920 lóerő, 350-es végsebesség, és sós vizes akkumulátor hajtja
Tata Nano - a félmilliós autó.
Maccoyi | 2009.04.07. 14:57:14Tata Nano teszt: http://www.youtube.com/watch?v=CLneSk9lgl02008 legrusnyább autói
SSly | 2008.12.27. 16:06:39nos az adac meg is fordította sorrendet, nem mintha sokat lehetne adni rá, apró hibákkal nem törődik: túl nehéz üveg kerül kis ajtóba és meghal az elektromotor benne, gyorsan kopnak a kárpitok a kocsiban, gyenge a kábelezés az első ajtókban, ezért nem szól a hangszóró, vagy nem megy az ablakemelő, a csomagtartó lámpa néha világít néha nem, az ablaktörlő elfelejti az állásait, gyárilag kisebb aksit raknak a kocsiba és ezért lemerül ha nem megy a motor, a ködlámpa rozsdásodik, az egész kipufogórendszer gagyi és szétég az egész, menet stabilizátor kiszáll a játékból, a computer kiszáll a játékból 7000km-nél
az lehet hogy 20-30 éve a japánok voltak a legjobbak, de ez a mai napra megváltozott és csak annyi számít, hogy kinek mi tetszik és mekkora a pénztárcája. Beszéltem olyannal aki kocsikat tervez és ő mondta, hogy a franciákat, olaszokat, spanyolokat és angolokat megtiltaná az embereknek mert sok velük a probléma. Az már más dolog, hogy egy gyártó mennyire tetszetős kocsikat csinál, pl nekem nem tetszenek a keletiek, nem mert problémásak, hanem mert rondák, persze van kivétel (gyártónként 1-2 darab). Ha mindenki a tömeggel menne és más véleményére támaszkodna akkor nagyom furcsa dolgok lennének. Együnk szart, több millió légy nem tévedhet!