A villanyautó mégis káros?
Ezt állítja két angol kutató. Ezek az brit kutatók valahogy mindig kideríték, hogy sz*r az egész. :)- Egy 1923-as évjáratú Ford T-model volánja mögött kapták gyorshatjáson Dave Stanisfield-et. A 67 esztendős sofőrt akkor került a trafipax látószögébe, amikor épp 35 mph-s sebességgel hajtott a megengedett 30 mph helyett. A férfi azzal védekezett, hogy autójában nincs sebességmérő és hogy fogalma sem volt róla, hogy autójával képes lehet túllépni a sebességhatárt.
British Minotaur - érdekes kinézetű angol sportkocsi. Az első és hátsó lámpa tuti, hogy tuning 206-os Peugeot-é. :)
szaki77 | 2009.02.22. 11:37:06A vonalvezetése jó lenne csak a lámpák elhejezése mintha el lett volna kapkodva. Hátra inkább csík vagy ferraris kerek-sor lámpákat tettem volna. Előre meg pont nem a kerek betétes lámpa illene.
- Trident Iceni - 550 lóerős dízelmotor, 320 km/h körüli végsebesség, 3.7 mp alatt gyorsul százra és mindössze 2,2 liter a fogyasztása, 3200 km-t tesz meg egy teli tankkal. Egyetlen hátránya, hogy kb. 22 millió forintba kerül.joshka | 2008.08.31. 23:35:18Hat igen, de amikor a menes felebred, akkor nem 2.2l/100km, hanem tobb az a 22-nel is. En a BMW-mel tudok, ugy is vezetni, hogy a fogyasztas 7l/100km legyen, de amikor adok neki kakaot, a fogyasztasmero mutatoja eltunik, az pedig tobb mint 30l pillanatnyi fogyasztas. Na de minden esetre figyelemre melto eredmeny a 2.2liter.
Ez az igencsak meghökkentő látvány fogadta a Goodwood Festival of Speed több százezer látogatóját az angol kisvárosban.
A 34 méter magas "alkotás" Gerry Judah munkája, a brit művész a Land Rover fennállásának 60. évfordulójára készítette. A nyers acélvázat a márka különböző típusai díszítik, a csúcsra egy Defender kapaszkodott fel először.bungle | 2008.07.24. 12:25:51Tény hogy több helyen van 34 méter és ránézésre is inkább annyi, javítom is.
nekünk volt egy régi 408-as Moszkvicsunk. Még elöl sem volt benne biztonsági öv.
a kersz úgy úgy szól hogy elöl kötelező belterületen is, lakott területen kivül hátul is kötelező bekapcsolni.
Ha gyárilag nincs benne (még helye sincs) akkor se használni se belezsreltetni nem kötelező. Ez veterán autóknál a veterán minősítés miatt nem is szabad "átaléakítani" mert a mínősitésen pontokat veszíthet. Tehát a fenti járműbe legalábbis magyar szabályok szerintsem kötelező sebességmérőt szerelni. Az a kár hogy ilyen autókon akar a törvény pédát statuálni a Kreszre fittyet hányó BMW és speed motorok világában.