Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
7sleeper 2014. 06. 27. 22:31 | #144
áram, voltosság :-)
azt hittem mutatni fogják, hogy járja a boogiet
de az ausztrál rtl klub szemérmes
Előzmény: bungle (143) 0 VÁLASZ
bungle
iMan 2013. 03. 26. 21:44 | #142
-Hé! Kölök! Itt egy tízes, ha meg mered fogni a vezetéket!
- Há' hogy ne merném?
[Zutty! Zutty!]
rubigo 2009. 11. 07. 13:09 | #141
Felcsapott áramszedőnek. Életre szóló hivatás.
Előzmény: Ateistavok (51) 0 VÁLASZ
bandee1219 2009. 10. 25. 08:51 | #140
ezt csak most néztem meg, rendesen elmebeteg volt, kár, hogy ő nem így végezte! >(
Előzmény: rubigo (139) 0 VÁLASZ
rubigo 2009. 06. 03. 15:49 | #139
Edison "barátunk" elefánton tesztelte az elektromosságot:

http://www.liveleak.com/view?i=c91_1172532605

Emberileg összement a szememben. :S
pethospears 2009. 06. 03. 10:59 | #138
Szerencsétlen nagyon megszopta...de még mázlija volt hogy nem húzott ívet az a laza 25e volt :D
De mint látni a videó vége felé hogy lesült az arcáról a mosoly! És annak örülök hogy fent van ez a vidi, legalább tanulnak a kispöcsök belőle hogy nem jó móka felmászogatni a vonat tetejére :D ( Sem egyéb nagyfeszültségű doboz tetejére )
Balugray 2009. 06. 01. 13:32 | #137
Szerintem nem az a vicces, hogy meghalt, hanem az, hogy milyen hülye. Én ezt a mókust jobban sajnálom, http://www.youtube.com/watch?v=0XBurkUkdFE&feature=related ,mert a mókus nem tudja, hogy mi az az elektromosság, nem tud olvasni, stb. Bár most hogy így leírtam, lehet, hogy ez a szerencsétlen fax sem...
Előzmény: Tüncite (69) 0 VÁLASZ
Balugray 2009. 06. 01. 12:47 | #136
Photoshoppp! :D
Előzmény: |-=O=-| (1) 0 VÁLASZ
Tonoic 2009. 05. 30. 19:52 | #135
No elektrotechnika....szééép sztory...
BusKeyCome 2009. 05. 30. 18:08 | #134
Ott konkrétan az történt, hogy két-három hülye gyerek egy konzerves dobozra kötött drótot, aminek az egyik végét keresztül dobták egy 120 kV-os távvezeték egyik fázisvezetőjén. Az meg is nyúvadt, amelyik a drót másik végét fogta. Mivel fostak a büntetéstől (az életben maradtak, persze) kitalálták azt a mesét, hogy felriasztottak egy fácánt, ami felült a fázisvezetőre, amire rálőttek légpuskával és a lőcsatornán keresztül átívelt a 120 kV. Ez persze már magában is ökörség, mivel ezen a feszültségszinten a szabvány szerint is min. 6 m (a gyakorlatban ez a távolság min. 7 m bizonyos okok miatt) a földhöz legközelebbi fázisvezető föld feletti magassága. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy 120 kV-on és a felett már akkora a villamos térerő, hogy semmilyen madár nem ül fel a fázisvezetőre csak a feszültség alatt nem álló védővezetőre szoktak.
Előzmény: Mimis (119) 0 VÁLASZ
Dieseldisc 2009. 05. 30. 01:26 | #133
rofl!!! awesome!! XDDDDDDDD

Előzmény: Stark (54) 0 VÁLASZ
MrAngelo 2009. 05. 29. 23:14 | #132
Ez nagyon kemény volt.
Tényleg megrázó...
TeeJay
TeeJay 2009. 05. 29. 17:44 | #131
lényeg a lényeg hogy amíg ült a vagon tetején biztonságban volt...
mikor felállt még akkor is, na de mikor a keze 5centitől közelebb került a vezetékhez akkor aztán villámlás :D
ha a hülyéje nem nyúl oda még ma is élne mert ha simán sétál nem nagyon lett volna baja, bár én nem merném kipróbálni :D
25kV 300amperral még nem annyira durva hogy 10centitől nagyobb ívet húzzon.
Mr.T. 2009. 05. 29. 17:09 | #130
Végül is az első vers folytatásának is elmegy :D

Ég a napmelegtől a kopár szík sarja,
30ezer volt áthasított rajta.
Toldi meg örjöng, füstöl lába karja,
S a tömeg is örjöng, mind a showt akarja.

Kész lett a pecsenye, s bár belesült a szarja
Megette mindenki, apraja és nagyja.
Nincs már csak mócsing, s a kínai elkapja,
aztán Pesten a bótban a magyarnak eladja.
Előzmény: mekszamnojz (129) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 05. 29. 17:02 | #129
Kész lett a pecsenye, s bár belesült a szarja
Megette mindenki, apraja és nagyja.
Nincs már csak mócsing, s a kínai elkapja,
aztán Pesten a bótban a magyarnak eladja.

- ez sztem jobb lett :DDD
Előzmény: Mr.T. (124) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 29. 16:56 | #128
Nem :) Dunaújváros és Nógrád megye közt ingázom. De többnyire újvárosban élek.
Előzmény: mekszamnojz (127) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 05. 29. 16:53 | #127
te nem nagykátai vagy?
Előzmény: Mr.T. (126) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 29. 16:33 | #126
Teljesen jó lett :D
A többiek meg humortalan emberek. :)
Előzmény: mekszamnojz (125) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 05. 29. 16:21 | #125
Toldi meg örjöng, füstöl lába karja,
S a tömeg is örjöng, mind a showt akarja...
:)
Előzmény: Mr.T. (124) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 29. 16:08 | #124
Ég a napmelegtől a kopár szík sarja, 30ezer volt áthasított rajta... :D
esetleg folytatás? :D
Előzmény: mekszamnojz (123) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2009. 05. 29. 15:25 | #123
ÓÓ micsoda tüzes legény :D és főleg milyen rátermett :D

(a sopánkodóknak ajánlom figyelmébe azt hogy volt két világháború ahonnan maradtak vissza nagymamák és nagypapák, lehet menni őket babusgatni, hogy hasznossá és lelkileg éretté tegyék magukat kicsit )

mellesleg, tudtommal nem tartogatjuk a szart a wcében, hanem lehúzzuk, és ez a poszt is ékes bizonyíték erre :)
Bakeyoo 2009. 05. 29. 13:52 | #122
Nos, ez egy igencsak megrázó "élmény" volt... és nem, nem viccből írtam! Kis komolyságot, ha kérhetnék! ;P
Mr.T. 2009. 05. 29. 13:13 | #121
Úgy látom leült itt a hangulat, na ezt figyeljétek :D vezető személyiség :DD
http://www.youtube.com/watch?v=xM0fkLm-TE4
Mr.T. 2009. 05. 29. 11:38 | #120
Úgy látszik ez is túl magasröptű volt, mint a 93as komment. :D
Azért benned nem csalódtam. :D
Előzmény: Purple (115) 0 VÁLASZ
Mimis 2009. 05. 29. 10:46 | #119
Ha jól emlékszem, akkor tavaly volt olyan eset, mikor kölkök galambokat (vagy valamilyen madarakat) lövölöztek légpuskával elektromos felsővezetékről. Egyszercsak az egyiket mellbevágta egy kisülés. Hogy meghót-é, arra már nem emlékszem, de arra igen, hogy ott is azzal magyarázták az esetet, hogy a levegő rendkívül párás volt, meg magyaráztak valamit a golyó röppályájával kapcsolatban is. (Most a cikket nem találtam, de ha megvan, akkor felrakom)

Még régi lakhelyemen figyeltem egyszer fel rá:
Hazafelé egy gyalogos vasúti átjárón kellett keresztülmenni a busztól. (XVIII. ker. Ferihegy 1-el szemben, ahol most a szép új gyorsvasúti megálló van). Nyár volt ugyan, de ömlött az eső. Nem tartom magamat alacsonynak a 192cm-el, és villogtam szép új esernyőmmel (frankó kis 10-15cm-es fémbaszpörc a végén). Mikor sétáltam át a vasúti átjárón, azt éreztem, hogy veszettül zsibbadt a jobb kezem, amiben az esernyőt tartottam. Mikor átértem abbamaradt. A mögöttem haladó lányok szóltak, hogy kicsit "érdekesen" feltupírozódott a séróm. :)))
Unnamed 2009. 05. 29. 10:35 | #118
Igen, ez elég jó példa :P De úgy látom ott lógott valami a vezetékről, amit megfogott. Amúgy pedig átütésnél nem számít az az ellenállás, ami esetleg korlátozná a feszültséget, hiszen üresjárási feszültségről beszélünk. Az emberi testnek meg csak addig rossz az ellenállása, míg a bőrt át nem égeti a plazma, vagy az áram.
Előzmény: nkmedve (114) 0 VÁLASZ
(sé 2009. 05. 29. 10:28 | #117
allakkhakbar!
Savannah 2009. 05. 29. 10:01 | #116
háh szerencsétlen hogy oda kokszolt már!!!!!!
alphadog egyet értek veled!!
itthon is nyugodtan felbaszhatnánk őket a vonat tetejére!
nem lenne olyan nagy a veszteség:)

Purple
Purple 2009. 05. 29. 07:54 | #115
"megbassza az áram. hmmm nyelvtanilag helyes" :DD
Előzmény: Mr.T. (98) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 29. 01:54 | #114
Leginkább átütési feszültségről beszéltünk itt, kisülés az keletkezhet nagyon sok féle képpen, ahogy mondod ahol nagy az áramerősség ott még egész kis voltok mellett is előfordul.
Az átütési szilárdság pedig vezeték és emberi kéz között (maradjunk a jelenlegi példánál) sokkal nagyobb kell legyen a 10 vagy 21 kV/cm-nél amit irtál mert az emberi test nem valami jó elektromos vezető egy fémhez képest. Jó fizika példa lenne ez liciben:)
" Kovács Pista 175 centiméter magas MÁV alkalmazott aki mezitlábasan egy 1975ös gyártmányú vagon (ideális elektromos vezető, R=0 ohm) tetejéről felsővezeték szerelésre adta a fejét. Kedves gyerekek számitsátok ki, hogy hősünk védtelen testrészei minimum milyen távolságra kell tartózkodjanak a felsővezetéktől, hogy az áram agyon ne bassza?";)
Na jóéjt:P
Előzmény: Unnamed (113) 0 VÁLASZ
Unnamed 2009. 05. 29. 01:06 | #113
Az, hogy mekkora távolságra üt át a feszültség, és mekkora ív keletkezik, semmi köze egymáshoz. Egy sima hegesztőnél sincs több néhány 10V-nál, mégis 1 centis ívet lehet húzni vele, ugyanakkor nem üt át tized mm-t sem a pálca. Ha elég nagy az áram, kis feszültség mellett is stabil lehet az ív, de ha túl nagy az áram, a saját mágneses tere oltja ki, itt is ez történt szerintem, máskülönben nem szakadt volna meg az ív, hanem ott lobogott volna a vonat és a vezeték közt, míg egy megszakító le nem kapcsolta volna.
Az átütés meg baromi sok dologtól függ.. leginkább a két szembenéző felület szögétől, két gömb közt 21kV/cm a levegő átütési szilárdsága, hegyes elektródákat használva viszont ez 10kV/cm-re csökken.
nkmedve 2009. 05. 29. 00:49 | #112
Akkor tiszta, az emberünk is igy számolt, s a gyakorlati bizonyitásnál előjött a hiba:D
Azt hitte 5 centire a vezetéktől még biztonságos (8.3 helyett). Tanulság, ne kerüljetek 8.3 centinél közelebb egy felsővezetékhez (és vegyétek figyelembe a páratartalmat valamint ionizáltságot is ahogy Sanyika71 kolléga mondja) :DD
Előzmény: nkmedve (111) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 29. 00:39 | #111
Hoppá, nem időről van szó:DD
Előzmény: Mr.T. (109) 0 VÁLASZ
Sanyika71 2009. 05. 29. 00:20 | #110
Igen, de ez a kísérlet rosszul sült el...
Előzmény: nkmedve (106) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 29. 00:20 | #109
Neked se nagyon sikerült kiszámolni :D
300000 V/m az 5000 V/cm ? :D LOL egy méter= 60cm?
Előzmény: nkmedve (106) 0 VÁLASZ
Sanyika71 2009. 05. 29. 00:19 | #108
Ez korrekt.
De függ a páratartalomtól és a levegő ionizáltságától is. :-)
Előzmény: nkmedve (105) 0 VÁLASZ
Sanyika71 2009. 05. 29. 00:15 | #107
Előferdül ilyesmi... :D
Egyébként 5-10cm-nél nagyobb ívet nehezen tudok elképzelni... talán párás időben, mert egyébként nem tudnák leválasztani a nagyfeszről. Elég vicces lenne lehúzott áramszedővel és mégis feszültség alatt. :-))
Előzmény: TeeJay (101) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 29. 00:15 | #106
Lehet a posztban levő szerencsétlen is ezt próbálta kiszámolni, csak elméletben nem jött össze s ezért gyakorlatban próbálkozott:)
Előzmény: nkmedve (105) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 29. 00:12 | #105
Megkaptam:

"Although air is normally an excellent insulator, when stressed by a sufficiently high voltage (an electric field strength of about 3 x 10^6 V/m), air can begin to break down, becoming partially conductive."

300000 V/m => 5000 V/cm. Tehát a pár centid helytálló, ezek szerint max 5 centit tud legyűrni a 25kV:)
Előzmény: TeeJay (101) 0 VÁLASZ
Sakic 2009. 05. 28. 23:44 | #104
Ugye ugye... egyformák csak az egyiknek más a fogása ;)
nkmedve 2009. 05. 28. 23:33 | #103
(de nem kellemes egyáltaláné:D )
Előzmény: nkmedve (102) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 28. 23:30 | #102
Függ az áramerősségtől is, úgy tudom, hogy egy átlagos villámban levő töltésmennyiségel számolva 10 kvolt kell 1 centi levegőn való áthúzáshoz.
Autóban is lehet találkozni több tiz kilovolttal (fogtam is már olyat:DD) de az mivel szinte 0 áramerősségű, mondhatni ártalmatlan.
Előzmény: TeeJay (101) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2009. 05. 28. 23:09 | #101
utána már én is rájöttem hogy a villamost kevertem a vasúttal :D
thnx a pontosítást, de lényeg a lényeg hogy 25kV nem húz méteres ívet szerintem.
max pár centiset tehát a hapsi tényleg megfogta azt a vezetéket hogy így megcsapta az áram :)
Előzmény: Sanyika71 (97) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 28. 23:08 | #100
Amúgy 100:P
Előzmény: nkmedve (99) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 28. 23:02 | #99
Jah bele, most jutott eszembe hogy holnap kicsengetés(ünk):D
Előzmény: |-=O=-| (96) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 28. 23:01 | #98
Pistike, mondj egy megszemélyesítést! :D (nemtom vágja-e valaki?)
Sanyika71 2009. 05. 28. 22:54 | #97
Egy icuri-picuri pontosítás: a villamos és a troli üzemi feszültsége 600V DC (egyenfesz.) Betáplálás közelében kb. 300A
Kb:180kW teljesítmény
Mivel a villamosnak a sín a "0" pólus és a trolinak mind az üzemi fesz. mind pedig a "0" fent van, ezért a kereszteződésekben ún. feszültségmentes szakaszok vannak kialakítva (a rövidzárlat elkerülése végett), amin lendületből kell áthaladni, erre figyelmezteti a járművezetőt a jelzőcsengő.

Vasúti vontatási fesz.: 25kV AC (váltakozó fesz.) Sejtéseim szerint nagyjából ugyanezzel az áramerősséggel (300A)
Kb:7500kW teljesítmény

Egyébként a szíven áthaladó 100mA áramerősség már halálos (még mielőtt valaki belekötne: áramütés esetén nem a szíven keresztül folyik a teljes áram).
Előzmény: TeeJay (79) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2009. 05. 28. 22:46 | #96
Beletapostak volna érzékeny lelki világodba? ;)
Előzmény: nkmedve (94) 0 VÁLASZ
Davee 2009. 05. 28. 22:26 | #95
Azt bírtam volna, ha áramszedőként szolgált volna a vonat meg a vezeték közt, azt még az IC is gyorsabban menne ahogy a faszi húzná az áramot neki:D
nkmedve 2009. 05. 28. 22:22 | #94
Poszttal nem lenne baj, inkább csak a reakciókkal.
Előzmény: Mr.T. (93) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 28. 22:15 | #93
Látom ez a post sokaknál kicsapta a biztosítékot :DDD
nkmedve 2009. 05. 28. 22:10 | #92
Beletapostam volna érzékeny lelki világodba? :)
Előzmény: |-=O=-| (90) 0 VÁLASZ
Stukker 2009. 05. 28. 22:05 | #91
Hát csórikának ez volt az utlsó égő dolga.
|-=O=-| 2009. 05. 28. 21:55 | #90
Lehet, hogy te erre izgulsz, de a legtöbben ennél értelmesebbek, max. röhögnek egy jót, néhányan meg talán tanulnak is az esetből.
Előzmény: nkmedve (86) 0 VÁLASZ
Fireblade1000 2009. 05. 28. 21:47 | #89
aktívszén!!!:)) marha
Ordas 2009. 05. 28. 21:44 | #88
most arra gondolsz, ahogy a csávó megmerevedett? ettől a te szívedben is felperzselődött valami?XD
Előzmény: nkmedve (86) 0 VÁLASZ
Celldweller 2009. 05. 28. 21:42 | #87
először, nem hittem el amit látok... lesokkolt, megnéztem mégegyszer... lesokkolt megint és még mindig nem hittem el.
Am ezen a commenten sírtam:D
Előzmény: m-a-r-i-u-s (55) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 28. 21:36 | #86
Egyetértek, sokan itt erre csorgatják a nyálukat, erre izgulnak.
Előzmény: |-=O=-| (82) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2009. 05. 28. 21:27 | #84
ez az a videó :)
itt már nem semmi ívek vannak :D
http://www.youtube.com/watch?v=LIjC7DjoVe8&fmt=18

ez meg egy másik versenyző : http://www.youtube.com/watch?v=P8tprAIQFCE
Előzmény: TeeJay (79) 0 VÁLASZ
Csolt 2009. 05. 28. 21:25 | #83
Ez durva...
|-=O=-| 2009. 05. 28. 21:23 | #82
De azért volt pár gyomorforgatóan gusztustalanul nyálas is, valljuk be...
Ne gyűjtsünk esetleg neki, mint Izaurának?
Előzmény: nkmedve (81) 0 VÁLASZ
nkmedve 2009. 05. 28. 21:19 | #81
Hát ehez nagyon nincs mit fűzzek, max annyit hogy volt itt néhány gusztustalan komment...:S
|-=O=-| 2009. 05. 28. 21:19 | #80
"De ha elindul a vonat, a szívem majdnem megszakad..." ;)
Előzmény: Stark (66) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2009. 05. 28. 21:18 | #79
azért 25 KV még nem annyira nagy hogy méteres ívet húzzon... ha pl pesten megnézel egy olyan kereszteződést ahol villamos meg troli felső vezeték is keresztezi egymást (hungária-kerepesi út kereszteződés) ott is csak ilyen pár centiseket villan az áramszedő mert egy bizonyos ponton nem érintkezik tökéletesen. kétlem hogy ha 5 centitől távolabb kerülne az áramszedő akkor áthúzna már rajta.

én 1x láttam valami olyan videót is ahol helikopterrel repültek az ilyen baromi nagyfeszültségű (400-500KV) vezetékek mellett, a hapsi egy pálcával átnyúlt, majd egy kis keretet tettek 1 vezetékre és azon csúszott végig hogy ellenőrizze rendben van-e minden.
mivel ott csak 1 vezetéken volt és ugye szép magasságban, nem tudott leföldelni tehát nem rázta agyon a kitudja hány száz kilovolt de itt a csávó valamit elszámolt :)

jó kis oktatás volt a népnek hogy senki se nyúljon a vezetékek felé.
engem 1x "csípett" meg a vizes kapucsengő és már akkor majdnem beszartam, szóval ez bezony kemény lehetett bár szerintem már az első csapáskor leáll a szív meg az agy és nem érezhetett semmit.
Előzmény: patyagezu (60) 0 VÁLASZ
no1z 2009. 05. 28. 21:18 | #78
ááá csak a villanyszerelő volt...:D
|-=O=-| 2009. 05. 28. 21:16 | #77
Öööö... akkor most ez nem egy sajtóközlemény volt, kedves Tüncite?

Egyébként meg senki nem viccelődik csórikámon. Még én is gyújtottam érte egy gyertyát. 25.000 volttal.
Előzmény: Tüncite (71) 0 VÁLASZ
Drevway 2009. 05. 28. 21:02 | #76
Hát nemtom, én azért annyira nem sajnálom az ilyen hülye embereket... Darwin-díjra jelölve.

calipunkszabus 2009. 05. 28. 20:52 | #75
már 2en vagyunk elmerobbantak! ... én amúgy rájöttem gyerekek! a máv-nál is vannak karbantartók..hát ő is csak a kábeleket szerette volna letakarítani, 1 kis vizesronggyal... és ha jobban megfigyeled az elején a fickó, aki kihajol hozzá, az aprót ad neki, hogy "lennél oly kedves, és letakarítanád a kábeleket, mert különben nem indulunk el időben"...
Előzmény: Ivanhoo (73) 0 VÁLASZ
Kiscsuri
Kiscsuri 2009. 05. 28. 20:47 | #74
megnyilatkozás?xDkissé vagy am egoista csak kissé..ráadásul úgy beszélsz mintha neked ott lenne a glória a fejed felett...
Előzmény: Tüncite (71) 0 VÁLASZ
Ivanhoo 2009. 05. 28. 20:32 | #73
Szerintem marha vicces:D főleg ahogy eldől, mintha csak azt mondaná: Kész a roston sült:P Milyen szaga lehetett :D
És még a haja is lángol...azonnal meghalhatott..(én az ilyeneken mindig jót derülök) lehet bennem vana a hiba:D
Purple
Purple 2009. 05. 28. 20:19 | #72
megnyilatkozást?? :DD lehet neked sem kellett volna XD
Előzmény: Tüncite (71) 0 VÁLASZ
Tüncite 2009. 05. 28. 20:17 | #71
nem :)
ő nem tudna egy ilyen megnyilatkozást összebiggyeszteni
Errtu
Errtu 2009. 05. 28. 20:15 | #70
Tüncite? {:-O
Csak nem Kiszel Tünde személyesen?
Előzmény: Tüncite (69) 0 VÁLASZ
Tüncite 2009. 05. 28. 20:14 | #69
lehet, h egy agyalágyult idióta volt, h ilyen mutatványt megeresztett, de aki szerint ez vicces, az egy értelmileg igen visszamaradott amőba lehet. emberhez méltatlanul nyilatkoztok, nyugodtan visszamászhatnátok a fára, és bolházhatnátok egymást. az értelmi szint valahol ott leledzik...
gratulálok az összes jól szórakozó egyén szüleinek is. hatalmas kultúrát szabadítottak a Földre.
TeamCo. 2009. 05. 28. 20:11 | #68
sszerencse hogy bicajjal közlekedek....még akkor is ha vonattal
Errtu
Errtu 2009. 05. 28. 20:06 | #67
Szórtak rá kis curry-t, kurkumát, stb. és meggrillezték.
Előzmény: mundor (59) 0 VÁLASZ
Stark 2009. 05. 28. 20:01 | #66
Ahogy Demjén Rózsi énekelné:"a vonat nem vár..."
Előzmény: |-=O=-| (58) 0 VÁLASZ
Ordas 2009. 05. 28. 19:46 | #65
remélem ez az emo(cionális) vonal nem fog már sokáig divatban maradni, kvára idegesít...
Előzmény: Szergej (46) 0 VÁLASZ
weedorgasm 2009. 05. 28. 19:40 | #64
ouch...hudeodabaszta...en sajnalom a faszit
superxaba 2009. 05. 28. 19:35 | #63
egészség legyen, az a fontos!
barney 2009. 05. 28. 19:20 | #62
egyetértek...
Előzmény: Szergej (46) 0 VÁLASZ
enti 2009. 05. 28. 19:04 | #61
Darwin díj sztem nem kérdés... okos :D
patyagezu 2009. 05. 28. 19:00 | #60
Én csak azon csodálkozom hogy hozzákellett érni a vezetékhez, hogy megbassza a 25 ezer V. Általában elég ha csak megközelited és leaprit :D Hm... Érdekes Videó
mundor 2009. 05. 28. 18:59 | #59
cigánypecsenye :)
|-=O=-| 2009. 05. 28. 18:55 | #58
:DDDDD

Szerintetek azért időben elindult a vonat? :)
Előzmény: Stark (54) 0 VÁLASZ
ince 2009. 05. 28. 18:54 | #57
Kissé megpörkölődött a fiú. X-(
Na de, arrafelé úgyis elégetik a hallottakat. Úgyhogy ez az elősütés kész haszon. Ennek a nedvességtartalma is alacsonyabb lett, mintha a gyulladási hőmérséklete is igencsak megvolna. <|-(


m-a-r-i-u-s 2009. 05. 28. 18:45 | #56
-a* takarta*
m-a-r-i-u-s 2009. 05. 28. 18:44 | #55
EZ FAKE!! a vezetéket nem tartja semmi csak oda fotobótolták, meg effekteket nyomtak rá, láttam ugyanilyen pukkanást csomó filmbe belerakják, olyan mint az ominózus tűzoltó sziréna, azt is mindenhova berakják, csak azért esett össze mert hirtelen napszúrást a kapott hiába takrta el a kezével a fejét és az embrek megilyedtek és árnyékot kerestek gyorsan...nem igaz hogy ezt nem veszitek észre olyan izék vagytok :D:D:D
Stark 2009. 05. 28. 18:37 | #54
Jó,hogy nem lett nagyobb baja...
Ghavin 2009. 05. 28. 18:29 | #53
Már másfél órája ezen röhögök, kurvajó XD
redline001 2009. 05. 28. 18:04 | #52
xD nem tudom sajnálni xD ,még igy is túl nagy az a bizonyos "állatkert" XD lol
Ateistavok 2009. 05. 28. 17:44 | #51
csatlakozom szergej kommentjéhez annyi külömbséggel hogy nem tudom hogy a csávó mért nem gondolkodott el hogy aza vezeték nem kapaszkodásra szolgál hanem áram vezetésére szóval meghalt nem nézett ki viccesen de ő meg nem gondolkodott vagy lehet hogy öngyilkos akart lenni hisz mit keresne a nem tom mi az vonat tetején.
Nem volt szép látvány sajnálom de ugyanakkor aki hülye haljon meg.
Purple
Purple 2009. 05. 28. 17:42 | #50
talán légyszíves... :D
Előzmény: Bolee (28) 0 VÁLASZ
MStipee 2009. 05. 28. 17:42 | #49
Az még a flash mikor egy emberi testet villámcsapás ér és hipphopp átváltozik rózsaszín zselévé. A közelben volt hasonló, lapáttal vitték el szegény burzsujt. Tanulság: kés villa olló és nagyfeszültségű vezeték nem hülyék kezébe való. E!
bandee1219 2009. 05. 28. 17:40 | #48
Ez q.hülye! Oo
Volt.
Ati-UMF 2009. 05. 28. 17:39 | #47
Itt van egy hasonló próbálkozó :)
http://www.youtube.com/watch?v=BtQtRGI0F2Q&feature=related

Milyen szaga lehet, gondoljatok bele:D
Szergej 2009. 05. 28. 17:37 | #46
"ide IZÉS dolgok kerülnek. ez pedig IZÉS. nemkő, nennézzed. cső"

nemnézném...csak eddig nem ilyen meghalós videók kerültek ki izére...ezért bátran kattintottam

és akárki akármit mond ott egy ember meghalt...érdekes dolog vele viccelődni...bármilyen hülye , elmebeteg, cigány,zsidó, vagy éppen indiai volt.

namindegy en itt sajat reszemrol ezt a posztot lezartam.
zsaru 2009. 05. 28. 17:08 | #45
Hááát igen a csávó kifüstölt. Égés ekkora tömeg elott :)) Azért ha belegondolsz mégiscsak durva....
tikshow 2009. 05. 28. 16:57 | #44
jaj de szépen elfüstölt, mindig is kíváncsi voltam, hogy mennyire halálos is ez, most már tudom :)
közlegény
közlegény 2009. 05. 28. 16:53 | #43
lemerűt az aksija, oszt elment tőteni
yushuf 2009. 05. 28. 16:53 | #42
szerintem csak öt akarta utánozni, hát nem jött össze.... de milyen szépen égett a haja http://www.youtube.com/watch?v=pJqoRaphiEk
kisadria 2009. 05. 28. 16:48 | #41
Sztem aki hülye az hülye mint ahogy monták már sokan is személy szerint én is röhögtem egyet rajta mer hülye...
Most azon meg leht vitatkozni hogy láthasa gyerek vagy vannak előnyei hátrányai is.(szerintem)
nyehőce 2009. 05. 28. 16:39 | #40
Egyébként pont hogy nem kell megfognia, épp ez a lényeg... A fenti idióta se érintette meg.
Előzmény: Lennier (35) 0 VÁLASZ
nyehőce 2009. 05. 28. 16:37 | #39
Az emberek nem fogdosnak vasúti felsővezetéket, ui. az alapból nem elérhető. Előbb írtam konkrét 2007-es példákat. Sok gyerek halt meg így. Aki megnézi ezt a videót, nem hinném, hogy felmászna valaha is ezek után egy vagonra, ha ott van felette a vezeték. Azt írod, még a te gyomrod is összeszorult, blablabla... remélem azoknak is össze fog szorulni, akik esetleg vannak olyan hülyék és akiknek manapság egy "Életveszélyes!" tábla már nem sokat jelent.
Előzmény: Lennier (35) 0 VÁLASZ
Kiscsuri
Kiscsuri 2009. 05. 28. 16:36 | #38
Jogos!!!:D
Előzmény: zoli82 (37) 0 VÁLASZ
zoli82 2009. 05. 28. 16:34 | #37
Aki hülye haljon meg ... nincs igazam?
Darwin-díjat neki!
Kiscsuri
Kiscsuri 2009. 05. 28. 16:33 | #36
Manapság?Főleg ma olyan nagy ügy egy ember halála.Nem mintha nem az lenne de pl a középkorban mi volt?Rómában a gladiátoroknál?Tömegben minden gyerek.Nemtudom miért ne lehetne ezt akárkinek megnézni.Persze vannak olyanok akiknek gyenge a lelki világa de legalább biztos nem lesz olyan hülye h felmennyen egy vonat tetejére és megfogja a kábelt.

Amúgy meg aki hülye haljon meg!Én személy szerint jól röhögtem.Egyel kevesebb.
Előzmény: Keeper (31) 0 VÁLASZ
Lennier 2009. 05. 28. 16:33 | #35
Ha valaki olyan hülye, hogy képes megfogni egy áram alatt lévő felsővezetéket, azt semmi nem menti meg a haláltól. Egyéb "oktató" tartalmat meg nem vélek felfedezni a videóban, így nem értem miért lenne jó egy gyereknek ha ilyet lát... Még az én gyomrom is összeszorult, miután megnéztem...
Előzmény: nyehőce (32) 0 VÁLASZ
nyehőce 2009. 05. 28. 16:32 | #34
Csak a 2007-es esetek:
2007.03.27 - Tabd mh-en egy férfi vasrúddal megközelítette a 25 kV-os felsővezetéket, melynek következtében halálos áramütést szenvedett.
2007.04.01 - A Maglód állomás V. sz. vágányán álló kocsisor egyik kocsijának tetejére felmászott egy férfi és súlyos áramütést szenvedett.
2007.05.03 - Pesterzsébet megállóhely közelében egy 15 év körüli fiatalember bottal a villamos felsővezetéket megérintette, melynek következtében halálos áramütést szenvedett.
2007.08.18 - Pinnye állomáson egy felsővezeték alatt álló tehervagon tetejére felmászott egy gyermek. A kocsi tetején felállt és áramütést szenvedett. A mentők súlyos, életveszélyes sérülésekkel szállították kórházba.
2007.09.15 - Az Újszász állomás VI. sz. vágányán álló 47181-2 sz. tehervonat egyik kocsiján akart átmászni egy nő, amikor áramütést szenvedett. A mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba.
2007.12.15 - A Kaba állomás cukorgyári iparvágány XII. vágányán, az ott tárolt egyik tartálykocsira két gyermek felmászott és egyikük súlyos áramütést szenvedett.

Valószínű mind megúszta volna az összes többi hülyegyerekkel együtt, ha megnéz egy a fentihez hasonló videót.
punyukli 2009. 05. 28. 16:29 | #33
öööööö.... te itt kicsoda is vagy? vagy mér osztogacc utasításokat??? :O lemaradtam?
tudodmit? temeg:


negyereidetöbbet! nemvagyvicces!

pfffff és akkor most mivan?
ide IZÉS dolgok kerülnek. ez pedig IZÉS. nemkő, nennézzed. cső
Előzmény: Bolee (28) 0 VÁLASZ
nyehőce 2009. 05. 28. 16:25 | #32
18 év alatt nem tudhatnak a halálról, meg a veszélyekről? Ne játszd már itt az álszent ORTT-t!
Lehet hogy pont ez a videó fog néhány tinédzsert elrettenteni, és így megmenteni a haláltól!
Előzmény: Lennier (29) 0 VÁLASZ
Keeper 2009. 05. 28. 16:22 | #31
Én sem sajnálom, sőt, még jó, hogy nem bombát robbantott tömegben, csak maga a tény szörnyű, hogy manapság szemrebbenés nélkül végignézünk ilyeneket, és nem csak mi,hanem a gyerekek is!
Előzmény: punyukli (18) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2009. 05. 28. 16:21 | #30
Ki mondta hogy ide vicces videók kerülnek csak fel? Már megnézted, innentől fogva majd többet nem nézed meg hanem átlapozod. Szerintem egyszerű.
Előzmény: Bolee (28) 0 VÁLASZ
Lennier 2009. 05. 28. 16:20 | #29
Erre egy 18-as karikát rakjatok ki...
Bolee 2009. 05. 28. 16:17 | #28
vedd le, nem vicces
sanchez 2009. 05. 28. 16:16 | #27
20.000 Volt 1 cm levegőn üt át ebbe olyan 20-30 ezer volt van,de szépen megsütötte szegényt.:(
Nekem ez teccik http://www.youtube.com/watch?v=NQQMK1Rvq0A&feature=related
Luperator 2009. 05. 28. 16:10 | #26
Videón nézni egy ember halálát vagy élőben szerintem más. Ott,ahogy elnézem igencsak élénkebb lett a tömeg amikor megsült az ember. Lehet beszívott,hogy megfogta? :D
arabicsnusos 2009. 05. 28. 15:59 | #25
Fake :D Látszik az esésén, h nem az igazi XDDDD Jók a fény efektek ..a füst sem rossz... XDDDD
Előzmény: |-=O=-| (1) 0 VÁLASZ
punyukli 2009. 05. 28. 15:58 | #24
egy szakértő füleinek ez muzsika nem? höhöhöh :D:D:D:D
Előzmény: isty (23) 0 VÁLASZ
isty 2009. 05. 28. 15:49 | #23
micsoda ívhang..
punyukli 2009. 05. 28. 15:48 | #22
én miután először megnéztem, azóta 3szor NEM. nem nézné meg valaki hogy feltámadt-e? :D
Előzmény: |-=O=-| (19) 0 VÁLASZ
punyukli 2009. 05. 28. 15:46 | #21
én azon csodálkoztam, hogy nem húzott át már előbb. de kérdésedre válaszolva: émmég nembróbáltam bazeg :D lehet úgy nem lett vóna gáz ha felugrik. biztos ezt próbálta magyarázni a többinek és bemutatni csak baleset történt :D:D:D
Előzmény: adi226 (20) 0 VÁLASZ
adi226 2009. 05. 28. 15:43 | #20
Ha nem is öngyilkos akart,lenni akkor se volt normális. Amúgy ha ilyenkor felugrunk akkor ha csak nem húz át elvileg nem lesz semmi bajunk. nem?:)
|-=O=-| 2009. 05. 28. 15:42 | #19
Hátha feltámad, ha nem nézed meg. Próbáld ki!
Előzmény: adi226 (17) 0 VÁLASZ
punyukli 2009. 05. 28. 15:41 | #18
egyrészt valahol igazad van, másrészt a magam részéről az ilyen kreténeket nem sajnálom. ha ki akarja nyírni magát akkor se így tegye amivel a többit is veszélyezteti. nem kár érte. javult a föld génállománya sztkész. nem tudok mindenkiért könnyet hullatni
Előzmény: Keeper (10) 0 VÁLASZ
adi226 2009. 05. 28. 15:40 | #17
Nagyon morbid...Keepernek igaza van.Az az ember ott meghalt, akármilyen hülye is volt, vége lett az életének. Az viszont biztos, hogy nem szenvedett sokat.Kétszer rázza meg. Másodjára sztem a feje ért hozzá mikor már össze csuklott.
Előzmény: Keeper (10) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2009. 05. 28. 15:40 | #16
A post szövege szerintem 100%-osan "jelzi" a videó tartalmát. Neked talán nem? :D
Előzmény: Szergej (14) 0 VÁLASZ
punyukli 2009. 05. 28. 15:39 | #15
NYÁÁÁÁÁH-NYÁHNYÁHNYÁHNYÁHNYÁH-NYÁÁÁÁÁH xD xD xD SÍÍÍÍÍROOOOOOK!!!!!! :D:D:D
Előzmény: Mr.T. (11) 0 VÁLASZ
Szergej 2009. 05. 28. 15:37 | #14
mondjuk azert valamit kiirhattal volna ami jelzi a video tartalmat...

en speciel nemszeretem nezni ahogy emberek meghalnak ...
Tádi 2009. 05. 28. 15:34 | #13
Danger! Megbasz! ahogy egy okos munkavédelmi tábla hirdeti a magas feszültségnél. keményen elkapta a fazont. szerintem öngyi akart lenni...
Cromex 2009. 05. 28. 15:30 | #12
Úgec :D Ez ütött.
Mr.T. 2009. 05. 28. 15:22 | #11
Minket nem rázott meg. Őt annál inkább. :D
Előzmény: Keeper (10) 0 VÁLASZ
Keeper 2009. 05. 28. 15:19 | #10
Azta! Azért milyen dúrva,hogy végig nézzük,ahogy meghal egy ember és igazából meg sem ráz minket! Nem szörnyű? Gondolom a sok öldöklős film miatt, pedig ez nagyon is valós volt.
Amúgy szerintem a hapsi öngyilkos akart lenni és az elején a hapsi le akarta rángatni,csak nem jött össze. Vagy csak simán elmebeteg volt,mint ahogy írták is a video felett!

neophyte 2009. 05. 28. 15:16 | #9
Aztahülye fejét!!!! Ha jól látni, még mintha a hónalja is lángra kapna! Füstölög rendesen...
sien 2009. 05. 28. 15:15 | #8
hubazdmeg
Mr.T. 2009. 05. 28. 15:08 | #7
Köszönet B. ;) meg sem érdemlem.
wtf 2009. 05. 28. 15:07 | #6
Electric boogie.
1Nsane 2009. 05. 28. 15:05 | #5
Szerintem sokat nem érzett belőle.
Előzmény: Reise (4) 0 VÁLASZ
Reise 2009. 05. 28. 14:58 | #4
ez azért fájhatott...
alphadog 2009. 05. 28. 14:56 | #3
Ha Indiában, Pakisztánban lehet a vonat tetején utazni, itthon miért nem? Cigóknak kötelezővé tenném...
One 2009. 05. 28. 14:49 | #2
A mozdonyvezető.
Előzmény: |-=O=-| (1) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2009. 05. 28. 14:46 | #1
Ki fog először fake-ezni vagy fotósopot kiáltani? :D