A 60-as években átverte a pék a fánkbusz tulajdonosát, aki annyira megsértődött, hogy 45 évre garázsba zárta a Donut Bus-t. 10.000 km-el az óráján most eredeti állapotában keresi új gazdáját, és gurul ismét a fánksütöde.
Egy pekingi fodrászat tulajának, aki mellesleg Lamborghini fanatikus és Asan becenévre hallgat, régi vágya volt egy saját Lambo, de elegendő pénze soha nem volt rá és úgy gondolta, hogy eleget várt és megépítette a saját Reventonját.
"A megtört, fehérbort szorongató hajléktalanok félve bújtak egymáshoz, ahogy csikorgó fékekkel, pattogó orral eléjük vágódott az Állami Elmegyógy és Intézet mentőautója. Szivacsosra ivott agyuknak fájdalmas volt a felismerés: ebből a delíriumból nincs kiszállás. Tudták, az utolsó fuvar lesz ez, a végső kör a detoxba, vagy az életfogytig tartó bamba nyáladzás."
A Wankel-motor a belső égésű motorok egyik fajtája, amelyben a dugattyú a hagyományos belső égésű motoroktól eltérően nem alternáló mozgást végez, hanem vízszintes tengely körül forog egy speciális alakú hengerben. A forgótárcsás motorok története korántsem olyan fiatal, mint azt gondolhatnánk. A meghajtás elvét Felix Wankel német mérnök dolgozta ki a 20. század első negyedében. A tömítés és a megbízhatóság problémáit ugyan sikerült megoldania, de a mai napig nem használják széles körben. Bár nem az egyetlen forgódugattyús motortípus, de a Wankel-motort sorozatban gyártották autókhoz, és így vált a legismertebbé.