Mi is passzolhatna jobban a ritka autócsodákhoz, mint a kihalófélben lévő fehér oroszlánkölykök?
Két évtizednyi biztonsági fejlődés az autózásban kevesebb, mint egy perc alatt
Minek nevezzelek IZÉ autó.
Land Rover teszt egy 5,5 méteres rámpán. Meredek mutatvány.
Ez az igencsak meghökkentő látvány fogadta a Goodwood Festival of Speed több százezer látogatóját az angol kisvárosban.
A 34 méter magas "alkotás" Gerry Judah munkája, a brit művész a Land Rover fennállásának 60. évfordulójára készítette. A nyers acélvázat a márka különböző típusai díszítik, a csúcsra egy Defender kapaszkodott fel először.bungle | 2008.07.24. 12:25:51Tény hogy több helyen van 34 méter és ránézésre is inkább annyi, javítom is.
Az én 2005-ös defimmel még semmi nem volt. Elötte 2 évig nyúztam egy 93-ast és azzal sem volt semmi bajom. Pedig én is kurva sokat megyek vele a debreceni tankúsztatóra meg vadászni és nem kímélem, versenytapasztalatom annyi van, hogy nem nagyon használják a defendereket.
A suzukival kapcsolatban teljesen egyetértek, volt egy 81-es szamurájom (most csörlőként figyel a defi elején, beszámíttattam és az pont kijött az árából) és nem hittem el mit lehet vele vállalni és valóban, a 900 ccm nem vontatásra való (bele is rakattam egy 1.9 VW dízelt később, röhejes volt, egy ék alakú elemmel meg kellett emelni a motorháztetőt, de legalább ment, meg nem állt le a motor egyfolytában).
Keresztapámnak egy nagyon régi S3-as (67-es de nem biztos) land rovere van és azzal sincs semmi probléma (apróságokat leszámítva, ami ilyen korban nem negatívum, hanem természetes).
Szóval nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a defiről és minden kényelmetlensége ellenére nem vágyok semmi másra.
A cruiserekre mindenki azt mondja, hogy nagyon jók, de csak a korábbi modellek. Faternak az van (3. éves) és annyi baj van vele, hogy ihajj. Tavaly 2 hónapot állt egy megfejthetetlen elektromos hiba miatt.