Elektromos Forma egyes autó egy utasszállító repülőgép ellen
Te kire fogadnál?Eladó a Ford GT prototípusa
Mivel prototípus, ezért csak 8 km/órával képes menni és még a tesztpilótának szánt utasítások is rá vannak írvaOlyan autókat ígér a Volvo, amiben senki sem fog meghalni
- 320-szal ütközött szalagkorlátnak egy Pagani Zonda. A Zonda biztonságból jelesre vizsgázott: noha a méregdrága járműből csak egy roncskupac maradt, a sofőr és 21 éves utasa saját lábán hagyta el a baleset helyszínét.pepeti | 2011.03.09. 19:17:02Bezzeg te...
- Nincs mese, ha egyszer időpont van a fodrászhoz semmi nem állhat a nők és a szépség útjába. Ez a drága nagymama olyannyira komolyan vette az utasítást, hogy szó szerint a szék mellé parkolt le és már mehet is a dauer.lb7 | 2010.05.21. 13:16:37Valószínű, hogy ez volt a világ legdrágább dauer-je. :DDD
Meg tudnád mondani a képről, milyen kocsi volt a baleset előtt? ;)
Az utas kiugrott még zuhanás közben a levegőben és túlélte!Lee88 | 2009.05.20. 12:14:12takonyszájú milliomos aszitte mer ilyen kocsija van már vezetni is tud. Kikapcsolta az esp-t h kicsit schumahernek érezze magát aztán hirtelen átfutott az agyán a segge
GP Limos - 480 km/h sebesség utasként.
kszaten | 2009.01.24. 12:22:44fúúúúúú ez igen szedheti a tappancsát ............ enyémhez képest
Nissan Pivo 2 - ideális autó pl. parkolni és tolatni nem tudó nőknek. ;)
Rükverc nincs is benne, viszont az autó utastere 360 fokban elfordul a vázszerkezeten, valamint az összes kereke 90 fokban elforgatható.Mimis | 2007.10.10. 09:20:54Na, az a másik förtelmes aszfaltpattanás. :S
Egyébként nem azt tanítják, hogy álló helyzetben nem tekergeted a kormányt?:)
- Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.bandee1219 | 2007.10.10. 11:37:34Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.