Az oroszok nem kispályáznak ezzel a repülő izével. :)
A Kalinin K-7 még a 30-as években.
Mr.T. 2009. 01. 29. 14:29 | #52
Pásztó környékéről vki? :)
0
VÁLASZ
BigaCubensis 2009. 01. 29. 10:30 | #51
szóval ahogy már mások is írták, ez nem a K-7,hanem annak fotosoppal felturbózott változata. az ac-130-al való összehasonlítás is hibádzik, mert ott a 105mm-es a gép oldalában van, így a gép lassan körözve szép sorozatokat tud egy célra leadni. a képen látható ágyúval meg elég nehéz elképzelni, hogy is tüzelhettek. szóval a fotó kamu, mint ahogy a náci csészealj is.. az igazi K-7-esről meg a wiki korrektül tudósít.
0
VÁLASZ
tikshow 2009. 01. 29. 08:54 | #49
http://tikshow.uw.hu/k7_an225.jpg - összehasonlítva a világ legnagyobb gépével, így már nem tűnik olyan túl nagynak :)
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 01. 28. 22:44 | #37
Az a baj, sokan azt hiszik hogy az alatta linkelt Kalninin K-7 ugyanaz, mint ez. Abban valóban ezek a motorok vannak wikipedia szerint, de a képen látható gépről nincs infó. Ebbe nem 7 motor van, az fix. :) Én 24 propellert számoltam, tehát ennyi lehet a motorok száma, a teljesítményről meg nem tudni semmit. Nah meg attól még nem fogom tudni a fogyasztását se.
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 01. 28. 21:25 | #33
Nah kiszámoltam (matekkocka): egy relatív modern utasszállító gép 7000 litert fogyaszt egy óra alatt. Egy Vivaro 7 literes átlagfogyasztással 100km/h sebességgel logikusan 7 litert iszik meg 1 óra alatt. 1 hónap alatt ~5000 litert ihat. Most már csak annyit kell megtudni, hogy mennyi a fogyasztása ennek a repcsinek, és nem egy modern utasszállítónak :D
0
VÁLASZ
Csipike 2009. 01. 28. 20:18 | #29
Brutál!
Ha jól értettem a Wikipedián, akkor ez bizony repült, 1933 augusztus 11,.-én, bár szerintem is hihetetlen. Aztán lezuhant novemberben, 14(?) ember a gépen, egy a földön halt meg. További kér prototípus készült,
végül a projektet leállították. Megértem. Ekkora gépet nem nehéz eltalálni, szerintem a kezeléséhez legalább 30 ember kell, üzemanyagból meg egy óra alatt fogyaszthat annyit, amennyivel a Vivaro-m egész hónapban eljár... :-))
Ha jól értettem a Wikipedián, akkor ez bizony repült, 1933 augusztus 11,.-én, bár szerintem is hihetetlen. Aztán lezuhant novemberben, 14(?) ember a gépen, egy a földön halt meg. További kér prototípus készült,
végül a projektet leállították. Megértem. Ekkora gépet nem nehéz eltalálni, szerintem a kezeléséhez legalább 30 ember kell, üzemanyagból meg egy óra alatt fogyaszthat annyit, amennyivel a Vivaro-m egész hónapban eljár... :-))
0
VÁLASZ
Traktorman 2009. 01. 28. 18:09 | #22
Disznek pont jó! Meg mutatós! De repülni tuti hogy nem tud!
0
VÁLASZ
gergeli. 2009. 01. 28. 17:28 | #19
akárki akármit mond, ezen öntöttvas ágyúk vannak, ilyenek: http://www.berzence.hu/img/large/agyu.jpg :D
0
VÁLASZ
Paapi 2009. 01. 28. 17:19 | #17
Na ezt vajon honnan veszed hogy repülőgépen nincs ágyú... Pl az amcsiknál van rendszeresítve egy olyan C130 herkules ami re feldobtak 20mm-es GAU-12 gatling-ot, 40mm-el L60 gránátvetőt és pluszban egy 105mm-es M-102 ágyút... de az ami a képen van tényleg egy kicsit túlzás :) az alján azt a förmedvényt egy hajóról szedték volna le???
0
VÁLASZ
BigaCubensis 2009. 01. 28. 16:41 | #15
egy szovjet-hadiszagértő azt írta egy fórumon, hogy ez sose repült.
0
VÁLASZ
Lifeman 2009. 01. 28. 13:57 | #6
A ruszkik mindig szerettek nagyban játszani, itt is van egy hasonló kicsike:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=42.881821,47.656959&spn=0.0018,0.003369&t=h&z=18
A neve ekranoplan...
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=42.881821,47.656959&spn=0.0018,0.003369&t=h&z=18
A neve ekranoplan...
0
VÁLASZ