A Wankel-motor a belső égésű motorok egyik fajtája, amelyben a dugattyú a hagyományos belső égésű motoroktól eltérően nem alternáló mozgást végez, hanem vízszintes tengely körül forog egy speciális alakú hengerben. A forgótárcsás motorok története korántsem olyan fiatal, mint azt gondolhatnánk. A meghajtás elvét Felix Wankel német mérnök dolgozta ki a 20. század első negyedében. A tömítés és a megbízhatóság problémáit ugyan sikerült megoldania, de a mai napig nem használják széles körben. Bár nem az egyetlen forgódugattyús motortípus, de a Wankel-motort sorozatban gyártották autókhoz, és így vált a legismertebbé.
Ellenben elképzelni sem tudom, hogy egy ilyen innovatív gyártó, mint a citroen, aki képes ilyen autókat megalkotni és a múltban is hasonlóan extravagáns és előremutató autókat építettek pl: DS,
hogy csinálhatott az elmúlt ~10 évben egy csomó szürke és technikailag hulladék autót?