Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Párna 2009. 07. 11. 16:16 | #89
Köszönöm :D
Előzmény: joovan (88) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 11. 10:43 | #88
:D:D Te nagyon őrült vagy!!!!!! DE TECCCIKK :D:D:D
Előzmény: Párna (87) 0 VÁLASZ
Párna 2009. 07. 11. 09:04 | #87
Alakítani kéne egy kis országot, ahol élhetnének a saját kis világukban. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy összegyűjteni őket azzal a szlogennel hogy " INgyen kaja, jön győzike, bármit lophatsz" és utánna az a személy aki megnyerte az ötöslottót vesz egy bombát és buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmm. Gonosz kacaj. A maradékot pedig kiakasztják a búcsúba a céllövöldékbe és ha kinyírod visszakapod az ellopott cuccaidat vagy egy plüss kutyust :) Mindenképpen megéri xD
izébigyó 2009. 07. 10. 12:25 | #86
Hogyan nyírjuk ki a nem kívánt vendégeket! ;)
Ezentúl minden c házalót meg jehova tanút szeretettel fogadok szerény kis otthonomban! :D
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 07. 10. 12:12 | #85
szeretnék jó sokszor megijedni :D
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 10. 12:07 | #84
ugyanerre gondoltam én is :D
Előzmény: Wicked (83) 0 VÁLASZ
Wicked 2009. 07. 10. 12:01 | #83
Szerintem nagyon helyes, már érdeklődök is milyen feltételekkel lehet legálisan lőfegyverhez jutni!!
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 10. 11:57 | #82
uh...
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 10. 09:36 | #81
Köszi, tegnap nem láttam híradót... :)
Amúgy meg Amerikába is megengedett a saját birtokodat megvédeni bármi áron. Az a szegény idős bácsi, aki megtermelte a kis kertjében a zöldséget, amit meg a büdös, lusta, naplopó cigányok lelopkodtak... hát bassza meg a qrva anyját az a bíró, meg az a marha, aki ezt a szar törvényt írta, hogy még az öreg a hülye.... Istenem milyen országban élek, tiszta szégyen néha...
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
alphadog 2009. 07. 09. 23:53 | #80
Ma láttam, hogy változik itthon a törvény (lehet megérne egy napi izés postot):
Jogos az önvédelem - lelőheti a tulajdonos a betörőt, ha megijed tőle, és engedéllyel tart fegyvert.
http://www.tv2.hu/Root/Tenyek/Videok/2009-07-09-Tenyek_teljes_adas_2009_07_09_" target="_blank">http://www.tv2.hu/Root/Tenyek/Videok/2009-07-09-Tenyek_teljes_adas_2009_07_09_
dexter_23 2009. 07. 09. 23:51 | #79
Gyorsan regisztráltam mert ezt már nem bírtam szó nélkül.Mi bajotok van nekzek?Leszáradt a tökötök?
Egyszerű ez.Olyanok ezek mint egy zombifilmben az élőhalottak,szépen elterjednek és fertőznek.Na és mit csinálunk egy zombival.Igen úgy van,durrrr a fejükbe az a biztos a testet meg ell kell égetni.....................
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 17:01 | #78
a kevesebb néha több ;)
A gorillabébi meg igenis okos! :)
Előzmény: milerik (77) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 16:26 | #77
és ezt egy gorilla bébi bizonyítja x)
Előzmény: mekszamnojz (76) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 16:18 | #76
biztos megkomolyodtam :D
Előzmény: milerik (74) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 16:17 | #75
A 40 et csak érzékeltetésnek írtam, nem a szám matematikai tartalma volt a lényeg... írhattam volna 100 at is. ;)
Előzmény: milerik (72) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 16:11 | #74
Amúgy hol van a régi avatar képed ? azok a jó kis szexuális töltetűek ? :D én még emléxem ám rá
Előzmény: mekszamnojz (71) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 16:03 | #73
Ez igaz, de pl. qrva sok cigány dolgozott a gyárakban, amik mára bezártak, máshová meg nem vették fel őket. Emiatt elkezdtek még inkább csalni lopni, és rájöttek, hogy van idióta kormány amin élősködhetnek, és bármit megtehetnek.
Éljen Magyarország!
Előzmény: milerik (72) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 15:58 | #72
kommunizmus ideje alatt nem lehetett ilyenről beszélni . . . akkor érdekes módon más kisebbségek panaszait sem lehetett hallani . . . erre ne építs , akkoriban sok minden "nem volt" állítólag
Előzmény: mekszamnojz (71) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 15:34 | #71
pedig ez a probléma valahonnan jött, márpedig cigók is ősidők óta vannak... mégse hallani hogy kb 40 évvel ezelőtt bármikor lett volna cigány probléma a világon. Nemes gesztus beismerni a saját hibáinkat, és Zorrónak igaza van.
A saját hülyeségét issza most az ország és a nép is. És ez a szomjas ország ahelyett hogy tovább vedelne, megállhatna gondolkodni is, mert most is csak inkább a saját maga tetteinek hibáit hibáztatja minthogy hozna egy értelmes döntést aminek okos következményei vannak...
Előzmény: Norci (69) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 15:22 | #70
Azt tudom mondani, hogy ne keverjünk össze egy nevelőotthont egy meleg szeretteljes családi légkörrel.
Előzmény: Norci (69) 0 VÁLASZ
Norci 2009. 07. 09. 15:13 | #69
Sajna nem mindig nevelés kérdése...Anyám egy gyermekotthonban dolgozik, ahol persze az ott élő gyerekek 90% cigó. És hiába vannak velük fehér nevelők kiskoruktól fogva, a szülők, ha nagy ritkán benéznek (mert ugye vagy börtönben rohadnak, vagy koldulnak, stb.), ezek akkor sem képesek a normális életre. Anyám is már rájött, hogy a kezdeti empátia és hit, hogy meg lehet őket tanítani egy jobb életre, csak naivitás volt...Ezek szinte mind genetikailag degeneráltak, ez van.
Előzmény: Zorro (44) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 15:13 | #68
Normális felzárkóztató programokra van szükség.
eddigh mi volt?
Cigányokat tanítsuk meg gazdálkodni meg vállalkozást alapítani.
Aztán összeszedtek pár cigány nőt aki még csak írni olvasni sem tudott, és nekik oktattak vállalkozás ismereteket, utána meg sírtak, hogy jaj ez a program sem sikerült, pedig hány milliót öltünk belé (meg hányat tettünk zsebre).
És aztán tálalják a népnek, hogy ááhh nem lehet ezekkel mit kezdeni, csak viszik a pénzt haszontalanul.
Na ezért tart itt az ország. Mert ilyen barmok vezetik, mi meg mint a birkák megyünk utánuk. :P
Zorro 2009. 07. 09. 15:10 | #67
:D:D:D
Előzmény: Bull (65) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 14:47 | #66
Háát , sutyiban kéne tényleg megcsinálni ezt a dolgot , rendes kiértékelés , jegyzetelés , statisztikával, "mindennel" , önkéntes beleegyezéssel stb. hogy az EU ne kifogásolhassa a kísérletet . és a médiában , neten megszellőztetni a dolgot, szépen csepegtetve az infokat . Megtetszene az embereknek , és aztán a politikusok is kiállnának mellette , mint amellett a politikus mellett is aki a segélyt munkához kötötte , először mindenki le rasszistázta , ma meg már törvény lett belőle mindenhol . . . .
Bull 2009. 07. 09. 14:47 | #65
Ez a cikk akár Magyarországról is szólhatna. Detto
Szeva Zorro:-))) anyázunk egyet ma is?:-))))
1nessa 2009. 07. 09. 14:44 | #64
ahhhh de szemet vagy :D:D:D:D:D:D
akkor direkt nem szolok:D:D:D;)
Előzmény: joovan (61) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 14:38 | #63
Szerintetek miért van mindig konfliktus , feszültség az emberek közt ? Mert nem ismerik egymást és az ismeretlentől fél az ember , inkább fektet időt a gyűlöletébe mint megismerné a másikat . Az is hozzátartozik, hogy az ösztönösebb részünk szereti a harcot, a küzdést, az adrenalint , szóval mindig lesz indok utálni a másikat .
joovan 2009. 07. 09. 14:36 | #62
Tudod mit? Jelentkezz politikusnak, megígérem rád szavazok és majd akkor megpróbálhatod megoldani :D
Előzmény: milerik (60) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 14:34 | #61
majd azért szólj mielőtt jössz, mert akkor én meg megyek Angliába :D:D:D:D:D:D:D:D
Előzmény: 1nessa (59) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 14:33 | #60
Csak Zorro , érti a lényeget ? Ti már a kialakult helyezetten vitáztok, "nosztalgiáztok" , mi a megoldásról, egy fajta jövőképről beszélek/ünk . Én nem védem a mai cigányságot , hanem "értem" mitől ilyenek , objektíven állok hozzá és eszerint adok ötletet a szocializálásukra.

Kapcsolatom velük ( ha ez tényleg ennyire fontos) . Általános suliban tele volt velük az egész. Voltak gondok velük, persze hogy voltak. De ettől még nem leszek zárt , mint amikor egy gyereket megharap egy kutya kis korában és élete végéig fél a négy lábú barátunktól . ( engem is kapott meg kutya kis koromban , komolyabban is, de semmi bajom a kutyákkal ). Lopták már el biciklimet, vertek már arcon , csináltak sok rosszat . Anyum , olyan suliban tanít ahol a többsége roma származású , mindig meséli a történéseket, teljesen szubjektíven sajnos . De ezek ellenére sem ismerem őket.
1nessa 2009. 07. 09. 14:29 | #59
huuuha:D nah en abban nem lennek olyan biztos...megyek en meg magyarorszagba...:D
de nem valoszinu h keszulni fog rola video:D de ebben sem lehetek biztos:DxD
Előzmény: joovan (58) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 14:27 | #58
nagyon valószínű, hogy mi az életben soha nem fogunk találkozni, de majd lehet, hogy egyszer itt az Izén az 1ik videó alá az lesz írva, hogy "nessa bepörgött", és a videóban azt látom, miközben lebontod magad körül a házat
:D:D:D
Előzmény: 1nessa (56) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 14:25 | #57
cuki a kicsi a képen.
Reménykedj benne, hogy hamarosan megoldódik a cigányprobléma, mert különben pár év múlva mikor iskolás lesz, már nem lehettek mellette mindíg...
Előzmény: Zorro (55) 0 VÁLASZ
1nessa 2009. 07. 09. 14:24 | #56
basszus egyszer azt kivanom h egyszer lass beporogve:D mert olyan nyugodt vagyok h az csak na:D
Előzmény: joovan (54) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 14:19 | #55
Erről van szó. Ne általánosítsunk. Aki mocskos retek, az mocskos retek, aki meg normelis az normális.
ehhez tartozik még, hogy nem azért retek mert cigány, hanem azért mert ezt látta, ezt tanulta. Sajnos magyarok közt is van ilyen, a probléma az arányoknál kezdődik, mert a cigányok 70-80%-a valóban ilyen körülmények közt nevelkedik.
joovan 2009. 07. 09. 14:17 | #54
ajjajj, kiscsaj megint bepörgött :D:D:D
csak mondd utánam: SZÚÚÚSZÁÁÁÁ
:D:D
Előzmény: 1nessa (52) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 14:15 | #53
De azértr most a normálisakat hagyjuk békén, mert itt a képen a büdös-bocskoros retek, meg a másik csöves, akinek azért cigire telik nem oda tartozik :D
Mondom: aki normális, annak respekt!
1nessa 2009. 07. 09. 14:14 | #52
hat igen ritka...:S
de uugy gyulolom oket..
legszivesebben kiirtanam oket.
Előzmény: joovan (49) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 14:10 | #51
Sajnos ha saját környezetben nevelkednek, akkor aszerint szocializálódnak. Illetve ott antiszocializálódnak. Most történt Ercsiben, hogy 15-en bementek a kocsmába és mindenkit megvertek. 3 embert eszméletlenül vittek a dunaújvárosi kórházba. Az ilyeneket Először agyon kéne verni aztán per nélkül lecsukni őket, ezeknek semmi jog nem járna. Sajnos a normális ezek miatt a patkányok nem tud beilleszkedni normálisan.
eerix 2009. 07. 09. 14:09 | #50
Ezek képtelenek bármit is normálisan csinálni, nagyon nagyon kis százalékuk az, amelyik értelmes... Nyári munka...meggyszedés...dolgoznak, de szarul és a fehér ember szop utánuk, őket még csak le sem basszák, aztán röhögnek a markukba, h 40 fokban az ő elbaszott munkájukat hozatják helyre veled.
Szóval aki annyira védi őket, először tapasztalja meg, h milyenek, azután ossza az észt.

Nah Píísz. :)
joovan 2009. 07. 09. 14:05 | #49
Igen, pontosan. Van közöttük normális is, de annyira kevés, hogy besorolják a többi közé.
Az aki cigány, és a diszkrimináció ellenére normális helyet tud kiharcolni magának a társadalomban, annak minden tiszteletem!
Előzmény: 1nessa (47) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 14:03 | #48
nekem nincs ilyen ismerősöm, tehát nem tudok semmit a családba fogadásról, de ha mondod, akkor elhiszem.
Előzmény: Zorro (44) 0 VÁLASZ
1nessa 2009. 07. 09. 14:03 | #47
en tudom milyen ciganyok kozt elni....:S:S:@ kiskorom ota bajaim voltak veluk en is szintugy verekedtem.
es raadasul 3x be is tortek gazpisztollyal..
szal egy mocskos gusztustalan nepseg.persze tisztelet a kivetelnek aki nem olyan.
de csak a baj van veluk
Előzmény: joovan (45) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 13:58 | #46
Köszönöm , hogy ezt megosztottad .
Előzmény: Zorro (44) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 13:58 | #45
Igen, én értem, hogy mit mondasz. De kíváncsi lennék, hogy életedbe hány percet töltöttél már el cigányok között (buszmeg, iskola, bolt, bármi). Én tapasztalatból írom amit írok, sehonnan nem olvasom, vagy hallom. Már kiskoromban is elég sokat seggbe kellett rugdosnom/rugdosnunk, és akkor sem én kezdtem soha hidd el. Azóta nem változott semmi ezt kijelenthetem. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy akár ki akár mit csinál, megnevelni NEM LEHET a CIGÁNYOKAT.
Azt, hogy optimista vagy azt tisztelem, de inkább próbáld meg jobban megismerni a dolgokat a saját bőröddel, aztán majd utána más lesz a véleményed.
Előzmény: milerik (41) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 13:56 | #44
Egy ismerős pár cigány srácot fogadott örökbe, mert az gyorsan ment. (Vajon miért? :D) Na ő speciel normális, ami bizonyítja, hogy csak nevelés kérdése.
Előzmény: joovan (11) 0 VÁLASZ
Zorro 2009. 07. 09. 13:54 | #43
Hmmm.. Érdekes cikk mit ne mondjak.
superxaba 2009. 07. 09. 13:50 | #42
megy „haza” felé a cigány, egy lopott tyúkkal a zsákjában.
...szürkület, faluszél, tücsökcirp...
jön szembe a rendőr, ráköszön:
- szevasz cigány!
- milyen tyúkot biztos úr, milyen tyúkot???
milerik 2009. 07. 09. 13:48 | #41
Mi, mint átlag emberek nem élünk köztük, nem foglalkozunk velük és ugyan így a politikával is. Mivel mi nem "ebben vagyunk" ,csak a szórt, félig ismert tudásból, mások ugyan ilyen forrásából szerzett szövegéből spekulálsz ! Ebből indul a pletyi . . . mindenki azt hiszi tudja miről is beszél, pedig ha őszinte magával rájön , hogy hiányos a háttértudása és sok mindent csak a dolog mögé képzel .
Előzmény: joovan (36) 0 VÁLASZ
bandee1219 2009. 07. 09. 13:47 | #40
Azért tartottam fontosnak beküldeni, mert minket is érinthet, ha az itteniek visszavetik az USÁval való vízummentességi kérdést...
És ahogy már mások is írták: ezek tényleg csak azért mennének ki, hogy ott is mindent szét**sszanak, feléljenek, de egy értelmes ország már eleve nem engedi őket be...



Gazsi megy lóháton, a rendőrök meglátják és egyből odamennek:
-Jó napot kívánok! Honnan van ez a ló? Mert, ha jól tudom, eddig nem volt.
-Ez? Találtam!
-Találta?
-Igen! A szomszéd faluban mentem egy szűk utcában, aztán ott feküdt az úton, keresztben. Na, gondoltam, akkor majd kikerülöm! Kerülném hátulról: akkor rúgott volna, kerülném előröl: akkor meg harapott volna a bestia. Na, gondoltam, akkor majd átlépem, oszt nem felállt alattam?...
1nessa 2009. 07. 09. 13:46 | #39
alap:D
Előzmény: joovan (38) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 13:38 | #38
köszönöm szépen :) Te vagy az én emberem
Előzmény: 1nessa (37) 0 VÁLASZ
1nessa 2009. 07. 09. 13:27 | #37
nincs igazad:D:D
nah joo de igazad van:$:D:D
Előzmény: joovan (36) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 13:21 | #36
Figyelj, az a baj, hogy elszaladt a cigányokkal a ló és ezt mindenki tudja. Le lehetne rendezni egyszerűen a gondot velük, de az megvonással járna a részükről, amit nem tudnának elviselni. Ezt tudják a politikusok is, meg azt is, hogy potenciális "választótömeget" vesztenek el, ha az ő kormányzati ciklusuk alatt cselekszenek. Hallod mondd, hogy nincs igazam! :)
Előzmény: milerik (35) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 13:17 | #35
az baj a kommentekkel, hogy bűnbakot kerestek . . . pedig eddig is voltak ezek a gondok a romákkal . . .
Persze érthető, emberek vagytok , olyanok mint a Magyarországon nyaraló német nyugdíjasok akik anno megszavazták a Hiti bácsit . Pedig most milyen kedvesen mosolyognak, és udvariasak , nem ?
joovan 2009. 07. 09. 13:12 | #34
:D:D:D:D:D:D:D de őrült vagy!!!! :D
Majdnem leesek a székről úgy röhögök :::D:DD
Előzmény: 1nessa (32) 0 VÁLASZ
Szeca 2009. 07. 09. 13:10 | #33
Meg kéne vonni tőlük minden támogatást, hogy ne tudjanak a magyar dolgozó embereken élősködni! Igy TALÁN (személy szerint nem hiszek benne) elkezdenének dolgozni, vagy ami mégjobb: elhagynák az országot! Az egész ország felvirágozna sztem!
És a honatyáknak minnél hamarabb észhez kellene térniük, amig tehetik!
Ne feledjétek: "Azé az ország, aki teleszüli!"
1nessa 2009. 07. 09. 13:10 | #32
lehet azis a harci fegyverzet egyik resze...azzal rug .vagy akar a szaga is elriasztja az "ellenfelet"(aldozatot)....
:D
Előzmény: joovan (31) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 13:05 | #31
de még csak most nézem, milyen bocskor-bakancs van már a középső vadasszony lábán :D:D:D:D LOL
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 12:56 | #30
Így van. Erre is az a megoldás hogy legyünk mind politikusok! :D

te ezek ketten (cigok+szájbetyárék) tök jól élnek mi meg itt szopunk :D cigányok és politikusok kurvái lettünk és nyavajogtok? nézzétek meg az útszélieket ők nem nyavajognak! pedig azoknak szegényesebb a hozadáka :P
Előzmény: HailieM (27) 0 VÁLASZ
1nessa 2009. 07. 09. 12:55 | #29
h azoknak a mocskos qrva anyjuknak milyen jo dolguk van:@
en pl arra vagyok kivancsi h mi lesz Magyarorszaggal ha igy folytatjak?

mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 07. 09. 12:53 | #28
én tudom mi a megoldás! mi se dolgozzunk, éljünk úgy mint a cigányok. :D egyrészt nekünk is faja lesz mert kapunk csodamód valahonnan majd egy rakat lóvét segély gyanánt, másrészt a cigányoktól majd nem kell többé tartanunk mert nem leszünk már nekik "potenciális ügyfél" :DD
HailieM 2009. 07. 09. 12:47 | #27
Csak az a gond tudod, hogy egy idő után maximum tényleg a Holdra menekülhetnek a politikusok is, mert k.rvára mindenütt lesz már belőlük. És egy idő után már nem lesz nekiksem tovább.. és őket is ugyanúgy meglopják, stb stb mint ahogy most velünk teszik.. arról persze szó se essék, hogy lassan nem lesz munkás, akinek az adójából eltartják ezt a sok trógert.. először elveszik az idősektől a nyugdíjat (hogy legyen miből fizetni őket), de ez nem mehet az örökkévalóságig! Valahol vége kell hogy legyen...
Előzmény: joovan (24) 0 VÁLASZ
Traktorman 2009. 07. 09. 12:47 | #26
A kiirtásra szavazok! Nem kellenek akkor sem ha melóznak! Hogy milyen nevelést kap az is teljesen mindegy! Sosem lesznek normális emberek!
Errtu
joovan 2009. 07. 09. 12:31 | #24
azok, akik az ország kizsákmányolásából, eladásából keresnek pénzt (faszszopó politikusok), nekik qrva mind1, h mi van a cigányokkal, meg a magyarokkal. Ők úgyis kitakarodnak az országból, mikor a kormányzati ciklus alatt megszedték magukat rendesen. Előbb őket kéne lőni!
Előzmény: HailieM (23) 0 VÁLASZ
HailieM 2009. 07. 09. 12:25 | #23
Szerintem meg mi csinálhatunk, mondhatunk bármit, dühönghetünk miattuk (én is ezt teszem nap mint nap!), amíg állambácsi nem jön rá, hogy valamit lépni kell, addig rongyosra beszélhetjük a szánkat...
Csak az a baj hogy egyre jobban úgy néz ki, hogy mire észbe kapnak a bársony-székben addigra már nem lesz mit megmenteni!!!
Csak az a kérdés, hogy tehetetlenek-e ez ügyben, vagy nem is akarnak tenni semmit, mert más céljaik vannak!?
(végül is ha úgy vesszük egy tudatlan, analfabéta, ösztönlényt könyebb irányítani, mint egy tanultat!... nem?)
joovan 2009. 07. 09. 12:22 | #22
De most őszintén! Te tényleg hiszel abban, hogy van erre megoldás? :D
Az a gond, hogy rengeteg felzárkóztatási megoldás volt már, de mind csődbe fulladt.. vagy az unios lóvét nyúlták le a zuschlaghoz hasonló balfaszok, vagy meg a cigányok szartak bele a dologba.
Előzmény: milerik (18) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 12:19 | #21
Szerintem ha oda születtél volna ahova egy roma akkor te se lennél másabb, már csak az aggereszív válaszodból is kiindulva . . .
Előzmény: Only me (19) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 12:17 | #20
Kérdés hogy ezt egy EU-ban mennyire lehet kivitelezni, mindenképp úgy kell csinálni a dolgot, hogy mi csak a romák érdekeit szolgáljuk, ami egyben a mi érdekünk is . Csinálni kell először egy demo változatot kicsiben és miután az tökéletesen működik, lehetne vele példálózni :
" Mi segítettünk a romák integrálódási folyamatában, nekik is és nekünk is jó lett ! "

Ezután elmondani, milyen családi és környezeti tényezők befolyásolták volna a gyereket ha mi nem lépünk közbe . Az egyik testvért ott hagynák a családnál aki a ösztönállatként élne tovább , és a állam által nevelt emberből pedig lett ---> tanár / orvos / mérnök stb.
Only me 2009. 07. 09. 12:15 | #19
1 Sorba állítani őket és egyirányú golyó a fejbe ingyen. Ez régen is hatásos volt és újrahasznosítható szappanként a hulladék.
milerik 2009. 07. 09. 12:10 | #18
Ne a meglévő törvényekben gondolkozz ! Új szabályozásokban, tanulmányokban ,törvényekben , svédeknél mi volt a hiba ? Estére/7végére/nyárra haza került a gyerek a családhoz , és ha ez történik egy ösztön életre hajlamos egyeddel akkor szerinted melyiket választja ? az ösztön életet vagy a sokkal több munkát és önuralmat igénylő tanulást/munkát ?

Ezért kellene ilyen lehetőség is ide mint Kínába, ha már beadta a gyermeket az államnak PÉNZÉRT/JUTTATÁSOKÉRT akkor egyúttal le is mondott róla, neki ez jó, mert a gyereket úgy is a segélyért "csinálják" de így pénzt is kap és a gyerekkel sem kell egyáltalán foglalkozni . . .
Előzmény: joovan (14) 0 VÁLASZ
HailieM 2009. 07. 09. 12:03 | #17
Mi a Holdon egy fekete pont?
- Egy roma.
És két fekete pont?
- Két roma.
És egy nagy fekete folt?
- A MEGOLDÁS!
Előzmény: |-=O=-| (8) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 12:01 | #16
jaja, egyetértek a kommenttel
Előzmény: alphadog (15) 0 VÁLASZ
alphadog 2009. 07. 09. 11:53 | #15
Bocs, de hülye ötlet.
Egyrészt a svédek nem kevés pénzeket áldozva már megpróbálták beintegrálni a jóval kevesebb c-t, erről már írtam korábban:
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=10731&reply_id=196574" target="_blank">http://www.ize.hu/comments.php?post_id=10731&reply_id=196574
Másrészt az örökbefogadók legutolsó lehetőségnek választanak csak roma gyereket (ez tény, olvastam erről statisztikát).
Előzmény: milerik (12) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 11:48 | #14
ja jó ötlet amit írsz, csak 1 gond van:
A cigányok a kölköket nem azért csinálják, hogy azt odaadják valakinek, hanem azért, hogy megéljenek belőlük. Ha nincs külyök nincs segíííj, aztán akkor meg oda jutnának, hogy még a végén dolgozniuk kéne. Az intézményekbe csak akkor kerül be a fattyuk, hogyha elveszik tőlük (gyámügy), vagy ha meghalnak a szülők.
Előzmény: milerik (12) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 11:46 | #13
És ezt most hirtelen jött ötletek alapján. Rendesen kidolgozva . . . szuper lehetne ez a rendszer. Kínában például ha a szülő, a fiú gyermeket az államnak adja katonának, akkor rengeteg juttatást és pénzt kap.
Előzmény: milerik (12) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 11:44 | #12
Nagyon sok párnak nem lehet gyermeke , plusz pénzt kapnának azok akik ezt vállalnák . Vagy külön intézményt erre kialakítani . . .ahol európai normákat tanulják meg . Lehet ugyan annyiba kerülne mintha a segélyezésük , de ez sokkal hasznosabb és csak pár generációig tartana . Arról nem is beszélve, hogy bekapcsolódnának a gazdasági rendszerbe mint aktív tagok.
joovan 2009. 07. 09. 11:27 | #11
szerintem ha szülők nélkül (árván) nevelkednek, akkor sem lesznek normálisak. Meg hát ki a szar nevelne fel ennyi retket, nem? :)
Előzmény: milerik (9) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 07. 09. 11:26 | #10
hoogyne :D aztán egy szép nyári estén felnézek az égre, és őket látom :D vagy semmit mer ellopják :D
Előzmény: |-=O=-| (8) 0 VÁLASZ
milerik 2009. 07. 09. 11:23 | #9
Nevelés és környezeti hatások kérdése az egész dolog, ha a roma gyerekek nem ilyen körülmények és szülök közt nevelkednének , pár generáció múlva semmi baj nem lenne velük.
|-=O=-| 2009. 07. 09. 11:17 | #8
El tudnám képzelni őket, mint az első Hold telepeseket...
Előzmény: Purple (6) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 11:15 | #7
"aztán pár év múlva már hova küldik őket?? "----------------------> A PICSÁBA
Előzmény: Purple (6) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2009. 07. 09. 11:02 | #6
itt is volt valami ilyesmi nem? :) én úgy emlékszem. mindegy, akárhová küldözgetik ezeket, sehol nem lesznek megtűrve... csak az lesz, hogy ahová küldik őket elszaporodnak ott is. aztán pár év múlva már hova küldik őket??
joovan 2009. 07. 09. 10:51 | #5
De a cikkben rengeteg jó ötlet le van írva :)
Még a csehek panaszkodnak potom 200 ezer romára.... akkor mit csinálnának nálunk a közel 1 millióval??? :D:D
Az az ingyen repülőjegy nagyon komoly! Lehet mi is megpróbálkozhatnánk vele :D
joovan 2009. 07. 09. 10:44 | #4
sok retek már nem tudja melyik országon élősködjön
Skullman 2009. 07. 09. 10:25 | #3
Szerintem szerver karbantartás.

Nagyon jó ötlet csak ott van a vezetőkben egy csöppnyi nemzeti öntudat. Itt egy ilyen akció elképzelhetetlen lenne.:S Pedig Kanadában szegény jegesmedvék éheznek, nálunk meg itt lebzsel a sok cigány. Takarmány céljából vegyék vigyék a romákat.:D
Előzmény: Sissi (1) 0 VÁLASZ
joovan 2009. 07. 09. 10:22 | #2
csöves, de azért a cigi lóg a szájába :D szánalmas söpredék...
Sissi 2009. 07. 09. 10:18 | #1
Kicsit off, de mi lett a pink.izével?:O