Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2014. 03. 29. 11:25 | #101
Ezt csak úgy, hogy meglegyen, ha később keresném... :)
http://rationalmale.files.wordpress.com/2012/05/smv_curve.jpg
bungle
bungle 2011. 03. 11. 14:27 | #100
RAPTOR 2009. 12. 04. 20:59 | #99
Így már értem, s eggyet is értek!
Előzmény: Nas (91) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 04. 20:58 | #98
Nas, RokkantTroll (most nézem csak milyen lognevek vannak lol:D) valóban rossz szóhasználat volt, elfelejtkeztem az idézőjelről:)
Nas
Nas 2009. 12. 04. 16:17 | #97
Azért, mert nem tapsikol valaki a terhességgel járó minden dologra, még nem jelenti azt, hogy nem fogja szeretni a gyerekét, vagy a tulajdonának tekinti. "Kérdés, hogy miért akar az ember gyermeket, hogy legyen kit irányítani, vagy beteljesítse a saját álmait a gyermekén, vagy ajándéknak tekinti, akit végig kísér az életen? Akit kölcsön kapott az .........-től." Ezek szerint éppen te tekinted tulajdonodnak, ajándéknak (tárgynak) a gyerekedet, akit "kölcsönkaptál"...én egy másik emberként tekintek rá, aki az én gondjaimra van bízva...
Előzmény: Bubba (96) 0 VÁLASZ
Bubba 2009. 12. 04. 13:54 | #96
Azt azért szomorúnak tartom, ha egy nő a várandóságot szükséges rossznak tartja, egy olyan dolognak mit el kell viselni, már csak azért is, mert ezt a gyermek érzi odabent a pocakban!
Számomra(és hál' Istennek a párom számára is) az anyaság szent dolog!
Kérdés, hogy miért akar az ember gyermeket, hogy legyen kit irányítani, vagy beteljesítse a saját álmait a gyermekén, vagy ajándéknak tekinti, akit végig kísér az életen? Akit kölcsön kapott az .........-től. (élet Isten ki hogy nevezi)
A gyermek nem tulajdon, szerintem.
Nyilván nem akarlak megváltoztatni, csak én is leírom a véleményemet mint te.
RokkantTroll 2009. 12. 04. 00:40 | #95
Szerintem nem azért írkálunk ide, hogy küzdjünk egymással hanem, hogy kultúrált emberek módjára megvitassunk dolgokat. Ha meg olyan dolgot írok le amit Nas korábban már leírt akkor az az én hibám. Nem könnyű két pici gyerek plusz házimunka mellett még 92 kommentet is átolvasni, értelmezni és még egy jól megfogalmazott választ is írni rá. Nem vagyok nő. :D
Előzmény: plantek (92) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 04. 00:38 | #94
Bevallom, ez a téma nekem nagy gumicicám. :) Igazából nem küzdök, hanem próbálom megértetni magam. Szerencsére a többséggel úgy érzem, hasonlóan gondolkodunk...
Előzmény: plantek (92) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 04. 00:36 | #93
Hogy a személyes kérdésre is válaszoljak:

"Végül pedig: egy nőnek csak azért mert nő nem muszáj elviselni a terhességet ha nem akar gyereket. Szerintem."
Ez pedig általános elvárás egy fiatal nő felé. Szinte nem is veszik komolyan, amíg nincs gyereke, bármit is csinál mellette.

"U.i.: Csak kíváncsiságból kérdem: neked van-e gyereked?"
Háttérinfó: Az én személyes hozzáállásom a kérdésekhez nem mindig tükröződik a kommenteimben, mert megpróbálok a szubjektív dolgaimtól elvonatkoztatva, az általános társadalmi helyzetről, problémákról írni. Nem hiszem azt ugyanis, hogy a többi kommentelőt feltétlenül az érdekelné, hogy konkrétan velem mi a helyzet.

Nem, még nincs gyerekem, de nem azért, mert a karrierem fontosabb lenne (igen, az IS nagyon fontos nekem, mert a kutatás a hivatásom...kövezzetek meg érte, leszarom :P), vagy mert nem szeretnék gyereket, hanem mert fiatal pályakezdő doktoranduszként nincs meg még hozzá a "logisztikai hátterünk" (az egyetem nem arról szól, hogy az ember lakásra gyűjt, aztán meg elmehet egy-két évre "szabira"...).
Én baromira szerencsés vagyok, mert van egy nagyszerű barátom, akivel már 6 éve együtt is élünk, és akivel közös jövőt tudunk tervezni, amiben természetesen a gyerek is benne van.
Én nagyon átgondoltam ezt a kérdést, mert nem olyan a munkám, hogy 8 óra után eldobom a vakolókanalat, aztán szevasz...emiatt úgy érzem, hogy felelősségteljesebben fogok belekezdeni az egészbe, mint akivel csak "megesik" a dolog. A következők miatt szeretnék gyereket:
1. Bármennyire is úgy tűnik, hogy csak puffogok és kötözködök, meg mindenről megmondom a véleményem, de alapvetően optimista és vidám vagyok. Hiszek abban, hogy ha leszámolunk a téves prekoncepcióinkkal, akkor megláthatjuk, hogy a világ illúziók és belemagyarázások nélkül is, a maga nyers tökéletességében csodálatos. Élni, és élményeket gyűjteni benne pedig nagyszerű kaland. Nagyon szeretném ezt egy kis embernek megmutatni.
2. Nagyon szeretem a páromat, és úgy érzem, hogy maximálisan megérdemli, hogy közös gyereket vállaljak vele, hogy a génjeimet az övével kombináljam (jó, jó, tudom, hülye biológus...). Ezért hajlandó vagyok vállalni az összes megpróbáltatást (mert sajnos pontosan tudom (molekuláris szintig), hogy mivel jár majd a terhesség...), hogy utána együtt tudjunk örülni neki. Igen, az is lényeges dolog, hogy ő is szeretne gyereket, enélkül nem látnám értelmét.
3. Számomra is meglepő módon szeretem a gyerekeket és baromi türelmes tudok lenni hozzájuk.
Szóval ez vagyok én. (Lehet, hogy ezt inkább priviben kellett volna küldeni, na mostmár mindegy, legalább telik egy kicsit a postban szereplő könyv...:))

Viszont sajnos az ismerettségi körünkben rengeteg olyan családot látok, akik szenvednek az általam leírt szindrómáktól, illetve engem is érnek olyan élmények, hatások, amiket említettem. Igazából azon tudok nagyon felháborodni, amikor mindenki bele akar szólni, hogy egy nőnek mit is kéne csinálnia, hogyan kéne gondolkodnia. Ez szerintem mindenkinek a magánügye. Hagy döntsük már el mi, hogy mit akarunk, mikor és hogyan!

Előzmény: RokkantTroll (81) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 04. 00:25 | #92
te jó ég közel 40 hsz kb egy nap alatt, pedig azt hittem fogom folytatni a beszélgetést, de túlságosan lemaradtam:D de ahogy látom Nas küzd továbbra is egyre több emberkével szemben:D az előző hszedre reagálva, szerintem mindenki értelmezi, amit írsz, csak esetleg mikor elkezdenek érvelni, meg kifejteni, amit mondani akarnak, elfelejtődik, h Te u.azt említetted már:)
Nas
Nas 2009. 12. 03. 23:56 | #91
Rokkant Troll:
Lehet, hogy a biológus beszél belőlem, szakmai ártalom. :)
Nem azt írtam, hogy minden nő feltétlenül szenved a terhesség alatt, de lássuk be, gyereket akkor sem azért akar az ember, hogy terhes lehessen, szülhessen, gátmetszéssel, császárral, satöbbivel együtt...
"A születés után az apa (a szoptatáson kívül) bármit meg tud tenni a gyermek ellátása érdekében."
Ezt meg én írtam két kommenttel korábban: "A férfiak ugyanúgy kivehetik a részüket a gyerek-adta örömökben, miután megszületett, meg mielőtt megfogant" Én is úgy gondolom, hogy az eltérő feladat csak a gyerek kihordásában van. Ezért nem tekintem kiváltságnak.

Tóth József:
"...A nagy kunszt abban van, hogy hogyan neveljük fel az utódot. Lehet belőle bárki, a szó jó, és rossz értelmében, és ez elsősorban a nevelésen múlik, nem pedig az örökletes tulajdonságain. Ne haragudj, nem kioktatni akarlak, csak az idősebb beszél belőlem."
Szinte szó szerint ugyanezt írtam az előző kommentembem, amire reagáltatok:
"A nagy kunszt abban van, hogy tényleg a gyerek miatt akarjon gyereket a nő...és közösen minél jobban fel is tudják nevelni azt a gyereket."

Ti értelmezitek is egyáltalán, amit írok, vagy csak reagáltok rá?

RAPTOR:
Nem a szervi lehetőségekről beszéltem, hanem arról, hogy alapesetben (ha egészséges az illető pár), akkor ahhoz nem kell nagy ész, hogy a nő teherbe essen és gyereket szüljön. Ezért én magában azt, hogy gyereke van valakinek, nem tekintem valami nagy eredménynek vagy érdemnek. Sok embernek van gyereke, akik igazából nem is akarták, és utána elhanyagolják őket. A nagy eredmény az, ha ezt tudatosan vállalja a szülő, és mindent megtesz azért, hogy a gyereke a legjobb útravalóval induljon az életbe.

Egyébként amit írtam, azt természetesen akinek nem inge, ne vegye magára. Örülök, hogy ti mind kivételek vagytok, de nem egy olyan férfit ismerek a környezetemben (szerencsére nem nekem kell őket a magánéletben is elviselnem...), akik úgy gondolják, hogy a nőnek az a dolga, hogy sorban szülje a gyerekeket, mit akar egy nő kutatni meg hasonlók...A szülés a dolga (na jó, meg a háztartás vezetése), örüljön neki, aztán elégedjen meg vele.

RAPTOR 2009. 12. 03. 19:57 | #90
Vagy csak egyszerüen azé mert"fiatalon" nem jön össze,mert az eggyiknek van valami szervi baja!
DE előzőleg mindent megtettek s nem feltétlen karieristák!
Az ismerőseim közt sajna nem egy van!
Előzmény: RokkantTroll (89) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2009. 12. 03. 19:29 | #89
Persze, mert mire mindent megteremtenek maguknak, karrier, ingatlan, gépjármű, utazás, stb addigra elmúltak 40 évesek és már a mesterséges megtermékenyítés sem segít. Ha meg mégis akkor a terhesség tényleg maga lesz a pokol, ráadásul az évtizedes megszokott élet hirtelen eltűnik.
Előzmény: RAPTOR (86) 0 VÁLASZ
Nusihusi
Nusihusi 2009. 12. 03. 19:24 | #88
Azért beleírhatták volna, hogy van mellükXD De poén:)
I-Dan 2009. 12. 03. 19:22 | #87
Ez vicces
RAPTOR 2009. 12. 03. 18:44 | #86
Persze így is lehet reagálni!!
De vannak olyan emberek is akik tudatosan cselekednek,pl megteremtenek mindent,szépen felépítenek dolgokat,álmodoznak,rajonganak egymásért!
S mikor minden rendbe van jöhet a gyerek!
DE a gyerek nem jön!
S nem azé mert hülyék!!

Előzmény: Erunder (84) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2009. 12. 03. 18:33 | #85
"Az asszony olyan, mint a monokli: elegáns viselet, de nélküle jobban lát az ember."
:)
Erunder
Erunder 2009. 12. 03. 18:26 | #84
Ja nyilván azért van a cigóknak annyi kölkük mert kizárólag értelmes emberek tudnak szülni. :D
Előzmény: RAPTOR (83) 0 VÁLASZ
RAPTOR 2009. 12. 03. 18:20 | #83
"Teherbe esni,gyereket szülni a hülye is tud"....Ezzel meg én nem értek eggyet!

Előzmény: Nas (80) 0 VÁLASZ
Tóth József 2009. 12. 03. 18:13 | #82
Mint írtad, a szervezet végigcsinálja a dolgát. Megcsinálni a gyereket a legegyszerűbb, (teszem hozzá, a legnagyszerűbb) dolog a világon. Mint megjegyezted, ezt sokan ki is használják,ész nélkül,vagy ésszel. A nagy kunszt abban van, hogy hogyan neveljük fel az utódot. Lehet belőle bárki, a szó jó, és rossz értelmében, és ez elsősorban a nevelésen múlik, nem pedig az örökletes tulajdonságain. Ne haragudj, nem kioktatni akarlak, csak az idősebb beszél belőlem.
Előzmény: Nas (80) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2009. 12. 03. 17:59 | #81
Azt hiszem csak a biológus beszél belőled.

"Jellemző amúgy, hogy azok, akik csak a partvonalról ismerik a terhességet, hajlamosabbak pátosszal viszonyulni hozzá, és kiváltságként tekinteni rá". Nos, két gyermek apja vagyok. Ha a terhességről magáról sejtésem sincs azért van némi fogalmam a nehézségeiről.
"Szerintem minden nő szívesen megosztaná akármilyen kis részét is ennek a "kiváltságnak" a férfiakkal" A feleségem azt kívánta, hogy bárcsak én is átélhetném azt a csodát amiben ő részesült mindkét alkalommal. Ő például szeretett áldott állapotban lenni. Még a szüléssel sem volt baja. Bármikor örömmel vállalná megint.
"Mindkét nem egyformán fontos, csak vannak könnyebb meg nehezebb feladatok az utód létrehozásával kapcsolatban, és a nőknek jutott a nehezebb" Igazad van. Mindkét nem egyaránt fontos a gyereknemzéshez. A nőnek csak és kizárólag abban nehezebb a dolga, hogy neki kell kihordania és megszülnie a gyermeket. A születés után az apa (a szoptatáson kívül) bármit meg tud tenni a gyermek ellátása érdekében.

Végül pedig: egy nőnek csak azért mert nő nem muszáj elviselni a terhességet ha nem akar gyereket. Szerintem.

U.i.: Csak kíváncsiságból kérdem: neked van-e gyereked?
Előzmény: Nas (80) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 03. 17:13 | #80
Ebben nem értek egyet. Jó, kiváltság abból a szempontból, hogy a férfiak nem képesek rá, de mi meg spermiumokat termelni nem tudunk. Ennyi erővel a férfiak meg azért kiváltságosak. :) Senkin nem múlik, hogy milyen szerepet kap a szaporodásban. Mindkét nem egyformán fontos, csak vannak könnyebb meg nehezebb feladatok az utód létrehozásával kapcsolatban, és a nőknek jutott a nehezebb. Ennyi. Jellemző amúgy, hogy azok, akik csak a partvonalról ismerik a terhességet, hajlamosabbak pátosszal viszonyulni hozzá, és kiváltságként tekinteni rá (persze, mert nem nekik kell végigcsinálni...). Szerintem minden nő szívesen megosztaná akármilyen kis részét is ennek a "kiváltságnak" a férfiakkal. :)

Teherbe esni, gyereket szülni a hülye is tud (és sajnos csinálják is...). A szervezet végigvezeti az embert a terhességen akkor is, ha igazából arról sincs fogalma, hogy tulajdonképpen mi történik vele és miért.
A nagy kunszt abban van, hogy tényleg a gyerek miatt akarjon gyereket a nő, megtalálja a megfelelő apát a gyerekének, tudja feltétel nélkül szeretni őket, végig tudja csinálni értük a terhességet és minden mást, amit egy nőnek csak azért mert nő, el kell viselnie, és közösen minél jobban fel is tudják nevelni azt a gyereket. Szerintem.
Előzmény: RokkantTroll (79) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2009. 12. 03. 15:16 | #79
Nem akarok kötekedni, de a gyerekszülés kiváltság csak rengeteg kötelességgel jár.
Előzmény: Nas (77) 0 VÁLASZ
Tóth József 2009. 12. 03. 15:04 | #78
Nem olvastam, nem is fogom az összes hozzászólást. Azt tudom mondani, hogy irigylem is, és nem is a nőket. Tudom, hogy a legtöbb társadalomban, még a "demokratikusokban" is alárendelt szerepük van. És ezt nem idézőjelben írtam. Belenéztem egy előttem felszólaló hölgy írásába. Azt tudom mondani, hogy számomra a nők jelentenek mindent. Nincs olyan festmény, nincs a természetnek még egy olyan műve, ami felvehetné szépségben velük a versenyt. Nélkülözhetetlenek. Igaz, ebben van egy kis önzés is. :) De ha tehetném, (tudom, azt fogják mondani, könnyen beszélek, úgyse tehetem) szivesen átvállalnék a gyermek kihordásából, és megszüléséből is. Na nem mindent, de fele-fele arányban. Ez a post viccnek jó, (igaz ismerek olyan férfiakat, akik komolynak gondolják), de ezt a lányoknak mondom: minden ellenkező tapasztalataitok ellenére, a legtöbb FÉRFI úgy érez, mint én.( Csak nehéz bevallani.) :D
Nas
Nas 2009. 12. 03. 14:43 | #77
A nagy részünk szerintem egyáltalán nem ócsárolja a másik nemet. (Bevallom, én arra számítottam, hogy jönnek majd sokan az "elmés", nőkről szóló viccekkel, de kellemesen csalódtam. :)) Ez olyasmi mint a kutyás post, a többség alapvetően egy véleményen van, de egy ilyen összetett kérdésben nyilván sokmindenről lehet ettől függetlenül beszélni. Szerintem egyáltalán nem baj, hogy beszélünk róla!

A gyerekszülésnek mi köze van az egyenjogúsághoz? A gyerekszülés nem kiváltság, hanem egy feladat, amit az egyik nemnek meg kell csinálnia. Örüljek, hogy ugyanannyi munkával kevesebbet keresünk a munkahelyen, nehezebb elhelyezkednünk, többet kell ugyanannyi elismerésért teljesítenünk, hiszen cserébe - ohhh, minő boldogság - én szülhetem meg a párommal közös gyerekünket? Hurrá! A férfiak ugyanúgy kivehetik a részüket a gyerek-adta örömökben, miután megszületett, meg mielőtt megfogant, és maga a terhesség az finoman szólva nem kéjutazás, hogy cserébe befoghatjuk a szánkat. :/
Félreérted az egyenjogúságot. Nem azt akarjuk, hogy a férfiak szüljenek helyettünk gyereket, mert ezen nyilván nem lehet változtatni, ezt is meg kell csinálnia valakinek. De a nőkhöz való hozzáálláson és bánásmódon igenis lehet változtatni, mert az tanult tulajdonság! Vagy szerinted minden így tökéletes, ahogy van? O.o Képzeld el, egy nőnek sem csak a szaporodásból, gyerekszülésből áll az élete (nyilván ez fontos momentum, de egyáltalán nem esszenciális és alapvető), és szerintem önző, szűklátókörű hozzáállás egy férfi részéről ennek az elvárása.

"Háború helyett egy kis odafigyelés kell!"
Ha kicsit odafigyeltél volna mások kommentjeire, láthatod, hogy ők is ezt mondják. :)
Előzmény: Bubba (75) 0 VÁLASZ
Bubba 2009. 12. 03. 14:19 | #76
Ronda ha ilyen hosszú a kép alatti szöveg :-)
Bubba 2009. 12. 03. 14:02 | #75
Köszönöm! Feldobtátok a napom!
Azért érdekes nem, hogy egy sereg jórészt huszon harminc éves "felnőtt" ember azon vitatkozik hogy melyik nem az értékesebb, ki a jobb, ki a butább, itt ócsároljátok egymást! Komolyan mint a gyerekek!
Nem érdekes, hogy ha megtalálod életed párját az (remélhetőleg) az ellenkező nem képviselője lesz?
Soha nem is lesz egyforma a nő és a férfi, sem megítélésben sem semmi másban, és innentől kezdve szerintem semmi értelme a női egyenjogúságnak sem! (mert akkor én is akarok gyermeket szülni! Ja hogy nem lehet, akkor miről beszélünk)
Mért kell mindent összemosni, miért kell a férfit a nőhöz hasonlítani?
Teljesen más a feladata a nőnek mint a férfinak ebben a világban. Persze ki lehet lépni ebből a "szerepből" lehet a nő is szingli, meg üzletvezető asszony, de elég nagy a valószínűsége, hogy mikor megöregszik, akkor benne fog maradni az olthatatlan hiány, hogy nem volt gyermeke akinek továbbadhatta volna a szeretetét, és lehet hogy úgy fogja gondolni, hogy nem volt az egésznek semmi értelme.
Mindenkinek megvan a saját tipikus hibája és előnye: nem valószínű, hogy egy férfi premenstruális okból kifolyólag lesz elviselhetetlen, minthogy az sem valószínű, hogy a nő ordibálva hajtja szét a családot, hogy egy lavór sörrel befeküdjön egy focimeccs elé.
Hogy a férfiak nem ismerik a nőket, szerintem ez nem nemi kérdés.
Úgy őszintén a mai világban az emberek mennyi időt fordítanak arra ,hogy megismerjék a másikat? Mennyit beszélgetnek?
Fordítok a kérdésen: Te mennyit beszélgetsz a pároddal???? Akkor miért kellene ismerni a másikat, ha nem fordítasz időt a megismerésére? Persze a rohanó világ, megamunka...
De azért bántani a másikat, mert nincs rá időm, hogy ő ilyen, meg olyan.
Egyébként a nőkkel is lehet harmóniában élni a nehéz napokon is, a hitvesemmel soha nem szokott ez problémát okozni, de azt sem, ha én egy kis kikapcsolódásra vágyom, és épp a tévé előtt akarok dögleni és semmit nem csinálni.
Azt hiszem ez is elég hosszúra sikeredett.
Háború helyett egy kis odafigyelés kell!

Maccoyi
Maccoyi 2009. 12. 03. 11:55 | #74
:DDD (fekveröhögösszmájli)
Előzmény: Purple (69) 0 VÁLASZ
vöri 2009. 12. 03. 11:14 | #73
ez vica verza igaz. mindennek a beszélgetés az alapja
Előzmény: milerik (72) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 12. 03. 10:53 | #72
Egyáltalán nem nagy képűségből de szerintem egyszerű a nőknél kezdeni , folyatani nehéz de kezdeni könnyű.
És alapvető , kérdezni , kérdezni, kérdezni , beszéltetni . Aztán eldöntöd érdemes e kezdeni a dolgokat vele .
vöri 2009. 12. 03. 09:25 | #71
ez egy szetereotipia. nem lehet álltalánosítani..a felsorolt 8 opció közül rám pl csak 1 illik. :D nem tudok vezetni. béna vagyok. de sok esetben ezek a felsorolt pontok azok a lányokra jellemzők akik tudatlanságuk miatt a testükkel és a megjelenésükkel probálják megfogni a férfiakat, és affektálnak :D
Előzmény: bloodking (66) 0 VÁLASZ
vöri 2009. 12. 03. 09:21 | #70
na ehhez a férfiak okosak témához annyit,hogy én egy kereskedelmi banknál dolgozom, telefonos ügyfélszolgálaton. Soha nem gondoltam volna,hogy létezik ennyi idoóta ember..A férfiak sok esetben nagyon bunkók és idióták, a nők inkább felvilágosulatlanok, de kevesebb százalékban tudélékosak.

Tegnap beszélek egy faszival, és a beszélgetés végén bead egy ilyet,hogy van e férjem, vagy barátom, és hogy milyen sexy hangom van, ő éppen félmesztelen, rajtam mi van? és jo e a seggem.. no comment.
Purple
Purple 2009. 12. 03. 09:10 | #69
buzi-e vagy? vagy ha nem, akkor szarul csajozol.
Előzmény: bloodking (66) 0 VÁLASZ
zodiac 2009. 12. 03. 01:03 | #68
Ha egy nőnek van 5 diplomája 3 nyelvvizsgája, művelt, kreatív, humoros és még szép is akkor lehet, hogy az férfi, nem?
:DDD
Előzmény: RokkantTroll (65) 0 VÁLASZ
RokkantTroll 2009. 12. 03. 00:53 | #67
Keveset tudsz róluk.
Előzmény: bloodking (66) 0 VÁLASZ
bloodking 2009. 12. 03. 00:48 | #66
Na én ezt tudom a csajokról:

1 Baromi sokat pletykálnak
2 piszkosul érzékenyek
3 megpróbálják átformálni az embert
4 kényes libák
5 idegesítően sokat vannak el vásárolni
6 logikátlanok
7 nem tudnak vezetni.
ja igen és kezd elterjedni az hogy nem tudnak főzni 1 teát sem.(tapasztalat)

és a kivédése: meg kell mondani neki hogy megtávozol vagy mehetsz a búsba.

RokkantTroll 2009. 12. 03. 00:29 | #65
Ha egy nőnek van 5 diplomája 3 nyelvvizsgája, művelt, kreatív, humoros és még szép is akkor lehet, hogy úgy jár mint egy nagyon kedves ismerősöm aki 27 évesen talál egy olyan férfit akire végre megütötte a mércét. Az már más kérdés, hogy a Tökéletes Úr egy akkora tahó hogy az már példaszámba megy.
Előzmény: Nas (61) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 03. 00:22 | #64
63, és a fenti kép alá kerülő írás:
A NŐ nyitott könyv, és még olvasni is megtanít :)
Köszönöm, Nas :)
Előzmény: Nas (63) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 03. 00:09 | #63
De hogy kiéljem tipikusan női beszédkényszeremet, válaszolok tételesen is a Nagy Nőismereti Listádhoz. :D

1 - vannak a kacérok és vannak a fapinák...te melyiket választod? :)
3, 6, 47 - magunkkal szemben vagyunk inkább maximalisták, a pasiknak általában (túl) sok mindent elnézünk; a teliholdat nem mi vetettük fel...elhatárolódunk a vérfarkasoktól is
5 - én tényleg nem nézem le a férfiakat...szeretem, hogy olyan könnyű őket kezelni :D miért is van az avataromban egy harcias amazon? hmmm...mondjuk mert én is az vagyok? :D
14 - nem kell félni az okos nőktől...sokkal könnyebb egy értelmes emberrel zöld ágra vergődni, mint egy butával, nem?
29 - szóval a pasik igénytelensége igazából nem lustaság, hanem az empátia és a segítőkészség mélyről felbuzgó, kristálytiszta forrása..váháháááááá xDDD (amúgy az arcszőrzet szerintem tud igényesen kinézni pasikon...nagyon is)
44 - naná, alaposak vagyunk és kíméletlenek :D
46, 49 - nem buktunk le, ajánlom figyelmedbe az utána következő kommentemet is :P
59 - igazából csak annyit szeretnénk, ha végre a pasik is elismernék, hogy simán érünk annyit, mint ők, és nem kéne ezért az élet minden területén kitenni a lelkünket is


Előzmény: Tooni (59) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 03. 00:04 | #62
Most, hogy ezt hozzáértőtől is hallom, elégedett lehetek magammal :D
Előzmény: Nas (61) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 23:53 | #61
xDDD
Na, csakazértis sokat fogok írni. :P

plantek:
Igen, részint biológiai eredetű, de nem elsősorban az. Alapjáraton nem lenne nagyobb a versengés a nők között mint a férfiak között (mert ugyanaz a céljuk), pedig a valóságban nagyobb. Ez szerintem arra vezethető vissza, hogy:
Ha egy férfi jó sportoló, akkor senkit nem érdekel, hogy segghülye vagy ronda, elégedett lehet magával.
Ha egy férfi intelligens, kreatív, akkor senkit nem érdekel, hogy csenevész vagy tapló, elégedett lehet magával.
Ha egy férfi jól néz ki, akkor éli a nagyvilági életét, és elégedett lehet magával.
Ha egy férfi érzékeny, megértő és lehet vele beszélgetni (akkor buzi...na jó, ez csak vicc volt :)), akkor senkit nem érdekel, hogy buta vagy ronda, cukinak fogják tartani a nők, és elégedett lehet magával.
Ha egy férfi nem okos, nem szép, nem ügyes, nem humoros, nem együttérző, akkor is azt hiszi, hogy az, és elégedett magával.
De egy nőnek hiába van 3 diplomája, beszél 5 nyelven, művelt, kreatív, érzékeny, humoros, megértő, ha ronda, akkor senkit nem érdekel...
Magyarul méltánytalanul vagyunk beskatutyázva szinte egyetlen tulajdonság szerint, ami miatt úgy érezzük, hogy állandóan bizonyítanunk, hadakoznunk kell, hogy elfogadjanak minket. És tudat alatt mi is élünk a beskatutyázással, hiszen mi is ebben nőttünk fel, összehasonlítgatjuk magunkat a többi nővel, hogy hol állunk a "rangsorban", mert azt sugallják felénk az elvárások, hogy van egy rangsor közöttünk, és küzdenünk kell a "jobb helyért". A férfiaknak több lehetőségük, nagyobb terük van arra, hogy ténylegesen kapjanak pozitív visszajelzést magukról, így kevésbé érdekli őket, ha egy valamiben hiányosságaik vannak, egyszer nem nekik van igazuk, stb.

focuskoma: Nem is azt írtam, hogy abszolút semmi köze a hormoningadozásnak a hangulatváltozásokhoz (ez sajnos tény, hogy van, de mentségünkre legyen mondva, hogy olyankor mi sem érezzük ám jól magunkat...:S; és a hatás mértéke erősen egyénfüggő), csak hogy ezt azért 1000 + 1 más ok is befolyásolja. Például én ciklustól függetlenül falra mászom az olyan élcelődéstől, hogy biztos azért ideges egy nő, mert megjött neki vagy klimaxol. -,-

Tooni, Maccoyi: ti hibbantak vagytok. :D
Maccoyi
Maccoyi 2009. 12. 02. 21:56 | #60
Elfogtuk az első nem hivatalos bejegyzést. ;D
http://img442.imageshack.us/i/frfianrl.jpg/
Tooni 2009. 12. 02. 21:56 | #59
Minden, amit a férfiak a nőkről tudnak - a teljes igazság végre hozzászólás formájában! - avagy mi minden deríthető ki általánosítással és költői túlzásokkal a másik nemről hozzászólásaik alapján.

1 - kacérak - Kac Kac-al kezdeni mondatot elég utalás, de utána még fel is szólít, hogy fogócskázz vele. Furfangosak ám.
3, 6, 47 - bevallottan maximalisták: minden nő megértése, 400 komment elvárása. A nercbunda is kevés Merci nélkül.
Fantasztikus lényekben - jelen esetben farkasemberekben való hit. Máskülönben miért emlegetnék annyit a teliholdat és annak átváltoztató hatását?
5 - Képesek a velünk való egyenlő bánásmódra, elismerik az okos férfiak létezését. Említettem már, hogy hisznek a vérfarkasokban is?
...apropó...miért is van Nas avatarján sárkány és harcias tekintetű amazon?
14 - előszeretettel fordítják ellenünk legfélelmetesebb fegyverünket, a bal agyféltekét. A logikát. Ergo a legéletképesebb egyedek a nők mellett a buta férfiak - a legkissebb öngyilkossági statisztikával.
29 - fontos számukra a megjelenés. Hogy ezért tegyünk, elég ápolatlannak mutatkoznunk mellettük, hogy ragyoghassanak. Igen, a többnapos borosta kozmetikai eszköz.
35 - de mostmár igen :)
44 - nem felejtenek. Több kommentre visszamenőleg sem.
46,49 ha lebuknak, ők nem tudnak semmiről. Ezt pusztán elméleti felvetés, és egyébként sem voltak itt mikor a kommentjük íródott :)
59 - Imádják a hízelgő szavakat. Ehhez elég magunkról, férfiakról egy kicsit lealacsonylóan beszélni, hogy belopjuk magunkat a szívükbe
RAPTOR 2009. 12. 02. 21:48 | #58
A legborzasztóbb:Mit FŐzzek?
Előzmény: focuskoma (57) 0 VÁLASZ
focuskoma
focuskoma 2009. 12. 02. 21:40 | #57
Csak annyit tudok, hogy nők nélkül nem lenne értelme az életnek, nagyon szeretem őket. Ami viszont borzasztó bennük, az állandó rivalizálás egymás közt.
bicikli 2009. 12. 02. 21:39 | #56
Egy Nőt nem megérteni, hanem szeretni kell. :)
kichi 2009. 12. 02. 21:38 | #55
Szerintem a legtöbb ember ott téved el, hogy a nők 'a férfiakhoz' szeretnének érteni úgy általában, a férfiak pedig 'a nőkhöz', de ezt nem lehet megúszni ennyivel. Mindenki egyedülálló, csak egyetlen egy van belőle a világon. Tessék beszélgetni és közös programokat csinálni a másikkal és ezáltal megismerni, és egyben hagyni, hogy megismerjen bennünket.

Ha pedig összeakadunk valaki olyannal, aki nem nekünk való, és szerintünk hülye, akkor nem kéne ráhúzni a többiekre is, hogy ők is olyanok, mert akkor csak egymásra fújás lesz, amitől a normálisabb embereknek a szőr feláll a hátukon és inkább arébbállnak...
focuskoma
focuskoma 2009. 12. 02. 21:37 | #54
Nos pedig elég nagy százalékban igen is van hozzá köze. Például barátnőmnek mikor közeledik nagyon megváltozik, és olyankor jobb nem kötözködni vele. Amikor meg megjön neki, akkor egy kis angyal lesz.
Előzmény: Nas (27) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 02. 21:27 | #53
amennyiben a szőke férfivá változik úgy szőke férfivá, ergó skandináv, vagyis a hídat közelről sem ismerné fel, mert mindig jégen jár:P (tudom fáj is, meg késő is van, meg nem is csak a skandinávok szőkék, és igenis Stockholmban is van híd:P)
Előzmény: Kampec (51) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 02. 21:24 | #52
nem nem saját, bár ha a tapasztalatot külön nézem az lehetne akár saját is, de az meg nem reprezentatív:) amúgy van rengeteg ilyen stat, ha nem lennék lusta most keresnék egyet:D
Nah akkor Te kivétel vagy, de pont ezért hivatkoztam a statokra.... ti. természetes, h vannak kivételek, de a többség mégsem olyan, mint Te:) Biztos vagy abban, h a versengés rátok van erőltetve? azt pont egy biológiai eredménynek tekinteném... versengés a férfiakért, azért, h melyikük génjei öröklődjenek tovább (ez persze hímeknél ditto). A túl hosszú kommentek miatt meg akkor lassan én is kaphatnék egy NCIS-es fülest, de hát ezért is szeretem az Internetet, max virtuálisan rughatnak püspökfalatba:)
Előzmény: Nas (44) 0 VÁLASZ
Kampec 2009. 12. 02. 21:20 | #51
erről egy vicc jutott az eszembe:

Egy barna, egy vörös és egy szőke áll a Nílus egyik partján. Átakarnak kelni rajta de a Nílus krokodiloktól hemzseg.
Isten felajánlja nekik hogy mindegyikőjük kívánhat egyet.
A barna azt kívánja hogy világbajnok úszó legyen, teljesül is a kívánsága, de nem volt elég gyors...krokikaja lett.
A vörös azt kívánja hogy tudjon járni a vízen mint Jézus, de végül ő is ugyanúgy járt...
A szőke azt kívánja hogy változtassa át férfivá....
-Jéé, ott egy híd!

:DDDD
Előzmény: Erunder (4) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 21:04 | #50
Jah, ha a komment-listának akarnánk megfelelni, egyszerűbb lenne mindenhova annyit beírni, hogy "fake", "hehe", "vótmár" vagy "dugnám", mint néhányan teszik (bár utóbbira nem sok postot találtam eddig... xD). :D
Amúgy Tooni szerintem csak viccelt, de most csináljunk úgy, mintha besértődtünk volna rajta, mert ugye úgyis telihold van, szóval hisztisnek kéne lennünk. :D Nehogy megdőljön már itt valami komoly megfigyelésekre alapozott dogma. :D (Igen, tisztában vagyok vele, hogy az is csak poén volt...:P)
Előzmény: Purple (49) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 12. 02. 20:55 | #49
igen. :D nem hiszem, hogy a kommentlistának akarna bárki is megfelelni, de mindig jön olyan, aki ezzel magyarázza a kommentszámokat... :) hát istenem, ott az a lista, ebbe legalább bele lehet kötni :D
Előzmény: Nas (46) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 02. 20:50 | #48
Nincs elmélet, nincs mit rombadönts, annyira komoly mint ez
http://www.videoplayer.hu/videos/play/231539
2:30 tól :)
Előzmény: Nas (47) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:31 | #47
Amúgy az én aktivitásomnak az a baromi prózai oka van, hogy sajnos maximalista vagyok, ezért ha már belekezdek valamibe, azt csinálom is rendesen, különben hiányérzetem lesz. :D Evvan.
Előzmény: Nas (46) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:28 | #46
Igazán nem akarom romba dönteni az elméletedet, de én akkor vettem észre azt a statisztikát, amikor most felhívtad rá a figyelmet néhány kommenttel korábban...és azt sem hiszem, hogy Purple amiatt kommentelne annyit, amennyit, mert ő akar lenni az első (már akkor is szófosása volt szerintem mindkettőnknek, amikor nem is jártunk az izére kommentelni...:D)
Előzmény: Tooni (45) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 02. 20:26 | #45
Nők közti versengés példája: lásd baloldal toplista :P
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:22 | #44
Mint másik reál beállítottságú kíváncsi lennék, hogy ezt milyen statisztika alapján hoztad ki. :D Saját? :) Biztos, hogy az reprezentatív...? :D
Én viszont több olyan nőt is ismerek (köztük magamat), akik meg éppen hogy a férfiakkal tudják jobban megértetni magukat. Meg tudok érteni egy másik nőt is, de pont az a macerásabb, és őszintén szólva kevésbé érdekelnek. :D (Macerásabb azért, mert az idióta, ránk erőltetett versengés miatt egy nő rögtön ellenfelet lát a másikban, emiatt sokkal érzékenyebben reagál mindenre, gyanakvóbb, és eleve "támadó helyzetből" indul egy másik nő felé. Az, hogy ez miért alakulhatott ki, most nem részletezném, mert így is le lettem tolva, hogy túl hosszú kommenteket írok. :P)

Előzmény: plantek (40) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 02. 20:19 | #43
no ezekben kivételesen egyet értek:)
Előzmény: Nas (41) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:11 | #42
Valóban. Nagy igazság. :)
Előzmény: Tooni (39) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:11 | #41
Amúgy ha valakinek van egy kis esze, fel tudja ismerni, és ki tudja kerülni ezeket a kívülről jövő, befolyásoló hatásokat, elvárásokat, amik meg akarják mondani, hogy hogyan KÉNE élned, gondolkoznod nőként vagy férfiként...Persze vannak, akiknek erre szükségük van, mert nem tudják maguktól, vagy félnek attól, hogy amit ők nőként vagy férfiként tennének, az nem felel majd meg másoknak (tipikus példája ennek a női / férfi magazinok...eleve szánalmas és kudarcra ítélt próbálkozás, ha valaki egy újságból akar megtanulni nőnek / férfinak lenni...).
Ez a hülyeség, amit már fiatal korban sulykolnak a kamaszokba, hogy soha nem értheted meg a másik nemet, nagyon káros. Emiatt sokan eleve meg sem próbálják, vagy ha nem megy elsőre, feladják a dolgot.
Előzmény: plantek (37) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 02. 20:09 | #40
Hmmm ez is mind igaz. Mindenesetre az lényegtelen, h miért is nehezebb a nőket nekünk megérteni, az tény, h igenis nehezebb, mint egy másik férfit (mivel bár a biológia ezt egyedre bontva osztaná meg, a kultúra és a nevelés ezt elég erősen nemre hegyezte ki, azaz egyes férfiak közötti különbségek csökkentek, gondolkodásmóduk közelebb került, míg a kezdetben egy szinten lévő értetlenség a nőkkel nőtt). Szó mi szó szerintem igenis nehezebben értünk meg titeket, mint a többi férfit, és lehet nem elég bizonyíték, de mint reál beállítottságú mondom a statisztika ezt dobja ki:)
Előzmény: Nas (38) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 02. 20:08 | #39
Kiegészítés - ember embert nem ért meg ha önmagát sem érti/ismeri.
Előzmény: Nas (38) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 20:00 | #38
Igazad van, kulturális szempontból sokkal nagyobb különbségeket erőltetnek ránk, mint ami természetes lenne. De ez azért van, mert már kisgyermek kortól kezdve a különböző társadalmi szerepvállalásra, ízlésre, értékrendre nevelik szerencsétlen fiúkat és lányokat. De ez nem "eredendő" tulajdonságunk, hanem tanult viselkedés, megfelelni vágyás a társadalmi elvárásoknak. Egy mesterséges elhatárolása a nemeknek egymástól.
Igen, sajnos vannak "sorozatgyártott" emberek is, de ez sem attól függ, hogy nő vagy férfi az illető, hanem a gondolkodásmódjától (...illetve annak hiányától).

"Arról nem is beszélve, h az embert magát is baromi nehéz megérteni."
Ezt magyarázom! Nem azért nem tudják a pasik megérteni a nőket (és viszont), mert olyan esszenciális felfogásbeli különbség lenne a két nem között, hanem mert az emberek alapjáraton sokfélék és különböznek egymástól.

Előzmény: plantek (37) 0 VÁLASZ
plantek 2009. 12. 02. 19:52 | #37
Akkor nem értünk egyet:) a nemiség talán biológiailag csak kis részét határozza meg egy egyén személyiségének, de szociális szempontból, ízlés szempontjából sokkal nagyobb részét. És egyébként igenis léteznek sorozatgyártott nők, u.úgy mint ahogy férfiak, mert manapság rengeteg ember próbál vki mást utánozni. Jah és én onnantól kezdve képtelen vagyok mint embert megközelíteni egy lányt, h beindultak bennem a szimpátiát kialakító érzékek, de mellesleg szerintem ez fordítva is így van, nem hiszem, h ti nők, ha megtetszik nektek egy pali, akkor egyből el tudtok vonatkoztatni ettől a ténytől és csak úgy odamenni hozzá megismerkedni vele:P Arról nem is beszélve, h az embert magát is baromi nehéz megérteni, ld az oldalon szereplő videók szereplőinek 89,6665434953 %-át:)
Előzmény: Nas (10) 0 VÁLASZ
gerrencser 2009. 12. 02. 19:49 | #36
Hogy milyen okosak a mai nők... és hogy szeretik kioktatni a férfiakat! Erőlködjetek csak! hihi
Nas
Nas 2009. 12. 02. 19:36 | #35
Azt is hozzátenném, hogy a számláló többi 8 tagja viszont hímnemű...és nem sokkal vannak tőlünk lemaradva. :)
Előzmény: Tooni (31) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 19:33 | #34
xD

Nem kell túlkomplikálni a dolgot, csak szeretünk beszélgetni. :)
Előzmény: Tooni (33) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 02. 19:28 | #33
Szóval infohostessként tevékenykedtek azáltal, hogy írott társaságotokat ajánljátok az erre járóknak :)
Előzmény: Purple (32) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 12. 02. 19:20 | #32
hogy szeretünk kommentelni és nem csak torrentezünk, hanem szocializálódunk is interneten? :D
Előzmény: Tooni (31) 0 VÁLASZ
Tooni 2009. 12. 02. 19:17 | #31
A baloldali kis számláló első két helyén nő áll, ez mire utalhat azonkívül, hogy legaktívabban kommentelnek? :)
Leoparde 2009. 12. 02. 19:15 | #30
hátezaz, hogy TUDNAK.. magyarán semmit :D kinyitják a könyvet és lesz benne egy üres lap :D éjjóóó :D
Purple
Purple 2009. 12. 02. 19:13 | #29
rettenetes :D de ha szarul néz ki egy nő akkor vinnyogtok hogy az nektek nem jó :D férfiak meg képtelenek megérteni, hogy egy nőnek mennyire fontos a megjelenés. na? :D ha ez zavar, válassz magadnak férfit :D nagy egyetértésben
Előzmény: Erunder (28) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2009. 12. 02. 19:11 | #28
Na leírom mit tudok a nőkről,aztán megyek inni.
1 Ha elutazik egy hétre nem annyi ruhát rak be amennyire szüksége lehet és még pár plusz darabot vész esetére, hanem a ruhatárának a felét, vagy esetleg az egészét.
2 Képtelenek megérteni, hogy egy sportcsapat mennyire fontos tud lenni egy férfinak.
3 Kiváló érzékük van az olyan műsorok kiválasztására a tv-ben ami a férfit idegesíti vagy untatja.
4 Rengeteg van de most mennem kell. Majd folytatom tanaim. :D
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:49 | #27
Nem, csak allergiás vagyok arra, ha azzal viccelődik valaki, hogy ha ideges egy nő, akkor biztosan megjött neki. -,-
Előzmény: bungle (26) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:48 | #26
Mondom én, hogy telihold van... Úgy látszik az a humorérzékre is káros. :D
Na mentem, majd este jövök olvasgatni...
Előzmény: Nas (24) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:48 | #25
:P
Előzmény: bungle (23) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:46 | #24
Felhomályosítalak, hogy a lelki állapot nem csak attól függ, hogy kinek mikor jön meg (nyilván a hormoningadozás befolyásolHATja az alaphangulatot, de nem az a meghatározó). -,-
Kapaszkodj meg a szék karfájában: nem csak a nemi szerveinkből állunk, 1000 + 1 oka lehet egy nőnek is arra, hogy ideges legyen (pl. egy értetlen pasi, akinek halál evidens dolgokat kell elmagyarázni...). :/
Előzmény: bungle (21) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:42 | #23
Azért ezt igazán kifejthetted volna 30-40 sorban is, én arra számítottam... ;DD
Előzmény: Nas (20) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:41 | #22
...meg a bébz rovat aktív követésének...
Előzmény: Purple (15) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:41 | #21
Ez manapság abban nyilvánul meg, hogy ha sok nő között dolgozik a férfi, akkor ha az egyik idegbeteg, inkább ne álljon le vitatkozni a többivel se, mert megeszik ebédre. :DDD
Előzmény: Nas (19) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:39 | #20
Igen. Hogy máshogy? O.o
Előzmény: bungle (17) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:38 | #19
Annak semmi köze nincs a nők különbözőségéhez. Praktikussági okai vannak, mert így valószínűleg egyszerre esnek teherbe, és segíteni tudják egymást az utódgondozásban (értsd: ha az egyiknek nem lesz teje, meghal, stb., átveheti a másik a gyerekét). Ennek még akkor volt értelme, amikor szezonálisabb jellegű lehetett a szaporodásunk.
Előzmény: bungle (16) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:37 | #18
Első és utolsó oldalba már be is írtad? :D
Előzmény: Mr.T. (11) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:36 | #17
Egyébként úgy tudom, a szinkronizálódás feromonok közvetítésével történik.
Előzmény: bungle (16) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:34 | #16
Ha annyira különbözőek a nők, akkor miért van az, hogy az összezárt női közösségek tagjainak szinkronizálódik a menstruációs ciklusa? :) (persze a kérdés csak vicc volt, mielőtt valaki komolyan gondolná...)
Előzmény: Nas (10) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 12. 02. 18:34 | #15
sok év megfeszített kutatómunka eredménye ez :D
Előzmény: Mr.T. (11) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 12. 02. 18:32 | #14
a másik meg az, ha valami csalódás éri őket, esetleg kettő, akkor már az összes nő ribanc meg ostoba, meg stb... :D azért mert ő béna. logikus :D
Előzmény: Nas (10) 0 VÁLASZ
Kiscsuri
Kiscsuri 2009. 12. 02. 18:28 | #13
Azt kihagytad h meg is lehet dugni őket meg csinálnak kaját :D
Előzmény: Mr.T. (11) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:25 | #12
Hát, ez eddig nem sok...:D
Előzmény: bungle (9) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 12. 02. 18:25 | #11
1. Van puncijuk!
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Ja és cicijük is! :D
Előzmény: bungle (9) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 18:25 | #10
xD Ez jó. Uncsi is lenne, ha olyan könnyen érthetőek lennénk, nem? :D

Amúgy a hiba, amit sokan elkövetnek ezzel kapcsolatban, az igen, az általánosítás. Megértettél egy nőt (legalábbis azt hiszed)? Hurrá! A másiknál egyáltalán nem úgy lesznek a dolgok. Jééé...különböző ember a kettő, nem sorozatgyártott gép. :)
A nők semmivel sem különböznek jobban a férfiaktól mint egymástól. Annyira különböző két nő vagy egy nő és egy férfi, amennyire az emberek alapból is különbözőek, mert a nemiségnek sokkal kisebb szerepe van a különbségek kialakításában, mint amennyire felfújják az egész dolgot. :P Ha úgy közelítitek meg a másik egyént mint egy másik embert, és csak másodsorban úgy mint nőt vagy férfit, akkor mindjárt nem lesz olyan nehéz megérteni. :)

Előzmény: plantek (8) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2009. 12. 02. 18:16 | #9
Telihold van, én ma nem nagyon merek nőkhöz szólni. ;D

Inkább írja le minden férfi Izélő, mit tud a nőkről. :)))
plantek 2009. 12. 02. 18:16 | #8
Haha milyen igaz is:D mikor azt hiszed megérted az egyiket, és használod másnál is amit tanultál, hát jól pofára esel:D akkor visszatérsz a másikhoz, mert azt már úgy is érted, erre újra pofára esel, hisz csak azt hiszed, h érted, közben csak a felszínt kapargatod... de ez a jó az egészben, elég hamar megunnám az egészet, ha már ily fiatalon megérteném őket, hiába csinál ki/megy az agyamra/zsigerel ki a NŐ, azért mégiscsak ÉRTE élek:)
Anthonz 2009. 12. 02. 18:11 | #7
Azért sem.
Egy nő ne mondja meg mit csináljak!!
(:P)
Előzmény: Purple (6) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 12. 02. 18:08 | #6
nna mindenki élje ki az általánosítós sovinizmusát, és legyen 400 komment :DD
Nas
Nas 2009. 12. 02. 17:27 | #5
Ujujujuuuujjjj...ezt az utolsó levezetésedet inkább viccnek fogom fel, jó? :)
Pontosítok: vannak okos férfiak (mint ahogy okos nők is), de hogy mind az lenne, az erős túlzás...
Előzmény: Erunder (4) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2009. 12. 02. 17:14 | #4
Én inkább arra gondoltam, hogy azért mert ők nem csinálnak olyan dolgokat amit egy férfi nem értene meg. Egy okos ember racionálisan cselekszik, mint minden férfi. Ergo a férfiak okosak. :D
Előzmény: Nas (3) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2009. 12. 02. 17:08 | #3
Persze, mert azok a szádba rágják, hogy mit kell értened. :D
A kihívás minden nő megértésében van. :P
Előzmény: Erunder (2) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2009. 12. 02. 17:06 | #2
Én igenis értem a nőket. Az okosakat. :D
Nas
Nas 2009. 12. 02. 17:05 | #1
Kac,kac...amúgy ennek nem kéne így lennie. Ha sokan meg se próbálják megismerni, megérteni a nőket azzal a felkiáltással, hogy úgysem lehet, akkor persze, hogy soha nem is fog sikerülni nekik...