A 7 literes V12-es motor összesen nyolcszáz lóerőt képes kipréselni magából, ám bárki nem vezetheti az Aston Martin új szuperjárgányát, hisz a nemrég bejelentett Vulcan kizárólag a versenypályákon használható. Épp ezért nem meglepő, hogy a dögös verda nem egy autókiállításon, hanem a 2015-ös Goodwood Festival of Speeden debütált, ahol most először a közönség is megcsodálhatta az új Aston Martin erejét.
Mindössze három példányban készül a Lamborghini 50. születésnapjára, nevét egy 1914-es bikaviadalon híressé vált bikáról kapta. A szupersportkocsi az Aventadoron alapul, de teljesen más formájú, szénszálas karosszériát kapott, és a 6,5 literes V12-es motort is felhúzták 700-ról 750 lóerősre. Mivel sikerült a tömegből is lefaragni 125 kilogrammot (most 1450 kg), a kocsi végsebessége 350-ről 355 km/h-ra nőtt, a gyorsulás 2,9-ről 2,8 másodpercre javult az Aventadorhoz képest.
Ferrari Four
A történelemben elsőként összkerékhajtással készülhet szériagyártásban egy Ferrari modell és négy teljes férőhely is rendelkezésre áll majd benne. Az autót egy 6,3 literes V12-es, 660 lóerős motor hajtja a végsebessége pedig 335km/óra.
Bentley 42 literes motorral!
Ezt a világon egyedülálló Bentley-t egy 42 literes Packard V12-es motorral szerelték fel. A második világháborús torpedónaszádból származó aggregát 1500 lóerőt ad le 2400-as percenkénti fordulatszámnál, így még a Bugatti Veyron SS is elbújhat mögötte. A Bentley vázzal, váltóművel, tengelyekkel és fékekkel rendelkező Mavis végsebessége 256 km/óra.