Greg46 2009. 12. 22. 18:02 | #156
persze... meg azért azt tegyük hozzá hogy a rally autó csapat végig viszonylag sík terepen, de legalábbis erdei viszonyokban sima utakon... és mondjuk kicsit nagyobb tempóval is megy:D meg ők nem állnak neki olyan emelkedőkre felmászni, ahol, mondjuk alig látsz magad elé, mert meredek, vagy mászni fel olyan kövekre, hogy igen is ki kell nyitni az ajtót és nézni, vagy ablakon kilógva nézni.... Rally heveder más... :D Jeep-ben hagyományos biztonsági öv van:)
0
VÁLASZ
AVIREX 2009. 12. 22. 16:40 | #155
hát ja,az tény,hogy jobb a nem bekapcsolás,mert csak össze vissza horzsol a rázkódástól,vagyis a logika ezt követi,de rallyban meg olyan szinten vannak az üléshez rögzítve,hogy meg se mozdulnak [:
Mondjuk az rally és a Jeep-ben nem olyan övek vannak nyilván..
Mondjuk az rally és a Jeep-ben nem olyan övek vannak nyilván..
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 22. 16:33 | #153
nekem másabb a rendszer ugyan, de van egy műszer ami mutatja hogy éppen hogy állok töltés ügyileg... és ha az pl egy bizonyos szint alá csökken, akkor nem forgatja meg az indítót, ettől függetlenül tudok használni mindent ami elektromos, egy ideig, de az indítót már nem tudja megforgatni.... Mikor ez először előfordult, cseréltem az aksit nagyobbra...
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 22. 16:31 | #151
Olvasd el megint.... ezt írta: "-persze nem is forgatja az akku a motort,de a műszerfalon visszajelez,hogy van áram.."
Ha az aksi nem forgatja meg az indítót, akkor valószínű az aksi lesz a baj... Nekem is jelzett hogy van áram, sőt a rádió még ment is, de nem volt elég hogy megforgassa az indítót...
Ha az aksi nem forgatja meg az indítót, akkor valószínű az aksi lesz a baj... Nekem is jelzett hogy van áram, sőt a rádió még ment is, de nem volt elég hogy megforgassa az indítót...
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2009. 12. 22. 15:43 | #146
Lehet pára van a karburátorodban... Benziből simán ki tud csapódni a hőmérséklet ingadozások miatt...
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 22. 11:03 | #143
sok eshetőség van.... van amikor csak a párommal elmegyünk ketten egy autóval, mondjuk az olyankor lightosabb túra, mert egy íratlan szabály az hogy egyedül nem megyünk terepre...
De a legtöbb esetben az szokott lenni hogy mindenki a saját autójában.... vagy egyedül vagy párral.. vagy valaki ismerőssel... de ált. 1 autóban 2 személy... bőven elég:D
Aki melletted ül az általában látja amit te, és lát téged is.. ergo ha pl elkezdem emelni a seggem, párom is emeli, tudja hogy valami komolyabb bukkanó jön... de amikor már hátul is ül valaki, akkor elindul a hiszti, hogy "jajj bebasztam a fejem" "jajj ez nagyon ráz"' stb stb.... volt olyan hogy eljött velünk egy ismerős pár, annyire felidegesítettek első nap, hogy másnap mikor keresztül csaptunk egy falun ott kitettem őket.... buszozzatok haza alapon... xD azóta nem igazán járunk össze:P
De jópofa dolog ez:) Meg nem mindig megyünk több naposra... van hogy reggel kimegyünk mondjuk Dobogókőre, vagy ilyesmi helyre, csapatunk egyet az erdőben aztán este haza... :)
Ha érdekel gyere el egyszer... Ha nem vagy hisztis, és nem hánysz a rázkódástól:P
De a legtöbb esetben az szokott lenni hogy mindenki a saját autójában.... vagy egyedül vagy párral.. vagy valaki ismerőssel... de ált. 1 autóban 2 személy... bőven elég:D
Aki melletted ül az általában látja amit te, és lát téged is.. ergo ha pl elkezdem emelni a seggem, párom is emeli, tudja hogy valami komolyabb bukkanó jön... de amikor már hátul is ül valaki, akkor elindul a hiszti, hogy "jajj bebasztam a fejem" "jajj ez nagyon ráz"' stb stb.... volt olyan hogy eljött velünk egy ismerős pár, annyire felidegesítettek első nap, hogy másnap mikor keresztül csaptunk egy falun ott kitettem őket.... buszozzatok haza alapon... xD azóta nem igazán járunk össze:P
De jópofa dolog ez:) Meg nem mindig megyünk több naposra... van hogy reggel kimegyünk mondjuk Dobogókőre, vagy ilyesmi helyre, csapatunk egyet az erdőben aztán este haza... :)
Ha érdekel gyere el egyszer... Ha nem vagy hisztis, és nem hánysz a rázkódástól:P
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 22. 09:35 | #141
Persze persze:) Viszont kell elemet tölteni, telefont tölteni, laptopot tölteni, kávéfőzőhöz, meg ehhez hasonló apróságokhoz:D
Mielőtt megkérdezed hogy miért kell az offroad túrán laptop:) Azért mert általában ott nézzük ki a következő napi szakaszt, illetve útvonalat, és ott pl előbb kiderítem melyik szakaszon mehetünk melyiken nem... Pl hamarabb kiderül hogy természetvédelmi terület e vagy sem:)
A kotyogós kávéfőző simán elolvadt idén egy túrán.... így kellett szerezni egy szivargyújtós kamionos megoldást:)
Mielőtt megkérdezed hogy miért kell az offroad túrán laptop:) Azért mert általában ott nézzük ki a következő napi szakaszt, illetve útvonalat, és ott pl előbb kiderítem melyik szakaszon mehetünk melyiken nem... Pl hamarabb kiderül hogy természetvédelmi terület e vagy sem:)
A kotyogós kávéfőző simán elolvadt idén egy túrán.... így kellett szerezni egy szivargyújtós kamionos megoldást:)
0
VÁLASZ
AVIREX 2009. 12. 21. 00:44 | #128
Az én vasam meg mint tegnapelőtt kiderült b*szik beindulni :/ - az aksi nem volt kint 1 hétig,csak a kocsi a hidegben,de a folyamatos -5 ; -10 °C ennyire ártott volna neki? :O ( a hűtővíz az lötyög a tartályban,az első az volt,hogy lecsekkoltam :D ) -persze nem is forgatja az akku a motort,de a műszerfalon visszajelez,hogy van áram..
azt kell írjam : grrr.. / ezt dobta a Jézuska :D /
azt kell írjam : grrr.. / ezt dobta a Jézuska :D /
0
VÁLASZ
RT/TURBO 2009. 12. 20. 21:06 | #126
Igazad van,kicsit elhamarkodottan írtam hsz-t.
Van kutyám(jobban él mint én úgy el van kényeztetve),van egy csaj akivel együtt élek,van meleg lakás(nem homokos),
van hűtőbe kaja,pia,.....nem sírok,nincs miért....Annyi a negatív,hogy nincs melóhelyem 2 hónapja,de LESZ!!!
Van kutyám(jobban él mint én úgy el van kényeztetve),van egy csaj akivel együtt élek,van meleg lakás(nem homokos),
van hűtőbe kaja,pia,.....nem sírok,nincs miért....Annyi a negatív,hogy nincs melóhelyem 2 hónapja,de LESZ!!!
0
VÁLASZ
RT/TURBO 2009. 12. 20. 12:43 | #123
Lejjebb írtam:nyáron 9 lityi,télen 12...ha gyomrozom(300LE),fél literrel több.Mindig elmosolyodom embereken,mikor megnézik ótómat...De azt nem tudják,hogy pl. az ő autójuk árán vehetnének 2-3 enyém ótót.
Buták az emberek,és nagyon sokukból csak az irigység szól....Nincs lakásom,igazából semmim nincs(hitelem sem),csak ez az ótó...Sajnálja valaki tőlem?Ki nem szarja le.....Fain utak:elektromosan állítható futómű(sport,tour).Hát,ennyi.
Buták az emberek,és nagyon sokukból csak az irigység szól....Nincs lakásom,igazából semmim nincs(hitelem sem),csak ez az ótó...Sajnálja valaki tőlem?Ki nem szarja le.....Fain utak:elektromosan állítható futómű(sport,tour).Hát,ennyi.
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 22:08 | #114
Ebben is van valami... De van benne ellenvetés is...
Sajnos minden xenon vakít valamilyen szinten.... a gyári esetleg kevésbé...
Amikor beteszed a xenonos izzót, az csak egy izzó... nincs mögötte az a szabályzási rendszer ami mondjuk az újakban esetleg ott van.... Valószínűleg nem véletlen nem szokták ajánlgatni hogy magadnak szereld be xenont de hát ugye a magyar ember az ilyen.... "ááááá értek én ehhez is... fasznak a szervízben átrakatni pénzért...apuci csak az izzóra adott pénzt" ez talán az alapvető probléma sok emberrel! TISZTELET A KIVÉTELNEK! lehetne a jeep-be is xenon-t rakni, és akkor k..va jó lenne mert látnék nagyon:D Viszont meghalnál előttem, mert magasan van....
Én nekem a régi rendszer van... ami még nem olyan izom... ezért kell sok esetben a ködlámpa... mert a fényszóró világít messzebbre a köd meg közelre... mondom... van 10 off road refi a szélvédő fölött... de gondolom nem kell mondanom hogy az mit produkál a gyári 2 meg a 10 egyenként 150W-os "kis cukorfalat" :D amúgy ha meglessz a 2 refi hátra is, akkor elvakítom azt a xenonost akitől nem látok:D Azt mondjuk ilyen kapcsolósra akarom hogy ne kapcsolja autómatikusan együtt az elsőkkel... :D
Sajnos minden xenon vakít valamilyen szinten.... a gyári esetleg kevésbé...
Amikor beteszed a xenonos izzót, az csak egy izzó... nincs mögötte az a szabályzási rendszer ami mondjuk az újakban esetleg ott van.... Valószínűleg nem véletlen nem szokták ajánlgatni hogy magadnak szereld be xenont de hát ugye a magyar ember az ilyen.... "ááááá értek én ehhez is... fasznak a szervízben átrakatni pénzért...apuci csak az izzóra adott pénzt" ez talán az alapvető probléma sok emberrel! TISZTELET A KIVÉTELNEK! lehetne a jeep-be is xenon-t rakni, és akkor k..va jó lenne mert látnék nagyon:D Viszont meghalnál előttem, mert magasan van....
Én nekem a régi rendszer van... ami még nem olyan izom... ezért kell sok esetben a ködlámpa... mert a fényszóró világít messzebbre a köd meg közelre... mondom... van 10 off road refi a szélvédő fölött... de gondolom nem kell mondanom hogy az mit produkál a gyári 2 meg a 10 egyenként 150W-os "kis cukorfalat" :D amúgy ha meglessz a 2 refi hátra is, akkor elvakítom azt a xenonost akitől nem látok:D Azt mondjuk ilyen kapcsolósra akarom hogy ne kapcsolja autómatikusan együtt az elsőkkel... :D
0
VÁLASZ
Halálos_fogkefe 2009. 12. 19. 21:27 | #113
Lehet kapni ezeket az utólagosan beszerelhető xenon fényszórókat, ahol kicserélik rá a halogénes rendszert. Nem tudom mit cserélnek és hogyan - én halogénes Jóska vagyok - vagy hogy mi kellene még bele, de jellemző hogy ezek nem sikerülnek túl jól a funkcionalitást figyelembe véve.
Általában ami autó úgy jön ki a gyárból hogy van benne xenon, annak legalább a tervezésnél leellenőrizték hogy nem-e szopatja szanaszét a szembe jövőket.
Általában ami autó úgy jön ki a gyárból hogy van benne xenon, annak legalább a tervezésnél leellenőrizték hogy nem-e szopatja szanaszét a szembe jövőket.
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 21:23 | #112
nem jó időben kapcsolom be mert van.... ád 1...
ád 2... mikor az én autóm ott kezdődik ahol a tiédnek a lámpája van, akkor lehet hogy mondjuk használ közelre látni...
A fényszóró világít messzire a köd meg közelre... de én spec csak akkor használom amikor a látási viszonyaim miatt kell...
És nem feltétlen ugyan azok az én látási viszonyaim mint másé..... Az utólag beszerelt xenonnal sem lenne baj... a baj az hogy olyan autókba szerelik amikbe k..vára nem kéne... amúgy szoktam olyat csinálni hogy elengedem had menjen, és rávillantok azzal a szolid 10 refivel ami fel van szerelve a jeep tetejére:) Csak hogy érezze a törődést...
Én sem szeretem azt amikor feleslegesen gizdából megy a ködlámpa... de had döntsem el én hogy mikor használom és mikor nem... én spec olyan utakon ahol a többség refit használ, köd lámpát használok... mert ha fent van 10+2 refi akkor nem biztos hogy észre veszlek.... :D
ád 2... mikor az én autóm ott kezdődik ahol a tiédnek a lámpája van, akkor lehet hogy mondjuk használ közelre látni...
A fényszóró világít messzire a köd meg közelre... de én spec csak akkor használom amikor a látási viszonyaim miatt kell...
És nem feltétlen ugyan azok az én látási viszonyaim mint másé..... Az utólag beszerelt xenonnal sem lenne baj... a baj az hogy olyan autókba szerelik amikbe k..vára nem kéne... amúgy szoktam olyat csinálni hogy elengedem had menjen, és rávillantok azzal a szolid 10 refivel ami fel van szerelve a jeep tetejére:) Csak hogy érezze a törődést...
Én sem szeretem azt amikor feleslegesen gizdából megy a ködlámpa... de had döntsem el én hogy mikor használom és mikor nem... én spec olyan utakon ahol a többség refit használ, köd lámpát használok... mert ha fent van 10+2 refi akkor nem biztos hogy észre veszlek.... :D
0
VÁLASZ
RAPTOR 2009. 12. 19. 20:52 | #111
A ködlámpának van értelme,de nem az hogy jó időben vírítod mert jól néz ki!
Az hogy használod ködben nagyon minimálisan látsz többet de nem is ez a lényege,a lényeg hogy hamarabb észreveszed s észrevegyenek! Sokkal hamarabb mint a tompítottat.
Egy xenont hogy lehet szarul beszerelni,erre kiváncsi lennék?
Az izzót a foglalatába szarul betenni szinte lehetetlen, meg hát full pancserség!
DE ha mégis sikerül talán akkor a törés miatt szarul világíthat.
TE inkább arra gondolhatsz hogy jól van beszerelve de mi a faszért vakít mégis.
Azé vakít mégis mert azt elfelejtik hogy utólagosan beépített xenonhoz be kellene építeni egy autómata szintszabályzót is,ezt nem én találtam ki ez rendelet.
De nem arra a tekerentyűre gondolok amit alapból sem szoktak állítani ha 5-en tespednek benne full vásárlás után!
CSak hát ezt mindenki leszarja inkább anyázik!!
Az hogy használod ködben nagyon minimálisan látsz többet de nem is ez a lényege,a lényeg hogy hamarabb észreveszed s észrevegyenek! Sokkal hamarabb mint a tompítottat.
Egy xenont hogy lehet szarul beszerelni,erre kiváncsi lennék?
Az izzót a foglalatába szarul betenni szinte lehetetlen, meg hát full pancserség!
DE ha mégis sikerül talán akkor a törés miatt szarul világíthat.
TE inkább arra gondolhatsz hogy jól van beszerelve de mi a faszért vakít mégis.
Azé vakít mégis mert azt elfelejtik hogy utólagosan beépített xenonhoz be kellene építeni egy autómata szintszabályzót is,ezt nem én találtam ki ez rendelet.
De nem arra a tekerentyűre gondolok amit alapból sem szoktak állítani ha 5-en tespednek benne full vásárlás után!
CSak hát ezt mindenki leszarja inkább anyázik!!
0
VÁLASZ
Halálos_fogkefe 2009. 12. 19. 19:18 | #109
A kurva anyját annak akit elvakítasz. Hát a pofám leszakad!
Mert amúgy tényleg van értelme a ködlámpának - állítólag ködben sincs, bár szerintem valamit ott még használ - főleg mikor tiszta időben bekapcsolod, mert neked olyan is van. Gratulálok. Nem hogy nem látsz vele többet még sötétben sem, de aki szembe jön azt is vakítod.
A xenon meg akkor vakít, ha szarul szerelik be (utólag). Ugyan ez a kategória, de attól hogy valaki hülye, te is hülye leszel. Mert a másik is az. És akkor ha azt mondom hogy "hülye", még finom voltam.
Mert amúgy tényleg van értelme a ködlámpának - állítólag ködben sincs, bár szerintem valamit ott még használ - főleg mikor tiszta időben bekapcsolod, mert neked olyan is van. Gratulálok. Nem hogy nem látsz vele többet még sötétben sem, de aki szembe jön azt is vakítod.
A xenon meg akkor vakít, ha szarul szerelik be (utólag). Ugyan ez a kategória, de attól hogy valaki hülye, te is hülye leszel. Mert a másik is az. És akkor ha azt mondom hogy "hülye", még finom voltam.
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 18:10 | #108
jól van csak viccelek:D Sógor is nismo őrült... Nekem tetszik, de csak így messziről:)
Vaze szerelnék én hóekét is, de nincs.... meg a rendőr ugatna érte....
Faszom mikor azért beszól hogy be van kapcsolva a ködlámpa.... :D Idióták... Az nem számít hogy a xenontól megvakulsz.... neeeeeeeeeeeeeeeeem az én ködlámpám az ártalmas:D
Vaze szerelnék én hóekét is, de nincs.... meg a rendőr ugatna érte....
Faszom mikor azért beszól hogy be van kapcsolva a ködlámpa.... :D Idióták... Az nem számít hogy a xenontól megvakulsz.... neeeeeeeeeeeeeeeeem az én ködlámpám az ártalmas:D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 17:13 | #104
mert azt az egyet ismeri:D
Meg mert mióta a halálosabb iramban kijött x éve, nagyon felkapott lett a skyline, ezáltal az összes olyan nissan amit a házi tuning cégük a nismo alkotott.... röviden ennyi szerintem:D
Örömmel jelentem hogy ma jótékony voltam, és 5 autót húztam ki az árokból.... :D
A rendőr autónál gondolkoztam hogy ott hagyjam e:P
Meg mert mióta a halálosabb iramban kijött x éve, nagyon felkapott lett a skyline, ezáltal az összes olyan nissan amit a házi tuning cégük a nismo alkotott.... röviden ennyi szerintem:D
Örömmel jelentem hogy ma jótékony voltam, és 5 autót húztam ki az árokból.... :D
A rendőr autónál gondolkoztam hogy ott hagyjam e:P
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 01:52 | #97
Tőlem kérdezted a 87es kommentet, ezért reagáltam úgy rá, ahogy :-)
Hát igen, sajnos sok fiatal fiú/ffi nem foglalkozik ilyenekkel, inkább öö..hagy ne mondjam miket csinálnak. Azért akik BME-n gépészek, általában eltökéltek és otthon vannak műszaki témában. :)
Hát igen, sajnos sok fiatal fiú/ffi nem foglalkozik ilyenekkel, inkább öö..hagy ne mondjam miket csinálnak. Azért akik BME-n gépészek, általában eltökéltek és otthon vannak műszaki témában. :)
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 01:47 | #94
én ott lettem teljesen kész mikor bejelentették hogy a hummer kínai kézben lesz...
persze nincs szükség ennyi gyártóra... de pl az összevonás jobban tetszik mint a megszűntetés... anno a dode, chrysler, jeep mind más kézben volt... aztán összevonták őket.... a jeep-et csinálta sok mindenki... pl
de megtartottak mindenkit... csak egy fő márka alá vették... de az amikor az amerikaiak egyik legnagyobb szimbolikumát a kínaiak kezébe adták... ott elszomordtam...
sajnos gyerekek ez a sorsunk... jönnek a sárgák és nincs ellenszer..
persze nincs szükség ennyi gyártóra... de pl az összevonás jobban tetszik mint a megszűntetés... anno a dode, chrysler, jeep mind más kézben volt... aztán összevonták őket.... a jeep-et csinálta sok mindenki... pl
de megtartottak mindenkit... csak egy fő márka alá vették... de az amikor az amerikaiak egyik legnagyobb szimbolikumát a kínaiak kezébe adták... ott elszomordtam...
sajnos gyerekek ez a sorsunk... jönnek a sárgák és nincs ellenszer..
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 01:43 | #93
Hát igen, sajnos a profit-orientáltság ott is felütötte a fejét (Japánban). Pl. Honda minőségét is sokan kritizálták/kritizálják, mióta Swansea-ben van a gyártás (ott már régebben is volt), meg Törökországban (Honda City). Nézegettem már a japán oldalát a Hondának, hát elég über modellek vannak ott :D
Mondjuk az igaz, hogy sok amerikai márka folyamatosan pl. kínai kézre kerül sajnos. De ennek be kell következnie, hiszen egyértelmű, hogy nincs szükség ennyi gyártóra (pl. ma jelentették be, hogy megszűnik a SAAB, R.I.P.)
Mondjuk az igaz, hogy sok amerikai márka folyamatosan pl. kínai kézre kerül sajnos. De ennek be kell következnie, hiszen egyértelmű, hogy nincs szükség ennyi gyártóra (pl. ma jelentették be, hogy megszűnik a SAAB, R.I.P.)
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 01:38 | #90
Én hol mondtam a te kocsidra egy szót is :D Igaz nem tudtam hogy Dodge-ként is árulták, de a 3000GT egy szívemhez közel álló típus, bár annyira nem ismerem a paramétereit, csak a külseje alapján. De amúgy is szeretem a japán autókat, ritkán mondok rosszat róluk (de az objektivitás mindenek előtt)
Mert amúgy meg hány éves lennék? Szerinted viccből adom meg a korom? :-)
Mert amúgy meg hány éves lennék? Szerinted viccből adom meg a korom? :-)
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 01:35 | #89
akkor szerintem ebben meg is állapodtunk:)
Amúgy az újak azért szarok mert ha megnézed már egyik sem az ő kezükben van teljesen....
Persze nem megfelelő az európai piacnak, de nekik viszont igen... és ahol van közel 300 millió ember ott szted nem szarnak ez aurópai piacra? amúgy voltam hong kongban még szeptemberben... hát a japán autókról annyit hogy amik ide eljutnak.. azok a tervező asztalon összegyűrt papír vázlatok... sok kis geci a belpiacra olyan verdákat ad ki hogy öröm nézni...
Amúgy az újak azért szarok mert ha megnézed már egyik sem az ő kezükben van teljesen....
Persze nem megfelelő az európai piacnak, de nekik viszont igen... és ahol van közel 300 millió ember ott szted nem szarnak ez aurópai piacra? amúgy voltam hong kongban még szeptemberben... hát a japán autókról annyit hogy amik ide eljutnak.. azok a tervező asztalon összegyűrt papír vázlatok... sok kis geci a belpiacra olyan verdákat ad ki hogy öröm nézni...
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 01:27 | #86
Persze értelek. Suzukihoz minden alkatrészt utánam vágnak, én ezt szeretem. :D Mondjuk eddig nem kellett hozzá semmi, csak amit vásárlás után alap hogy kicserél az ember.
Persze, 20 év múlva sehol nem lesz, de nekem most van rá szükségem, 20 év múlva remélem nem Otto-motoros kocsim lesz az amivel elmegyek A-ból B-be....benzines majd csak hogy emlékezzek a gyerekkoromra :D Nekem egy Toyota Corolla AE86 a vágyam, az japán autó 20 éves, és egy kultusztárgy, bár persze ez egyedi eset, a japánok nagy része feledésbe merül (mint ahogy minden más országé is, csak 1-2 típus marad klasszikus). Az meg oké hogy nem lehet elnyűni a motort, de könyörgöm 8100 köbcentiből kiszednek 300 lovat, persze, hogy nem lesz baja 1 millió km után sem...ami nincs kihegyezve nem romlik el. Nézd meg a régebbi, Toyota Hiace mentőautókat. Tompa motor, nem 1-be belevertek 1, másfél millió km-t anélkül, hogy megbontották volna a blokkot. Nah ez a nem mindegy :) És még nincs 8 literes motor sem :P
Szóval lehet itt maradandót alkotni, csak műszaki tudás kell hozzá. Én csak annyit nem szeretek az amcsi kocsikban, hogy jelentős részük megbízhatatlan (és most nem a 60 éves konstrukciójú Jeep-re gondolok, hanem az új Cadillac, Dodge, egyéb new age lóbetegségekre, amiknek minden baja van a hanyag összerakás miatt), és az új formaterveik egyszerűen nem elégítik ki az európai igényeket. Persze a régi muscle car-okat én is szeretem, páratlan érzés lehet hallani a röfögő V8-at, de mégsem tudok azonosulni a stílussal. Vagy legyen kategóriájában a legjobb (B csoportos raliautók=istenkísértés) vagy legyenek A legjobbak, de hát ahhoz már 1000+ lóerő kell (Weineck Cobra).
Persze, 20 év múlva sehol nem lesz, de nekem most van rá szükségem, 20 év múlva remélem nem Otto-motoros kocsim lesz az amivel elmegyek A-ból B-be....benzines majd csak hogy emlékezzek a gyerekkoromra :D Nekem egy Toyota Corolla AE86 a vágyam, az japán autó 20 éves, és egy kultusztárgy, bár persze ez egyedi eset, a japánok nagy része feledésbe merül (mint ahogy minden más országé is, csak 1-2 típus marad klasszikus). Az meg oké hogy nem lehet elnyűni a motort, de könyörgöm 8100 köbcentiből kiszednek 300 lovat, persze, hogy nem lesz baja 1 millió km után sem...ami nincs kihegyezve nem romlik el. Nézd meg a régebbi, Toyota Hiace mentőautókat. Tompa motor, nem 1-be belevertek 1, másfél millió km-t anélkül, hogy megbontották volna a blokkot. Nah ez a nem mindegy :) És még nincs 8 literes motor sem :P
Szóval lehet itt maradandót alkotni, csak műszaki tudás kell hozzá. Én csak annyit nem szeretek az amcsi kocsikban, hogy jelentős részük megbízhatatlan (és most nem a 60 éves konstrukciójú Jeep-re gondolok, hanem az új Cadillac, Dodge, egyéb new age lóbetegségekre, amiknek minden baja van a hanyag összerakás miatt), és az új formaterveik egyszerűen nem elégítik ki az európai igényeket. Persze a régi muscle car-okat én is szeretem, páratlan érzés lehet hallani a röfögő V8-at, de mégsem tudok azonosulni a stílussal. Vagy legyen kategóriájában a legjobb (B csoportos raliautók=istenkísértés) vagy legyenek A legjobbak, de hát ahhoz már 1000+ lóerő kell (Weineck Cobra).
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:54 | #79
megértem szempontodat...
én úgy vagyok vele hogy egyszer élünk... és szeretném élvezni... és ez az autó volt az álmom gyerekként...
és nem érdekel mennyit eszik... mert meghálálja magát... kihúzott mér a szarból, mentette meg az életem, mentette meg a kapcsolatomat a párommal... és ezek kompenzálnak...
Persze ha valami elromlik benne véletlen akkor az drága, de ez van... nekem meg ez számít egy autóban, hogy legyen elnyűhetetlen... és ha esetleg oda kerül a sor tovább adhatssam a kölykömnek... ezt mikor teszed egy suzival? :S
Persze mindenki izlés szerint dönt, és mindenkinek más tetszik... ez így szép... Ezért van ennyi féle óttó a piacon... én mindig is usa autókat szerettem... és azt el kell ismerned, hogy akármilyen hatékony most a japán autód, meg takarékos meg minden... 20 év múlva nem lesz sehol... írtam kicsit lejjebb... nézz meg egy 1941-es jeep-et.. a katonait... a mai napig mennek... nem fárad el... mert a nagy motort nem tudod emberi használattal elnyűni...
nézz meg egy 69-es charger-t... 8.1-es motor... a mai napig veri a mezőnyt gyorsulásokon egy jó állapotú...
nekem ez számít... én ilyen ragaszkodó hülye vagyok, aki szereti a dolgait sokáig megtartani...
én úgy vagyok vele hogy egyszer élünk... és szeretném élvezni... és ez az autó volt az álmom gyerekként...
és nem érdekel mennyit eszik... mert meghálálja magát... kihúzott mér a szarból, mentette meg az életem, mentette meg a kapcsolatomat a párommal... és ezek kompenzálnak...
Persze ha valami elromlik benne véletlen akkor az drága, de ez van... nekem meg ez számít egy autóban, hogy legyen elnyűhetetlen... és ha esetleg oda kerül a sor tovább adhatssam a kölykömnek... ezt mikor teszed egy suzival? :S
Persze mindenki izlés szerint dönt, és mindenkinek más tetszik... ez így szép... Ezért van ennyi féle óttó a piacon... én mindig is usa autókat szerettem... és azt el kell ismerned, hogy akármilyen hatékony most a japán autód, meg takarékos meg minden... 20 év múlva nem lesz sehol... írtam kicsit lejjebb... nézz meg egy 1941-es jeep-et.. a katonait... a mai napig mennek... nem fárad el... mert a nagy motort nem tudod emberi használattal elnyűni...
nézz meg egy 69-es charger-t... 8.1-es motor... a mai napig veri a mezőnyt gyorsulásokon egy jó állapotú...
nekem ez számít... én ilyen ragaszkodó hülye vagyok, aki szereti a dolgait sokáig megtartani...
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:47 | #78
az szép! nekem nagy álmom volt a grandche... volt a családban 2 is, és imádtam őket... volt egy 5.9 meg egy 4.0 limited...
nekem a 4.0 sikeredett... limited... a motoron kívül top top top... de az 5.9-esnek is ilyen a belseje...
imádom... kényelmes, nagy dög... jó terepre is, jó városba is, mikor londonból hozok árut arra is tökéletes... megbízható... és elpusztíthatatlan...
Azt meg hogy mennyit eszik... leszarom...
nekem a 4.0 sikeredett... limited... a motoron kívül top top top... de az 5.9-esnek is ilyen a belseje...
imádom... kényelmes, nagy dög... jó terepre is, jó városba is, mikor londonból hozok árut arra is tökéletes... megbízható... és elpusztíthatatlan...
Azt meg hogy mennyit eszik... leszarom...
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 00:46 | #77
Hát nekem személy szerint ez valós szempont, hogy keveset igyon :)) Elvégre számomra ettől korszerű egy motor, ha jó hatásfokkal működik...
Nekem Civic-ben nem fájdult meg a hátam 10 óra kocsikázás után kiszállás nélkül :P
Egyébként ez így van, hogy alapból igen üresek, de hát kompromisszum az élet.
Nekem Civic-ben nem fájdult meg a hátam 10 óra kocsikázás után kiszállás nélkül :P
Egyébként ez így van, hogy alapból igen üresek, de hát kompromisszum az élet.
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:41 | #74
konkrétan egy fullos accordban fájdult meg a hátam... lehet hogy a hátammal van a baj, de a jeep-ben még egyszer sem fájsult meg...
Nem azt mondtam hogy te személy szerint köcsögölsz meg driftelsz...
de egyébként ami nekem a legjobban bejön belülről az autóban, az az hogy ami mondjuk egy japán autóban extra az ezekben széria... lehet utáni az amerikaiakat hogy lusták meg stb... de hogy erre a lustaságra és kényelmességre ők mekkora hangsúlyt fektetnek... :D hmm..... :D
Amúgy meg megértem azokat is akik nem szeretik az amcsi autókat... hisz drága a benzin:D
Nem azt mondtam hogy te személy szerint köcsögölsz meg driftelsz...
de egyébként ami nekem a legjobban bejön belülről az autóban, az az hogy ami mondjuk egy japán autóban extra az ezekben széria... lehet utáni az amerikaiakat hogy lusták meg stb... de hogy erre a lustaságra és kényelmességre ők mekkora hangsúlyt fektetnek... :D hmm..... :D
Amúgy meg megértem azokat is akik nem szeretik az amcsi autókat... hisz drága a benzin:D
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 00:37 | #72
Azért az elég leáltalánosító megjegyzés, hogy a legkényelmesebb Hondában is fáj a hátad. Ha mondjuk egy Honda Legendben fáj a hátad, szerintem a hátaddal van a baj. :D
Amúgy én se "köcsögölök" vagy "driftelgetek", csak írtam egy pro-kontrát a 2 kategóriára. Nyilván mindenki ízlése szerint dönt
Amúgy én se "köcsögölök" vagy "driftelgetek", csak írtam egy pro-kontrát a 2 kategóriára. Nyilván mindenki ízlése szerint dönt
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:35 | #71
őő? http://images.forum-auto.com/mesimages/596877/Dodge_Stealth_RT_Turbo.jpg jól gondolom?:D
szép állat ez is:D jövőre hoz el USA autó taliraa:)
szép állat ez is:D jövőre hoz el USA autó taliraa:)
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:26 | #69
dodge mi? dodge-ok jól... meg ugyan az a szív hajtja őket mint a jeep-et... legalábbis 99-ig:D akkor ugyanis a köcsög merci beszállt a képbe és tönkre baszott mindent... :S Dodge-ok jók.... Tökölön volt szerencsém utasként ülni egy RAM SRT10-ben... hát eszméletlen.... 570Le dodge viper motorral..... na amellé állj még oda egy sport szutyokkal:D LOL
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:24 | #68
de nem mondom hogy nincs benne igazság:) Csak van annyi eszem hogy nem veszek be olyan kanyarokat gyorsan:D viszont apád hondája meghal az első komolyabb kátyúban... vagy legalábbis kiszakad a futóműve.... ennek meg nem:D
és sorolhatnánk még pro kontra a kibaszott érveket és ellenérveket... hogy miért jó egy kis autó meg miért jó egy 4x4... de már azt hiszem írtam... kinek mi.... nekem a jeep és boldog vagyok vele... nekem nem arra kell hogy egy parkolóban köcsögöljek vele, meg driftelgessek éjszaka... meg nem is arra hogy kurva gyorsan kanyarodjak....
De míg mondjuk a leg kényelmesebb hondában is fáj a hátam 200-300km után... addig a jeep-ben mondjuk londonból haza fele sem fájdult meg, mert nagy dög és kényelmes:D
és sorolhatnánk még pro kontra a kibaszott érveket és ellenérveket... hogy miért jó egy kis autó meg miért jó egy 4x4... de már azt hiszem írtam... kinek mi.... nekem a jeep és boldog vagyok vele... nekem nem arra kell hogy egy parkolóban köcsögöljek vele, meg driftelgessek éjszaka... meg nem is arra hogy kurva gyorsan kanyarodjak....
De míg mondjuk a leg kényelmesebb hondában is fáj a hátam 200-300km után... addig a jeep-ben mondjuk londonból haza fele sem fájdult meg, mert nagy dög és kényelmes:D
0
VÁLASZ
JoinR 2009. 12. 19. 00:22 | #66
Jó de ezen vitába merülni is fölösleges, hogy szinte bármelyik személyautóval gyorsabban lehet bevenni a kanyarokat mint egy terepjáróval. Persze szép a terepjáró meg nagy....csak agyfaszt kapnék hogy olyan zaj van benne, hogy szétmegy a fejem, ráz mint az állat, és annyit eszik mint 2 Suzuki. Én jobban szeretek a földön ülni inkább mint a kakasülőn. De nyilván embere válogatja, nem ugyanaz a célközönség.
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:18 | #64
Amúgy kellőképp hosszú egyenesben 200 az enyém vége... gyárilag...
meg nem hiszem hogy az a 2 mp számítana:D mikor mondjuk én már a nyomaték miatt jóval előrébb vagyok addig a suzuki még csak az 1-es végén pörög.... :D meg eleve lassítja a csikorgós elindulás is... azért a nulláról 100-ra gyorsulást nem bőgő motoros elindulással mérik nem?:D
meg nem hiszem hogy az a 2 mp számítana:D mikor mondjuk én már a nyomaték miatt jóval előrébb vagyok addig a suzuki még csak az 1-es végén pörög.... :D meg eleve lassítja a csikorgós elindulás is... azért a nulláról 100-ra gyorsulást nem bőgő motoros elindulással mérik nem?:D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:16 | #62
konkrét összehasonlításban sem feltétlen van igazad.... mert míg a suzi manuális... a grandche automata... és ugye mint tudjuk, van benne 1, 2, D.... alap esetben D-ben használom, és elvileg az 1 meg a 2 arra van ha terepen kell a kurva nagy nyomaték de nem kell hogy felváltson... olyankor sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a full nyomatékot...
És mindemellé összkerekes....
és itt nem feltétlen a 100-ra gyorsulás a lényeg.... egy gyorsulásnál lámpától lámpáig... az nem 1/4 mile... :D
De végülis mindegy is... abban egyet értünk hogy nem arra való... mondjuk megnézném akármelyik sport suzidat mekkorát kamillázna az srt8-as grandche mellett:D 420le.... és az m5 sem basz neki oda... sőt az srt8 charger sem:D
És mindemellé összkerekes....
és itt nem feltétlen a 100-ra gyorsulás a lényeg.... egy gyorsulásnál lámpától lámpáig... az nem 1/4 mile... :D
De végülis mindegy is... abban egyet értünk hogy nem arra való... mondjuk megnézném akármelyik sport suzidat mekkorát kamillázna az srt8-as grandche mellett:D 420le.... és az m5 sem basz neki oda... sőt az srt8 charger sem:D
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2009. 12. 19. 00:09 | #61
Konkrét összehasonlításban igazam van... :P :DDDDDD
Grand Cheeroke 4.0 11-13s Swift Sport II 9s .... piszokul nem mindegy a váltó-áttételezés... meg a böszme súly...
Grand Cheeroke 4.0 11-13s Swift Sport II 9s .... piszokul nem mindegy a váltó-áttételezés... meg a böszme súly...
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 19. 00:09 | #60
Kösz köszi köszi köszi.... nem akartam én mondani mert a végén még megint én leszek a köcsög:D
Amúgy míg ezek a japán fosok elhalnak... addig nézz meg egy 1941-es Willy's Jeep-et ami megjárta a háborút... ha rendbe tartod pöccre indul a mai napig... Amerikai... nagy cm3... = elpusztíthatlan... :)
Na meg a másik... múltkor előttem hírtelen fékezett vki, és két lehetőségem volt.. vagy átmegyek rajta hátulról vagy lerántom az árokba... maradt az árok... és nem borultam fel, kijöttem, és a kerékösszetartás egy mm-t nem állítódott... kíváncsi lennék a sport suzy hányszor pörgött volna meg és hányan szállnak ki belőle egyben... illetve mennyi kár keletkezik benne:D
Lényeg a lényeg... a suzuki a ti autótok, én maradok a Jeep-nél:D
Amúgy míg ezek a japán fosok elhalnak... addig nézz meg egy 1941-es Willy's Jeep-et ami megjárta a háborút... ha rendbe tartod pöccre indul a mai napig... Amerikai... nagy cm3... = elpusztíthatlan... :)
Na meg a másik... múltkor előttem hírtelen fékezett vki, és két lehetőségem volt.. vagy átmegyek rajta hátulról vagy lerántom az árokba... maradt az árok... és nem borultam fel, kijöttem, és a kerékösszetartás egy mm-t nem állítódott... kíváncsi lennék a sport suzy hányszor pörgött volna meg és hányan szállnak ki belőle egyben... illetve mennyi kár keletkezik benne:D
Lényeg a lényeg... a suzuki a ti autótok, én maradok a Jeep-nél:D
0
VÁLASZ
RT/TURBO 2009. 12. 18. 23:11 | #58
Hát azért nem hinném.......Senki ne felejtse el:a löket térfogat,az az az az az az cm3,az qrvára nem mindegy.....
Sport suzy-nak van kb.5 -6 éve még,és sajna megy a Kinai-nagy olvasztóba....,és lesz belőle elektromos ótó(remélhetöleg,ami nem baj),sőt talán jó...
Hát de bazz. ne hasonlits már össze egy Suzit egy 4 literes ótóval,há ez vicc!!!!!!
Sport suzy-nak van kb.5 -6 éve még,és sajna megy a Kinai-nagy olvasztóba....,és lesz belőle elektromos ótó(remélhetöleg,ami nem baj),sőt talán jó...
Hát de bazz. ne hasonlits már össze egy Suzit egy 4 literes ótóval,há ez vicc!!!!!!
0
VÁLASZ
RAPTOR 2009. 12. 18. 19:16 | #50
Nem csesztetni akartalak,amúgy igazad van,a csehóba is mindíg a kicsik az izgágák! És ez is tapasztalat!
Vagy csak engem nem zavar már ha legyorsul egy kis "mágnás miska" vagy csak öregszem.MA is egy dtm-véges kis punto mellettem recsegtetett,úgy indult el hogy a kuplung tárcsát a lámpánál hagyta,oszt had menjen legalább volt min kuncogni, pedig a 330 se fullad!
Vagy csak engem nem zavar már ha legyorsul egy kis "mágnás miska" vagy csak öregszem.MA is egy dtm-véges kis punto mellettem recsegtetett,úgy indult el hogy a kuplung tárcsát a lámpánál hagyta,oszt had menjen legalább volt min kuncogni, pedig a 330 se fullad!
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 19:00 | #49
Lehet:) Lehet hogy neked van igazad... Fasz tudja... Vagy csak túl teng benne a kompetencia, és amikor egy ilyen kis köcsög arcozik akkor ha tudom igen is odakenek....
De ígérem majd ha meguntam elmegyek dokihoz kiderítem hogy komplexus vagy szimpla kompetencia :D
De ígérem majd ha meguntam elmegyek dokihoz kiderítem hogy komplexus vagy szimpla kompetencia :D
0
VÁLASZ
weedorgasm 2009. 12. 18. 18:52 | #46
ha ilyen melom lenne en is ezzel szorakoznek...amirol nem tudnak az nem faj nekik
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 18:51 | #45
hjajj.... nem is azt mondtam hogy gyorsulni való.... :D amúgy grand cherokee és mielőtt azt mondanád... NEM mindegy:D
Én terepre használom az enyémet főleg... mert inkább oda való mint vontatni... arra sem rossz... de azért terepre van az...:D csak fel kell emelni mert hosszú...
tényleg nem azt mondtam hogy gyorsulni való, csak szóba jött...
amúgy kedvenc reklámom : http://www.youtube.com/watch?v=f5uEBee4ux4 xD
Én terepre használom az enyémet főleg... mert inkább oda való mint vontatni... arra sem rossz... de azért terepre van az...:D csak fel kell emelni mert hosszú...
tényleg nem azt mondtam hogy gyorsulni való, csak szóba jött...
amúgy kedvenc reklámom : http://www.youtube.com/watch?v=f5uEBee4ux4 xD
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2009. 12. 18. 18:46 | #44
A Cheeroke vontatni való, a Wrangler pedig terepezni.... piszok erős verda mindkettő, nyomatékosak mint a fene, de nem gyorsulni valók.... a 4.0-es Cheeroke tud 11-13 másodpercet 0-ról 100-on évjárattól függően...
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2009. 12. 18. 18:32 | #38
Egy új sport suzka elkeni a szádat... 4000 köbcenti ide vagy oda... lomha vagy... :P :DDDD
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 18:30 | #37
hát legutóbb egy új formájú erőlödött... az hogy 1.6 e azt nem tudom csak úgy mondtam.... de a kipufón kívül full széria...
Amivel nincs baj... csak nem biztos hogy arcozni kell:D ennyi volt a dolog lényege... de amúgy ha számolnám hány ilyen kis köcsög van aki betalál lámpánál....
Értem én mi mehet le a kis agyában.... Apuci alám tett egy autót, itt van ez a külföldi rendszámos "traktor" mutassuk meg neki mi a magyarok istene... a probléma ott kezdődik mikor a "traktok" padlón feltépi a betont a nyomatéktól.... :D
Amivel nincs baj... csak nem biztos hogy arcozni kell:D ennyi volt a dolog lényege... de amúgy ha számolnám hány ilyen kis köcsög van aki betalál lámpánál....
Értem én mi mehet le a kis agyában.... Apuci alám tett egy autót, itt van ez a külföldi rendszámos "traktor" mutassuk meg neki mi a magyarok istene... a probléma ott kezdődik mikor a "traktok" padlón feltépi a betont a nyomatéktól.... :D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 16:56 | #33
somogybabod az egy ilyen "offroad" fesztivál... mondjuk inkább triál mint offroad de szerintem fos... sok gazdag fasz akinek ez lett az új hobbyja épített magának milliós nagyságrendű terepjáró szörnyeket és vagánykodnak:D
gyorsulás unalmas egy idő után:D driftel megint csak nem azt mondtam hogy baj van... de azért ha megnézed most mindenki driftel.... legalábbis próbálkozik....
az alapvető probléma az, hogy a magyar embernek mindenből divatot kell csinálni.... és semmi nem jó underground... :)
amúgy itt egy példa mire nem jó egy terepjáró: http://www.youtube.com/watch?v=anKs5JMM39g
gyorsulás unalmas egy idő után:D driftel megint csak nem azt mondtam hogy baj van... de azért ha megnézed most mindenki driftel.... legalábbis próbálkozik....
az alapvető probléma az, hogy a magyar embernek mindenből divatot kell csinálni.... és semmi nem jó underground... :)
amúgy itt egy példa mire nem jó egy terepjáró: http://www.youtube.com/watch?v=anKs5JMM39g
0
VÁLASZ
RT/TURBO 2009. 12. 18. 16:53 | #31
Igen,jól írtad,kinek mi....Egyszer-kétszer mikor egyedül voltam ótómba,körgyűrű hasítás nyáron,nagyon tutti,de ennyi.Én inkább megmaradtam előttem lámpánál gázfröccsöző Suzy,Clio alázónak....Az a baj a kis autókkal,hogy viccnek veszik hátul azt a 4 kályhacsövet,ami kinyúlik ótóm alól....Pedig 18 éves ótóm.......:)
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 16:39 | #28
hidd el nagyobb adrenalin van az offroadban mint abban hogy csikorogva csúszkálsz.... (szerintem, de kinek mi)
Azért a drift az viszonylag fiatal "sport" az offroad meg itt van már egy ideje... kérdés hogy mit nevezünk offroadnak...
Mert ha a somogybabodi idiótákat akkor persze hogy nem akkora élvezet... De sajnos ez van.. ma magyarországon, az offroadról babod jut eszébe mindenkinek... De offroad pl a szó szoros értelmében lévő erdőben való "kocsikázás" meg ilyenek... mi pl tútázni szoktunk... kinézünk egy szakaszt, és ott végig megyünk akármi van....
Persze mindenkinek más jön be... most a drift a divat most mindenki driftel... mikor a drag jött be akkor mindenki lámpától lámpáig gyorsult... nincs ezzel baj:D
Azért a drift az viszonylag fiatal "sport" az offroad meg itt van már egy ideje... kérdés hogy mit nevezünk offroadnak...
Mert ha a somogybabodi idiótákat akkor persze hogy nem akkora élvezet... De sajnos ez van.. ma magyarországon, az offroadról babod jut eszébe mindenkinek... De offroad pl a szó szoros értelmében lévő erdőben való "kocsikázás" meg ilyenek... mi pl tútázni szoktunk... kinézünk egy szakaszt, és ott végig megyünk akármi van....
Persze mindenkinek más jön be... most a drift a divat most mindenki driftel... mikor a drag jött be akkor mindenki lámpától lámpáig gyorsult... nincs ezzel baj:D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 16:25 | #25
Jól néz ki a drift amúgy... csak nem látom értelmét.... szeretném hogy annyi pénzem legyen hogy napi több adag viszonylag nem olcsó szett gumit radírozzak le.....
Addíg amíg ezt nem tehetem meg az autóm amúgy sem alkalmas rá... marad az offorad:)
RC azért hóban csúszkálni megint más... nem eszi meg az autót.... :D
Addíg amíg ezt nem tehetem meg az autóm amúgy sem alkalmas rá... marad az offorad:)
RC azért hóban csúszkálni megint más... nem eszi meg az autót.... :D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 16:12 | #22
ÁLLJ:) Nem kell megenni... nem azt mondtam hogy CSAK japán autó kell.... persze bömös, lada, meg minden ami hátsó kerekes...
Nekem egy Jeep Grand Cherokee-m van... az első csavartól az utolsóig amerikai:D De mondjuk eszembe nem jutna vele csúszkálni...:D
persze oké a subaru is összkerekes, meg a ken block is egy pro... de azért ne hasonlítsunk már egy subaru-t meg egy terepjárót össze...
de azért nem minden hátsó kerekes sem jó driftelni.... Vette-el pl nem hiszem hogy előnyös lenne... de végülis nem mindegy? a lényeg ugyan az.... csinálsz amit akarsz amíg a sajátod...
Ha én holnap fejre állítom a Jeep.-et az erdőben, az én hibám lesz, és nem a parkolós fiú hibája:D
Nekem egy Jeep Grand Cherokee-m van... az első csavartól az utolsóig amerikai:D De mondjuk eszembe nem jutna vele csúszkálni...:D
persze oké a subaru is összkerekes, meg a ken block is egy pro... de azért ne hasonlítsunk már egy subaru-t meg egy terepjárót össze...
de azért nem minden hátsó kerekes sem jó driftelni.... Vette-el pl nem hiszem hogy előnyös lenne... de végülis nem mindegy? a lényeg ugyan az.... csinálsz amit akarsz amíg a sajátod...
Ha én holnap fejre állítom a Jeep.-et az erdőben, az én hibám lesz, és nem a parkolós fiú hibája:D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 15:58 | #18
Mondjuk 100 szónak is egy a vége... Az egyetlen baj az a klippel, hogy más autójával játszanak...
És tök mindegy mennyire vagy gazdag vagy nem... ne más döntse el hogy mikor cserélsz gumit a kocsin:) Vagy akármi mást.. Nekem egy szett gumi az olyan 250e körül van... nem szeretném más hülye játéka miatt cserélni... (és a 250e az még viszonylag "olcsó" szett...)
Ha neki áll a saját autóját "gyilkolni" azt mondom tök fasza a klipp meg bejön meg minden.... de így... inkább oktató jellegű, hogy miért is ne vigyem ilyen helyre a kocsit:D vagy miért ne adjam oda nekik hogy leparkolják:D
És tök mindegy mennyire vagy gazdag vagy nem... ne más döntse el hogy mikor cserélsz gumit a kocsin:) Vagy akármi mást.. Nekem egy szett gumi az olyan 250e körül van... nem szeretném más hülye játéka miatt cserélni... (és a 250e az még viszonylag "olcsó" szett...)
Ha neki áll a saját autóját "gyilkolni" azt mondom tök fasza a klipp meg bejön meg minden.... de így... inkább oktató jellegű, hogy miért is ne vigyem ilyen helyre a kocsit:D vagy miért ne adjam oda nekik hogy leparkolják:D
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 15:51 | #17
Hála istennek az én autóm erre nem alkalmas:D Állandó összkerék hajtás, és elég bonyolult lenne ezközölni vele egy ilyen pörgést:) Én sem vagyok marha gazdag, és egy 12 éves Jeep-em van...
Azért az hogy erre vannak kitalálva azzal vitáznék... Nem teszi tönkre az megint más dolog mint hogy erre van kitalálva:D
Gyors haladásra és tökéletes vagy ahhoz közeli úttartásra igen... de hogy kézifékes csúszkálásra... :D
Driftelni japán autó kell.... Ez viszont k..va messze van a drifttől
Azért az hogy erre vannak kitalálva azzal vitáznék... Nem teszi tönkre az megint más dolog mint hogy erre van kitalálva:D
Gyors haladásra és tökéletes vagy ahhoz közeli úttartásra igen... de hogy kézifékes csúszkálásra... :D
Driftelni japán autó kell.... Ez viszont k..va messze van a drifttől
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 15:15 | #13
Azért azt tegyük hozzá szerintem hogy USA-ban k..vára nem számítanak ezek olyan nagyon drága autóknak....
Vagyis ha drága is, könnyebben megengedhetik maguknak az emberek mint mondjuk Mo-n...
Tök mindegy hogy milyen autóval mész oda... az elv ugyan az... ne basztasd más autóját... (szerintem)
Vagyis ha drága is, könnyebben megengedhetik maguknak az emberek mint mondjuk Mo-n...
Tök mindegy hogy milyen autóval mész oda... az elv ugyan az... ne basztasd más autóját... (szerintem)
0
VÁLASZ
BlackHawk94 2009. 12. 18. 15:03 | #12
de különben ha máshonnan közelítjük meg a dolgot akkor viszont azok a marha gazdag faszik akiknek ilyen verdáik vannak gondolok a dodge -ra vagy a porsche -re akkor azért én ugy gondolom hogy nem hiszem nagy összeg lenne nekik de persze majd ha lesz autóm akkor én se adom senkinek a kezébe majd én leparkolom hát csak ennyi .... :)
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 14:00 | #8
Ennyi:) Ha még csak 100-ért kéne gumit vennem örülnék... 235/70/16...
Amúgy nem is az hogy maradandó szaga van.... De el tudom képzelni a dumákat ha odabassza a falnak:D
"hát izé... ahogy mentem le 20-al, vizes volt a beton, és annyira megcsúszott... szerencse hogy ennyi csak a baja, korrigáltam" xD
Amúgy nem is az hogy maradandó szaga van.... De el tudom képzelni a dumákat ha odabassza a falnak:D
"hát izé... ahogy mentem le 20-al, vizes volt a beton, és annyira megcsúszott... szerencse hogy ennyi csak a baja, korrigáltam" xD
0
VÁLASZ
sanchez 2009. 12. 18. 13:53 | #7
Mi bajaa????Bazzeg,látszik nincs kocsid!!!!A gumitól kezdve a hajtásláncig,mindent tönkretesz.Nem is arról van szó,hanem hogy meri megtenni1:38-nál azért elég necces.Én is szoktam bohóckodni parkolóban,de a sajátommal nem a máséval a tudta nélkül.De,sztem az égett guminak elég erős és maradandó szaga van,bár ugyse tudja bizonyítani...Majd,ha neked kell 100 rongyért gumit venni a kocsidra akkor dumálj!!!!.
0
VÁLASZ
Noszferatu 2009. 12. 18. 13:52 | #6
Meg kibaszott jó a motornak, ha 6-7ezres fordulaton percekig pörgetik...
0
VÁLASZ
Greg46 2009. 12. 18. 13:51 | #5
Valamilyen szinten egyet értek Tóth Józseffel is, meg Jádmmal is...
Minden olyan parkolóban ez megy ahol nem te parkolod a kocsid... Nézd meg bármelyik szálloda parkolóját...
Őket is meg lehet érteni, hogy sosem lesz ilyenjük és kipróbálják... Csak amikor mondjuk oda csapja a falnak kiváncsi lennék a magyarázatra xD
Minden olyan parkolóban ez megy ahol nem te parkolod a kocsid... Nézd meg bármelyik szálloda parkolóját...
Őket is meg lehet érteni, hogy sosem lesz ilyenjük és kipróbálják... Csak amikor mondjuk oda csapja a falnak kiváncsi lennék a magyarázatra xD
0
VÁLASZ
Tóth József 2009. 12. 18. 13:27 | #2
Apáááám! Nekem van egy 3 éves verdám, (3 éve) amiért igencsak megdolgoztam. A nyakukat elvágnám, ha megtudnám, hogy így bánnak vele. Persze nem járok ilyen helyre parkolni.
0
VÁLASZ