egyébként sokan kísérleteznek otthon, illetve gyártanak elméleteket.
http://mekonik.wordpress.com/2009/03/02/my-first-arduino-project/
És a legdurvább nagyrésze nem a megszokott utakon jár hanem autodidakta módon próbál tanulni. Pont ez miatt vannak új felfedezések. A húrelmélet-re is azt mondták baromság, aztán született 5 féle képlet, de nem tudják melyik a helyes, vagy egyáltalán jók-e. Meg 11 vagy több dimenzió? Pedig nem sufnituning fizikusok hanem a szakma által elismert fizikusok is foglalkoznak vele. Pedig ez is baromságnak tűnt eleinte.
http://tudastar.googlepages.com/string
Ebben a fizikusok is azt mondták lehülyézték szinte őket a többiek mikor elsőnek előálltak az elméletükkel.
Inkább legyen több fals eredmény, kutatás minthogy elvessünk mindent és csak az eddigi ismereteinkre támaszkodjunk.
Ha kell egy kis energia! INGYEN! :D
Van itt minden, LMD hullámok, Blacklight Folyamat, Joe-cella (amiről már volt külön post is), Thestatica gép, Hendershot Generátor, Plazma áramfejlesztés... okosodjatok! ;)
sahinel 2009. 03. 17. 01:22 | #19
11-es hozzászólásom olvastad? mert ott egy mostanában elfogadott japán motort mutatnak be. Vagy szerinted a japánok sem tudnak semmit? lol meg azért jár mert nem érted amit ezzel mondani akart. Ha megnézted John Fresco filmjeit, akkor tudod miért fordítja ő is félre. Vagy érted és nem akarod elfogadni? Akkor ok de nem ezt mondod(pedig ő is elmondja miért hívja így).
Ha ekkora hozzáértő vagy kérlek cáfold a Minato motort is amire szintén azt mondták nem lehetséges. Hülyének nézték mikor mondta mit tud aztán csak megengedték neki szabadalmaztatni.
Az egész ha belegondolsz azzal kezdődik hogy bolondnak nézik aztán mikor mamutcégek(pl toyota) kezdenek érdeklődni a találmány után akkor azt minek neveznéd?
http://www.entrepreneur.com/tradejournals/article/116279499_2.html
With the help of magnetic propulsion, it is feasible to attach a generator to the motor and produce more electric power than was put into the device. Minato says that average efficiency on his motors is about 330 percent.
http://www.wanttoknow.info/japanesedevice
Kb ennyire lehülyézhették eleinte amikor foglalkozni mert a találmánnyal mint ahogy te is itt teszed. Hogy lehetséges ez akkor mégis? Mert ment a saját feje után és csinálta.
Kvantumfizika gyerekcipőben jár mert valójában pár törvényre rájöttünk amit alkalmazunk, de nem tudunk róla sokat hogy miért így van, illetve nem tod összekötni a bolygókra, nagyobb tárgyakra ható fizikával.
Az általános relativitás elméletet nem tudod összekötni a kvantumfizikával, pedig mindkettő működik. De akkor hogy magyarázod ezt? Ha tudjuk mi ez akkor hogy nem tudjuk összekötni egy másik jól ismert fizikával amit még régebb óta ismerünk? Szeretem mikor kijelentik ez így és így van és kész. Akkor hogy tudunk továbbfejlődni?Bár lehet én vagyok buta és már nincs mit felfedezni. ITER és a CERN is csak szopatás hogy fizessen a nép, és valójában már símán meg tudnák építeni ha akarnák.
http://www.mindentudas.hu/mihaly/20030519mihaly24.html?pIdx=2 itt is írnak a kwantumfizikáról, de néhány eddig felismert törvény alkalmazásán kívül itt sincs magyarázat pár dologra.
"Ezt a bizonytalanságot hullámtulajdonságnak, azaz a "hullámként terjedés" következményének lehet tekinteni. A határozatlansági reláció korlátot jelent a "részecskeként haladás" szemléletre vonatkozóan: az elektron pályája nem adható meg tetszőleges pontossággal, hiszen a klasszikus "pálya"-fogalom feltételezi a sebesség és a pozíció egyidejű ismeretét."
Ha ekkora hozzáértő vagy kérlek cáfold a Minato motort is amire szintén azt mondták nem lehetséges. Hülyének nézték mikor mondta mit tud aztán csak megengedték neki szabadalmaztatni.
Az egész ha belegondolsz azzal kezdődik hogy bolondnak nézik aztán mikor mamutcégek(pl toyota) kezdenek érdeklődni a találmány után akkor azt minek neveznéd?
http://www.entrepreneur.com/tradejournals/article/116279499_2.html
With the help of magnetic propulsion, it is feasible to attach a generator to the motor and produce more electric power than was put into the device. Minato says that average efficiency on his motors is about 330 percent.
http://www.wanttoknow.info/japanesedevice
Kb ennyire lehülyézhették eleinte amikor foglalkozni mert a találmánnyal mint ahogy te is itt teszed. Hogy lehetséges ez akkor mégis? Mert ment a saját feje után és csinálta.
Kvantumfizika gyerekcipőben jár mert valójában pár törvényre rájöttünk amit alkalmazunk, de nem tudunk róla sokat hogy miért így van, illetve nem tod összekötni a bolygókra, nagyobb tárgyakra ható fizikával.
Az általános relativitás elméletet nem tudod összekötni a kvantumfizikával, pedig mindkettő működik. De akkor hogy magyarázod ezt? Ha tudjuk mi ez akkor hogy nem tudjuk összekötni egy másik jól ismert fizikával amit még régebb óta ismerünk? Szeretem mikor kijelentik ez így és így van és kész. Akkor hogy tudunk továbbfejlődni?Bár lehet én vagyok buta és már nincs mit felfedezni. ITER és a CERN is csak szopatás hogy fizessen a nép, és valójában már símán meg tudnák építeni ha akarnák.
http://www.mindentudas.hu/mihaly/20030519mihaly24.html?pIdx=2 itt is írnak a kwantumfizikáról, de néhány eddig felismert törvény alkalmazásán kívül itt sincs magyarázat pár dologra.
"Ezt a bizonytalanságot hullámtulajdonságnak, azaz a "hullámként terjedés" következményének lehet tekinteni. A határozatlansági reláció korlátot jelent a "részecskeként haladás" szemléletre vonatkozóan: az elektron pályája nem adható meg tetszőleges pontossággal, hiszen a klasszikus "pálya"-fogalom feltételezi a sebesség és a pozíció egyidejű ismeretét."
0
VÁLASZ
bungle 2009. 03. 16. 22:29 | #17
Nem baj, a Joe cellás hülyeség is a tudományosba került anno, attól még lehet cikizni. :)
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=10234
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=10234
0
VÁLASZ
sajtoscsiga 2009. 03. 16. 22:11 | #16
Emberek! Mosom kezeim!
Én erről az oldalról a Kandós párom révén hallottam, mint "atyauristen" jelenséget. A fél Kandó (gyk: Budapesti Műszaki Főiskola- Kandó Kálmán Villamoskar) ezen röhög, mert ez az egész HÜLYESÉG. Már a "földnek 10 energiája van" feltételezés is elég abszurd, és szállóigévé is vált. Én ezt Cikizzé kategóriába szántam, mert szerintem ez tudományoskodás, nem pedig tudomány, bár laikus vagyok, de mint előttem hozzá szóló is mondotta, vannak életveszélyes és brutál téves leírások, ami bárkinek szemet üthetnek.
Én erről az oldalról a Kandós párom révén hallottam, mint "atyauristen" jelenséget. A fél Kandó (gyk: Budapesti Műszaki Főiskola- Kandó Kálmán Villamoskar) ezen röhög, mert ez az egész HÜLYESÉG. Már a "földnek 10 energiája van" feltételezés is elég abszurd, és szállóigévé is vált. Én ezt Cikizzé kategóriába szántam, mert szerintem ez tudományoskodás, nem pedig tudomány, bár laikus vagyok, de mint előttem hozzá szóló is mondotta, vannak életveszélyes és brutál téves leírások, ami bárkinek szemet üthetnek.
0
VÁLASZ
Earnie 2009. 03. 16. 22:06 | #15
Sahinel, Békatallér, Ti akik, úgy kardoskodtok, az "ingyen energia" mellett, ha már képzettek nem vagytok, legalább tájékozódjatok a klasszikus tudományos műveltség felé, és utána mondjatok véleményt, egy új sokak által vitatott módszerről. Hogy mennyire igaz az, hogy aki csak felületes tudással rendelkezik, azzal néhány tudományos, és plusz még néhány népszerű kulcsszóval, milyen könnyű elhitetni valamit.... Az úgynevezett "ingyen energia" egy ELFORDÍTÁS eredménye, amit Tibor, a honlap tulajdonosa le is ír a megjegyzések között: "Megjegyzés: A weblapomon az angol "free energy" kifejezést "ingyenenergia"-ként fordítom a megszokott "szabadenergia" helyett."..... LOOOL
Másnéven Helmholz-féle energia! Ez a termodinamika I. és II. főtételének az egyesítéséből levezethető.
NOMÁRMOST... ha a termodinamika uralkodik a rendszereink felett, akkor nincs ingyen energia!!!, MINDENNEK ÁRA VAN.
JA, és a kvantum mechanika(fizika), nem jár gyerekcipőben, mert egy jól kidolgozott MODELL, amit BEvezettek, nem LEvezettek, éppen ezért, csak arról beszélhetünk, amit jól magyaráz, amit nem arra új modell kell.
De speciel azt a modern fizika és kémia nem magyarázhatja jó, amit mások (JOE energia cella és társai), egy megbukott éter/flogiszton elméletre alapoznak, mert köszönő viszonyban nincs a két dolog egymással.
Aki a mai kémiai tudásunk mellett (analitikai) flogiszton elméletről beszél, az tudatlan...
Másnéven Helmholz-féle energia! Ez a termodinamika I. és II. főtételének az egyesítéséből levezethető.
NOMÁRMOST... ha a termodinamika uralkodik a rendszereink felett, akkor nincs ingyen energia!!!, MINDENNEK ÁRA VAN.
JA, és a kvantum mechanika(fizika), nem jár gyerekcipőben, mert egy jól kidolgozott MODELL, amit BEvezettek, nem LEvezettek, éppen ezért, csak arról beszélhetünk, amit jól magyaráz, amit nem arra új modell kell.
De speciel azt a modern fizika és kémia nem magyarázhatja jó, amit mások (JOE energia cella és társai), egy megbukott éter/flogiszton elméletre alapoznak, mert köszönő viszonyban nincs a két dolog egymással.
Aki a mai kémiai tudásunk mellett (analitikai) flogiszton elméletről beszél, az tudatlan...
0
VÁLASZ
Unnamed 2009. 03. 16. 20:00 | #14
Ide publikáltam én is, "Nagy Tesla tekercs" címmel projektet. Bár energiát nem termel, de nem is ez volt a célom vele.
Hozzáteszem az oldalon vannak nagyon-nagyon hibás és életveszélyes leírások is. A tulajdonos is csak összegyűjtötte a cikkeket tulajdonképpen.
Hozzáteszem az oldalon vannak nagyon-nagyon hibás és életveszélyes leírások is. A tulajdonos is csak összegyűjtötte a cikkeket tulajdonképpen.
0
VÁLASZ
sahinel 2009. 03. 16. 19:37 | #13
http://mekonik.wordpress.com/2009/03/02/my-first-arduino-project/ ez a fejlesztés is tetszik. nemsokárra lehet hogy tényleg lebegő kocsik, vonatok lesznek.
vannak elképzelések pl antigravitáció
http://www.youtube.com/watch?v=dSHD9rJWHiE&feature=related
és az elméletek fizikai alapokon nyugszanak.
http://superconductors.org/terms.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Meissner_effect
aztán hogy eljutnak-e valami értelmes következtetéshez, új fizikai felfedezéshez az már csak fikció.
vannak elképzelések pl antigravitáció
http://www.youtube.com/watch?v=dSHD9rJWHiE&feature=related
és az elméletek fizikai alapokon nyugszanak.
http://superconductors.org/terms.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Meissner_effect
aztán hogy eljutnak-e valami értelmes következtetéshez, új fizikai felfedezéshez az már csak fikció.
0
VÁLASZ
Békatallér 2009. 03. 16. 19:21 | #12
Én elég keveset konyítok a fizikához, nem is akarok a szakmai részbe belekotyogni, de azt tudom, hogy ahogy fejlődött az ember tudata, a régi elméleteket mindig fejlesztették, illetve később esetenként el is vetették azokat. Lehet, hogy most nekünk nagy dolog az "ingyen energia", de pár száz éve még a Nap keringett a Föld körül... Vagy Bolyaiakig csak az euklideszi geometria létezett, de egy teljesen új világot nyitottak meg. Fejlődik az emberiség, és szerintem lesz még olyan eleme a fizikának is, (hiába hisszük jelenleg, hogy az megdönthetetlen) ami kártyavárként fog összeomlani, nem merném kijelenteni hogy bizonyos axiómákat, definíciókat kőbe kell vésni, mert X éve léteznek. Einstein is tévedhet annak ellenére, hogy egy hatalmas elme volt. Mielőtt nekem jönnétek, hogy ennek semmi tudományos alapja nincs: megelőzlek Titeket: igazatok van! Ez puszta spekuláció, ami az ember fejlődésébe fektet bizalmat:). Ezért nem nem értek egyet azokkal az emberekkel, aki az ilyen irányú kutatásokat zöldségnek tekintik. Lehet, hogy zsákutca, de valaki foglalkozott vele, a kutatásait fel lehet használni egy új kutatáshoz, hogy ne kövessék el ugyanazt a hibát. Edison is hátráltatta a váltóáram elterjedését. Nagy elme, nagy feltaláló volt, és mégsem volt igaza. Ha marad az egyenáram, akkor minden utca sarkán lenne egy erőmű... Az embernek, mint olyan lételeme az álmodozás, az ismeretlen kutatása. Álmokból, tévedésekből születtek nagy dolgok. Szerintem legalább engedjük meg ezeknek az embereknek, hogy megpróbálják tágítani a fizika határait, ha nem sikerül, senkinek nem ártottak. Maximum az energia szolgáltatók láthatják kárát, de őket meg nem sajnáljuk, ha megkapjuk a számlát...
0
VÁLASZ
sahinel 2009. 03. 16. 17:19 | #11
http://www.rexresearch.com/minato/minato.htm
több energiát nyer a motorból mint amit befektet.
magyar cikk:
http://index.hu/tech/hardver/minato0327/
és lehet gondolkodni mik lehetnek még. Az hogy valaki kísérletezik, és új dolgok felé nyit az nem gond. Ennyi erővel einstein is csak elméleteket gyártott, amiket manapság tudtak csak igazolni. Fura dolog a fizika, és annak tételeinek olyanmérvű alkalmazása ami eltér az eddig megszokottaktól.
több energiát nyer a motorból mint amit befektet.
magyar cikk:
http://index.hu/tech/hardver/minato0327/
és lehet gondolkodni mik lehetnek még. Az hogy valaki kísérletezik, és új dolgok felé nyit az nem gond. Ennyi erővel einstein is csak elméleteket gyártott, amiket manapság tudtak csak igazolni. Fura dolog a fizika, és annak tételeinek olyanmérvű alkalmazása ami eltér az eddig megszokottaktól.
0
VÁLASZ
Zorro 2009. 03. 16. 16:02 | #9
Keressetek egy jó ügyvédet. Azok mindig tudják a kiskapukat, hogy lehet egy törvényt megkerülni. :D
Mindenesetre ahol egy trafó megépítése 18.000 Ft az már nem ingyen energia. Azonkívül egy családi házban összeeszkábálhatok napelemet meg szélerőművet, de próbáljátok meg ezt egy panelban.
Mindenesetre ahol egy trafó megépítése 18.000 Ft az már nem ingyen energia. Azonkívül egy családi házban összeeszkábálhatok napelemet meg szélerőművet, de próbáljátok meg ezt egy panelban.
0
VÁLASZ
Zadam 2009. 03. 16. 15:35 | #8
Inkább talán ezeket megújuló energiáknak nevezném, de ne a szavakon lovagoljunk. Bele néztem jó pár cikkbe és van köztük jó sok fura, logikus cikk tényleg, de ahol a semmiből próbál 360% hatásfokkal energiát teremteni az valahol sántít (jó talán ez egy kicsit túlzás, de remélem jól érezhető az irónia).
Bármennyire is nem ismerjük még a kvantumfizika területeit, annak ellenére szerintem az előző hozzászólásomban leírt alaptételnek sehol sem látszódik a megingása. Ezeknél inkább arról beszélhetünk, hogy az E=m*c^2 tétel elméletét egyre jobb és jobb módon tudjuk hasznosítani ergo: el fogjuk érni azt a szerkezetet, ami bármiből ki fogja tudni vonni az energiát (mondjuk az emberiség, annyi szeméttel amennyit eddig fölhalmozott, a távoli jövőben el fog jutni egy másik naprendszerekbe... de ez már sci-fi).
Bármennyire is nem ismerjük még a kvantumfizika területeit, annak ellenére szerintem az előző hozzászólásomban leírt alaptételnek sehol sem látszódik a megingása. Ezeknél inkább arról beszélhetünk, hogy az E=m*c^2 tétel elméletét egyre jobb és jobb módon tudjuk hasznosítani ergo: el fogjuk érni azt a szerkezetet, ami bármiből ki fogja tudni vonni az energiát (mondjuk az emberiség, annyi szeméttel amennyit eddig fölhalmozott, a távoli jövőben el fog jutni egy másik naprendszerekbe... de ez már sci-fi).
0
VÁLASZ
palyszti 2009. 03. 16. 15:15 | #7
kedves sahinel!
az oldal ahova a link mutat nem mas, mint egy nagy tudomanyos marhasag es midenrol szol csak nem arrol az "ingyen energiarol" amirol te beszelsz. mert te azt mondod h, ha ingyen energiarol beszelnek akkor napelemekrol meg ITERrol beszelnek. nem tom, de en ezekkel a fenti oldalon nem talalkoztam, csak ilyen misztikus kiserletekkel meg eszkozokkel, amiknek a hatasfoka 100% feletti. az ilyen ingyen energias kütyük es az iter kozt alapveto kulonbsegek vannak. az ITER jol kidolgzott tudomanyos elmeleteken alapszik es az sem ingyen muxik, hanem megfelelo uzemanyaggal, mig az ilyen altudomyanos baromsagok azt allitjak, hogy beletaplalnak egy kis energiat es onnantol kezdve minden tovabbi beavatkozas nelkul csak ugy ontjak, termelik az energiat. marhasag!
az oldal ahova a link mutat nem mas, mint egy nagy tudomanyos marhasag es midenrol szol csak nem arrol az "ingyen energiarol" amirol te beszelsz. mert te azt mondod h, ha ingyen energiarol beszelnek akkor napelemekrol meg ITERrol beszelnek. nem tom, de en ezekkel a fenti oldalon nem talalkoztam, csak ilyen misztikus kiserletekkel meg eszkozokkel, amiknek a hatasfoka 100% feletti. az ilyen ingyen energias kütyük es az iter kozt alapveto kulonbsegek vannak. az ITER jol kidolgzott tudomanyos elmeleteken alapszik es az sem ingyen muxik, hanem megfelelo uzemanyaggal, mig az ilyen altudomyanos baromsagok azt allitjak, hogy beletaplalnak egy kis energiat es onnantol kezdve minden tovabbi beavatkozas nelkul csak ugy ontjak, termelik az energiat. marhasag!
0
VÁLASZ
sahinel 2009. 03. 16. 14:32 | #4
ingyen energiára gondolnak mikor napelemet raksz ki pl. A napot nem kell fűteni, energiát adni hogy világítson. A szél, víz, stb kihasználása szintén ez a kategória. A föld mágneses energiáját akarják majd még sokan kihasználni. Kvantum fizikával lehet hogy magából a föld forgásából, a világűrben való haladásából lehet majd energiát kinyerni. A gond hogy kicsit még gyerekcipőben van ez a fizika. És kicsit megmagyarázhatatlan.
Pár érdekesség:
Pl sós vizet meggyújtani?: http://www.youtube.com/watch?v=I4oU3Kcx780
talán a legtöbb energiánk ami majdnem ingyen lessz ha összejön:
http://www.youtube.com/watch?v=tF7xRYZZ7ME&feature=related
http://www.efda.org/ itt az oldala az európai ITER-nek amit elég sok nemzet fejleszt.
http://www.youtube.com/watch?v=SQ9j2cajRo4 kis magyarázat hozzá.
Nem szabad mindenkit hülyének nézni ha olyasmiről beszél hogy ingyen energia. Ha a kvantumfizika fejlődik valsz érdekes, meglepő dolgokat fogunk belőle tanulni. A természet törvényei uralkodnak a kvantumok világában is, de nem igazán tudják még megmagyarázni. Ha pedig ennyire gyerekcipőben van ki mered állítani hogy nincs ilyen?
Régen azt mondták hogy nehéz fém tárgyak képtelenek repülni:D És még sorolhatnám amin ma már csak nevetünk. Megérteném az emberek kétkedését ha már mindent tudnánk. De csak most kezdtünk el szinte fejlődni.
http://tudastar.googlepages.com/tudom%C3%A1ny24 ezt gondolom ismered.
Pár érdekesség:
Pl sós vizet meggyújtani?: http://www.youtube.com/watch?v=I4oU3Kcx780
talán a legtöbb energiánk ami majdnem ingyen lessz ha összejön:
http://www.youtube.com/watch?v=tF7xRYZZ7ME&feature=related
http://www.efda.org/ itt az oldala az európai ITER-nek amit elég sok nemzet fejleszt.
http://www.youtube.com/watch?v=SQ9j2cajRo4 kis magyarázat hozzá.
Nem szabad mindenkit hülyének nézni ha olyasmiről beszél hogy ingyen energia. Ha a kvantumfizika fejlődik valsz érdekes, meglepő dolgokat fogunk belőle tanulni. A természet törvényei uralkodnak a kvantumok világában is, de nem igazán tudják még megmagyarázni. Ha pedig ennyire gyerekcipőben van ki mered állítani hogy nincs ilyen?
Régen azt mondták hogy nehéz fém tárgyak képtelenek repülni:D És még sorolhatnám amin ma már csak nevetünk. Megérteném az emberek kétkedését ha már mindent tudnánk. De csak most kezdtünk el szinte fejlődni.
http://tudastar.googlepages.com/tudom%C3%A1ny24 ezt gondolom ismered.
0
VÁLASZ
Zadam 2009. 03. 16. 13:44 | #2
Olvassátok szerintem ezeket annak a tudatában, hogy energiát a semmiből nem lehet teremteni. Csak energia-anyag, anyag-energia váltakozás lehetséges. Nincsen 100% és a fölötti hatásfok. Ezek alapvető és sok ezer tudós által elfogadott alaptételek.
Bármilyen összeesküvés elméletnek tűnik is, hogy csak azért nem építettek ilyeneket, mert a gonosz energialobbi nem engedi "ingyen energia" építését sajnos ennél egy kicsit egyszerűbb. A természet törvényei akadályozzák meg...
Bármilyen összeesküvés elméletnek tűnik is, hogy csak azért nem építettek ilyeneket, mert a gonosz energialobbi nem engedi "ingyen energia" építését sajnos ennél egy kicsit egyszerűbb. A természet törvényei akadályozzák meg...
0
VÁLASZ
enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=jusLULgDJc8
(van több is...)