Mi is passzolhatna jobban a ritka autócsodákhoz, mint a kihalófélben lévő fehér oroszlánkölykök?
Land Rover teszt egy 5,5 méteres rámpán. Meredek mutatvány.
Ez az igencsak meghökkentő látvány fogadta a Goodwood Festival of Speed több százezer látogatóját az angol kisvárosban.
A 34 méter magas "alkotás" Gerry Judah munkája, a brit művész a Land Rover fennállásának 60. évfordulójára készítette. A nyers acélvázat a márka különböző típusai díszítik, a csúcsra egy Defender kapaszkodott fel először.bungle | 2008.07.24. 12:25:51Tény hogy több helyen van 34 méter és ránézésre is inkább annyi, javítom is.
Az én 2005-ös defimmel még semmi nem volt. Elötte 2 évig nyúztam egy 93-ast és azzal sem volt semmi bajom. Pedig én is kurva sokat megyek vele a debreceni tankúsztatóra meg vadászni és nem kímélem, versenytapasztalatom annyi van, hogy nem nagyon használják a defendereket.
A suzukival kapcsolatban teljesen egyetértek, volt egy 81-es szamurájom (most csörlőként figyel a defi elején, beszámíttattam és az pont kijött az árából) és nem hittem el mit lehet vele vállalni és valóban, a 900 ccm nem vontatásra való (bele is rakattam egy 1.9 VW dízelt később, röhejes volt, egy ék alakú elemmel meg kellett emelni a motorháztetőt, de legalább ment, meg nem állt le a motor egyfolytában).
Keresztapámnak egy nagyon régi S3-as (67-es de nem biztos) land rovere van és azzal sincs semmi probléma (apróságokat leszámítva, ami ilyen korban nem negatívum, hanem természetes).
Szóval nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a defiről és minden kényelmetlensége ellenére nem vágyok semmi másra.
A cruiserekre mindenki azt mondja, hogy nagyon jók, de csak a korábbi modellek. Faternak az van (3. éves) és annyi baj van vele, hogy ihajj. Tavaly 2 hónapot állt egy megfejthetetlen elektromos hiba miatt.