
geronemo 2010. 02. 07. 16:24 | #132
A tengerben ez a delfinfaj a legelterjedtebb ezért lehet x százat kifogni és brutálisan legyilkolni? Ha azt vesszük a földön az ember a legelterjedtebb állatfaj, szóval írjunk ki magunkra vadászidényt meg kvótát figyelembe véve a gyilkosságokat és természetes haláleseteket, mert hát úgy is túlnépesítjük a Földet szóval megelőzésképp, természetvédelemként.
cila 2010. 02. 07. 16:10 | #131
Megint szómenésem van. Ha azt írja valaki: "XY + népírtás" oda se figyelnek. De lám, mekkora erelye van egy képnek?
elohim 2010. 02. 07. 16:06 | #130
le sem írom mire gondolok . aszem nyomdafestéket nem bírná.
Tádi 2010. 02. 07. 16:03 | #129
Azt nézném meg a gyilkos orkákkal hogy bánnának el hasonló eszközökkel...
Noszferatu 2010. 02. 07. 16:02 | #128
Kampót belebaszni egy jámbor állat fejébe, amely le van fogva, gegcinagy férfik vagytok! Szórakozásból ilyen vérfürdőt rendezni... bezzeg az unó rászáll a libatömésre (ami szintén jogos), de hogy lehet ilyet engedni manapság... szánalmas...
Tooni 2010. 02. 07. 15:58 | #127
Mondjuk csak kiközösített lesz.
Előzmény: Erunder (123) 0 VÁLASZ
Zsolt86 2010. 02. 07. 15:57 | #126
:DD South Parkban sokkal viccesebbnek találtam. Ilyet ne lehessen már csinálni:S Szemétparasztemberek..
Előzmény: Erunder (2) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 15:56 | #125
Lefordítom azt amit írtam, hogy te is megértsd: értem, hogy miért csinálják de nem helyeslem. Nem megértem csak értem.
Előzmény: man_oo (122) 0 VÁLASZ
MR 2010. 02. 07. 15:51 | #124
remélem megvan h minden évben menyit xabad elpuxtitani és h nemhalnak ki totál....de azé brutko sajnálom....
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:50 | #123
Az egyénnek attól még lehet saját véleménye, és akarata, hogy egy csoport közelében, vagy csoportban él.
Előzmény: Purple (121) 0 VÁLASZ
man_oo 2010. 02. 07. 15:49 | #122
De megértő próbálsz lenni... Abból élnek? ráadásul régóta? nem semmi. Afrikában meg a gyémántból élnek nagyon régóta és ott meg embereket mészárolnak, Végülis nincs másból megélniük. Ezt kell tenni hogy életben maradhassanak...
Hakni duma, gyilkolásznak, késekkel delfineket. Ez a tény, hogy miért és mennyiért már ne hasson meg senkit.

Előzmény: RokkantTroll (114) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:45 | #121
pont hogy nem :D múltkor a vallás-camp ellen tiltakoztál annyira te is. ha köztük élnél te is agymosott zombi lennél és küldenéd a gyereket a hittáborba :DD
Előzmény: Erunder (120) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:43 | #120
Ezt igazából csak akkor tudnánk meg, ha köztük élnénk.
Előzmény: Purple (119) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:40 | #119
mert vagyunk annyira fejlett nép :D nehogy már én kérjek elnézést az ő faszságuk miatt :DD és nálunk ez sem elfogadott, szal hadd ne tetsszen már... nem minket/engem minősít, ha náluk ez elfogadott. egyébként szerintem náluk is felháborodást vált ki, csak van párszáz idióta, aki még mindig csinálja...
Előzmény: Erunder (115) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 15:40 | #118
Ja.
RokkantTroll 2010. 02. 07. 15:40 | #117
Jah egy Feröer-szigeteki annyira dán mint amennyire a székely román.
nick53 2010. 02. 07. 15:40 | #116
Rokkant hozzászólásától kezdve a további vita szerintem értelmetlen.
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:37 | #115
De ez nálunk nem elfogadott.
Előzmény: Purple (111) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 15:36 | #114
Én utánajártam a másik oldalnak is. Szó sincs rituáléról meg egyéb hókuszpókuszról meg több ezer delfin sportszerű legyilkolásáról. Az általam összeszedett információk alapján évente kb. 700 delfin kifogására van engedélye a Feröer-szigeteki halászoknak. Ez a mennyiség a szigetek körül élő állomány durván 0,1%-a ugyanis a gömbölyű fejű delfin az egyik leggyakoribb delfinféle a világ tengereiben. A Feröer-szigetek állandó lakossága kb.45 ezer fő. A megművelhető területek mérete viszont szinte 0. A lakosság tulajdonképpen a halászatból él mely az ipar 94%-a és az egyetlen bevételi forrás. A cetfélék kifogása több száz éves hagyomány és létfontosságú volt a lakosság élelmiszer ellátása érdekében. Ezek tények. Ha valakit érdekel a téma járjon utána. Ez nem rókavadászat amit sportból csinálnak, nem prémvadászat haszonszerzésből és nem fóka gyilkolászás pusztán azért mert kiirtottuk a természetes ragadozóikat. Persze lehetne máshogy csinálni vagy egyáltalán nem csinálni.

DE!!! Mielőtt elkezdene valaki is flémelni. Mindazok ellenére, hogy felfogtam és megértettem, hogy mit miért csinálnak, nem értek egyet azzal, hogy a tengerből kifogható halak mellett még cetféléket is enni kell.
Tooni 2010. 02. 07. 15:34 | #113
A delfinek húsa értéktelen és ehetetlen. Ez egy értelmetlen és immáron etikátlan, barbár szokás.
Előzmény: Erunder (109) 0 VÁLASZ
nick53 2010. 02. 07. 15:34 | #112
"...egy éles kést döfnek az állatok hátába, elvágva a gerincet és a főverőereket. Ettől a delfinek azonnal elveszítik öntudatukat, és néhány másodperc alatt el is pusztulnak."
Előzmény: Gyurci (106) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:33 | #111
a sulikban meg a kisebbeket meg a fogyikat verik csoportosan :) vagy a c-állampolgárok a magyar gyerekeket :D többszáz éves hagyomány ez is :D regényekben is le vannak ezek írva :D
Előzmény: Erunder (109) 0 VÁLASZ
nick53 2010. 02. 07. 15:32 | #110
Ezeket is megeszik
Előzmény: go-free (107) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:31 | #109
Ja erről jut eszembe. Magyarországon is létezik hasonló.

Apa, fia, apa haverjai, az ő fiaik.
Néhányan zajos cuccokkal rohannak ki az erdőből, faterék meg várják a kirohanó állatok és halomra ölik őket, ha meg a fiúk elég idősek lesznek, akkor ők is beállhatnak a sortüzelők közé.
Előzmény: Erunder (101) 0 VÁLASZ
Gyurci 2010. 02. 07. 15:30 | #108
vagy ha nem is kábítják el mint régen akkor is egy szúrással megölik és nem halálra szúrkálják
Előzmény: Gyurci (106) 0 VÁLASZ
go-free 2010. 02. 07. 15:30 | #107
nem mindegy, hogy valamit azért ölsz meg, mert megeszed, vagy csak poénból. egyértelmű, hogy egyik halál sem jobb. de az egyik hiábavaló. főleg vadon élő állatokat lemészárolni...
Előzmény: slasher (102) 0 VÁLASZ
Gyurci 2010. 02. 07. 15:30 | #106
disznóvágásnál elvileg el kell kábítani a malacot hogy ne érezzen semmit. nem pedig csapdába csalni és halálra szúrkálni...
Előzmény: slasher (95) 0 VÁLASZ
Skullman 2010. 02. 07. 15:30 | #105
Én még nem hallottam, hogy szóltak volna emiatt a hagyomány miatt a dánoknak. De szegény fókákat amikor a svédek meg a norvégok piszkavassal megölik az szerintem sokkal durvább és kegyetlenebb. Főleg azért mert még külön turizmus is épült köré.:S
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:28 | #104
tudom h te felfogtad a lényegét, akkor minek idegesítesz ilyen faszságokkal?
Előzmény: Erunder (101) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:27 | #103
:DDDD
Előzmény: go-free (100) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:26 | #102
megeszik megeszik nem? mindkettőnek szar halála van, az hogy ők milyen ünnepet rittyentenek hozzá az lényegtelen
Előzmény: Purple (97) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:25 | #101
Én ettem már vaddisznót is, sőt ma például olyan nyulat ettem, ami nemrég még az erdőben rohangált. Tök aranyos volt. :D
Előzmény: Purple (97) 0 VÁLASZ
go-free 2010. 02. 07. 15:25 | #100
jó, hogy itt vagy, mert felhúzod magad kettőnk helyett is! :D
Előzmény: Purple (97) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:25 | #99
azok is ostobák....
Előzmény: Erunder (98) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:24 | #98
A kannibáloknak szerintem mondták az emberek. :D
Előzmény: Purple (94) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:23 | #97
akkor azt mondd már meg mi a faszért vágnak disznót???? kajának. és nem egy telibebaszott férfi beavatás miatt...... vadonélő delfin, háziasított disznó. ezeken a szavakon gondolkodj el. de már le lett írva...... ostoba
Előzmény: slasher (95) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:22 | #96
Ez tömeges, és kulturális értékel rendelkezik. A disznóvágás nem.
Előzmény: slasher (93) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:22 | #95
ki volt itt disznóvágáson???
ott humánusabbak a körülmények??? ne nevettessetek már
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:21 | #94
nekem nem lenne durva, mert leszarom őket. azt kapnák, amit adnak. másnak is csak azért lenne durva, mert embernek tekintik őket, értik amit mondanak, mert egy fajból való úgymond, és az van a köztudatban, hogy embert ölni rossz. az állatokat meg nem értik, és alapvetően kajaként vagy tárgyként tekintenek rájuk. bezzeg ha azt mondaná, hogy "hagyj békén ez fáj" másképp gondolnák...
Előzmény: nick53 (91) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:21 | #93
nincs különbség
Előzmény: Tooni (89) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 15:20 | #92
Állatvédők. Benne van a nevükben, nem mészárolnak dánokat, hanem óvják őket :)
Előzmény: nick53 (91) 0 VÁLASZ
nick53 2010. 02. 07. 15:19 | #91
De ha a nagy(szájú) állatvédők lemennének és felkoncolnák a dánokat az nem lenne durva , hiszen ők csak ostoba dánok.
Előzmény: Purple (86) 0 VÁLASZ
go-free 2010. 02. 07. 15:18 | #90
nem lehet elmagyarázni ezt neked mert globálisan nem érted. alapvető emberi jóérzés kell ahhoz, hogy te ezt megértsd.
gondolom csak kötekedsz, ha nem akkor elég szomorú.
Előzmény: slasher (84) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 15:17 | #89
Írd meg te a hasonlóságokat, és mindaz amit kihagysz, az lesz a különbség.
Előzmény: slasher (84) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:16 | #88
van vega ismerösöm akit mindennél jobban szeretek, most vagy minden állat megölésével és elfogyasztásával egyetértünk vagy egyével sem
Előzmény: slasher (84) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:15 | #87
le lett írva több pontban is...
Előzmény: slasher (84) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:15 | #86
ugye? :D hát még amit művelnek az milyen durva
Előzmény: Erunder (85) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:14 | #85
Azért egy egész népet ostobának hívni durva.
Előzmény: Purple (81) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:14 | #84
de most komolyan aki a különbséget leírja azt meg tapsolom
ugye hogy nem tudtok írni erre semmit
Előzmény: Purple (83) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:12 | #83
félelmetesen sötét vagy
Előzmény: slasher (82) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:10 | #82
oké kulturális különbségek vannak
de ez akkor se olyan eget rengető különbség, ti túl sokszor látatok a szabadítsuk ki Willyt ennyi xDDDDDD
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:09 | #81
minden embertelennek számít, ami ilyen, csak vagy elég intelligens hozzá valamelyik nép vagy nem...... valaki még mindig ott tart, hogy a vallásra keni ezeket... vagy férfiasnak találja...
Előzmény: Erunder (80) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 15:07 | #80
Akkor úgy írom, hogy változó, hogy hol mi számít embertelennek. Egyes kultúrákban simán megverhetsz egy nőt ha nem tetszik amit csinált, máshol a nő ölheti meg a férjét puszta kézzel ha megcsalta, és nem számít embertelenségnek.
Előzmény: Gyurci (66) 0 VÁLASZ
nick53 2010. 02. 07. 15:04 | #79
Épp nincs jobb dolgom . Meg ha már lúd , akkor legyen kövér. Ne csak a dánokat szidjuk, hanem trollkodjuk össze egymás szidásával ezt a postot is.
Előzmény: Tooni (76) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 15:01 | #78
már le lett írva............ ha olvasni sem tudsz, akkor mit vársz?? :D
Előzmény: slasher (77) 0 VÁLASZ
slasher 2010. 02. 07. 15:00 | #77
írja meg valaki a különbséget

Előzmény: go-free (74) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 15:00 | #76
Ugyan, miért pont ez a téma törte meg a jeget, hogy két év kihagyás után hozzászólsz?
Előzmény: nick53 (75) 0 VÁLASZ
nick53 2010. 02. 07. 14:54 | #75
Jó buli lehet. Egyszer részt vennék egy ilyenen.
go-free 2010. 02. 07. 14:50 | #74
veled nagy baj van, ha összehasonlítod a két dolgot...
Előzmény: slasher (70) 0 VÁLASZ
go-free 2010. 02. 07. 14:50 | #73
várom a féltéglákat meg az egyéb sértegetést, de jó nagy fasz az, aki ezt helyénvalónak gondolja.
a szíve mélyén mindenki tudja, hogy ez így nincs rendben, csak nem tudja, hogy itt most a disznóvágásos, meg a halak szemszöge stb. hülye beszólás nem éppen találó...
Purple
Purple 2010. 02. 07. 14:46 | #72
a te értelmi szinted még azt sem haladja meg. szarj, ahova tetszik, majd anyuci rendbe rak...
Előzmény: slasher (70) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 07. 14:45 | #71
Aranyosak vagytok. Ez az első posztom és halálra kacagtam magam a kommenteken. Ha lassan mindendennek el kell vesznie, a humor legyen az utolsó dolog. Ámen.
slasher 2010. 02. 07. 14:42 | #70
mi szarvasmarhákat meg sertéseket "mészárlunk" le, ők most mivel rosszabbak???
huhúú mert egy delfin értelmi szintje egy 3 évesé
hova szarjak
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2010. 02. 07. 14:32 | #69
Sose egyenek mást... és ezt is nyersen...
Gyurci 2010. 02. 07. 14:32 | #68
azok se különbek..
Előzmény: Ryder (67) 0 VÁLASZ
Ryder 2010. 02. 07. 14:31 | #67
...és akkor még a japánokra megy a köpködés... ekkora képmutatást... :S
Gyurci 2010. 02. 07. 14:31 | #66
akkor náluk elfogadott az embertelenség?
Előzmény: Erunder (64) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 14:29 | #65
igen, pont ez ellen kéne tenni valamit. kultúra.. ÉS????
Előzmény: Erunder (64) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 14:26 | #64
Ez kultúránként változó. Van ahol így, van ahol úgy.
Nekünk természet ellenes, hogy ezt csinálják, ugyan úgy ahogy más kultúráknak a jellegzetességei is. Biztos vagyok benne hogy ők is ilyen picit furának néznék azt hogy mi tavasszal pár sor kíséretében benedvesítjük a hölgy ismerőseinket.
Tudom nem mérhető össze, mert mi nem ölünk meg senkit. Na ezt ne mondja senki. Csak annyit mondtam, hogy változó, hogy hol mi az elfogadható.
Előzmény: cila (61) 0 VÁLASZ
Sturmann 2010. 02. 07. 14:22 | #63
Majd ha medvékkel harcolnak ilyen eszközökkel, akkor azt nevezném férfivá avatási ünnepnek, mert ez nem az, ez csak simán mészárlás.
lb7
lb7 2010. 02. 07. 14:22 | #62
SZAKADT VOLNA ANYJÁBA A FEJE MINDEGYIK ROHADÉKNAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cila 2010. 02. 07. 14:15 | #61
Bocs, hogy közbekotyogok. Férfivá akkor válik egy ember, ha megdug egy nőt. Nem amikor maj'DELFINgja magát a vízben

Előzmény: Mr. Wallace (59) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 14:15 | #60
Háziasított disznók =/= vadon élő delfinek
Előzmény: Mr. Wallace (59) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 07. 14:10 | #59
Áhá értem... Disznóőlés ok. férfivé válás ünneplése nem ok. Világos
Előzmény: |-=O=-| (58) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2010. 02. 07. 14:05 | #58
24. kommentet elolvasnád?
Ezzel a hagyománnyal nem mást, mint a fiatal fiúk férfivá válását ünneplik meg.
Hány disznót gyilkolnak le magyarok a fiatal fiúk férfivá válásának megünneplésére?
Előzmény: Mr. Wallace (53) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 07. 14:03 | #57
Érdekes a kérdés. Egy jó kérdés felér száz rossz válasszal.
Előzmény: Ryan (51) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 13:57 | #56
megint egy "nyomós érv" :DDD ők azért eszik, hogy életben maradjanak. és az emberek miért ölik ki őket ilyen módon? na?
Előzmény: Mr. Wallace (54) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 07. 13:47 | #55
Szólítottál...
Előzmény: Purple (48) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 07. 13:45 | #54
Véleményed szerint ezek az állatok miből élnek? Megkérdeznéd a halakat, mit tartanak a delfinekről?
Előzmény: Purple (52) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 07. 13:43 | #53
akkor mindenkit utálhatsz, minden népnél találhatsz pár tucat embert aki számodra visszatetsző.Tudod, hogy a magyarok hány disznót gyilkolnak le egy évben? Pedig a disznó is roppant aranyos jószág! És felháborítónak tartom, hogy magukat civilizáltnak tartó emberek, mégoly szörnyű állatmészárlás okán is, ha csak verbálisan is, az állatmészárló emberek halálát kívánják!!!
Előzmény: rubigo (9) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 13:37 | #52
miért kéne nekik is egyből vérengző ostoba seggfejeknek lenni, mert magas az intelligenciájuk? :D nem értem :D
Előzmény: Mr. Wallace (50) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 07. 13:36 | #51
érdekes, tehát ha az ember valamit jól megölhet(mert biztos nem tiltja ott a törvény ha ennyit és ennyien csinálnak valamit ennyire nyilvánosan) akkor ki is éli a gyilkos vágyait...
Előzmény: cila (46) 0 VÁLASZ
Mr. Wallace 2010. 02. 07. 13:34 | #50
Kijelentem, hogy ez a afajta mészárlás nekem sem tetszik, ha azonban igaz lenne amit írsz, nem emberek művelnék ezt a delfinekkel, hanem fordítva.
Előzmény: Tóth József (6) 0 VÁLASZ
Ryan 2010. 02. 07. 13:33 | #49
azt nem vágom ha itthon állatot kínzok akkor már börtönbe kerülhetek, ott a delfinek meg bálnák meg mindenek azok nem állatok? vagy nekik törvénybe van irva hogy le kell gyilkolni mindent ami az útjukba kerül?
Purple
Purple 2010. 02. 07. 13:33 | #48
hogy lehet a kettőt összehasonlítani??? úr isten...
Előzmény: tikshow (47) 0 VÁLASZ
tikshow 2010. 02. 07. 13:31 | #47
ez olyan kint, mint itthon a disznóvágás, nem kell így felhúznia magát az embernek ezen...
cila 2010. 02. 07. 13:29 | #46
Épp ez a bibi a dologban. Hogy értelmes lény vs. értelmes lény. Delfinek mentettek meg már nem is egy embert a vízbefúlástól. Néhány farokcsapás és ott a part. Puszit se kaptak. Ez itt kérem kétkezi munka.
themasterhealer 2010. 02. 07. 12:47 | #45
bungle nyomjal mar ide 1-2 NSFW temat. menjen mar lejjeb ez a post. inkabb vegigneznek egy jo kis delfines tetovalast egy szep kislany cunijan mint ezt :D
themasterhealer 2010. 02. 07. 12:46 | #44
most ugy komolyan. en nagy husevo vagyok de ezt nem birom nezni meg elturni. miert pont a delfineket. annyi minden kajalni valo van. en delfint meg macskat nem ennek meg.

RokkantTroll 2010. 02. 07. 12:25 | #43
Na látod. Bár azzal pláne nem oldódik meg a probléma, hogyha az emberek beletörődnek abba, hogy úgysem tudnak semmit csinálni. Valószínűleg megvan az oka, hogy a dánok ezt miért pont a Feröer-szigeteken teszik és miért nem otthon. Lehet, hogy a helyi törvények lehetővé teszik bizonyos cetfélék meghatározott mennyiségű levadászását( ami persze nem jelenti azt, hogy bugylibicskával kell halálra szurkálni a szerencsétleneket). Utána kellene olvasnom. Akkor talán többet tudnék.

De ami a lényeg. A civil szervezeteknek (melyek Európa nyugati felén meglehetősen nagy hatalommal bírnak) hatékonyabban kellene fellépniük az ügy érdekében a helyi törvényhozóknál (pl. rókavadászat betiltása az Egyesült Királyságban). Jah és nem az elmebeteg PETA szervezetre gondolok.
Előzmény: C1MH (42) 0 VÁLASZ
C1MH 2010. 02. 07. 12:14 | #42
Persze, én sem recskázok ezekre a képekre, de mit tudok tenni? Még ha csatlakozol is vmi állatvédő csoporthoz akkor sem érsz el semmit. Akkor vajon mit érünk el azzal, hogy itt siránkozunk? Na mit? Semmit...

Tooni 2010. 02. 07. 12:10 | #41
A dánoknak még ma is van tengere, a magyaroknak csak tengeri.
Előzmény: cila (37) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 12:08 | #40
A látszat ellenére én is tiltakozom. A magam módján. Jah és nem vagyok vega de pszichopata sem...
Előzmény: C1MH (35) 0 VÁLASZ
inthemood4ska 2010. 02. 07. 12:08 | #39

ha a répa integetne, azt sem enném meg


Előzmény: C1MH (35) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 12:07 | #38
Nem. Én gyűlölöm a disznót és a marhát :)
Előzmény: C1MH (35) 0 VÁLASZ
cila 2010. 02. 07. 12:06 | #37
Bocs, de amikor még nagyobbacska volt az ország, akkor is hülyeség volt hadat üzenni Amerikának. Most még Dániának se tudnánk, bár egy halat üzenni. :)
Előzmény: Tooni (25) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 02. 07. 12:04 | #36
én az vagyok. de mi a franc köze van ennek az értelmetlen kegyetlen gyilkolászáshoz???
Előzmény: C1MH (35) 0 VÁLASZ
C1MH 2010. 02. 07. 12:03 | #35
Remélem, hogy akik itt tiltakoznak azok mind vegák...
themasterhealer 2010. 02. 07. 12:01 | #34
Van. Ajanlom a katonai repuloterrol az indulast. Ahogy elnezem a kommenteket tobb repulo is fog indulni egyszerre.
Előzmény: RokkantTroll (33) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:59 | #33
Van közvetlen repülőjárat Koppenhágába is...
Előzmény: datolya (31) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 11:58 | #32
Datolya, a bonsai macska kacsa!
Előzmény: datolya (31) 0 VÁLASZ
datolya 2010. 02. 07. 11:56 | #31
Komolyan nem értem miért nem tett eddig semmit az EU, ENSZ, WWF, stb. A Dánokat úgy kéne írtani, ahogy ők írtják a delfineket. Szépen lassan halálra-szúrni őket, egyenként eltörni az összes ujjukat, szálanként kitépni a hajukat, kalapáccsal ütném minden testrészüket. Nem vagyok pszichopata, de ilyet látva előjön a gyilkos hajlam.
A bonsai kittenes barmokat is legyilkolnám. Cicákat nevelnek egy dunsztosüvegben. Az ellen is évek óta tiltakoznak az állatvédők, még sem történik semmi.
Purple
Purple 2010. 02. 07. 11:55 | #30
gyűlölöm, hogy hagyomány címszóval mindent meg lehet tenni... kérdés: milyen évet írunk?? nyomorékok...
Purple
Purple 2010. 02. 07. 11:54 | #29
és ilyenkor senki nem tesz semmit????? bezzeg ha én leszúrnám az utcán a támadómat... tiszta szégyen....
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:54 | #28
Az inuitoknál egy jegesmedve ellenében kellett kiállni a férfivá válás próbáját. A használható eszköztár hasonló csak a fehér mackó nem igazán a barátságosságáról híres...
Előzmény: |-=O=-| (24) 0 VÁLASZ
mephistto 2010. 02. 07. 11:50 | #27
No comment, itt nincs pénz ott van úgyis, ez sokkla aggasztóbb, hogy az ilyenek is jobban élnek, mint mi :D a rája csípje szét mindet
themasterhealer 2010. 02. 07. 11:49 | #26
szerintem etessuk a delfineket a danok hereivel. es a tulajdonos vegig kell nezze.
Tooni 2010. 02. 07. 11:45 | #25
Készítsünk a dilinyós delfinzabáló dánokból delfineledelt! Így a mérgezés izolálva marad.
|-=O=-| 2010. 02. 07. 11:43 | #24
http://www.mno.hu/portal/607474
Úgy tartják, a fiú férfivá éréséhez elengedhetetlen, hogy részt vegyen egy ilyen „ünnepségen”. Ilyenkor a rendkívül intelligens és barátságos állatokat az öbölbe csalják, az ifjak szigonyokat lőnek beléjük, majd 15 centiméteres késekkel halálra szurkálják őket. A delfineknek a „bátor” résztvevők és a közönség ujjongása közepette kell végignézniük társaik haláltusáját.
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:39 | #23
Jah. Azoknak úgyis mindegy mert azok meg bálnát esznek...
Előzmény: Erunder (21) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:38 | #22
Rendben, de figyelem! A Cifrakáromkodás generátort nem szabad használni. Csak a legkreatívabbak alkossanak!
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 11:36 | #21
Semmi gáz, a májukat nem esszük meg. Azt oda adjuk a japóknak. :D
Előzmény: RokkantTroll (18) 0 VÁLASZ
themasterhealer 2010. 02. 07. 11:34 | #19
szerintam irjunk itt egy versnyt. Ki irja a legszebb szidalmazast a danokrol.
az kap tolem 2 jegyet a Constanca-i (Romania) delfinariumba ahol tavaly pusztult el az utolso delfin mert mar oreg volt :D
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:32 | #18
Nem jó. Mérgezett delfint esznek...
Előzmény: C1MH (17) 0 VÁLASZ
C1MH 2010. 02. 07. 11:30 | #17
Apropó! Védjük a delfineket, együnk Dánokat!
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2010. 02. 07. 11:29 | #16
Látom, gyökerénél kezeled a problémát :)
Előzmény: Tooni (13) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2010. 02. 07. 11:28 | #15
Minimum 300 hozzászólást várok a témához kapcsolódva... Valaki akar fogadni?
C1MH 2010. 02. 07. 11:28 | #14
Ha szerencsénk van akkor ezt a hozzászólásod csak egy kis sírás fogja követni, ha nem akkor megint lesz vagy 200 komment :D
Előzmény: Tooni (13) 0 VÁLASZ
Tooni 2010. 02. 07. 11:26 | #13
"A környezetszennyezés miatt a delfinek húsa nagy mennyiségben tartalmaz higanyt és más nehézfémeket."
Szerintem akkor zabálják csak!
Előzmény: I. C. Wiener (10) 0 VÁLASZ
C1MH 2010. 02. 07. 11:23 | #12
Majd küldünk nekik egy fotosoppolt képet, hogy ők is normálisak legyenek, mint mi!
Előzmény: bandee1219 (11) 0 VÁLASZ
bandee1219 2010. 02. 07. 11:19 | #11
Igen! Ezek nem tudják, hogy valójában csirke és tehén voltak?
Előzmény: slasher (3) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2010. 02. 07. 11:15 | #10
Nem tudom mennyire hiteles forrás, de az alábbi linken részletesebb infót találtok:
http://www.freeweb.hu/arnys/orszag/feroer.htm

Illetve:
http://www.youtube.com/watch?v=Oou3N5ylvdI&feature=fvw
rubigo 2010. 02. 07. 11:14 | #9
most már a dánokat is utálom...
Guren 2010. 02. 07. 11:11 | #8
ilyen dolgok megtörténhetnek a 21. századi európában? wtf.
Chamy 2010. 02. 07. 11:09 | #7
ezt miért teszik?
(ilyenkor úgy sajnálom, hogy a delfinek egy kicsit sem harapnak)
Tóth József 2010. 02. 07. 11:06 | #6
Felháborítónak tartom! A delfinek és a bálnák majdnem olyan értelmi színvonalon vannak, mint az emberek. Én úgy vagyok ezzel, mintha kannibalizmusról lenne szó. Nem értem ezeket az embereket. Leragadtak a középkorban. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a palackorrú delfineknek a szótára nagyságrendekkel bővebb, mint az embereké. Az a baj, hogy nem találjuk a közös nyelvet. Én népirtásnak nézem ezt a cirkuszt.
themasterhealer 2010. 02. 07. 10:57 | #5
en mar lattam ezt. tudjatok hogy lonem oket? csladostol.
verengzo vadallatok.
N4T3 2010. 02. 07. 10:53 | #4
Sziasztok

Nem akkarok itt bunko lenne , de ilyen post-okat nem szokas ide kuldeni, legalabb is az ize.hu nem volt eddig szokas.
De lehet en vagyok eltajolva.
slasher 2010. 02. 07. 10:47 | #3
nekem is a South Park ugrott be egyből :-D
Erunder
Erunder 2010. 02. 07. 10:44 | #2
"Fuck you Whale, and fuck you Dolphin!". :D
arabicsnusos 2010. 02. 07. 10:43 | #1
Ez most mi?