(Szerintem ez most könnyű lesz. ;))
Az Ezüst Nyíl, avagy Kádár János állami különvonata, amit azért kellett megépíteni, mert egyaránt utált buszozni, hajózni, és repülni. A mai vezetőknek bezzeg sima Audi jut csak. Hehe.
Szerintem megtaláltam a hirdetés feladóját. :D
Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.
Érdemes a háttérben figyelni a vezető nélkül körbe-körbe járó kocsit, ami beindult magától... A tulaj sebességben hagyta az autót + rárakta a kormányzárat, miközben be volt kapcsolva a fűtést indulás előtt automatikusan beindító cucc. Okos. ;)