- A világ egyik legnagyobb teherautója. Motor: 169,5 literes, 16 hengeres,3300 LE (2460 KW); Súlya: 260 tonna, hasznos teher: 350 tonna; hossza: 20m, magassága: 6,88m (felemelt rakfelülettel: 17,07m), szélessége: 7,57m; kerékmagasság:3,35m...
Másik két haveja: Caterpilla r 797 és Liebherr T282.
bandee1219 2008. 01. 13. 11:00 | #37
Nem akksiról, hanem a nagy (általában diesel) motor termel áramot, amellyel meghajtják a kerekeknél lévő (4 ) motort.
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 13. 10:41 | #36
Ja, meg nem túl gyors a végsebessége, de ha a tömeg/gyorsulás arányt nézzük, bármelyik sportkocsi zokoghat. Modjuk az elég furcsa, hogy "csak" 3300 lóerő jön ki egy 170 l-es erőforrásból, igaz, amire használják, így is megfelel.
0
VÁLASZ
Burdisgarage 2008. 01. 08. 00:30 | #30
Kicsit off, de a Dakarra (ill. annak hiányára) való tekeintettel pár video a dűnék egyik "fődömpereséről", Jan De Rooyról. Az elsőn leelőzi dupla motoros teherautójával Ari Vatanent, aki 89-90-ban ugyanezzel az autóval megnyerte a versenyt:
http://www.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ
Kis csapatás nagy nyomatékkal:
http://www.youtube.com/watch?v=5NehEReONmg&feature=related
És amikor Jan De Rooy fia, Gerard elakad, jön a papa a 6×6-al és kihuzza:
http://www.youtube.com/watch?v=PewldfvlPqg&feature=related
On.
http://www.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ
Kis csapatás nagy nyomatékkal:
http://www.youtube.com/watch?v=5NehEReONmg&feature=related
És amikor Jan De Rooy fia, Gerard elakad, jön a papa a 6×6-al és kihuzza:
http://www.youtube.com/watch?v=PewldfvlPqg&feature=related
On.
0
VÁLASZ
Békatallér 2008. 01. 07. 21:47 | #29
szerintem ilyen Frédi és Béni meghajtású=)! Subi-dubi rottty=D
0
VÁLASZ
Békatallér 2008. 01. 07. 19:55 | #25
Dizsibe valyon eljönne velem egy flancos lyányka, ha ilyennel mennék eléje, végülis nagyobb, meg drágább, mint egy limo=)...
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 01. 07. 15:36 | #17
Kész szerencse, hogy szolrult beléd humorérzék.... ;)
0
VÁLASZ
X 2008. 01. 07. 15:29 | #14
pár érdekes teherautós kép:
http://images.netbag.hu/20080107/15215330292.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215468855.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215460630.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215469968.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215410037.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215330292.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215468855.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215460630.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215469968.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215410037.jpeg
0
VÁLASZ
Tádi 2008. 01. 07. 15:11 | #9
Csini kis járgány. Jaja, igazad van Közlegyény, sok medőt szállítanak vele, de lehet hasznos anyagot is, meg narancsot, banánt, kiskutyát na persze a Mikulás és a Jézuska is ilyet használ, csak hogy ne kapjon sérvet melóba menet:DD. Persze azok a külfejtések, ahol ezeket használják, azok hatalmasok. Képzeljétek el, mire lemegy meg feljön kétszer a bánya aljából eltelik egy műszak. Hogy mennyit eszik százon, azt nem tudom. Egy Caterpillar 100 tonnás dózer 600-800 lityi gázolajat harap be egy 12 órás műszak alat, ami még mindíg olcsóbb, mint robbantással jöveszteni, persze értsd úgy, hogy ez megy vagy két hétig:-). Nem elhanyagolható az, hogy így a törése és az aprításas a kőzetnek másabb. Nem voltak batárok, mondhatjuk így. Na, de legyen elég ennyi belőlem.
0
VÁLASZ